Suç ve cezalara ilişkin esaslar
Madde 33- (1) Suç ile ceza ve ceza yerine geçen güvenlik tedbirleri ancak kanunla konulur. Kimse, işlendiği zaman yürürlükte bulunan kanunun suç saymadığı bir fiili gerçekleştirmesinden dolayı cezalandırılamaz ve kimseye suçu işlediği zaman kanunda o suç için konulmuş olan cezadan daha ağır bir ceza verilemez.
(2) Suç ve ceza zamanaşımı ile ceza mahkûmiyetinin sonuçları konusunda da birinci fıkra uygulanır.
(3) Suçluluğu kesin mahkeme kararı ile hükmen sabit oluncaya kadar, kimse suçlu sayılamaz.
(4) Hiç kimse, kendisini ve kanunda gösterilen yakınlarını suçlayan bir beyanda bulunmaya veya bu yolda delil göstermeye zorlanamaz.
(5) Ceza sorumluluğu şahsîdir.
(6) Hiç kimse, yalnızca sözleşmeden doğan bir yükümlülüğü yerine getirememesinden dolayı hürriyetinden alıkonulamaz.
(7) Ölüm cezası ve genel müsadere cezası verilemez.
(8) Kamu İdaresi, kişi hürriyetinin kısıtlanması sonucunu doğuran bir müeyyide uygulayamaz. Türk Silâhlı Kuvvetlerinin iç düzeni bakımından bu hükme kanunla istisnalar getirilebilir.
(9) Uluslararası Ceza Divanına taraf olmanın gerektirdiği yükümlülükler hariç olmak üzere, vatandaş, suç sebebiyle yabancı bir ülkeye verilemez.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
22.646 yorum:
«En Eski ‹Eski 15201 – 15400 / 22646 Yeni› En yeni»sevgili şeker size canı gönülden katılıyorum
sıtedekı herkese ıyıgeceler.yarın gorusmek dılegıyle...emır
ben herkese ii geceler diliyorum...
saygılar...
Bu arada yeni geldim tüm yazdıklarınızı okudum.Çok yorgunum gözlerim kapanıyor yarın görüşmek üzere herkese iyi geceler. Ayrıca size agresif davranan ve atıfta bulunanlara hiç cevap vermeyin ve muhattap almayın şeker hanım
saygılarımla
sn cüneyt gelen meil ve yorumlarda kayda değer bir şey varmı?
MORALİNİZİ BOZMAK GİBİ OLMASIN AMA BAŞBAKAN DÜN AÇIKLADI KREDİ KARTI BORCUNU ÖDEMEYENE İYİ GÖZLE BAKMIYORMUŞ KREDİ KARTI YÜZÜNDEN MAHKEMELİK OLAN İNSAN SAYISI 2.5 MİLYON BU KADAR İNSANA SAHTEKAR GÖZÜYLE BAKAN BAŞBAKAN BİZE HANGİ GÖZLE BAKAR SİZLER KARAR VERİN ALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN BAŞIMIZDAKİ İNSANLARADA İNSAF VERSİN SAYGILARIMLA 3434
ARKADAŞLAR SİZLERE SÖYLÜYORUM BU KADAR ÇOK MESAJ TERS TEPECEK ÇIKAN HER HABERE GEREĞİNDEN ÇOK REAKSİYON VERİYORUZ BU GİDİŞLE ÇIKACAĞI VARSADA ÇIKMAYACAK 3434
günaydın arkadaşlar.
my way
3434 kardeşim sabah sabah hayırdır kabusmu gördün gece,ne bu umutsuzluk...hep diyoruz arkadaşım bu iş bitti,bizim işimiz yasayla falan değil yargıyla,umutsuzluğa kapılma...
günaydın MY WAY DOSTUM
sn 3434
trt 2 de sahte çekten bahsediyorlar..konu sahtecilik..
my way
ARKADAŞLAR CEZASI YARGITAYDAN ONANIPTA İNFAZ DURDURMA TALEBİ RED ÇIKANLAR, ADALET BAKANLIGI CEZA İŞLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜNE KANUN YARARTNA DÜZELTME TALEBİNDE BULUNULDUMU. BU TALEP İNFAZI DURDURMUYOR, LAKİN BENİM 6 BAŞVURUMDAN 5'İ İNCELENMEK ÜZERE ADALET BAKANLIGINA İSTENDİ HEPSİNDEDE HAKLILIGIM KABUL EDİLDİ VE YENİDEN YARGILAMA YOLU AÇILDI. BUDA ZAMAN KAZANMAK DEMEKTİR. İLGİLENLERE DUYRULUR. DİLEKÇE YAZIMI HUSUSUNDA YARDIMCI OLURUM. SAMİ KAL
bir yerde çek deseler gözümüz faltaşı gibi açılıyor..sahte imza imiş ve en çok çekle senette kullanılıyormuş..
my way
YAHU MY WAY ABİ AKŞAM BAŞBAKANI DİNLEDİNMİ KREDİ KARTI MAĞDURLARINI SAHTEKAR GÖZÜYLE GÖRÜYOR ACABA BİZİ NASIL GÖRÜYOR 3434
MY WAY KARDEŞ yeni yasada dikkatimi birşey çekti...çekini ödeyemeyene hapis cezası kalktı,yerine 150.000 tl ye kadar para cezası verilecek diyor,dikkat ettinmi adli para cezası demiyor sadece para cezası diyor,aradaki bu ince nüans acaba gerçekten hapsi kaldırıyormu,yoksa adli kelimesi çok bişey ifade etmiyormu...
Mart 13, 2009...11:15 pm
ATSO’dan vadeli çek uyarısı
Yorumlara Git
ATSO’dan vadeli çek uyarısı
13 Mart 2009 Cuma
ATSO Yönetim Kurulu Başkanı Çetin Osman Budak, iş dünyası için büyük önem taşıyan üç konunun, yerel seçimler nedeniyle yeterince gündeme gelmediğini söyledi.
28 Şubat 2009 tarihinde yürürlüğe giren “Bazı Kanunlarda Değişiklik Yapılması Hakkındaki Kanun ” ile oda ve borsa üyelerinin gecikmiş aidat borçlarının altı ay içinde ödenmesi halinde, bu borçlara ait gecikme zamlarının silineceğini belirten Budak, söz konusu kanun değişikliği ile ATSO nun bir süredir gündemde tuttuğu, son yıllarda “Çek ” kullanımı konusunda yaşanan sıkıntılara dönük olarak da önemli değişiklikler getirildiğini söyledi.
Kanunun son yıllarda Çek kullanımı konusunda yaşanan sıkıntılara dönük olarak önemli değişiklikler getirdiğini de ifade eden Budak şunları kaydetti:
“Piyasalarda ‘711 olarak bilinen ve yasada ‘çekten cayma veya ödemeden men olarak dillendirilen keşideci çekin kendisinin veya üçüncü bir kimsenin elinden rızası olmaksızın çıkmış olduğu iddiasında ise muhatabı çeki ödemekten men edebilir’ biçimindeki TTK 711/3′üncü maddesi yürürlükten kaldırılmıştır.
Ayrıca ‘Çekle Ödemeler hakkındaki kanunda yapılan değişiklikle ‘31.12 2009 tarihine kadar, üzerinde yazılı keşide tarihinden önce çekin ödenmek için muhatap bankaya ibrazı geçersizdir. hükmü getirilmiştir. Bu değişiklikle, 31.12.2009 tarihine kadar çeklerin ‘görüldüğünde ödenir özelliği kaldırılmış ve istisnai bir uygulamayla ‘vadeli çek uygulaması başlamıştır.
Sonuç olarak söz konusu yasal düzenleme Oda ve borsalara gecikmiş aidat borcu olan üyelerimize önemli bir imkan sağlamakta ve çeklerin kullanımı konusunda son dönemde borçlu ve alacaklı cephesinde yaşanan sorunları bir nebze gidermektedir. ”
www.turizmhaberleri.com sitesinden alıntıdır.
günaydın arkadaşlar...dd1dd2
sn 3434
mersin de ananı da al git dedi..şu anda kriz yok deyip gezenler en dürüst adamlar..kısaca PARASIZ ADAM GEREKSİZ ADAM,ama artık birçok kişi uyanmıştır sanırım..zaten miting meydanlarında ki kalabalık.hep arabayla taşınan sanal kalabalık..bu seçimde ben oylar düştüğünde biraz düşüneceklerdir diyorum..
my way
DD1DD2 günaydın kardeşimde şimdi bu haberi neden attın buraya,zaten biliyorduk bu kanunu :=))))))
2 gün önce star haber de mesut yar gösterdi başbakanın adana daki karayolu açılışına taaa ankaradan otobüsler dolusu memurları götürdüler,kalabalık olsun diye :=)))bencede sanal kalabalık dostum...
medyabar itiraz dilrkçesi örnegi vermiş sitede(iyi gaz aldı bu site bişeyler yaptırabiliriz buraya)..d1dd2
saın RTE kredi kartı borcu olanları hapse atalım demiyor ama,harcadıysalar ödesinler ama hacizle ama icrayla ama parayla,
ödenemeyen çeklerdede diğer ödenmeyen bütün borçlardaki yaptırımlar zaten var. tek fark çeke hapis cezası, yani düşenin kolunda çek takıntısı varsa katli vaciptir. ikisinin arasında dağlar kadar fark var . bizlerde demiyoruzki borçlarımızı affetsinler, eşitlikten yola çıkarak her borçluya ne uygulanıyorsa bizede onu uygulasınlar diyoruz, gazzedekilere timsah göz yaşı dökmüyorlarsa bu adaletsizliği mutlaka çözeceklerine inanıyorum.
kader
sn arkadaşlar
umarım bu iş haftaya biterde rahat çalışır vaziyete geliriz..bu iş nasıl olsa çok uzun sürmeyecek ama geçen her gün büyük iş gücü kaybına neden oluyor..ama kimsenin umurunda değil..ne kadar dayanabileceğiz bilmiyorum..
my way
MY WAY KARDEŞ yeni yasada dikkatimi birşey çekti...çekini ödeyemeyene hapis cezası kalktı,yerine 150.000 tl ye kadar para cezası verilecek diyor,dikkat ettinmi adli para cezası demiyor sadece para cezası diyor,aradaki bu ince nüans acaba gerçekten hapsi kaldırıyormu,yoksa adli kelimesi çok bişey ifade etmiyormu...
sn kader
1.5 milyon ıraklı ya ne oldu..tek kelime duydun mu?orada ölen kadın ve çocuklar ne için öldü..hayal kurmaya gerek yok..yargı çözecek bu işi..adam açsa kredi kartı varsa onu mecburen kullanacak,acaba diyecek,umut edecek ve para kazanacağı günleri bir şekilde bekleyerek borçlanacak.
farkında iseniz hergün bir soygun haberi çıkıyor,ve eminim araştırılsa bu suçluların geçmişte sabıkaları bile yoktur..
atalar aç köpek fırın yarar diye boşuna dememişler..
my way
sn 3434 kardeş söylediklerine aynen katılıyorum.hükümetten medet ummak yanlış.yargı çozecekse çözer.olmadı herkes coluğunu cocugunu bir yere emanet edip yatsın kimsede parasını tahsil edemesin en iyisi bu aslında.ben babamda kalıyorum.eşimde rahat.maddi manevi rahatım ne yapalım başa geldi.2121
SAYIN KADER KİMSE KREDİ KARTI BORCUNA İTİRAZ ETMİYOR İMSANLAR TEMERRÜT FAİZLERİNE İTİRAZ EDİYOR DÜNYANIN HİÇ BİR YERİNDE BÖYLE BİRŞEY YOK NASIL BİR BAŞBAKAN KENDİ MİLLETİNE SAHTEKAR GÖZÜYLE BAKAR İNANAMIYORUM BİZİM ÇOCUKLARIMIZIN BURS VERECEK ZENGİN AMCALARI YOK ,KİMSE BİZİM DÜĞÜMLERİMİZDE BİZE 2.5 TRİLYONLUK ALTIN DA TAKMIYOR HEPSİNİ ALLAHA HAVAKE EDİYORUM SAYGILARIMLA
mağdur 07
4. maddesiydi sanırım..parayı ödedikten ve ya hapis cezasını çektikten sonra diyor..adli kelimesi var 1500 günde ,yasayı unut,o bize derman olmaz..
my way
BİZ YÖNETENLER KRİZ NEDİR BİLMEZLER ÇÜNKİ;GÖZLERİ VAR GÖRMEZLER,KULAKLARI VAR İŞİTMEZLER,DİLLERİ VAR KONUŞMAZLAR SAYGILARIMLA 3434
sayın my way
haklısınız . aynı fikirdeyim. öyle olmasaydı manidar bir şekilde timsah göz yaşı demezdim. tek bır firmaya verilen kredi bizlere dağıtılsaydı şu anda en azından 250 000 kişi işsiz kalmaz sistein çarkları dönerdi. bizler faizin esiri olduk karımıza ortak olan bankalara çalıştık. şu an dönem sonu kabuslarımız sadece karabasan olan hapis cezalarına döndü. dediğiniz gibi o derece uzaklara gitmeye gerek yok arka sokakları bile geçtim bu memlekette yaşayanların % 95 i borçlu yaşıyor. parasızlıktan ve imkansızlıktan insanlar ölüyor.ve tek çıkısı olan üreticiyi içeri atmakla bu kesimi uçurumun dibine itenler oldukları yarde bırakıyorlar. askerlik yaptınız arkada yaralı bırakmak varmııı? bunlarda bırakmayıp kafasına sıkıyorlar.
kader
SAYIN KADER O YAZIYI YAZAN SAYIN MY WAY DEĞİL BENİM 3434
mrb arkadaşlar..
günaydın..
sn kader
atalar birde keser döner sap döner,gün gelir hesap döner demiş..
buna o hor görülen halk bir dur diyecektir..farkındamısınız geçen seçimde seçim anketi yapan kuruluşlar genelde sonucu tahmin etmişti.ama şu an aynı kuruluşlardan % 40 ve ya altında sonuçlar geliyor..
halkımız çok sabırlı ama bu durumunda farkında bence bir ihtar verecektir..
my way
my way
14.03.2009 10:16
yazısına cevaptı
kader
700 MİLYON DOLAR TEK FİRMAYA ŞAKA GİBİ BAŞKA BİR ÜLKEDE OLSA HÜKÜMET GİDER BİZDE HAK GETİRE SAYGILARIMLA 3434
GÜNAYDIN ŞEKER ABLA! AKŞAM BAŞBAKANIN KONUŞMASINI DİNLEDİM MORALİM ALT ÜST OLDU KİMLERE OY VERMİŞİM YAZIK! KENDİ MİLLETİNİ SAHTEKAR GÖZÜYLE GÖREN BİR BAŞBAKAN! .....3434
koyunun olmadığı yerde keçiye abdurrahman çelebi derlermiş,
kültürlü olan herkes tepki oyu olduğunu birilerine verilen ceza olduğunu biliyor adam gibi biri çıksın alacakları oy % 15 i geçmez herkes geldiği gibi gider krizle gelen krizle gider tabiki gidenlerden ders almadıysalar.
kader
yaşamım boyunca ben sağ bir partiye asla oy vermedim 3434
buna sayın demirel de dahildir (her ne kadar sağ olarak tanınıyor ise de)
onun için hayıfkanmıyorum..
ancak şu var hakkettiğiniz gibi yönetilirsiniz derler...bakınız toplumun kültür seviyesine %66 sı kültür düzeyi düşük bir toplum da işte böyle yönetilir..
nereden oy aldı bu iktidar??incelediniz mi hiç??
işte yerleri çok belli istanbul için varoşları ve belli tekke zaviye semtleri...
bakın diğer illere ... merkezde yoklar ..neden mi? kültür düzeyi yüksek...
onun için öncelikle kültür seviyemizin yükselmesi gerekir...
saygılar...
vallahi ben bu hükümete kızmıyorum artık,baykala bahçeliye kızıyorum adam olsalardıda oylarını kaptırmasalardı,sn kaderin dediği gibi o ortamda ben de parti kursam bende o kadar oy alırıdm,çünkü artık halkın oy vereceği kimse kalmamıştı karşısında...bu işte en az onlar kadar muhalefetinde suçu var,görevlerini yapamıyorlar...
bu kadar milletvekili sayısını geçmişte alternatifi olmadığı için anap almıştı ama bu ülkenin tamamen sermaye tarafından yönetilmesine sebeb oldu ve kurtuluşu cumhurbaşkanı olmakta gördü..
şimdide aynı durum yaşanıyor.50 yıl önceki ölüp giden insanların yanlış yaptığı politikası..2001 de giden iktidar seçimle halk tarafından cezasını çekti..ve sizlere bu durumu 3 yılda düzelteceğiz dediğiniz için,özal ın milletvekili sayısından fazla sayıyla bu halk görev verdi.iktidar geçmişle kendini savunamaz.7 yıldır yönettiği ülkenin şu andaki durumu geçmişten de kötü olduğunu gösteriyor..
my way
elbette akıllı insanlar..dini alet edip iktidarı ele geçiriyorlar..
bu irandada diğer arap ülkelerindede böyle..
nasıl olsa bunların kültür düzeyleri düşük olsa da dini ininçları var.bu en büyük koz...oynarsın siyasette dini ..yani alet edersin..iş biter..
olayda bu...saygılar...
sanki bizim dini inançlarımız yokmuş gibi...
bence onu böyle durumlarda korumak akıl işidir...
arkadaşlar burda sağ sol davasını konuşmuyoruz siyaset yapmayalım,nerde oy aldı diyorsunuz adam nerde alacak baykal ın memleketinde solun göbeğinde kaç milletvekili çıkardı düşünsenize,adamın kalesini yıktı,haaa omu yıktı? hayır baykal savunamadı kaleyi...
antalyada da aldığı yerler belli...
bunu anlatmak zul olur..geçin onu geçin...
ayrıca bu ülke iki sefer bu çoğunlukla iktidara gelenler tarafından yönetildi.biri anap..
ikincisi de akp
onun haricinde hep kualisyon.ama kabul edenler etmeyenler kabul edilmiştir.üç cümleyle herşey olduğu halde gelinen noktaya bak..
nüfusun yarısından çoğu borca batık vaziyette..
my way
Bizler sanal ekonominin kurbanlarıyız. Amerikada Halka 30 yıl vadeyle riskleri kontrol etmeden ev sattılar. Sonra bu riskleride ayrıca başka kurumlara satarak sanal ve şişmiş bir ekonomi yarattılar. ve sonunda olan oldu ve ellerinde patladı. Türkiyede aynı durum oldu olayda kullanılan krediye morgage değil ç.ek yada kredi kartı dendi. Bizler çek aldık onu fabrikaya yada dist. firmaya verdik onlarda bankalara yada tefecilere verdiler ama tüketim düşünce ne oldu ? zincirleme reaksiyon herkes battı kim burada suçlu ? tabiki bu ekonomiyi bu şekliyle millete enjekte eden bürokratlar. Adamlar diyorki ödeyin borcunuzu ödemeyenler sahtekardır. Peki soruyorum. Ben yıllardır çek kullanıyorum yıllardır ödedim tüm akrabalarımın evlerini ipotek ettim eleman çalıştırdım yatırım yaptım trilyonlarca makine aldım .
O zaman bana neden sen dolandırıcısın demiyordunuz sen sahtekarsınız demiyordunuz. Peki ben sahtekarım siznde aldığım 2 milyon TL lık makinelere haciz sırasında 200 bin tl derken ben sahtekarmıyım ? Peki ben kendimi kenera koydum. Eğer sahtekarsam yatıcam içerde atın itirazım yok. Kredi kartıyla alış veriş yapan bir işçim 12 aylık kredi karını doldurdu maaşı vardı ödüyebiliyordu. Ben battım para alamadı kart borcunuda ödeyemiyor omu dolandırıcı ? Evet benim akrabam millet vekili yada baş bakan değil Bizim arkadaşlarımız anayasa Mahkemesi başkanı değil, benim arkadaşlarım emniyette değil, benim hakkımda yada bana nasıl bir tuzak kuruyorlar ben haberdar diğilim . Ama ben vatandaşım suçluysam yatıcam ama siz kaldırın dokunulmazlığınızı yargılanın ve girin ceza evine ama girmezsiniz. Tüm dünyada Siyaset aslında Amme hizmetidir. Yani milletin menfaati haricinde menfaat sahibi olamazsınız. Ama ülkemizde bir kişi 20-30 yıl çalışır ancak emekli olur. Ama bir milletvekili 1 dönem vekil olur ve emekli olur. Nerede adalet kim sahtekar kim dolandırıcı cevap bekliyorum.
ŞEKER ABLA TOPLUMUN YAPISI ÇOK DEĞİŞTİ ARTIK BEN ASLA SOL PARTİYE OY VERMEM AMA VERENE SAYGI DUYUYORUM FAKAT ÖYLE BİR DURUMA GELDİK Kİ 17 YAŞINDAN BERİ NAMAZ KILIYORUM FAKAT AKP Yİ ELEŞTİRİNCE AKRABALARIM İÇİNDEN BİLE NERDEYSE DİNSİZLİKLE SUÇLANIYORUM BEN HİÇ BİR EFENDİ TANIMIYORUM AHMET EFENDİ, MEHMET EFNDİ AHMET HOCA MEHMET HOCA BİLMEM! BENİM TEK EFENDİM PEYGAMBER EFENDİM (sav)ama insanlar öyle düşünmüyor BELKİDE ONLAR HAKLI BİZ HAKSISIZ NE DERSİNİZ SAYGILARIMLA 3434
magdur07 bencede bu işi hükümet çözecek,çözmek zorunda diye düşünüyorum.böyle büyük bir avantajı örtülü af niteligine sokarak kazanmak isteyecektir.yargıtay neden bir karar yayınlayamadı 74 gün geçti,yargıtay başkanı kim ,kim tarafından başkanlıga getirildi,kime yakınlıgı gayet açık görülüyor,hükümet bu işi seni beni düşündügünden degil,en başta oy,ikincisi içinde bulundugumuz ekonomik kriz ortamı,üçüncüsü yargı tıkanıklıgı(yargıtay başkanı kendi açıkladı)dört cezaevlerinin konumu,beş ab uyum yasaları,altı mejliste bir çok milletvekilinin de karşılıksız çek davalarının bkletildigii....sadece benim düşüncem.ama gene yazıyorum inşallah yargı bu işi hükümete bırakmaz ,bir kararla temizler....dd1dd2
3434 politika bu arkadaşım politika...
siz sol partiye vermemiş oplabilirsiniz.ama biliniz ki verdiğiniz diğer sağ partinin oy oranı %07
bu neyi anlatır akıllı olmak lazım kardeşim.verdiğiniz oy diğer yüzdesi yüksek yere gider...yani siz istemediğiniz partiye oy atmış olursunuz..bunlar ince işler ...bunu anlamak gerekir..
sn şeker
gene herkese laf yetiştiriyorsun.kendine bir hedef seç ve sadece onunla tartış..işte yanlışın bu..ekonomiden bahsediyorduk geldin konuyu gene ilgisiz bir yerlere götürüyorsun..
bu hırsın sebebi ne herkes sana haklısın dese mutlu mu olacaksın..
my way
yanılıyorsun MY WAY KARDEŞ bu kadar oy alan bir de rahmetli MENDERES=:)))
PEKİ SAYIN ŞEKER HANIM ben geçtim.geçin onu geçin dedin ya,başka bi emrin varsa söyle çekinme...her olaya balıklama dalma...
arkadaşlarrrrrrr MEDYABARIN hakkını verelim tıklamaya devam :=)))))
SAYIN DD1DD2 HÜKÜMET DİYE TUTTURDUNUZ HÜKÜMET FALAN ÇÖZMEZ BU İŞİ BIRAKIN ŞU HÜKÜMETİ NE KADAR ÇOK SEVİYORSUNUZ BU HÜKÜMETİ DAHA DÜN KONUŞTU BAŞBAKAN BIRAKIN ÇEKİ KREDİ KARTI BORÇLULARINA İYİ GÖZLE BAKMIYORUM DEDİ ONLARIN SESİ BİZİMKİNDEN ÇOK DAHA FAZLA ÇIKIYOR ONLARA ACIMAYAN BİZE ACIRMI ONLARA SAHTEKAR GÖZÜYLE BAKAN BİZE NE GÖZÜYLE BAKAR? SAYGILARIMLAN 3434
MY WAY KARDEŞ bişi soracagım,31.12.2008 de yasa uyumlu hale getirilmediği için o tarihe kadarki davalar düşecek deniliyor,pekii benim 2009 şubat ayında çekim yazıldı...bu ne olacak,faydalanamayacakmıyım bu boşluktan...
MY WAY ABİNİN HER ZAMAN SÖYEDİĞİ GİBİ ÇÖZERSE YARGI ÇÖZER GERİSİ HİKAYE SAYGILARIMLA 3434
ben sayın 3434 ün bir yorumuna yanıt verdim...
siz bana laf yetiştirmek zorunda değilsiniz sayın my way ve diğerleri...
bu sitenin bir gerçeğidir.buna katlanmak zorundasınız.buranın konu başlığı ne ise sonuna kadar o olacak diye de birşey yoktur..bunu yargılamaya kalkarsak eğer az önce siyasi içerikli yazıları yazanları copy edeyim o zaman...
siz bu sitenin ağa babası mısınız? kimsiniz siz..siz ben o burada kişileriz ve bu gerçek kişilerdir..beğenirsin okursun beğenmezsin çeneni kapatır saygı ile izlemesini öğrenirsin..ben zaten kültür seviyesini anlatırken bunları da anlatıyorum ama malesefki muhataplarım böyle işte..2 lafı bir araya getirme çabası başka şeydir kültür başka şeydir.
ben kimse ile tartışmıyorum..son sözümde şudur.ben yazarım arkadaşım.sen ancak dinlemezsin okumazsın.dert benim olmaz o halde.
kimsede buraya yazmamı engelleyemez.
saygı göstermeyi hakketmeyenleredir lafım.
ülkeyi parsel parsel sattılar.özelleştimeri çok güzel yaptılar.bizim olan birşey kalmadı.hepsi yabancıların elinde .bunlar gitmez eger giderlersede bizi sürünür halde bırakıp giderler.sonumuz parlak degil2121
mağdur 07
şu anda yeni kanun olmadığından boşlukta olay..yani alacaklılarına telefon aç başka çekin varsa kanun çıkmadan önce hepsini yazdırt.gerekirse paraf yap gününü öne al..))
my way
3434 kardeşim,başbakan kredi kartı kullanana üçkağıtçı demiyor,neden harcadın kardeşim madem yoksa diyor o ayrı konu,ne yapacaktı yani kart borcu olanı silecekmiydi,zaten öyle bişi yapsa adaletsizlik olmazmı benim alacagımı nasıl siler,bankanın alacagını nasıl siler,o ayrı,benim borcumuda silmesin pek tabii ama hapis cezasını kaldırsın diyoruz...kredi kartı borcuyla çeke hapisin ne alakası var anlamadım...
başka çekim yok şükür =:))))
günlerden beri izliyorum izliyorum neyi ürettin allah aşkına sayın my way...geldin gittin copy ler yaptın.aynı copyleri defalarca yaptın..bu değil midir saygısızlık...sende anlama kıtlığı varsa başka insanlarda olmayabilir.herkes senin kafa yapına göre yazmak çizmek zorunda değildir..arzu eder izler okursun arzu eder çeneni kapatır bizim sana katlandığımız gibi katlanırsın.
günlerdir beri izliyormusun ŞEKER765 hahahaha hani 10 gündür nete giremiyordun :=)))))) şuna şöyle de o zaman günlerdir nete şeker rumuzuyla giremiyordum de baride yalanın ortaya çıkmasın :=))))
Yargının adaleti var mı?
Hukuk kelimesi ortalama insanlara en çok mahkemeleri hatırlatır, mahkeme deyince de akla genellikle adalet gelir. Bu çağrışımları birleştirince ortaya şöyle bir formül çıkıyor: Mahkemeler hukuk yoluyla adalet ‘dağıtırlar’.
Ne var ki, bu formülün Türkiye’deki yargı uygulaması bakımından doğru olduğu çok şüphelidir. Bu şüphenin dayanağını şöyle özetleyebilirim: Türkiye’nin pozitif hukuku ‘adalet’ idesiyle çok fazla uyuşmadığı gibi, mahkemeler de her zaman adil kararlar vermiyorlar. Hukukun adaletle uyuşmaması ise onun terimin doğru anlamında ‘hukuk’ sayılmak bakımından ciddi kusurları bulunduğu anlamına gelir.
Ama bu, ‘kusurlu’ hukukun hiçbir şekilde işe yaramayacağı demek değildir. Onun için, belki tuhaf gelecek ama, bizdeki adaletsiz yargı kararlarının bir nedeni de pek çok örnekte yürürlükteki hukuka uyulmamasıdır. Demek istediğim, adaletin evrensel standartlarını büyük ölçüde karşılamasa bile yürürlükteki hukuka riayet edilmesi yine de bir ölçüde adalete hizmet edebilir. Çünkü, usul kuralları örneğinde belirgin olduğu üzere, böyle kusurlu hukukun bile adaletle bağdaşan yönlerinin bulunabilmesidir. Ayrıca, bütün eksik-gediklerine rağmen kamunun bilgisine sunulmuş bir hukukun varlığı kişiler için hayatı daha öngörülebilir kılar.
Evet, ister uygulamak durumunda oldukları hukukun adaletsizliğinden, ister usul güvencelerine bihakkın riayet etmemelerinden, isterse yürürlükteki hukuka rağmen keyfiliğe sapmalarından ileri gelsin, Türkiye’de mahkemeler adaletsiz, ‘haksız-hukuksuz’ kararlar verebiliyorlar. Böyle olmasında hakimlerin mesleki donanım eksikliklerinin, işlerini yeterince ciddiye almamalarının veya yaptıkları işin toplum hayatı bakımından ne kadar hayati olduğunun idrakinde olmamalarının elbette rolü vardır.
Ama galiba yargıçları adaletten sapmaya götüren en önemli faktör resmi ideoloji faktörüdür. Çünkü, bu etken pek çok olayda -özellikle devletin resmen veya kavramsal/zihinsel olarak taraf olduğu davalarda- yargıçların tarafsızlığını yitirmelerine yol açmaktadır. Genel olarak diğer kamu görevlileri gibi hakimler arasında da devlet ve otorite merkezli bir zihniyetin hakim olması, ne yazık ki, bu ideolojinin benimsenip içselleştirilmesini kolaylaştırmaktadır.
Bu zihniyet yapısıdır ki, yargıçlarımızın çoğunun Anayasa’nın kendilerine tanıdığı ‘Türk milleti adına’ karar verme yetkisinin ifade ettiği onur ve sorumluluğun idrakine varmalarını zorlaştırmakta ve onların kendilerini herhangi bir devlet memuru gibi görmelerine yol açabilmektedir. Kanaatimce, ülkemizin yargıyla ilgili en temel sorunu budur.
Bunların benim ‘masa başında’ uydurduğum afaki hükümler olduğu sanılmasın.
Bunları bir süre yargıçlık yapmış, yargı camiasını çeşitli vesilelerle tanıma fırsatı bulmuş, mesleği gereği uzun yıllardır yargının işleyişini gözlemiş birisi olarak söylüyorum. Dahası, bunları son on yılda hakkımda açılan pek çok davayla boğuşmak durumunda kalmış bir hukukçu olarak da söylüyorum. Aslına bakılırsa, bu gözlemleri yapmak için böyle özel bir konuma sahip olmak da gerekmez. Her şey zaten herkesin gözü önünde cereyan ediyor.
Devleti, ‘müesses nizam’ı hukukun önüne çıkaran hakimlerin olduğu bir ülkede ne kadar adalet sağlanabilir ki?...
Prof. Dr. Mustafa ERDOĞAN
merdogan@stargazete.com
syn 3434...ben hükümeti hiç sevmem.bizim içinde yapacaklar demiyorum.MECBUR OLDUKLARINDAN BAHSEDİYORUM.ÇİKARLARI YOK.kart borçluları hakkındaki söylediklerinden bahsediyorsun..düne kadar pkk hakkındaki ,düşünceleri ne idi,üstelik konu pkk,pkk ile masaya oturmak bile kabul edilemez deniyordu,bu gün ne oldu,mejliste pkk savunulur oldu,kürtçe konuşulamazken ,tv açıldı devlet tv si,ve son olarakta pkk affı gündeme geldi,hükümet pkk ya acıdıgı içinmi af gündemde.HÜKÜMETTE HALKTA HİÇ İSTEMEDİGİ KANUNLARI HÜKÜMETLER ÇIKARMAK ZORUNDA KALIYORLAR....çünkü sömürge bir ülkeyiz unutmayın,ister sag ister sol gelsin ,degişen bir şey yok ,onlar memur,yönetenler sermayae sahipleridir..KAPİTALİZMİN DEGİŞMEZ KURALLARI...DD1DD2
aferin şeker
benimle uğraş ki diğerleri rahat tartışabilsin en azından..ben yasa koyucu değilim bişey üretemem..
ama en azından yasa maddelerini ezbere biliyorum bu da birileri sorduğunda fayda sağlıyor..
sen ne ürettin herkese sataşmaktan başka..desteksiz attın durdun..vadeli çek dedin aylardır herkes diyordu ,bu yanlış ama hemen gündeme gelmez diye..ne oldu gününden önce yazılana beraat gününde yazılana cezaya devam..
bunu avukat levent söyledi ona da sataştın kaçırdın siteden.nerde bizden bilgili biri varsa sayende gitti..halada desteksiz atmaya devam ediyorsun..ben ağzımı bozmadan senle başla çıkarım..hakaret ederek kendi kültür seviyeni belli ediyorsun..
my way
mağdur 7 allah senin güzelliklerini elinden almış ve seni mutsuz bir kişi olarak buralara getirmiş..
ben günlerdir derken ....:)) elbette sana parantez açmalıydım özür dilerim...
bak herkimsen günlerdir yani 3 aydır aşşağı yukatı..yani 90 gün yapar bu yani bunun 10 gün kadarını çıkarsan eğer kalır 80 gün işte ben bunu demek istedim...
ohhh beeee oleyyy anlattım herhalde özürlüye...
senin AMINA KOYARIM orospuuu siktir git şu siteden,ilk defa bana küfür ettirdin,allahın belası sana bi koyarım özürü falan görürsün geri zekalı salak,
TÜM DEĞERLİ SİTE SAKİNLERİNDEN ÖZÜR DİLERİM
çıksun bakalım yargıtay kararıda göreceksin sen vade polayını çekte...senin ellerini ayaklaruını öptüğün sayın domaniç benim tezimi 5 sayfalık makalesinde büyük harflerle yeni yazdı...ama siz busunuz işte ...
karalamacı...benimci...
ama bana göre (0) sınız (0)
bunu kesin ve net söylüyorum...ibreti alemsiniz siz.
ders örneğisiniz..
ama bütün bunları anlamak için ii bir tahsil yapıp kendini yetiştirmek ve kültür düzeyini yükseltmek gerekir.
siz benim ölçülerime göre burada birkaç kişiyi tenzih ederim benim için 3. sınıf hasbelkader bankanın çek enflasyonunda çek karnesi kullanıp belki bir talihsizlik de yaşayıp buraya gelmiş insanlarsınız.. aşağılamak adına yazmıyorum...
ancak her kuşun etinin yenmeyeceğini bilmek zorundasınız.. ben haklarımı sonuna kadar savunmasını hiçbir yardıma muhtaç olmadan başarabilen bir insanım. 3 kişi 5 kişi de bir olsanız ancak işte böyle seviyesizce karşımda çoookkk aşağılarda gezinir durursunuz.
gülerim ağlanacak halinize..
SAYIN MAĞDUR 07 ABİ İNSANLAR KREDİ KARTINI BORCUNA İTİRAZ ETMİYOR FAİZİNE İTİRAZ EDİYOR KONUYU ANLAMAMIŞSIN! HERALDE, SENİ AKP ALANYA BELEDİYE BAŞKAN ADAYI GÖSTERDİLER BU NE HÜKÜMET AŞKI :)3434
işte mağdur 7 denilen ahlaksız it
sen busun..gördünmü bana ne güzel anlattın kendini.
my way işte tercihini yap gördünmü ne demek istediğimi..kimle muhatap olacağını bil.
sıfatları oku küfürleri oku..çok güzel anlaştığınız sizin zatenm seviyenizden belli...
zavallılar...
MAĞDUR 07 ABİ KÜFÜR ETME YA VALLA SANA HİÇ YAKIŞMIYOR SAYGILARIMLA 3434
mağdur07 dedi ki...
senin AMINA KOYARIM orospuuu siktir git şu siteden,ilk defa bana küfür ettirdin,allahın belası sana bi koyarım özürü falan görürsün geri zekalı salak,
14.03.2009 11:12
seker765 dedi ki...
işte mağdur 7 denilen ahlaksız it
sen busun..gördünmü bana ne güzel anlattın kendini.
my way işte tercihini yap gördünmü ne demek istediğimi..kimle muhatap olacağını bil.
sıfatları oku küfürleri oku..çok güzel anlaştığınız sizin zatenm seviyenizden belli...
zavallılar...
14.03.2009 11:16
şeker hanım bence ,sizde çogul ,a seslendiginiz için ,kendinizi ortaya koyuyorsunuz degilmi?dd1dd2
şeker
o yazı 2006 yılında legal yayınevi tarafından basıldı.20 kere okuman lazım dediğim buydu..ama orda en az 10 madde var aykırı olan vadeli çek sadece bir tanesi..
kopyalamam bu siteye 50 defa atılan o yazıyı senin sonunda okumanı sağladı..teşekkür etmen lazım..
O MAKALE 2006 DA YAZILDI..okuduğunu anlasan bunu da anlardın..gerçi hayri domaniçi bulsan onada hukuk dersi verecen.
my way
İT sensin KÖPEK sensin ZAVALLI sensin ,zaten sende birazcık haysiyet gurur şeref olsa bu siteyi derhal terk edersin,sadece bayan oldugun için sana yalakalık yapan bi kaç kişi hariç seni kim seviyor burda söylesene,ama ne demişler o... tükürmişler yarabbi şükür demiş.....burası yeri değil.gel benim msn mede sana anlatayım detaylı olarak...alcan_bulent@hotmail.com sıkıysa gel
KÜFÜR .................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... .............................YOK...............................
dd1dd2 benim tenzih ettiğim insanlar olmaz mı elbette var..dikkatli okursanız görürsünüz
ama nevi şahsına münhasır kişinin yazdıklarını gördünüz...
valla benim fazlaca konuşacak halim yok bu konuda..herkez kalitesini konuşturuyor...
bir hukuk sitesinde küfür ediyorlar...bu da koınunun içeriğinde var herhalde...???
saygılar
medya bara yeni karar yazmışlar
bırak şimdi my way 2006 yılında çekte vade konusu mu vardı...alçalma karşımda kırık dala tutunuyorsun...akıllı insanları severim ben...
seker765 dedi ki...
işte mağdur 7 denilen ahlaksız it
sen busun..gördünmü bana ne güzel anlattın kendini.
my way işte tercihini yap gördünmü ne demek istediğimi..kimle muhatap olacağını bil.
sıfatları oku küfürleri oku..çok güzel anlaştığınız sizin zatenm seviyenizden belli...
zavallılar...
14.03.2009 11:16
mağdur07 dedi ki...
senin AMINA KOYARIM orospuuu siktir git şu siteden,ilk defa bana küfür ettirdin,allahın belası sana bi koyarım özürü falan görürsün geri zekalı salak,
şeker hanım ,mağdur 07 bey siteyi karıştırmayın..
TANIYINIZ ARKADAŞINIZI
ONUNLA BUNDAN SONRA DAHA DİKKATLİ MUHATAP OLUNUZ...
mağdur07 dedi ki...
senin AMINA KOYARIM orospuuu siktir git şu siteden,ilk defa bana küfür ettirdin,allahın belası sana bi koyarım özürü falan görürsün geri zekalı salak,
14.03.2009 11:12
mağdur07 dedi ki...
senin AMINA KOYARIM orospuuu siktir git şu siteden,ilk defa bana küfür ettirdin,allahın belası sana bi koyarım özürü falan görürsün geri zekalı salak,
14.03.2009 11:12
ŞEKER
legal kitabevi tarih var kopyalıyorum..ne kadar zavallı olduğunu ve desteksiz attığını herkes bilsin diye..
KARŞILIKSIZ ÇEKE HAPİS CEZASI ANAYASAYA AYKIRIDIR - Prof. Dr. Hayri Domaniç - (22.02.2006)
KARŞILIKSIZ ÇEKE HAPİS CEZASI ANAYASAYA AYKIRIDIR
Prof. Dr. Hayri Domaniç
(Bu makale Legal Hukuk Dergisi'nin Kasım 2003/11. sayısından alınmıştır.)
sn şeker
dün akşam üstünden beri yazmıyor okuyorum bakıyorum neler oluyor
dün akşam yazdıklarınızla yine bir laf dalaşı içine girmişsiniz
ayrıca burada 10 günden beri yoksunuz olmadığınız zamanları bir okuyun hiç böyle tartışmalar olmuş mu?
herkez burada lehe ve alehe olan durumlarda hem fikir herkez işin bir ucundan tutmaya çalışıyor
burda bir fikir üretip arkasından şuursuzca kovalamak kimseye birşey kazandırmaz
sizde uğur dündarı arayarak bu olaya katkılarınız büyüktür bunu da göz ardı edemeyiz
bence kısır çekişmeler içine girmektense size uygun gelmeyen fikirleri karşı tarafa uygun bir dille anlatıp olayı sonlandırmak gerektiğini düşünüyorum
yoksa ısrarla aynı şeylerden bahsetmek fikir tartışmasından çok her iki tarafında olayı kişiseltirmek adına başka taraflara çektiği görülüyor
saygılar
seker765 denen afistiyorumun namı değer khufu su, seviyeni koru kulahları değişmeyelim
GHIHFGOEHFOEJFGĞJEFVEOJFGOĞQERJGFOREJGOĞQEJFĞEQRJFGOĞEJGOERJGOĞEJGOEJRGJEQGJQEOPGJEQRJGOEJVVGEQJGFEJGOEJOEJOEJĞEJĞEJĞEJEEJĞOEJEGJEJGEJGEGEJGOVEJGĞJEGVJEV0J
QQĞJVGĞQVFQEGJQEGVJÜQGVÜQEGJVÜQGVQEGQJOĞEJGVEJEJGOEJGVĞÜEJGVĞEJGVOPJE0GPVJEJGV0QEJGV0QEJGVQEJGVQEGVQEPJVGQEPJQÜJGERIÜQJGEQJG0EJÜGQÜGEJOIECVBCXÖMCÖCXZNNZÖXCLVDA0CV XÖVZXNVZÖZXCNVZXÖVNÖÇZXNVIOĞADFUTGQERĞ0VMXZC.ÖÇCXVXCNVXÖÇ.ZVOI0AE0U9VZXÖNVX.ÇÖCVXZCVRGUJXÖÇCVN.VXZ.CVEFGUERXCZNVZVZXCNÖVE0RGU0QEMNZXVÖÇ.VÖÇNZXVÇÖ.G0EUIRGPCZÖXVNXZCÖÇ.VN E0RGJZXÖNVNZÖXVZXÖNÇVĞOEQRUCCÖNVÖÇXZCNVZŞXNVCADFVXÇZÖNCVZÇÖ.XCVNÖCXZNVOAEXCZÖVN XZÇÖVNZERĞLVNÖCXZÇNVÖZÖÇXCGFOĞÖCVÇÖNVÇÖXZV0DAFLCVNÖÇCXZÇVNZXCÖÇV0ERNXZÖVNÇZXCÖVNZ09RNVCZXÇÖVNÖÇZXCVCNZVÇZXNVÖÇZXCVNÖÇZXCVNZXÇCVNÖÇXZCVNXZÇÖVÖÇZXCVNXCÖZÇVNXZÖÇCVNÖXÇZCVNÇÖXZCVNXZÇÖCVNZXÇÖCVNÇXÖZCVNXÇÖZCVNÖÇXZCVNXZÖÇCVNÖXZÇCVNZXÖCVNXÇÖZCVNZXÇÖCVNÖÇXZCVNXZCÇÖVNÖÇZXCVNXZÖÇCVNÖXÇZCVNXÖZÇCNVXÖZCVNXZÖÇCVNAŞDFGJADLŞSGAFJAŞSLDFSİLADFJSADFGOEWQRTĞPWERUTĞTUĞQWETUĞWQEURŞSLADFJSŞALDJFOWERĞQWUTERWĞOTUĞAWERUTERĞWJFASDFGŞLSDJFĞOEWFUIĞWEQRUFIĞSADJFSLŞDJVOĞWERIUFWEĞFIEWĞQFUIEROUFIGDSLKVJSDJVĞIUOPĞUFÜĞWQERUGIĞQWERFGUĞAWEUFSĞDJVCSDLŞVCJO0ER9WUFIEWRĞUIFGĞ0CLKSŞVJSADJV0ĞEAPOFIERPĞEAWRIVSDKLFJVLŞCXJVĞEUQERUR (SİZİ UYARIYORUM BİR DAHA BU SİTEYE YAZI YAZAMAZSINIZ ADRESLERİNİZİ EMNİYETE VERİRİM KÜFÜR YOK)
işte bir insanın kültür düzeyi budur.düşükse eğer tartışmanın sonunda bunları yazar..nedeni ise kendinde olan eksikliktir.
burada hiçde arzu etmezdim ama kendisini bu kişi (insan diyebiliyor iseniz)
kendisini tanıtma fırsatı bulmuştur..nedeni sanal ortamdır ve zavallıdır.
serbest kürsü yaz yaz durma yaz.
bunlar için ingilterede özel parklar yapılmıştır.topluma zararlı kişiler olarak vasıflandırılmış ve adlarına "HYDE PARK" adı altında londra da bir park yaptırılmıştır..
bu tür densiz ahlaksız kişileri buraya salarlar..burada onlar bağırırlar çağırırlar ..hürdürler burada.. yani modern anlayışla bir hayvanat bahçesi...
bu ne demektir hayvanat bahçesinde hayvanların korunduğu demektir.. ben demiyorum bu şahsa hayvan diye bunu ingiliz literatürü adlandırmıştır..saygı ile bilgilerinize arz olunur...
uzun süredir sağduyulu bir arkadaşımızdan yazı aldım.sayın tlgerd teşekkür ederim size.
ancak şu var olayı başından sona kadar okuyunuz lütfen ve sizinle konu hakkında az sonra görüşel,im.
bana yapılan haksızlığa kayıtsıız kalmayacağıonıza inancım tamdır.
saygılar..
şeker
konu hakkında tek bilgisi olmayan,hasbel kader okumuş,fakat hiçbirşey kazanamamış..okuduğunu anlamayan,yada okumayacak kadar tembel,sadece sağa sola saldırarak kendini ifade eden,bir zavallısın..
ayrıca bu sitede ilk hakaretler hep senden çıkmıştır..karşındakini aşağılamak ta küfürden beterdir.tabi aşağılık olmayanlar için geçerli..herkes seni muattab almıyor neden..çünkü fikirsizsin.çünkü okumuyorsun,çünkü anlamıyorsun..ama buradaki insanların sinir sistemi seni her daim pof poflamaya müsait olmayabilir..
my way
.
.
.
.
.
.
.
.
arkadaşlar sitenin değerli sakinlerinden binlerce kere özür dilerim,( değerli sakinlerinden dedim herkes üstüne alınmasın) yakışmazdı bana ama ne yapalım işte bu kadar stresin arasında bazılarıyla dalaşmak insanı daha da yoruyor ...bazıları diyorum adını bile yazmaya ellerim varmıyor...
devamını da oku copy ci başı devamoını oku sonra tarih ver...alçaklığın lüzumu yok..
baist adammışsın yemin ederim...
şeker
konu hakkında tek bilgisi olmayan,hasbel kader okumuş,fakat hiçbirşey kazanamamış..okuduğunu anlamayan,yada okumayacak kadar tembel,sadece sağa sola saldırarak kendini ifade eden,bir zavallısın..
ayrıca bu sitede ilk hakaretler hep senden çıkmıştır..karşındakini aşağılamak ta küfürden beterdir.tabi aşağılık olmayanlar için geçerli..herkes seni muattab almıyor neden..çünkü fikirsizsin.çünkü okumuyorsun,çünkü anlamıyorsun..ama buradaki insanların sinir sistemi seni her daim pof poflamaya müsait olmayabilir..
my way
özrün kabahatinden çok büyük...pisliği pislikle temizleyemezsin ...eğer sende zerre kadar adamlık varsa derhal bu siteyi öncelikle terk edersin...
ama nerde sende o vasıf?? nerdeeee???
kalite ve kantiten belli senin...utanmaz...
şeker
makale tarihi kaçmış onu söyle kıvırma..
okuma özürlü olduğunu herkes görsün..
my way
az sonra sayın my way in de kalitesini göreceksiniz...zaten ortada çok da aramaya gerek yok bence...
Sn. arkadaşlarım,
eşim cezaevinde ve benim burdan öğrendiğim şey çok.
LÜTFEN OLUMSUZ KONUŞANLARA,
KÜFÜR EDENLERE,
AKIL HOCALIĞI YAPANLARA(BİLGİ AKTARANLARA DEĞİL)
CEVAP VERMEYİN.
BENİM BU SİTEDEKİ BİLGİLERE İHTİYACIM VAR LÜTFEN LÜTFEN
SADECE CEVAP VERMEYİN .
İNANIN O KİŞİ SONRA BIKAR GİDER...
GERÇEK SIKINTISI OLAN, ÜZÜNTÜSÜ OLAN, OLAYI YAŞAYAN ZATEN BU DİYALOGLARA GİRMESİN.
LÜTFEN KİMSENİN , HİÇ KİMSENİN BİZİM BİLGİ ALIŞIMIZI ENGELLEMEYE VE GERÇEK SORUNU OLANLARI AŞAĞILAMAYA HAKKI YOK .
BEN BUNLARI OKUMAYI , BANA SÖYLENMESE BİLE HAKETMEDİM.
LÜTFEN......GÜL
.
.
.
.
.
.
mağdur07 dedi ki...
senin AMINA KOYARIM orospuuu siktir git şu siteden,ilk defa bana küfür ettirdin,allahın belası sana bi koyarım özürü falan görürsün geri zekalı salak,
14.03.2009 11:12
seker765 dedi ki...
özrün kabahatinden çok büyük...pisliği pislikle temizleyemezsin ...eğer sende zerre kadar adamlık varsa derhal bu siteyi öncelikle terk edersin...
ama nerde sende o vasıf?? nerdeeee???
kalite ve kantiten belli senin...utanmaz...
.
.
.
lütfen herkes yazdıklarına dikkat etsin medyabar ın ilk haberini buraya taşıyan benim. yani devamlı kişisel görüş yazmayıpta faydalı olunabiliniyor. cüneyt beyin bizimle paylaştığı bilgiler hayati önem taşıyor. ayrıca yakınları içerde olanlarında paylaştıkları so derece önemli.
bu siteyi devamlı takip eden ve geyik muhabbeti yapmayan birçok kişi var
lütfen....
herkes ulaştığı bilgileri paylaşsın gereksiz yoruma gerek yok
Adsız dedi ki...
mağdur07 dedi ki...
senin AMINA KOYARIM orospuuu siktir git şu siteden,ilk defa bana küfür ettirdin,allahın belası sana bi koyarım özürü falan görürsün geri zekalı salak,
14.03.2009 11:12
14.03.2009 11:40
şeker
okuduğunu anla ben o yazıyı ezbere biliyorum..linki de atayım..
Legal Kitap EviDr. Hayri Domaniç. KARŞILIKSIZ ÇEKE HAPİS CEZASI ANAYASAYA AYKIRIDIR - Prof. ... Bu gelişme nedeniyle karşılıksız çek keşide etmek suçunu ilk defa ...
YA LÜTFEN SORUNLARIMIZI TARTIŞSAK 3434
.
.
.
seker765 dedi ki...
özrün kabahatinden çok büyük...pisliği pislikle temizleyemezsin ...eğer sende zerre kadar adamlık varsa derhal bu siteyi öncelikle terk edersin...
ama nerde sende o vasıf?? nerdeeee???
kalite ve kantiten belli senin...utanmaz...
14.03.2009 11:42
Adsız dedi ki...
mağdur07 dedi ki...
senin AMINA KOYARIM orospuuu siktir git şu siteden,ilk defa bana küfür ettirdin,allahın belası sana bi koyarım özürü falan görürsün geri zekalı salak,
14.03.2009 11:12
hayatın her alanında oldugu gibi,buradada bir çıkar kavgası sürüp gidiyor...ben daha iyi biliyorum ,benim kültürüm daha iyi,vesaire vesaire..bende rahatsızım bu sitede 3 .5 kişinin yorum ve bilgi alışverişini okumaktan ,dikkat ediyorum diger arkadaşların yorumları dikkate alınmıyor veya hiç dinlenmiyor bile ,sagdan soldan 3,5 yorum kopyalamakla ,bi çok hukiki terimler le yapılan yorumlar ı anlamayan ve kafası karışan arkadaşlarımızın oldugunu unutmayalaım.BURASI KENDİ Nİ İSPAT ETME SİTESİ DEGİL ARKADAŞLAR.sadece ortak bi dava için bilgi alışverişi ve herkezin anlayacagı yorumlar yaparsak başarılı olmuş oluruz.maalesef saadece hukiki bir kaç konuda bilgi sahibi olmak seviye kıstası olamaz.hayat saadece hukuktan ibaret degildir.BENCE BEN DAHA İYİ BİLİRİM SAPLANTILARINDAN UZAK DURALIM.davamız için bişeyler yapma yollarını araştıralım her fikre önem verelim..saygılar dd1dd2
seker765 dedi ki...
özrün kabahatinden çok büyük...pisliği pislikle temizleyemezsin ...eğer sende zerre kadar adamlık varsa derhal bu siteyi öncelikle terk edersin...
ama nerde sende o vasıf?? nerdeeee???
kalite ve kantiten belli senin...utanmaz...
TARKAN KARDEŞE SONUNA KADAR KATILIYORUM VARSA YENİ BİLGİ YENİ KARAR ONU İNDİRİN BURAYA TARTIŞI AMA KÜFÜRLEŞMEYİN LÜTFEN 3434
Adsız dedi ki...
mağdur07 dedi ki...
senin AMINA KOYARIM orospuuu siktir git şu siteden,ilk defa bana küfür ettirdin,allahın belası sana bi koyarım özürü falan görürsün geri zekalı salak,
14.03.2009 11:12
seker765 dedi ki...
özrün kabahatinden çok büyük...pisliği pislikle temizleyemezsin ...eğer sende zerre kadar adamlık varsa derhal bu siteyi öncelikle terk edersin...
ama nerde sende o vasıf?? nerdeeee???
kalite ve kantiten belli senin...utanmaz...
14.03.2009 11:45
DD1DD2 KONUMUZLA İLGİLİ YORUM YAPSANA
.
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
.
ha bir git megolamanyak kaltak git gene evini taşıda bir 10gün daha kaybol yok tefeci yok hukukun piçi yok şeker ne bu yaaaa canımız yanıyor ne peşindesin seni kim çağırdı bi git gitmek hoşuna gitmiyorsa s.r git
kader
seker765 dedi ki...
özrün kabahatinden çok büyük...pisliği pislikle temizleyemezsin ...eğer sende zerre kadar adamlık varsa derhal bu siteyi öncelikle terk edersin...
ama nerde sende o vasıf?? nerdeeee???
kalite ve kantiten belli senin...utanmaz...
14.03.2009 11:45
SEKER MİSİN NESİN YETER YETER
ARAMAN YOK , CEZAN YOK , YA NE İŞİN NE AMACIN NE MAKSADIN VAR
AKIL İSTEMİYORUZ DEFOL GİT
YETERYA
İNSANLARI AŞAĞILAYIP DURUYORSUN
YOKMU SENİN BAŞKA İŞİN
DERDİN YOKSA BIRAK BİZ DERDİMİZLE BAŞ EDERİZ, DEFOL GİTYA
NE GÜZELDİ SİTEMİZ YETER YA
OKUMAK İSTEMİYORUZ SENİ YETER
SENDEN GELECEK BİR NOKTAYI İSTEMİYORUZ YETER ANCA KENDİNİ ANLATIYORSUN NESİN YA SEN
GİT POLİTİKACI OL BAŞKA YERDE İSPATLA KENDİNİ DURMADAN BURDAKİ İNSANLARI AŞAĞILAYIP DURUYORSUN
BÖYLE DEVAM EDERSEN SENİ SİTE YÖNETİMİNE ŞİKAYET EDECEĞİM.
YETERYA BURASI TARTIŞMA PLATFORMU
KENDİNİ METETME DEĞİL
BİŞİ BİLGİĞİNDE YOK DEFOL GİTYA Bİ GÜN İNSANA YARDIM EDİM DİYORSUN SONRA O KİŞİYİ AŞAĞILIYORSUN
NE BİÇİM ŞEY BU GİT KARDEŞİM NORMALE DÖNSÜN BURASI
YETERYA
DERDİMİZ VAR BİZİM SENİNLE UĞRAŞCAK BİR SATIRINI OKUYACAK VAKTİMİZ YOK GERÇEK BİLGİYE İHTİYACIMIZ VAR
DEFOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
bakın şimdi copy edeceğim şahsın yazdıklarını bi düşünün...
işte saygı duyduğunuz kişiler bunlar sizin bakın ben yorumsuz yazacağım...siz nasıl yaklaşır nasıl anlarsınız??
bundan sonra bu kişiyede nasıl yaklaşırsınız?? özellikle bayan arkadaşlar okusun...buyrun...
.
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
.
Sevgili Arkadaşlar,
Bu site öncelikle sürekli burada olan sizlerin, vakit buldukça bilgi paylaşımı için sizlere katılan bizlerin bir dertleşme, bilgi alma verme mekanı.. BU küfürler, bu hakaretler, be aşağılayıcı cümleler...
NE gerek var allah aşkına bir sitede topu topu 70-80 kişi anlaşmayı beceremeyeceksek, bu adamların lehimize karar vermeleri için anlaşmalarını nasıl sağlayacağız..???? Lütfen, mağdur da olsak örnek olmalıyız.. Hak verilmez alınır bilirsiniz sizler de, akılcı, zeki ve kesinlikle azimle yapmamız gerekenleri yapıp, çalmamız gereken kapıları çalıp bu davamızı sürdüreceğiz.. Diğer kişisel hesapları lütfen bir kenara bırakın..Lütfen...
SAYGILARIMLA
NICKMAN
kader dedi ki...
ha bir git megolamanyak kaltak git gene evini taşıda bir 10gün daha kaybol yok tefeci yok hukukun piçi yok şeker ne bu yaaaa canımız yanıyor ne peşindesin seni kim çağırdı bi git gitmek hoşuna gitmiyorsa s.r git
kader
14.03.2009 11:50
"NO CAOMMAND"
adsız seninde kim olduğun belli belli ki mağdur7 sin sende ..çünkü artık o nıcle yazmaya yüzün kalmadı...
ben size site sakinlerinizi ifşa ediyorum şu an..hıı ifşa etmiyorum onlar kendileri size kendilerini anlatıyor...
bilgi sahibi ol da muhatabın kimmiş öğren..uyuyorsa sana sen de katıl kervana...
Adsız dedi ki...
mağdur07 dedi ki...
senin AMINA KOYARIM orospuuu siktir git şu siteden,ilk defa bana küfür ettirdin,allahın belası sana bi koyarım özürü falan görürsün geri zekalı salak,
14.03.2009 11:12
seker765 dedi ki...
özrün kabahatinden çok büyük...pisliği pislikle temizleyemezsin ...eğer sende zerre kadar adamlık varsa derhal bu siteyi öncelikle terk edersin...
ama nerde sende o vasıf?? nerdeeee???
kalite ve kantiten belli senin...utanmaz...
14.03.2009 11:45
sayın my way
eger giderseniz sizi hiç
affetmem
bu siteyi bir megolamanyağa teslim edeseniz asla affetmem
kader
işte bunlar sizin muhataplarınız...
klavuz karga misali olmasın lütfen...
.
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
.
ben bu siteye hiç bir zaman adsız olarak yazmadın yazmıyorumda,ben öyle sanal alemin sanal klavye kahramanı değilim...kimseden korkumda yok,ben alanyadayım adresimide veririm,msn adresimide alcan_bulent@ ara bul ıp adresinden yerimide bulursun,,,ve bu sana son yazım artık ne yazarsan yaz sana cevap verme seviyesizliğine düşmeyeceğim...arkadaşlar tekrar hepinizden özür dilerim...
sn arkadaşlar
iyi davrandık olmadı,anlatmaya çalıştık olmadı,ama herkesin bir sabrı var bir bok bilmeden sürekli sallayacak.burada her yazıyı satırına,kelimesine kadar okuyorum ben..ve bilmediğimi sorup öğrenmeye çalışıyorum..levent bey çok önemli bir kazanımdı site için..ilk yorumu vadesinden önce yazılan çekler yırtar oldu..ama diğerleri tartışılır dedi..nerde kaç gündür gören varmı..?
my way
herkesin bir kırmızı çizgisi var şeker kaltağı hukukun içinden piçi ve tefeci yeterartık sabotajcısın insanlar medet umuyor benı bıle çileden çıkardın s.r git
kader
bu siteyi ahlaksızlar sitesi yaptıunız..utanmanız gerekir iken ki belli yaş olgunluğunda olduğunuzu tahmin edebiliyorum siz burayı hedef seçtiniz..belli ki argo kültürünüzde çok yüksek...
bence siz burayı zaten derhal terketmelisiniz ve bu sitenin ahlak düzeyine kavuşmasını sağlamalısınız...
işte alın size my way...alın kader... alın mağdur7 ...
mağdur7 nıcı ile ahlaksızlıklar sergileyen bir karakter özürlü..
bu mudur birlikte olmak istediğiniz beyin gurubu...ya bakın kandırmayın kendinizi bunlar beyin gurubu değil ahlaksızlar gurubu..hala bunu göremiyor musunuz??
sayın adsız 12.00 yapmayın böyle siteye ,dd1dd2
.
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
.
sabır bilmem ne bunlar gerekçe değildir..
my way dostum ...ahlaklı faziletli insan her ortamda bunu sergiler...ahlakından edebinden ödün vermez...ama sende bunu anlayamazsın..zira seninde kapasiten belli...devam et sen...sergile örnek tarzını..buradaki insanlarda neyin ne olduğunu görsünler...abi dediğiniz KADER in az önce yazdıklarını da okuyun...kültürünüze kültür katar...
.
.
.
.
şeker orospusu bu site ahlak sitesi değil çekmaduru sitesi sen daha çekmaduru bıle değilsin oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey dimi s.r. git nerde olman gerekirse bizim gibi beyin özürlülerinin arsında ne işin var kaltak . ( nokta bile çok sana ) ne katkın oldu bu siteye? provakötörün tekisin asıl beyin özürlü sensin aşifte ağzını bırak sana katılmayan her fikre her yoruma hakaret ettin sen kaltağın tekisin bi s.r giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
kader
YETER ARTIK YA SİTENİN İÇİNE ETTİNİZ BIRAKIN BİRBİRİNİZLE UĞRAŞMAYI 3434
Adsız dedi ki...
mağdur07 dedi ki...
senin AMINA KOYARIM orospuuu siktir git şu siteden,ilk defa bana küfür ettirdin,allahın belası sana bi koyarım özürü falan görürsün geri zekalı salak,
14.03.2009 11:12
seker765 dedi ki...
özrün kabahatinden çok büyük...pisliği pislikle temizleyemezsin ...eğer sende zerre kadar adamlık varsa derhal bu siteyi öncelikle terk edersin...
ama nerde sende o vasıf?? nerdeeee???
kalite ve kantiten belli senin...utanmaz...
14.03.2009 11:45
izliyorsunuz değil mi ABİNİZ KADER İ
devam edin sayın kader ..bu beni alçaltmıyor hiç.bu ancak sizi alçaltır...zaten yerlerde geziyorsunuz devam edin..yerin dibi size yakın zaten...
sn adsız kardeşim
sitede bu kadar boşluk yaratmakla eline geçiyor
bırakta yorumlar alt alta olsun rahat okuyalım olmaz mı sayın kardeşim
.
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
.
ŞU HALEE BAKIN YAAA,YAZIK ,GERÇEKTEN YAZIK...HERKEZ İÇİNDEKİ GİZLEDİGİ KİŞİLİGİ DÖKMEYE BAŞLADI....DURUM EGER BÖYLEYSE ,BİZE VERİLEN CEZALAR AZ BİLEEEEE MAALESEF.......NEDEN BU DURUMDA OLDUGUMUZDA YAVAŞ YAVAŞ ANLAŞILIYOR GİBİ...DD1DD2
seker765 dedi ki...
ayrıca şuda ilginçtir...
sayın domaniç bu uzunca metni pekçok maddeye bağlamakla beraber benim savunduğum tezi dikkat ederseniz büyük harflerle ihsas etmiştir.bunun anlamı önemini beyandır..yani gerekçesinde ilk sıradadır..hani olsun da isterse son sırada olsun tabiki..inşallah da öyle olacak..saygılar...
14.03.2009 01:46
seker765 dedi ki...
Adsız dedi ki...
mağdur07 dedi ki...
senin AMINA KOYARIM orospuuu siktir git şu siteden,ilk defa bana küfür ettirdin,allahın belası sana bi koyarım özürü falan görürsün geri zekalı salak,
14.03.2009 11:12
seker765 dedi ki...
özrün kabahatinden çok büyük...pisliği pislikle temizleyemezsin ...eğer sende zerre kadar adamlık varsa derhal bu siteyi öncelikle terk edersin...
ama nerde sende o vasıf?? nerdeeee???
kalite ve kantiten belli senin...utanmaz...
14.03.2009 11:45
YAVVV ADSIZ KARDEŞİM YAPMA BÖYLEE,SİTEYİİ ÇORBAYA ÇEVİRDİN AMACIN NEE?DD1DD2
bizlere maduruz sen terket kaltak
kader
yahu seker kaşarı mağdurun söyledikleri ne kadarda hoşuna gitti tekrar tekrar yazıyosun
tabi doğal dır hoşuna gitmesi çünkü senin dakikanın belli bir bedeli var
ama bu konuda mağdur 07 nin seningibi bir kaşara para vereceğini hiç zannetmiyorum
bedelsizde senin olur demiyeceğini düşünüyorum o yüzden fazla heveslenme
kesme şeker
izlemeye devam edin KADER abinizi..
örnek abiye bakın örnek...
zavallı ihtiyar...adam olamamışsın ne yazık ki...
acıyorum sana sadece...
sen neymişsin be ABİ...
SYN KADER .nerde kaldı o olgunlugunuz,kelimeleri süsleyerek insanlara ders verircesine yazılarınız,hakaret ve küfürlere olgunca cevaplarınız ,nerde kaldıı,nerde kaldıı.DEMEKKİ HER ŞEY SÜSLEME BURJUVA NEZAKETİNDEN İBARETMİŞ.bunu da anladık...artık hakaret ve küfürlere son verelim.dd1dd2
kader şerefsizi sen de git şeker yosması sende git siteyi karıştırmayın adiler
ulan her turlu kadını gördüm hanım efendisinide profösörünüde hayat kadınınıda ama bunun kadar çirkefini şirretini yüzsüzünü görmedim. pes yani
git arkadaş burdan kimse istemiyo seni ne yüzsüz pislikmişsin ya
git de bi huzur ver millete
senin dakikan para zaten git para kazan nerede kazanacaksan bulaşma millete şirret karı ya
kesme şeker
şu anda herkesin yazmak isteipte yazamadıklarını yazıyorum ve senin tabirinle ipsiz sapsız biri olmayayarak kader olarak bi s.r git artık yeter...
kader
DD1 DD2 ABİ SÖZLERE DEĞİL SÖYLEYENE BAKMAK LAZIM ADAM MI DİYE KADER GERÇEKTEN ÇOK DEĞİŞTİ ARTIK ONA ABİ BİLE DEMİYORUM KÜFÜRÜ BIRAKANA KADAR DA DEMİYECEĞİM KINIYORUM BÜTÜN KÜFÜRLÜ YAZANLARI 3434
dd1dd2,hukukuniçindenbiri,stranger,melek,kelek,=kesme şeker
artık yeter şerefsizler karıştırmayın siteyiiiiiiiii yeterrrrrrrrrrrr
seker hanım şimdide kurnazlığa başlamış o yarım aklıyla
yok d1 hukukun içinden biri ben mişim
tam ruh hastası zavallı karı bırakın bulaşmayın bu şizofren karıya
kesme şeker
KADER ABİ TEKRAR ABİ DİYORUM NE OLUR SEN BARİ ARTIK CEVAP YAZMA NE OLUR 3434
sabah erkenden kalkmıştım şöyle bi nostalji yapayım dedim ve siteye ilk yazanlardan itibaren yorumları okudumda,ne kadar seviyeli ne kadar düzgün yazışmalar varmış...ama o zaman yazanlardan hiç biri yok şu an,hepsi kaçmış maalesef..herkes bayram ederken yeni çek kanunun da hapis kalkıyor diye ilk SN ULUDAĞ feryat etmiş yapmayın arkadaşlar daha da ağırlaşıyor diye,ne kadar bilgili kültürlü arkadaşlar varmış...yazık o değerli insanlar kaçmış...değerli kardeşim DD1DD2 sen bana KADER e kızıyorsun seviyenizi bozmayın diye ama,hırsızın hiç mi suçu yok kardeşim....şunu unutuyoruz galibasitede en dogru haber alacagımız kaynak bir CÜNEYT bey kaldı onuda kaçırırsak kimden haber alacagız...paparazilerdenmi...vallahi ben yargıtay üyesi olsam ve bu siteyi okusam kesinlikle fikrim değişirdi ve demekki haketmişler derdim....tmm bende seviyeyi düşürdüm ama işte insan siniri engel olamıyorsun bazen...tekrar tekrar özür dilerim hepinizden...
arkadaslar,medyabar bu sefer pek talep gormadı.hıcdegılse 10000yapalım.adamlar ugrasıyor.yanlız bırakmayın lutfen...emır
evet sayın EMİR KARDEŞ haklısın çok boş bıraktık siteyi adamlara ayıp olur vallahi...bide değişik isimlerden yorum yapalım bence...hatta bi arkadaş vardı murat isimli karşı yorum yapmış, bi yorum yaptım ben ona,sizde bi kaç tane yaparsanız ii olur..1 kişinin bile fikrinin değişmesi kardır bizim için...
HOŞ GELDİNİZ EMİR ABLA SİTENİN HALİNİ GÖRÜYORSUBUZ DEĞİLMİ 3434
sıtede bır sorun mu var.yorumları goremıyorum.emır
bu kadar yazdım çizdim burada...bir kişi bana küfür ettin diyemez zaten etmemde asla...
ancak bu sersem ahlaksızlarla ancak bu şekilde mücadele verebilirdim bunu sergiledim..bakın sonucu gördünüz sizin sayın diye hitap etme nezaketini gösterdiğiniz kişilik yoksunu ahlaksız toplumun seviyesizlerini gördünüz...
biliniz arkadaşlar biliniz...burada herkes sayın değildir...
dokunduğunuzda bin küfür işitirsiniz. hıı ne kazandılar ne kaybettim??
onların zerre kadar cümlelerine kulak asmam..benim yargılayacağım insanların öncelikle insan vasfını kazanmaları gerekir...
önce de yazdığım gibi kendilerini kaale almadığım gerçeği onları burada refuse etmiştir...işte o zamanda izlediğiniz aişağılık tavıırlarını sergilemeye başlamışlardır...
mağdur 7 nıcını kendisine yakıştıran böyle şahsiyetsiz ahlaksız bir kişi olabilir mi??
öncelikle bu kişinin mağdur olabilmesi eşyanın tabiyetine aykırıdır.olsa olsa bu yaratık bir mağdur edicidir.
yoksa ben burada mağdur insanlarda mazlum insanlarda tanıdım.sayıları az da değil bu kişilerin.
ama artık biliniz ki burada kişilik kazanmaya çalışan my way gibi (0) üretici...abi diye bilinmesini sağlamaya çalışan kader denen şahsiyetsizi yada mağdur adındaki vahşi aşağılığı sizlere sergiledikleri tarz ile değerlendirdiğinize endişem yoktur..adsız ve ipsiz ve sapsızlar zaten malum kişiliklerdir.
işte bu kişiler topluma zararlı ve her türlü kötülük beklenen potansiyel varlıklardır...ne yazık ki varlıklardır bunlar...bu varlıkların gerçeğini görüp haraket etmenizde de fayda vardır. bunlar bugün sizin abiniz olurlar ama en büyük kötülüğüde onlardan görürsünüz.çok şükür ki YÜCE ALLAH bu şahısları burada size ifşa etme şansını bana verdi...
daha bitmez bu hikaye ahlaksızlara ahlaksızlar katılacaktır..ancak ne vardır siz bunları da öğreneceksiniz... ben sağduyulu insanlara saygılar sunarım..şahsım adına da sadece onlardan özür dilerim..
SEN ÖNCE PİSLİĞİNİ TEMİZLE ŞAHSİYETSİZ !!!!
Adsız dedi ki...
mağdur07 dedi ki...
senin AMINA KOYARIM orospuuu siktir git şu siteden,ilk defa bana küfür ettirdin,allahın belası sana bi koyarım özürü falan görürsün geri zekalı salak,
14.03.2009 11:12
seker765 dedi ki...
özrün kabahatinden çok büyük...pisliği pislikle temizleyemezsin ...eğer sende zerre kadar adamlık varsa derhal bu siteyi öncelikle terk edersin...
ama nerde sende o vasıf?? nerdeeee???
kalite ve kantiten belli senin...utanmaz...
14.03.2009 11:45
açık ve net söylüyorum msn adresim alcan_bulent@hotmail sanal klavye kahramanlığı yapma gel gelebiliyorsan hadi bekliyorum burda arkadaşları rahatsız etme....
hosbulduk,arkadaslar.sıte cok yavas bır sorun var sanırım.bendede olabılır.yorumlara zor ulasıyorum.emır
şeker
sen bu güne kadar tanıdığım.en beyinsiz,boş yaşamış,ortamında bi halt zannedilen fakat okuduğunu bile anlamayan,ve ciddiye alınmaması gereken bir şizofrensin..
bak hiç küfür yok aynı senin küfür etmediğin gibi..böyle iyi mi..aşağılık yaratık
my way
T.C.
YARGITAY
Ceza Dairesi kurulu
içhizat metni
Esas No : 2006/1172
Karar No : 2009/5872
Tebliğname No : 10/2009-158337
TÜRK MİLLETİ ADINA VERİLEN
YARGITAY KARARI
Karşılıksız çek keşide etmek suçundan sanıklar hakkında asliye ve agır cezalarda. 1996/1 ve 2008/12 tarihinde 2002/1054 esas ve 2004/215 karar sayı ile kurulan 3167 sayılı Kanunun geçici 1. maddesi uyarınca kamu davasının düşürülmesine dair hükmün katılan dava dosyasının Yargıtay Cumhuriyet Başsavcılığı’nın bozma isteyen tebliğnamesi ile 14.02.2009 tarihinde Dairemize gönderildiği anlaşıldı. Dosya incelendi.
GEREĞİ GÖRÜŞÜLÜP DÜŞÜNÜLDÜ:
GEREĞİ GÖRÜŞÜLDÜ:
Konu ile ilgili yasal durum incelendiğinde;
1-3167 Sayılı Yasanın 16. maddesinde :
(1) Üzerinde yazılı keşide tarihinden önce veya ibraz süresi içinde 4 üncü madde uyarınca ibraz edildiğinde, yeterli karşılığı bulunmaması nedeniyle kısmen de olsa ödenmeyen çeki keşide eden hesap sahipleri veya yetkili temsilcileri, kanunların ayrıca suç saydığı haller saklı kalmak üzere, çek bedeli tutarı kadar ağır para cezasıyla cezalandırılırlar. Ancak verilecek para cezası seksenmilyar liradan fazla olamaz. Bu miktar, 01/03/1926 tarihli ve 765 sayılı Türk Ceza Kanununun ek 2 nci maddesine göre her yıl artırılır. Bu suçtan mükerrirlere, bir yıldan beş yıla kadar hapis cezası verilir.
2 – 5237 Sayılı TCK nun 2/1-3 madde ve fıkralarında ;
(1) “Kanunun açıkça suç saymadığı bir fiil için kimseye ceza verilemez ve güvenlik tedbiri uygulanamaz. Kanunda yazılı cezalardan ve güvenlik tedbirlerinden başka bir ceza ve güvenlik tedbirine hükmolunamaz.”
(3) Kanunların suç ve ceza içeren hükümlerinin uygulanmasında kıyas yapılamaz. Suç ve ceza içeren hükümler, kıyasa yol açacak biçimde geniş yorumlanamaz.
3- 5237 Sayılı TCK nun 5/1 madde ve fıkralarında :
“Bu Kanunun genel hükümleri, özel ceza kanunları ve ceza içeren kanunlardaki suçlar hakkında da uygulanır. “
4-5237 Sayılı TCK nun 52/1-2-3 Madde ve fıkralarında;
(1) Adlî para cezası, beş günden az ve kanunda aksine hüküm bulunmayan hâllerde yediyüzotuz günden fazla olmamak üzere belirlenen tam gün sayısının, bir gün karşılığı olarak takdir edilen miktar ile çarpılması suretiyle hesaplanan meblağın hükümlü tarafından Devlet Hazinesine ödenmesinden ibarettir.
(2) En az yirmi ve en fazla yüz Türk Lirası olan bir gün karşılığı adlî para cezasının miktarı, kişinin ekonomik ve diğer şahsî hâlleri göz önünde bulundurularak takdir edilir.
(3) Kararda, adlî para cezasının belirlenmesinde esas alınan tam gün sayısı ile bir gün karşılığı olarak takdir edilen miktar ayrı ayrı gösterilir. “
5-5252 Sayılı Yasanın 5349 Sayılı Yasanın 6. Maddesi ile değişik Geçici 1. Maddesinde:
(1) Diğer kanunların, 5237 sayılı Türk Ceza Kanununun Birinci Kitabında yer alan düzenlemelere aykırı hükümleri, ilgili kanunlarda gerekli değişiklikler yapılıncaya ve en geç 31 Aralık 2008 tarihine kadar uygulanır.
6-5275 Sayılı Yasanın 98/1-3 madde ve fıkrasında:
(1) Mahkûmiyet hükmünün yorumunda veya çektirilecek cezanın hesabında duraksama olursa, cezanın kısmen veya tamamen yerine getirilip getirilemeyeceği ileri sürülür ya da sonradan yürürlüğe giren kanun, hükümlünün lehinde olursa, duraksamanın giderilmesi veya yerine getirilecek cezanın belirlenmesi için hükmü veren mahkemeden karar istenir.
(3) Yukarıdaki fıkralar uyarınca yapılan başvurular cezanın infazını ertelemez. Ancak, mahkeme olayın özelliğine göre infazın ertelenmesine veya durdurulmasına karar verebilir.
7- 5275 Sayılı Yasanın 101/1-3 Madde ve fıkrasında:
(1) Cezanın infazı sırasında, 98 ilâ 100 üncü maddeler gereğince mahkemeden alınması gereken kararlar duruşma yapılmaksızın verilir. Karar verilmeden önce Cumhuriyet savcısı ve hükümlünün görüşlerini yazılı olarak bildirmeleri istenebilir.
(3)Bölge adliye mahkemesi veya Yargıtaydan başka mahkemeler tarafından verilmiş olan bu kararlara karşı itiraz yoluna gidilebilir.” hükümleri bulunmaktadır.
Ayrıca TBMM tarafından 5728 Sayılı Temel Ceza Kanunlarına Uyum Amacı ile Çeşitli Kanunlar ve Diğer Bazı Kanunlarda Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun ile düzenleme yapıldığı ve bu kanunun yürürlükte olduğu ancak yapılan bu düzenlemeler içerisinde 3167 Sayılı Yasanın 16. Maddesi ile ilgili bir düzenlemenin bulunmadığı da ortadadır.
Kararına itiraz edilen mahkemenin itiraz edilen kararında 3167 Sayılı Yasanın yürürlükten kalkmadığı ve halen karşılıksız çek keşide etmek suçunun bulunduğu, bu durum karşısında kanunsuz suç ve ceza olmaz ilkesinin ihlal edilmediği, 3167 Sayılı Yasanın 16/1 maddesindeki düzenlemenin TCK nun 52. maddesi ile uyumlu olduğu, çek bedelinin 5-730 gün arasında olması halinde belirlenen tam gün sayısı ile takdir edilen bir gün karşılığı adli para cezasının çarpılması sonucu para cezası vermek olanaklı olduğu gibi çek bedelinin 5 tam günün altında olması halinde 5 tam güne yükseltilmesi, 730 tam günün üstünde olması halinde ise kanunlarda aksine hüküm bulunmayan hallerde ibaresi dikkate alınarak 3167 Sayılı Kanun 16/1 maddesi uyarınca belirlenecek adli para cezasının verilebileceği bunun TCK nun 52 maddesine aykırılık oluşturmayacağı yasal sebepleri ve diğer yasal sebeplerle sanık vekilinin talebinin reddine karar verildiği anlaşılmıştır.
Yürürlükte olan yasal durum incelendiğinde; TCK nun 5/1 maddesinde bu kanunun genel hükümlerinin özel ceza kanunları ve ceza içeren kanunlardaki suçlar hakkında da uygulanacağı belirtilerek ceza hukukunda yeknesaklık sağlanmak istenmiştir.
Bu amaçla 5252 Sayılı Yasanın geçici 1. maddesine; diğer kanunların TCK nun birinci kitabında yer alan düzenlemesine aykırı hükümleri, ilgili kanunlarda gerekli değişiklikler yapılıncaya ve en geç 31.12.2008 tarihine kadar uygulanır hükmü konulmuş ve bu süre yeniden uzatılmamıştır.
Yasa koyucu 5252 Sayılı Yasanın geçici 1. Madde hükmünü dikkate alarak “ Temel Ceza Kanunlarına Uyum Amacı ile Çeşitli Kanunlarda ve Diğer Bazı Kanunlarda Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun” adı altında 580 maddeden oluşan 5728 Sayılı Yasayı çıkartmış ve bu yasa yürürlüğe girmiştir.
Buradan da anlaşıldığı üzere yasa koyucunun amacı TCK nun genel hükümlerinin bütün özel yasalarda ve ceza hükmü içeren yasalarda uygulanmasını sağlamaktır.
5237 Sayılı TCK nun 52. maddesi dikkate alındığında adli para cezasının tanımının yapıldığı görülmektedir. Buna göre adli para cezası , beş günden az ve kanunda aksine hüküm bulunmadığı hallerde 730 günden fazla olmamak üzere belirlenen tam gün sayısının bir gün karşılığı olarak takdir edilen miktar ile çarpılması sureti ile hesaplanan meblağın hükümlü tarafından devlet hazinesine ödenmesinden ibarettir
Bu maddenin 1. fıkrasında bulunan “kanunda aksine hüküm bulunmayan haller” tanımının adli para cezası gün sayısının bu genel düzenlemeye aykırı olarak 730 günün altında veya üstünde olabileceği ve bu düzenlemenin de geçerli olduğu anlamındadır. Buradan da anlaşıldığı üzere TCK genel hükümlerinde gün adli para cezası sistemi benimsenmiştir.
3167 Sayılı yasanın 16. maddesi değerlendirildiğinde; “..... çek bedeli tutarı kadar ağır para cezası ile cezalandırılırlar . Ancak verilecek para cezası 80 milyar liradan fazla olamaz. ” hükmünün bulunduğu, bu düzenlemenin gün para cezası içermemesi nedeni ile TCK nun 52/1 maddesine uygun olmadığı ortadadır. Bu düzenleme karşısında açık bir yasal düzenleme yokken çek bedeli kadar tam gün sayısı belirlenerek bunun 20-100 TL arasında takdir edilecek bir bedelle çarpılması sureti ile sanığın cezalandırılabileceğini değerlendirmek kıyas yapmaktır. Kıyas, TCK nun 2/3. madde ve fıkrası ile yasaklanmıştır. Buna göre kanunların suç ve ceza içeren hükümlerinin uygulanmasında kıyas yapılamaz. Suç ve ceza içeren hükümler, kıyasa yol açacak biçimde geniş yorumlanamaz. Kararına itiraz edilen mahkeme gerekçesinde kıyas yasağına rağmen kıyas yaparak 3167 Sayılı 16/1 maddesindeki ceza düzenlemesinin TCK 52. maddesindeki adli para cezası sistemine uygun olduğunu belirtmiştir.
Yasa koyucunun 5252 Sayılı Yasanın geçici 1. maddesinde sözünü ettiği diğer kanunlar içerisinde 3167 Sayılı Yasanın da olduğu hususunda tereddüt yoktur. Buna göre 3167 Sayılı Yasada bulunan ve 5237 Sayılı TCK nun 1.kitabında yer alan düzenlemelere aykırı hükümler 31.12.2008 tarihine kadar uygulanabilecektir. Bu düzenlemenin mevhumu muhalifinden 3167 Sayılı (özel) Kanunun TCK nun 1. kitabının 52. maddesinde düzenlenen gün para sistemine aykırı olan ceza kuralının 31.12.2008 tarihinden sonra uygulanmayacağı anlaşılmaktadır. Kaldı ki yasa koyucu 5252 Sayılı Yasanın geçici 1. maddesini dikkate alarak 5728 Sayılı Yasa ile özel yasalarda ayrıntılı düzenlemeler yapmasına rağmen 3167 Sayılı Yasada herhangi bir düzenleme yapmamıştır.
Yasa koyucunun atlama yaptığı, bu konuyu unuttuğu kabul edilemeyeceğine göre yasa koyucunun muradının 3167 Sayılı Yasanın 16/1 maddesi ile düzenlenen ceza kuralının ortadan kalkması,uygulanamaz olması olduğu kabul edilmelidir. Çünkü ceza kuralları uygulanmak amacı ile konulur. Uygulanamayan bir ceza kuralı kaldırılmış demektir. Uygulanamayacağı yasa ile düzenlenen, bu nedenle yasal olarak kaldırılma dışında yok hükmünde olan bir kurala göre ceza vermek gerek Anayasa’da yapılan düzenlemeye, temel hak ve özgürlükleri içeren Uluslararası Sözleşme hükümlerine ve gerekse Türk Ceza Kanunun 2. maddesinde düzenlenen kanunun açıkça suç saymadığı bir fiil için kimseye ceza verilemez ve güvenlik tedbiri uygulanamaz. Kanunlarda yazılı cezalardan ve güvenlik tedbirlerinden başka bir ceza ve güvenlik tedbirine hükmolunamaz kuralına da aykırıdır.
Bu yasal durum karşısında hükümlünün, 31.12.008 tarihinden itibaren zımni olarak yürürlükten kaldırılan ve yerine yeni hüküm konulmamakla cezasız bırakılan karşılıksız çek keşide etmek eyleminden dolayı cezalandırıldığı, hükümlü müdafiinin yaptığı itirazın hukuka uygun olmayan mülahazalarla red edildiği, itirazın yasal ve yerinde olduğu anlaşılmakla 5275 Sayılı Yasanın 101/3 madde ve fıkrasının verdiği yetkiye dayanarak ve hükümlünün telafisi mümkün olmayan zararlara uğramasını engellemek amacı ile 5275 Sayılı Yasanın 98/1-3 maddesi gereğince mahkumiyet hükmünün yorumunda ve çektirilecek cezanın hesabında açıklanan nedenlerle duraksama olduğundan 3167 Sayılı Yasada yeni bir düzenleme yapılana ya da 3167 Sayılı Yasanın 16/1 maddesinin açıkça yürürlükten kaldırılması anına kadar infazın ertelenmesine, yasa koyucunun yeni bir düzenleme yapması halinde hükümlünün durumunun yeniden mahkemesince ele alınarak değerlendirilmesi için itirazın kabülü ile hükümlüye tarih ve 2007/415 esas 2007/739 karar sayılı ilamı ile verilen adli para cezasının infazının durdurulmasına karar vermek gerekmiştir.
Başkan Üye Üye Üye Üye
Refik Mahmut H.Ruhi Kamil Osman
DİZDAROĞLU GÜL US KARAHAN BAŞ
MY WAY KARDEŞİM rahatsız etme şeker765 i işi vardır şimdi,hani dakikası paraydı ya o bakımdan dedim yani,,ekmeğine mani olmayalım....
sizde zaten utanma duygusu mu var?
bi de utanmadan buradan msn adresi veriyorsunuz.
sizin gibi bi aşalığa yanıt vermek bile bir lütuftur...
bu yazdıklarımnı o kuş beynine sok ve öncelikle pisliğini temizle...
sanal da olsa buradan bunları yazabilme lüksünüz yok sizin...
aşağılık olmak sizin için bir değer de olabilir..ama üzgünüm ben o konuda sizinle aynı kefede asla olamam..
siz o tarzınızı bence kendi ailenize sergileyiniz...şunu da unutmayınız ki küfür eden kişiye mutlaka o küfürler daha önce edilmiştir...benim de görüşüm bunda bir endişemin olmadığıdır...
bana yazmaya devam edip de daha fazla ezilmeyin bence...siz pisliğinizi temizleme gayreti gösterin öncelikle...
CÜNEYT KARDEŞ buna şimdi müjdemi yoksa :=)))))
yahu arkadaşlar bırakın bu boş lakırdılarıda lütfen f5 lere devam edelim.
bakın adamlar yememiş içmemiş bizim için uğraşmışlar.
hepimizin eli ayağı oldular konuyu araştırıp bu noktaya kadar getirdiler. ha gayret bunuda en az 85000 yapalım.
LÜTFEEENNNN.
2009
SEN ÖNCE PİSLİĞİNİ TEMİZLE ŞAHSİYETSİZ !!!!
Adsız dedi ki...
mağdur07 dedi ki...
senin AMINA KOYARIM orospuuu siktir git şu siteden,ilk defa bana küfür ettirdin,allahın belası sana bi koyarım özürü falan görürsün geri zekalı salak,
14.03.2009 11:12
seker765 dedi ki...
özrün kabahatinden çok büyük...pisliği pislikle temizleyemezsin ...eğer sende zerre kadar adamlık varsa derhal bu siteyi öncelikle terk edersin...
ama nerde sende o vasıf?? nerdeeee???
kalite ve kantiten belli senin...utanmaz...
14.03.2009 11:45
alcan_bulent@hotmail.com bekliyorum....
arkadaşlar
şunu belirtmek isterim
burada çek mağduru insanlar olarak
birçoğumuzun araması ve cezaevinde olan yakınları var
bu durumda olan insanların sinirleri oldukça bozuk durumda
şahsen cezaevi görmüş adam olarak yolda yürürken paranoyak tavırlar içersindeyim.
bu yüzden dir ki burada fikrinizin ve yorumunuzun dikkate alımıyor veya alınmıyor olması hiçbir şeyi değiştirmez
fakat
burada olan insanlara yardımları geçen ve bilgilendiren insanlara saygı duymamız gerekiyor
bu insanları yazmasını engleyecek bir tutum içne girmemiz bu içinde bulunduğumuz durumu daha da zorlaştıracaktır
ben şahsen bu sitede benle aynı sıkıntıyı yaşayan insalarala yazışmaktan mutluluk ve güven duyuyorum
sayın şeker kardeşimizin de bu durumu anlaması biraz zor olsa gerek çünkü bir insanın cezaevinde olması veya aranıyor olmasını bilmesi o insanı psikolojik yönden olumsuz etkiliyor
suçluluk duygusu çok kötü bir duygudur
insanların gözünde biz birer suçluyuz insanlar bizim ne şekiilde bu durma geldiğimizi ve haskız bir adalet içinde kaldığımızı bilmez herkez sonuca bakar
bu yönden olaya yaklaşma amacım
sn şeker kardeşimizin de olaya bu şekilde yaklaşması olayları biraz daha geniş çerçevden göreceğine inandığım içindir
yoksa burda emeği gecen sn my way cüneyt umutlarımızı ayakta tutmaya çalışan kader arkadaşımızı sonsuz teşekürlerimi kendi adıma bir borç biliyorum.
buradaki dayanışmayı bozmak insanları demoralize eder
küfür ne kadarda hoşuna gitmiş :=)))) bak ne yap biliyormusun bunu print yap çerçevelet ve yatak odasının duvarına as...
BAKINIZ SİTEYİ SABOTE EDENLERİN OYUNUNA GELİYORSUNUZ.
LÜTFEN DAHA HAYIRLI BİR İŞ YAPALIM VE F5 LEYELİM.
BUNDAN HEPİMİZ KARLI ÇIKACAĞIZ YA LÜTFEN.
HERKES 1500 KERE F5 YAPSA 70 KİŞİYİZ VARIN GERİSİNİ SİZ HESAP EDİN.
105 000 OKUNMA DEMEK MEDYABARIN
İMTİYAZ HAKKININ BİZE GEÇMESİ DEMEK ZATEN. HA GAYRET CANIM KARDEŞLERİM.
BU BİR ÖZGÜRLÜK SAVAŞININ KLAVYE SESLERİDİR.
HAYDİ HEP BİRLİKTE HEDEF 105 000.
HALİS CAN...
sn cüneyt
ben doğru mu okuyorum
YUH SİZE BE BURADA KARILAR GİBİ DEDİKODU YAPMAK DAHAMI HOŞUNUZA GİDİYOR ANLAMIYORUM Kİ YA..
YAHU Bİ ELİNİZDE F5 DE OLSUN ARKADAŞLAR BARİ..
2009
15 dk sonra gelecemmmmm
sayın tlgerd
size olan saygımı aynen muhafaza ediyorum..sağduyulu yaklaşımlarınızı da ayrıca takdir ediyorum.yapıcı bir insansınız belli ki..cezaevine girip çıktığınızı yazmışsınız inşallah bir daha olmaz ..ve oralarda da yaşamış insan olarak elbette tecrübeleriniz bizlerden fazladır...
benim anlayamadığım ve anlatamadığım sadece şudur..benimle fikir teatisi ile başlayıp sonunda işi çirkinleştiren bir gurup mevcuttur.. belli ki yazışmalarımızda denge unsuru ortadan kalkmıştır.. denge olmayınca karşı taraftan beklenen en azından gereken saygıyı görmektir..biz saygıdan vazgeçtik efendim..ancak işittiğimiz küfürlere ne dersiniz? bu sizin yaşadıklarınızı da göz önünde bulundurarak soruyorum gereği midir??
gereği ise eğer bu kişinin hangi duygularını ifade eder?
sayın tlgerd ben burada 3 aydır varım ve hiçbir arkadaşıma asla küfür etmedim..
bana pekçok nıc yakıştırdılar. çileden çıkacak dereceye geldiğim ahvalde bile ben duygularıma hakim olabilme yeteneğimi sundum...
kişi ve kişilerin yazdıkları çizdikleri ağza alınmayacak yüz kızartıcı kelamlarını izlediniz.
bende gereği bu olmamalıydı diye düşünüyoırum.
yoksa buradaki psikolojisi bozulmuş gerçek mağdur çok çok zor durumda pekçok insanın varlığından elbette haberdarım...zaten o insanlardan ben az önce özür de diledim...
ancak bu ahlaksızlara da gerekenin yapılmmasını en azından dışlanarak (tavırlarından vazgeçmezler ise)
uzaklaştırılmaları gerektiğini düşünüyorum..küfürler bana edildi sayın tlgerd bunu geçelim diyelim ama burada benim gibi pekçok bayan arkadaşımız ve çocukları var...bunlar bu küfürleri duymak zorunda mıdırlar?
bu mudur mağdur psikolojisi...sadece bunda size katılmıyorum ancak diğer düşüncelerinize saygı duyarak teşekkürlerimi arz ediyorum size...
saygılar...
SN TLGERD ben kontrol ettim kararı yargıtaydan aslı yok,yine birilerinin oyunu.....
F5 YAP
F5 YAP
CÜNEYT ABİ BU KARAR YENİMİ GERÇEKTEN BU KARAR BİZİ KURTARMIYORMU YANLIŞ ANLAMADIM DEĞİLMİ 3434
BU HABER SAHTE Mİ GERÇEKTEN ?3434
sn cüneyt
şaka mı bu anlamdım
karar tarihi yazmıyor niye giitin
bir açıklma yaparmısın
MAĞDUR07 ABİ NASIL KONTROL ETTİN YARGITAYDAN BİZDE BAKSAK OLURMU ABİ 3434
sn 3434 ne haberi ne oldu sitete çok yavaş anlamadım.2121
sn mağdur 07
sayın cüneytin böyel bri şaka yapacağına ianamıyorum
ADALET .ORG TA BÖYLE BİR KARAR YOK 3434
Yorum Gönder