MADDE 33 - SUÇ VE CEZALARA İLİŞKİN ESASLAR

Suç ve cezalara ilişkin esaslar
Madde 33- (1) Suç ile ceza ve ceza yerine geçen güvenlik tedbirleri ancak kanunla konulur. Kimse, işlendiği zaman yürürlükte bulunan kanunun suç saymadığı bir fiili gerçekleştirmesinden dolayı cezalandırılamaz ve kimseye suçu işlediği zaman kanunda o suç için konulmuş olan cezadan daha ağır bir ceza verilemez.
(2) Suç ve ceza zamanaşımı ile ceza mahkûmiyetinin sonuçları konusunda da birinci fıkra uygulanır.
(3) Suçluluğu kesin mahkeme kararı ile hükmen sabit oluncaya kadar, kimse suçlu sayılamaz.
(4) Hiç kimse, kendisini ve kanunda gösterilen yakınlarını suçlayan bir beyanda bulunmaya veya bu yolda delil göstermeye zorlanamaz.
(5) Ceza sorumluluğu şahsîdir.
(6) Hiç kimse, yalnızca sözleşmeden doğan bir yükümlülüğü yerine getirememesinden dolayı hürriyetinden alıkonulamaz.
(7) Ölüm cezası ve genel müsadere cezası verilemez.
(8) Kamu İdaresi, kişi hürriyetinin kısıtlanması sonucunu doğuran bir müeyyide uygulayamaz. Türk Silâhlı Kuvvetlerinin iç düzeni bakımından bu hükme kanunla istisnalar getirilebilir.
(9) Uluslararası Ceza Divanına taraf olmanın gerektirdiği yükümlülükler hariç olmak üzere, vatandaş, suç sebebiyle yabancı bir ülkeye verilemez.

22.646 yorum:

«En Eski   ‹Eski   6201 – 6400 / 22646   Yeni›   En yeni»
Adsız dedi ki...

sn sabır sn kader nerdesiniz.yorumlarınız nedir.2121

Adsız dedi ki...

myway
aslında 82 yasasıda insanlık onuruna aykırı ama yürürlükte o kadar aykırılık varki say say bitmez..

Adsız dedi ki...

SN EMİR

KESİNLİKLE KATILIYORUM..BAZEN TESLİM OLALIM SERZENİŞLERİ OLSA DA EN ÇOK İÇERDEKİLER BU ÇİLEYİ ÇEKİYOR..

ŞUNA İNANIYORUM YARGITAY BU KONUYU KAPATACAK KEŞKE BİRDE GÜN VEREBİLSEM HERYERİ ZORLUYORUM İNANIN..BİR NET TARİH ALMAK İÇİN AMA YOK..FAKAT BU BANA GÖRE UZUN SÜRMEYECEK..

MY WAY

Işık Erdemli dedi ki...

sayın my way

anlıyorum 80 bin ytl karşılığı
730 gün olamaz
yanlışmıyım

Adsız dedi ki...

Kanunsuzluk bir ülkede ne kadar fazlaysa baştakiler o kargaşada ceplerini doldurur.. Bu hükümet hiç bir şey yapmaz onlar ahret için çalışmakta ahrete çalışırkende bu dünyayıda ihmal etmemekte ceplerini doldurmakta. cennette en iyi yeri kapma yarışına girmişler gözleri bizi görmez

Adsız dedi ki...

SN ARKADAŞLAR

BU AB YE AYKIRI CENEVREDE 2001 DE İMZALANAN ANLAŞMAYA AYKIRI ZATEN ONDAN UYDURMAYA ÇALIŞTILAR..

ONDAN 2 SEFER 5. MADDEYİ ERTELEYİP 31.12.2008 DE UNUTTULAR...

ONDAN YENİ ÇEK YASASINA ESKİ YASADA OLMAYAN 1500 GÜN İBARESİNİ EKLEDİLER ..

OKUSANIZ ANLAYACAKSINIZ AMA...

MY WAY

Adsız dedi ki...

sayın my way......ınanın bunlar acıtasyon degıl....ınsanlar perısan....bu sogukta dusunun hangı baba yıgıt kacgun yerde kuru battanıyenın uzerınde yatar...buna hangı can dayanır....su an aglıyorum....artık c.evıne zıyarete bıle gıtmek ıstemıyorum.aıleler ayrı bır dram....hukukmluler ayrı....bu vebalı bu mıllet nasıl oder bılmıyorum.......emır

Adsız dedi ki...

bitsin artık bu iş....

Adsız dedi ki...

SN TL GERD BRAVO BİR YERİNDEN ANLAMAYA BAŞLADIN..

MY WAY

Adsız dedi ki...

arkadaslar bugun aldıgım bır bıgıyı paylasmak ıstıyorum.aranızda vergı borcu olanlar varsa......ab uyum yasalarına gore 100000tl nın altında borcu olanlar gbt den dusurulmus.polıs bır arkadasımız gbt de gorevlı.ona baktırdık.enıste ıcın dusmus.... emır

Adsız dedi ki...

SN ARKADAŞLAR BANA YARIM SAAT AYIRIN ANLATMAYA ÇALIŞAYIM SONRA BEN SİZE 3 GÜN AYIRACAĞIM..PEŞİNDE OLDUĞUMUZ KONUYU KENDİMİZ BİLMEZSEK..BUNU BAŞKALARINA ANLATAMAYIZ..

MY WAY

Adsız dedi ki...

çek hariç hiçbirşeye hapis yok ki zaten...

ss34 dedi ki...

sayın arkadaşlar bugün benim nickimle yazı yazmışlardı sizlerden özür diliyor ve artık bende adsızların arasından ayrılıyorum..

Işık Erdemli dedi ki...

syn may way
okuduğumu anlayabilecek kadar iyibir eğitim aldım
ama
bu durum neyi değiştirir
3167 sayılı kanunun hükmünü yitirmiş

tck 52.madde 3167.kanun 16.maddesine uymaması neyi değiştirir

Adsız dedi ki...

KONYA BAROSU TARAFINDAN DÜZENLENEN "TÜRK CEZA KANUNU'NUN 5.MADDESİ BAĞLAMINDA KARŞILIKSIZ ÇEK KEŞİDESİNİN SUÇ OLMAKTAN ÇIKARILMASI TARTIŞMALARI" KONULU KONFERANS ADALET SARAYI KONFERANS SALONUNDA GERÇEKLEŞTİRİLDİ.

İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ HUKUK FAKÜLTESİ CEZA VE CEZA USUL HUKUKU ANABİLİM DALI BAŞKANI PROF.DRADEM SÖZÜER'İN KONUŞMACI OLARAK KATILDIĞI KONFERANSA AVUKATLAR, HAKİMLER, SAVCILAR İLE ÖĞRETİM ÜYELERİ VE STAJYERLER İLGİ GÖSTERDİLER.

KONFERANSIN SONUNDA BARO BAŞKANI ÖZEN TARAFINDAN SAYIN SÖZÜER'E PLAKET VERİLEREK TÜM KATILANLARA TEŞEKKÜR EDİLDİ.
konya barosu web sitesinden alıntı

ayça

Adsız dedi ki...

100.000 TL DEN AZ VERGİ VS. BORCU OLANLAR YURT DIŞINA ÇIKABİLİYOR.ÜZERİ OLANLAR ÇIKAMIYOR.
VERGİ BORCU VS.İÇİN HAPİS YOK.

Adsız dedi ki...

sız oyle sanın.c.evınde tanıdıgım 3kısı vardı.40000tl ıcın 7 ay yattı.bıtanesı.vergı borcuyla gbt den alınmıs.bırı hatta mınubus soforuydu. bılgınıze polıs arkadas dedı.gbt den 3 gun ıcınde temızlemısler.yurtdısı yasagı falan kalkmıs emır

ss34 dedi ki...

vergi borcundan hapis olsaydı dışarıda kimse kalmazdı..

Adsız dedi ki...

SN ARKADAŞLAR

ÇEK YASASINI HEPİMİZ BİLİYORUZ ÇEK BEDELİ KADAR AĞIR(ADLİ)PARA CEZASI VE 80MİLYAR ÜST SINIR...

ADLİ PARA CEZASININ TANIMI..

Adlî para cezası

MADDE 52. - (1) Adlî para cezası, beş günden az ve kanunda aksine hüküm bulunmayan hâllerde yediyüzotuz günden fazla olmamak üzere belirlenen tam gün sayısının, bir gün karşılığı olarak takdir edilen miktar ile çarpılması suretiyle hesaplanan meblağın hükümlü tarafından Devlet Hazinesine ödenmesinden ibarettir.

(2) En az yirmi ve en fazla yüz Türk Lirası olan bir gün karşılığı adlî para cezasının miktarı, kişinin ekonomik ve diğer şahsî hâlleri göz önünde bulundurularak takdir edilir.

(3) Kararda, adlî para cezasının belirlenmesinde esas alınan tam gün sayısı ile bir gün karşılığı olarak takdir edilen miktar ayrı ayrı gösterilir.

(4) Hâkim, ekonomik ve şahsî hâllerini göz önünde bulundurarak, kişiye adlî para cezasını ödemesi için hükmün kesinleşme tarihinden itibaren bir yıldan fazla olmamak üzere mehil verebileceği gibi, bu cezanın belirli taksitler hâlinde ödenmesine de karar verebilir. Taksit süresi iki yılı geçemez ve taksit miktarı dörtten az olamaz. Kararda, taksitlerden birinin zamanında ödenmemesi hâlinde geri kalan kısmın tamamının tahsil edileceği ve ödenmeyen adlî para cezasının hapse çevrileceği belirtilir.

ÇEK YASASINDA GÜN SÖZCÜĞÜNÜ OKUYAN VARMI YOK OLAMAZ..

TAM GÜN SAYISININ ÇARPILDIĞI MİKTAR DİYOR..OYSA 16. MADDEDE 80000 TL CEZA ALAN BİR KİŞİ ÇARPILAMAYACAĞINDAN TEKRAR BÖLÜNEREK GÜN SAYISI BULUNMAYA ÇALIŞILIYOR..BU OLMAMALI..

NEDEN OLMAMALI DEDİĞİNİZİ DUYAR GİBİYİM GELELİM TCK 2. MADDEYE VE 3. FIKRAYA.....

Suçta ve cezada kanunîlik ilkesi

MADDE 2. - (1) Kanunun açıkça suç saymadığı bir fiil için kimseye ceza verilemez ve güvenlik tedbiri uygulanamaz. Kanunda yazılı cezalardan ve güvenlik tedbirlerinden başka bir ceza ve güvenlik tedbirine hükmolunamaz.

(2) İdarenin düzenleyici işlemleriyle suç ve ceza konulamaz.

(3) Kanunların suç ve ceza içeren hükümlerinin uygulanmasında kıyas yapılamaz. Suç ve ceza içeren hükümler, kıyasa yol açacak biçimde geniş yorumlanamaz

BU MADDEDEN DOLAYI ÇEKTE VERİLEN ADLİ PARA CEZASI TCK YA AYKIRIDIR..

YANLIŞ DÜŞÜNÜYORSAM BİLMİYORUM..

BAŞAK BİR KONU YENİ ÇEK YASASI TASLAĞI UYDURULMUŞ VE GÜN İBARESİ EKLENMİŞ AMA GEÇMİŞ OLSUN GEÇ KALDI...

MADDE 7- (1) Üzerinde yazılı bulunan düzenleme tarihine göre kanunî ibraz süresi içinde ibrazında, dikkat ve özen yükümlülüğüne aykırı olarak, çek karşılığını ilgili banka hesabında tam olarak bulundurmayan kişi hakkında, hamilin şikâyeti üzerine, her bir çekle ilgili olarak, yüz günden binbeşyüz güne kadar adlî para cezasına hükmolunur. Ancak, hükmedilecek adlî para cezasının miktarı çek üzerinde yazılı miktardan az olamaz. Mahkeme ayrıca, çek düzenleme ve çek hesabı açma yasağının devamına; bu yasağın bulunmaması hâlinde, çek düzenleme ve çek hesabı açma yasağına hükmeder. Bu davalar, çekin tahsil için bankaya ibraz edildiği veya düzenleyicinin yerleşim yerinin bulunduğu yer mahkemesinde görülür. Bu suçla ilgili olarak 4/12/2004 tarihli ve 5271 sayılı Ceza Muhakemesi Kanununun 297 nci maddesinin üçüncü fıkrası hükmü uygulanmaz

100 GÜNDEN 1500 GÜNE İBARESİ UYUMLU HALE GETİRMEK İÇİN..

MY WAY

Adsız dedi ki...

referans gazetes.;

Bumin Doğrusöz
Çek için öngörülen gariplikler
16.02.2009 | Bumin Doğrusöz | Yorum

Ancak ülkemizde ticari yaşam içerisinde vadeli veya ileri tarihli çek kullanılması geleneği oluşmuştur. Çek ile ilgili yasal düzenlemelere aykırı olarak oluşan bu teamülün oluşumunda, kamunun sorumluluğu büyüktür. Uygulamada bononun yerine çekin yerleşmesinin temel nedenleri arasında, geçmişte çekin aksine bononun damga vergisine tabi olması ve Maliye idaresinin vadeli çek uygulamasına muvazaa anlayışı ile yaklaşmayıp normal kabul etmesi, Sermaye Piyasası Kurulunun çekte de reeskont yapılabileceği görüşünü benimsemesi ve en önemlisi çekten doğan ödeme yükümlülüğünü yerine getirmeyen keşideci (düzenleyici) için hürriyeti bağlayıcı ceza öngörülmesidir. Bildiğimiz kadarı ile çekini ödemeyene hapis cezası uygulayan başka bir ülke de yoktur.
Ödenmeyen çeke hapis cezası yanlışını düzeltelim, bakalım ortada vadeli çek gibi yasalara aykırı bir teamül kalıyor mu?
Lehine çek düzenleneni veya ciro yoluyla çek alacaklısı haline geleni, bono alacaklısını korumayan Devlet, niçin koruyacak?
Mağazadan içeri giren adamı tanımayacaksınız, kimliğine dahi bakmayacaksınız, adres araştırması yapmayacaksınız, teminat aramayacaksınız, altı ay veya dokuz ay sonrasının tarihini taşıyan ve çek adındaki kâğıt parçası karşılığında neredeyse bütün dükkânı teslim edeceksiniz, sonra parasını alamayınca Devletin Polisi adamın peşinde koşacak, Devletin mahkemesi ödemeyenle uğraşacak, bir de üstelik adamı ceza evinde ağırlayacak. Neyle? Sizin benim ödediğim vergi ile.
Neticede alacaklı alacağını alırsa, para onun. Devletin masrafları kimden? Sizin benim ödediğim vergilerden. Sonrası Bütçe Açığı. Çare? Size, bana ek vergi. Bunun adı da kamu maliyesi.

bizim için önemli olanlarını aldım ŞEKER 765 İ TEYİD EDİYOR.

Adsız dedi ki...

3167 SAYILI ÇEK YASASI

Madde 16 - (Değişik madde: 26/02/2003 - 4814 S.K./14. md.)
Üzerinde yazılı keşide tarihinden önce veya ibraz süresi içinde 4 üncü madde uyarınca ibraz
edildiğinde, yeterli karşılığı bulunmaması nedeniyle kısmen de olsa ödenmeyen çeki keşide eden
hesap sahipleri veya yetkili temsilcileri, kanunların ayrıca suç saydığı haller saklı kalmak üzere, çek
bedeli tutarı kadar ağır para cezasıyla cezalandırılırlar. Ancak verilecek para cezası seksenmilyar
liradan fazla olamaz. Bu miktar, 01/03/1926 tarihli ve 765 sayılı Türk Ceza Kanununun ek 2 nci
maddesine göre her yıl artırılır. Bu suçtan mükerrirlere, bir yıldan beş yıla kadar hapis cezası verilir


BU DA CEZA ALDIĞIMIZ YASANIN 16. MADDESİ...GÜN İBARESİ YOK..

EN ÖNEMLİ AYKIRILIK BURDA VE YARGITAY BUNU BELİRLEYECEK DİYE DÜŞÜNÜYORUM..

MY WAY

Adsız dedi ki...

SN TLGERD 22.09 VE 22.13 TEKİ YAZILARI TAM OKURSAN NE DEMEK İSTEDİĞİMİ ANLAYACAKSIN..

YORUMLARINIZI BEKLİYORUM..

MY WAY

Adsız dedi ki...

BEN, SAYIN HUKUKÇU VE SAYIN KADER İ MERAK EDİYORUM,NEREDELER ACABA?

Işık Erdemli dedi ki...

syn may way

anlatmak istediklerini anladım
kuzenim üniversitede öğrtim görevlisi bu konuyu ona soracağım
ve yarın bilgi sashibi oluruz

ayrıca sizinle önceden tartıştığımız bir kast va oalsı kast meselesi vardı hatırlarsanız

bugün münci inci de bu konudan bahsetti dikkaet etiniz mi bilmiyorum
taksirin üstğnde durmadı
olası kastten bahsetmedi bile
ama kast aranabileceğini söyldedi

Adsız dedi ki...

1 kader 2 şeker 3 soner 4 my way
5 melek 6 ben 7 3434 8 bjk 9 sss
10 adsız-50
11 bir yudum huzur
12 stranger
13 ekm2510
14 aslı
15 ss34
16 pnr
17 gül
18 ayça
19 mağdur07
20 myzafer
21 osman
22 iskender
23 jenardi
24 dd1dd2
25 uludağ
26 hukuçu
27 korhan
28 deniz
29 2121
30 rcn20
31 cüneyt
32 aasaa
33 lave
34 seta
35 surya809
36 fako

24.02.2009 21:22

Adsız dedi ki...

yorumlar iyi güzelde arkadaşlar bunları ilgililerinde aynı şekilde düşünüp uygulanır duruma getirmeleri lazım.kısır döngüde dönüp duruyoruz.hevesimiz kursagımızda kalıyor.2121

Adsız dedi ki...

SN TLGERD

TEKRAR BRAVO BENİM KAST OLAYINDA ANLATMAK İSTEDİĞİM PROF HAYRİ DOMANİÇ İNDE MAKALESİNDE BAHSTTİĞİ GİBİ ZATEN KASTIN ARANMASI GEREKTİĞİ...AMA OLASI KAST OLDUĞUNDAN DOLAYI CEZANIN ONDAN VERİLEBİLDİĞİ İÇİN ARANMADIĞI..

ÖĞRETİM GÖREVLİSİ ARKADAŞINIZI GÖRÜŞLERİ ÖNEMLİ BU İKİ KONUYUDA SORAR SANIZ Kİ 52. MADDE VE OLASI KAST MESELESİ..BİZDE AYDINLANIRIZ .. TEŞEKKÜRLER..ÖNEMLİ OLAN PAYLAŞIM VE İMKANLARIN BİRLEŞTİRİP ÇOĞALMASI..

MY WAY

Işık Erdemli dedi ki...

syn my way yorumunuzu ayne mail olarak atacağım kendisine
bir sakıncası yoktur umarım

Işık Erdemli dedi ki...

sn my way

sizin yorumunuzu soracağım ve bilgi aktaracağım
ama kast konusunda kast aranmak gerektiğini savundular olası kastın uygulanamayacağını söylediler
çünkü
suçun ortaya çıkması için ilk önce kasıtlı şlenmasi gerektiğini söylediler

Adsız dedi ki...

bakın kendinizi de fazla üzmeyin... şimdi lehimize herhangi bir gelişme olmasa idi..yargıtay bekleyen 100 lerce davayı niçin bekleteceklerdi???
bi kararla alayını neticelendirir mevcut durumu rahatlatırlardı...hatta çok tartışmasız ve rahat şekilde..
yapamıyorlar...yapamazlar...nedeni de açık...ortada net bir lehde durum var..
şimdi ne kadar uzar o kadarda lehimize aslında ama malesefki c.evlerinde kardeşlerimiz var...hapis kararı çıkmış kardeşlerimiz var...
hiiiççç üzülmeyin "her sıkıntının bir ferrahı elbette vardır"
ben net olarak bu tenakuzların aşılacağını sağduyunun hakim olacağını...hukukun böyle bir hatayı asla ve asla yapmayacağını burada haykırarak söylemek istiyorum...şahsen zerre kadar endişem yok ancak ivediliği çok önemli...saygılar...

Işık Erdemli dedi ki...

1 kader 2 şeker 3 soner 4 my way
5 melek 6 ben 7 3434 8 bjk 9 sss
10 adsız-50
11 bir yudum huzur
12 stranger
13 ekm2510
14 aslı
15 ss34
16 pnr
17 gül
18 ayça
19 mağdur07
20 myzafer
21 osman
22 iskender
23 jenardi
24 dd1dd2
25 uludağ
26 hukuçu
27 korhan
28 deniz
29 2121
30 rcn20
31 cüneyt
32 aasaa
33 lave
34 seta
35 surya809
36 fako

arkadaşlar unutmayalım unuturmayalım

Işık Erdemli dedi ki...

syn şeker

dün ortaya çıkarmış olduğunuz yorumunuzu sormanızı bekledim avmünci inci ye ama sorulmadı sanırım

Işık Erdemli dedi ki...

syn şeker

mesela bende akşamüstü en güvendiğim avukat arkadaşıma syn şeker ortaya koyduğu yorumu aktardım avukkat bey güzel noktadan yakalamışsınız dedi ve nasıl yorumlanacağı önemli bir husus dedi

Adsız dedi ki...

mesaj attım ama yoğunluk vardı herhalde...ama benimde şahsen kendime göre doğrularım var...
yani hemde pek çok var...
bu açıdan yanıt da alamadık...ama çok fark etmedi ben gerekli bilgileri topladım... burada sizi temin ederim pek çok avukattan avukat arkadaşlar var...
bazıları bilgi sahibi bile deil..saygılar..

Adsız dedi ki...

benim avukatım da yazmıştım...çok çok lehte bir durum...ancak gene de içeriğni öğrenmemiz gerekir...
lisan birse geçmiş olsun dedi..bu da bulunduğum ilin en meşhur avukatlarından biri yanii...adını duyan 7 metre geriye kaçar... tuttu mu kopartmaz parçalar..böle biri... benim de yakın dostum..bi dönem birlikte tahsil yapmıştık...olay bu işte..

Adsız dedi ki...

SN TLGERD

ÇOK TEŞEKKÜRLER..PC BAZEN ŞAŞIRIYOR BENİM GİREMİYORUM..

KONUYU SORARDA ÖĞRENİRSEK BU KONUDAN İTİRAZ DİLEKÇESİ YAZMAYAN ARKADAŞLARADA BELKİ KATKIMIZ OLUR BEN BUNU ÖZELLİKLE YAZDIM VE AVUKATIM KABUL ETTİ..

ÖNEMLİ BİR KONU AMA DİKKAT ÇEKEMEDİM BİR TÜRLÜ..

KAST OLAYINDA DA İNŞALLAH BEN YANILIRIM..SONUÇTA HEPİMİZİN İSTEDİĞİ BU...ONU DA SORUN LÜTFEN..

NE KADAR ÇOK AYKIRILIK OKADAR İTİRAZ KONUSU OLUR..

MY WAY

Işık Erdemli dedi ki...

syn my way

22:09 yazınızla 22:13 yazınızı

aynen gönderiyorum sakıncası yoktur umarım

Adsız dedi ki...

kader kader illede kader
nerdesin abi ya
yarın ÇARŞAMBA

Adsız dedi ki...

SN TLGERD

NE SAKINCASI OLABİLİR..SAYFA DÜZENİ VE İMLA HATALARI İÇİN ÖZÜR DİLEYİN BENİM ADIMA..

MY WAY

Işık Erdemli dedi ki...

syn my way


tamamdır teşekür ederim

Adsız dedi ki...

SN ŞEKER

2007 YILINDAKİ CEZA ALDIĞIM TEK DOSYADA İKİ ÇEK VADESİNDEN ÖNCE YAZILMIŞ..BUNLARA İTİRAZ EDECEĞİM..

AMA RESMİ GAZETEDE YAYINLANMASINI BEKLEMEK ZORUNDAYIM..BİRDE ÇEK YASASININ HANGİ MADDESİNE EKLENECEK BU MADDE ONU BULMAK VE OKUMAK LAZIM..

İNŞALLAH YARGITAY SN SABIR IN DEDİĞİ GİBİ BU HAFTA BU İŞİ ÇÖZER VE KONU KAPANIR UZAMAZ..

MY WAY

Adsız dedi ki...

SY.MAY WAY SÖYLEDİĞİNİZ YASA EKLENMİŞ BEN BİRAZ ÖNCE GÖRDÜM.

ASLI

Adsız dedi ki...

SN 2121

BU LOBİ BUGÜN GÜCÜNÜ CEM TV DE GÖSTERDİ..SORULANLARDAN İLK SORU BENİM SORUMDU..BU BİR KOLLEKTİF ÇALIŞMANIN SONUCU SN TLGERD E KAÇ KİŞİ OLDUĞUMUZU BELİRLEME GAYRETLERİNE DESTEK VERMELİYİZ VE KONUYU ULUSAL TV LERDEN BİRİNE TAŞIMALIYIZ..

MAY WAY

Adsız dedi ki...

SN ASLI

BURAYA ATABİLİRMİSİNİZ..LEVENT BEY EDE SORALIM ..

MY WAY

Adsız dedi ki...

sayın my way...
inşallah arkadaşım...gönülden seninle beraberim...konu hakkında zerre kadar bilgi edinir isem sizi mutlaka arayacağım bulacağım...yanlız çok haklı olman ile beraber bir ricam var senden...lütfen fazla da üzme kendini arkadaşım...iş olacağına varır ... bunu demek züürt tesellisi gibi görünse de siz yeterli gayreti gösterdiniz ve göstermektesiniz...
şimdi bende çok inanarak şunu söyleyeyim..bunların çıkaracağı yeni bir kanuna ihtiyaç olmayacak...yok da zaten bana göre..ve araştırmalarıma göre...kamuoyu oluştu bu da gerçek...yoğunluk oluştu yeterince...
yargıtaydan gelecek kararla ve mecnur çıkacak kararla çünkü tetikçisi var ..nedir o ? bugünkü ek karar...ee bu ek kararın yargıtayda bekleyen dosyaları var...mecbur sonuçlandıracaklar...
seni biraz mutsuz görüyorum...ama mutsuz olmanı da istemiyorum...ltf... saygılar..

Adsız dedi ki...

5838 SAYILI KANUN;

MADDE 18- 19/3/1985 tarihli ve 3167 sayılı Çekle Ödemelerin Düzenlenmesi ve Çek Hamillerinin Korunması Hakkında Kanuna aşağıdaki geçici madde eklenmiştir.

“GEÇİCİ MADDE 2- 31/12/2009 tarihine kadar, üzerinde yazılı keşide tarihinden önce çekin ödenmek için muhatap bankaya ibrazı geçersizdir.”

ASLI

Adsız dedi ki...

TAMAMMI SY. MAY WAY

TŞK.

ASLI

Adsız dedi ki...

MADDE 18- 19/3/1985 tarihli ve 3167 sayılı Çekle Ödemelerin Düzenlenmesi ve Çek Hamillerinin Korunması Hakkında Kanuna aşağıdaki geçici madde eklenmiştir.

“GEÇİCİ MADDE 2- 31/12/2009 tarihine kadar, üzerinde yazılı keşide tarihinden önce çekin ödenmek için muhatap bankaya ibrazı geçersizdir.”




5838
Başlığı BAZI KANUNLARDA DEĞİŞİKLİK YAPILMASI HAKKINDA KANUN
Kabul Tarihi 18/02/2009
Kabul Edildiği Birleşim 23.Dönem 3.Yasama Yılı 59.Birleşim
Cumhurbaşkanlığına Gidiş Tarihi 20/02/2009
Cumhurbaşkanlığından Geliş Tarihi
Cumhurbaşkanınca Yapılan İşlem
Resmi Gazete Tarihi
Resmi Gazete Numarası
Diğer Bilgiler

Adsız dedi ki...

arkadaşlar,

bende çok yüksek merciden birisine cok yakın birisi aracılığıyla çek kanunu ile ilgili gelişmenin ne yönde olacağı hakkında sormuştum yarın beni bilgi vermek için çağırdı yarın akşam size aldığım bilgileri aktarırım. herkese iyi geceler

ayça

Adsız dedi ki...

hoopppp benimle ilgili kanun yasalaştı...ey yargıtay ver benim kararımı...c.evinde bu yüzden yatan arkadaşlar demiyeceklermi ya kanun çıktı biz daha nie buradayız??
merak etmeyin sayın my way..bu iş belkide valla bu hafta bile bitecek..
benim ticaret bakanından anladığım şu..
ey yargıtay ey anayasa mahkemesi...hadi artık serzenişte bulunup durmayın..herşeyi çözmesini biliyorsunuz bi anlamda size uyum yasaı verdik ..hallet şu işi... olay bu işte...

Adsız dedi ki...

arkadaşlar,

bende çok yüksek merciden birisine cok yakın birisi aracılığıyla çek kanunu ile ilgili gelişmenin ne yönde olacağı hakkında sormuştum yarın beni bilgi vermek için çağırdı yarın akşam size aldığım bilgileri aktarırım. herkese iyi geceler

ayça

Adsız dedi ki...

gününde yazılan çekler ne olacak arkadaşlar 2121

Adsız dedi ki...

arkadaslar her zaman sunu dusundunm ve tekrar dusunmeye basladım...sayın my way ne guzel ozetlemıs olayı.budur dıyor.ama sıyasıler ve yasa koyucular nedense ıslerı arapsacına dondurup ,sonrada tekrar duzenlıyerek ne yapmaya calısıyor?ellerıne ne gecıyor?onlara gore olay okadar zor kı.....cozumu ancak onlar bılır.amma velakın o koltuklar altlaından alınsa onlarda aynı bızım gıbı kolay akılcı sukut ıcınde yorum yaparlar.buna kesın kanaat ettım artık.bırde sureklı kader sabır cagrılıyor.bunu anlamıyorum.onlarda sızın bızım kadar ancak bılıyor.yanı ortaya cıkıp carsamba cuma dedılerde ne oldu.onuda gorecegız.anlamıyorum onlar bızden fazla ne bılecek bunu bu kadar buyutmeyın.kaderın agzından lafı zorla ısrarla aldınız.nerden duydun _ne dedı _soru soru??bence bıldıg bır sey olan cıkar arkadaslar boyle sundan duydum.bekleyelım.gorelım.ınsanlar kendıne gızem vererek ne yapmaya calısıyor?magduruz arkadaslar her bılgı onemlı.........paylasın kaybedecek ne var kı? hayat

Adsız dedi ki...

SN ASLI SN CÜNEYT

TEŞEKKÜRLER..BUGÜN SN LEVENT BEY GELİRSE ONA SORALIM BAŞLANGIÇ TARİHİ YAZMIYOR..GEÇMİŞİ KAPSAR MI BU ÖNEMLİ..İNŞALLAH KAPSAR..

MY WAY

Adsız dedi ki...

ıste bu kızcagız paylasacagım dıyor.olay bu....bılen kendınden emın olan net konusur....tesekkurlr AYCA hayat

Adsız dedi ki...

sayın şeker
Ticaret Bakanı Sanayi ve Ticaret Bakanı dediğiniz Zafer Çağlayan..
Ona pek umutlanmasan diyorum ondan çek mağdurlarına fayda gelmez. Biliyorum çünkü akrabam olur kendileri. malesef oda yargı diyor başka bişe demiyor..

Adsız dedi ki...

arkadaşlar sizlere bir soru sordum.cevaplayabilirmisiniz.tşkr 2121

Adsız dedi ki...

2121
gününde yazılan çekler metris.
Metrisin önünde durdum, Çekimi yere vurdum

Adsız dedi ki...

anlamadınız siz akrabası da olabilirsiniz...ben ticaret bakanının zaten topu mahkemelere attı... bunu inkar gelemez kimse...saygılar..

Adsız dedi ki...

SN ARKADAŞLAR

GÖKHAN TAŞKINA MAİL ATTIM AMA BAKALIM BAŞLADI..GECE HATTI

MY WAY

Adsız dedi ki...

metris değil sincan 2121

Adsız dedi ki...

SN ARKADAŞLAR

GÖKHAN TAŞKINA MAİL ATTIM AMA BAKALIM BAŞLADI..GECE HATTI

MY WAY

Adsız dedi ki...

sayın şeker
bende diyorumki onun derdi kobi başka derdi yok.. çeklerden haberi bile yok.. bilmiyorr

Adsız dedi ki...

sn my way
sizde hepimizde biliyoruzki çekte vade yoktur ve bvu yüzden çek bir havaledir
bu kanunla çek artık çek vasfını yitirmiştir ve bono gibi değerlendirilmelidir (türkiyedeki uygulamasından dolayı)
bunu artık geçmişi geleceği olamaz bunu size daha öncede söylemiştim
umarım bu yasa çekin mantığına aykırıdır gerekçesiyle bozulmaz
fakat bozulmak istense bile türkiyedeki vadeli uygulamasından dolayı pek rağbet görmeyeceği kanaatindeyim
gerçmiştede çekin türkiyede vadeli uygulamasından dolayı bono gibi değerlendirilmesi gerektiğini söyleyen hukuk bilim adamlarımız vardı
hepimiz için hayırlı olur inşaallah

bir yudum huzur

Adsız dedi ki...

2121 deiştiriyorum
Sincanın önünde durdum,
çekimi yerlere vurdumm,,

Adsız dedi ki...

SN 2121 VE BÜTÜN ARKADAŞLAR

YARGITAY KARARINDA BU İŞ ÇÖZÜLECEK BİZ MAİLLERLE ULAŞABİLECEĞİMİZ HERKESE ULAŞALIM.BEN İNANIYORUM YUKARIYA GEREKÇELERİMİ YAZDIM OBJEKTİF BAKMAYA ÇALIŞTIM OKUYUN VE İTİRAZINIZI SÖYLEYİN..

SN TLGERD KUZENİNE SORACAK BEN AVUKATIMA SORDUM KABUL ETTİ..

AMA SON SÖZ YARGITAY DAN GELECEK..

MY WAY

Adsız dedi ki...

biz sekiz ay önce yere vurduk.sen dikkatet vurdurma.2121

Adsız dedi ki...

ya bu işin lehimize olan en az ve çok net 5 tane argümanı var...aleyhte olan sadece 1 .önce bunu netleştişrelim mi?? bakın ben 5 dedim siz 6-7-8 ,de söyleyeceksiniz...yazalım bakın böyle bir netlik karşısında hangi mantık ne kararı verecek?
yazayoım mı?

Adsız dedi ki...

2121
sen yine iyisin yerdesin, biz yerdibine geçtik

Adsız dedi ki...

ve bu argümanlar lehte olanları yılbaşından bu yana...

Adsız dedi ki...

sn my way yargıtay hepimizin farklı çeklerimizi çözer mi 2121

Adsız dedi ki...

SN BİR YUDUM HUZUR

BU KANUN BOZULMAZ ÇÜNKÜ KİMSE ANAYASA MAHKEMESİNE GÖTÜRMEZ..BENCE..

AMA BENİM İDDİAM ŞU ÇOK ÖNCEDE SİZLE TARTIŞTIK YARGITAYDAKİ İTİRAZLARIMIZ.. BUNDAN ÖNCE BİTER DİYORUM..BELKİDE İYİMSERİM..

AMA ŞU GERÇEK BU KONUDA İTİRAZ SÜRECİNE BAŞLADIĞIMIZ ZAMAN..OCAKTAN BU YANA YAŞADIĞIMIZ DİLEKÇE SÜRECİ TEKRAR BAŞLIYACAK VE BENİM 5. MADDEYLE İLGİLİ İTİRAZ DİLEKÇEMDEN BU YANA 1.5 AY OLDU..

ANLATTIĞIM BUYDU..BUİŞ KESİN ÇÖZÜLECEK ..ONA İNANCIM TAM ..

MY WAY

Adsız dedi ki...

ALEYHİMİZE OLAN SADECE ŞU ANKİ YÜRÜRLÜLÜK...OK Mİ BU ?

surya dedi ki...

bekle bekle başka birşey yok içerdekilerin bekleyecek hali kalmadı

Adsız dedi ki...

LEHTE OLANLAR:........
1- 31/12/2008 DE HAYATİYETİ SONA ERMİŞ OLAN BİR KANUN...

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben arada bir uğruyorum siteye ama hepinizi okuyorum bende burdayım.Bu arada benim her ay asliye cezada davalarım var ocak ayından beri hemen hemen hepsi ileri tarihlere erteleniyor.Bu da hakimlerinde karar vermekte tereddütlü olduklarını gösteriyor bence.

mühendis

Adsız dedi ki...

2- UYUM YASASININ YAPILMAMASI

Adsız dedi ki...

SN 2121

YARGITAYDA TCK 5. MADDE İLE İLGİLİ İTİRAZ GÖRÜŞÜLDÜĞÜNDE BİLDİĞİM KADARIYLA BÜTÜN AYKIRILIKLAR ELE ALINACAK..VE BOZMA KARARI ÇIKARSA EMSAL OLACAK VE HERKES KURTULACAK..

BENİM YORUMUM BU..

MY WAY

Adsız dedi ki...

3- BUNA GÖRE "KANUNSUZ CEZA OLAMAYACAĞI"

Adsız dedi ki...

sayın surya ...bızım derdımızde ıcerdekıler ne acı....arkadaslar bu kanun dıyor ama gercek aynı ıcerdekıler hala ıcerde....hayat

Adsız dedi ki...

4- ÇEKİN VADELİ BİR ENSTRUMAN OLDUĞUNUN ARTIK KABULÜ...

Adsız dedi ki...

5- MADDİ SUÇA MADDİ CEZA İLKESİ...

Adsız dedi ki...

arkadaslar bunları ezberledık artık.yeter yaz yaz aynı...

Adsız dedi ki...

GERİSİNİ BİLGİ DAĞARCIĞI DAHA GENİŞ OLAN SAYIN MY WAY E BIRAKIYORUM...6-7-*8... DEVAM ETSİN ..
BENİM YAZDIKLARIM "YILBAŞINDAN BU YANA SOMUT OLANLARDIR" SAYGILAR...

Adsız dedi ki...

1 kader 2 şeker 3 soner 4 my way
5 melek 6 ben 7 3434 8 bjk 9 sss
10 adsız-50
11 bir yudum huzur
12 stranger
13 ekm2510
14 aslı
15 ss34
16 pnr
17 gül
18 ayça
19 mağdur07
20 myzafer
21 osman
22 iskender
23 jenardi
24 dd1dd2
25 uludağ
26 hukuçu
27 korhan
28 deniz
29 2121
30 rcn20
31 cüneyt
32 aasaa
33 lave
34 seta
35 surya809
36 fako

arkadaşlar unutmayalım unuturmayalım

SN MÜHENDİS EKLEYİN LÜTFEN KENDİNİZİ HOŞ GELDİNİZ..

MY WAY

Adsız dedi ki...

ŞU AN SADECE BENİM YAZDIKLARIMLA MAÇ 5-1 DEVAM EDİYOR...OLAY BU...

Adsız dedi ki...

bunları hepımız anladıkta anlaması uygulaması gerekenler ne yapıyor?merak edıyorum.tamammuller son noktada hayat

Adsız dedi ki...

37 mühendis

surya dedi ki...

kardeşimi çok özledim onun her hafta bir umut bekleyen sesi beni mahvediyor kanunlardan bir şey anlamıyorum pc den anlamıyorum herşeykötü onu anlıyorum sayın hayat

Adsız dedi ki...

hangı somutluktan bahsedıyoruz ?somut bırsey yok?ne karar var.ne tahlıye..... hayat

Adsız dedi ki...

hangı somutluktan bahsedıyoruz ?somut bırsey yok?ne karar var.ne tahlıye..... hayat

Adsız dedi ki...

3167 s. Yasanın 16. maddesinin 5237 S. Türk Ceza Kanununun Genel Hükümlerine aykırı hükümleri:

1 – Çek bedeli kadar Adli para cezası – TCK. nun 52/1. maddesi,
2 – Karşılıksız çek keşide etmek suçundan mükerrirlere hapis cezası verilmesi – TCK. nun 58. maddesi,
3 – Tüzelkişilere ceza verilmesi – TCK. nun 20/1. maddesi,
4 – Her çek yaprağının ayrı bir suç oluşturması – TCK. nun 43. maddesi,
5 – Çek hesabı açtırma yasağı – TCK. nun 53. maddesi,
6 - Şikayet hakkının başlangıcı – TCK . nun 73/2. maddesi,
7 – Şikayetten vazgeçme halinde kamu davasının düşürülmesi – TCK. nun 73/3. maddesi,
8 – Yargılamanın değişik aşamalarında ödeme nedeniyle kamu davasının düşürülmesi,
9 – Uyarlama 5252 s. Yasaya göre mi, 5275 s. İnfaz yasasının 98. maddesine göre mi Yapılacaktır?
10 – Uyarlama kararı duruşmalı mı, Duruşmasız mı verilmelidir?
11 – Uyarlama kararı temyize mi, itiraza mı tabidir?

SN ŞEKER SİZE İLAVE ..

ADALET ORG TR DEN SN TAYYAR CEM ERALP'İN YAZISINDAN ALINTIDIR..

HANGİSİNİN AYKIRI OLDUĞUNA YARGITAY KARAR VERECEK..

MY WAY

Adsız dedi ki...

dıyorum ya bızım somut dedıgımız sey elını bıle ayda bırkez tutugumuz yakınlarımız.allah kuryarsın....hayat

Adsız dedi ki...

BEN NE DİYORUM SAYIN HAYAT NE DİYOR...BİZ Mİ MARSTA YAŞIYORUZ SEN Mİ ARKADAŞIM...LTF SORU CEVAP DA YAPMAYALIM SİZİNLE...

surya dedi ki...

oley sesleri yükselince seviniyoruz arkasından yine hüsran

Adsız dedi ki...

SN ARKADAŞLAR

UMUTSUZLUĞA KAPILMAYIN OKUYUN ANLAYACAKSINIZ..

MY WAY

Adsız dedi ki...

arkadasım heyecan dıyıp yazıp cızıyoruz.burada elestırı sıze degıl.bakın my way ustune alınıyormu? oda yourm yapıyor.ben bır bılen okurda belkı vıcdanı sızlar dıye yazıt-yorum.yoksa sıze karsı bırsey yapmak nıyetınde degılım....hayat hem herkesle karsılıklı konusuyorsunuz yazıp cızıyorsunda neden bız 2satır yazınca tepkı gosterıyosun.ozaman sen yaz bız okuyalım.............hayat

Adsız dedi ki...

vallahı bız umranıye c.evı kapsamındayız...sızı bılmem....hayat

Adsız dedi ki...

1 kader 2 şeker 3 soner 4 my way
5 melek 6 ben 7 3434 8 bjk 9 sss
10 adsız-50
11 bir yudum huzur
12 stranger
13 ekm2510
14 aslı
15 ss34
16 pnr
17 gül
18 ayça
19 mağdur07
20 myzafer
21 osman
22 iskender
23 jenardi
24 dd1dd2
25 uludağ
26 hukuçu
27 korhan
28 deniz
29 2121
30 rcn20
31 cüneyt
32 aasaa
33 lave
34 seta
35 surya809
36 fako
37 mühendis

Adsız dedi ki...

burada yaklaşık kırk kişi yazıyoruz şurayı bin,ikibin kişi yapabişlsek sesimiz çok daha gür çıkar..gazeteye ilanmı versek acaba..korhan.

Adsız dedi ki...

sayın my way ...sızınde sekerınde dıgerlerınınde yazılarını takıp edıyoruz.bızde araya bırseyler sıkıstırıyoruz.okusanız sızlere muhalefet etmedıgımızı,ancak gerceklerıde bu yazıların degıstırmedıgını anlarsınız.......hayat

surya dedi ki...

büyük cezaevlerinden uzak durun ilçelerdeki biraz daha iyi hafta da birgün temiz çamaşır gönderebiliyorsun

Adsız dedi ki...

OFFF... UĞRAŞAMAM... SİZ BAŞKASINI DENEYİN BENCE..

Adsız dedi ki...

ıstage baglı olmuyor.maalesef kogustan 33kısı boluya gonderıldı.esım harıc....oda dılekce vermıstı ama olmadı.umranıye de hala.allah hepsını kurtarsın.....hayat

Adsız dedi ki...

seker hergun bunu yapıyorsun.gene canın sıkıldı sanırım ama ayrı kulvarlardayız.ben sızın duydugunuz lafları ısıtseydım............hayat

surya dedi ki...

amin kardeşiminki 3ay sonra çıktı e tipinden iyi ulaşım biraz zor ama en azından kendileri yemek yapa biliyorlar

Adsız dedi ki...

SN HAYAT

YUKARIDAKİ YASALARLA KARŞILAŞTIRMA YAPTIĞIM UZUN OLAN YAZIYI OKUYUP DEĞERLENDİRİRSENİZ UMUTLANACAKSINIZ VE MORALİNİZ DÜZELECEK SİZİN YAZMANIZDAN ASLA BEN RAHATSIZ OLMAM BURDA BİR EKİP OLDUK..VE SESİMİZ ÇOĞALDIKÇA DAHA GÜR ÇIKACAK

MY WAY

Adsız dedi ki...

TMM SAYIN HAYAT..SİZ HAKLISINIZ...BEN YOKUM ...ÖYLE VARSAYIN ...İŞİNİZE BAKIN LTF..

Adsız dedi ki...

bakalım hayırlısı.beklemekten baska care yok.7yıl kacak 9ay c.evı allah sonumuza hayır getırsın........hayat

Adsız dedi ki...

SN HAYAT

AYRICA YANLIŞ ANLAŞILDIYSAM ÖZÜR DİLERİM..

MY WAY

Adsız dedi ki...

SAYIN MY WAY...
HANİ TOPLAMI 5 YILDAN FAZLA OLAMAZDI??? BUNU ANLAYAMADIM...

Adsız dedi ki...

sayın my way anlıyoruz.hepsını tek tek okuyorum.sıze katılıyorum.ama ısyanımız sıze yada baska bır arkadasa degıl....suan yataklarında bu ısten sorumlu olupta belırsızlıgı ınatla surduren yetkılılere.lutfen yanlıs anlamayın. hayat

Adsız dedi ki...

HIMM PRD PRD..7 YIL KALACAK OKUDUM BEN...7 YIL KAÇAK MIŞ...PRD..

Adsız dedi ki...

SN ŞEKER

DOSYALAR DAVA DEVAM EDERKEN BİRLEŞTİRİLİRSE DEDİM DEN ..AYRI AYRI SONUÇLANIRSA 10 YILDA OLUYOR..

AMA BENCE 1 AY BİLE ÇOK KÖTÜ..

2400 GÜN CEZA ALANI BİLİYORUM..

MY WAY

Adsız dedi ki...

38- KORHAN
İLAVE SAYIM MY WAY.

Adsız dedi ki...

bumu reva......bumu ınsanlık....sızler yakalanma korkusu ıcınde...bızler perısan....nasıl ısyan etmeyelım...adalet resmen gasp edılmıs durumda.ayrıca katkılarınız cok buyuk.bastan berı hep takdır edıyorum.sureklı takıp edıyorum...felsefenızı anlamak zor degıl.HAK VERILMEZ ALINIR dıyorsunuz.tesekkurler.lutfen devam edın. hayat

Adsız dedi ki...

SN ŞEKER HER GELEN KENDİNİ EKLESİN KOPYALADIKTAN SONRA BİZ HATIRLATALIM..

MY WAY

Adsız dedi ki...

1 kader 2 şeker 3 soner 4 my way
5 melek 6 ben 7 3434 8 bjk 9 sss
10 adsız-50
11 bir yudum huzur
12 stranger
13 ekm2510
14 aslı
15 ss34
16 pnr
17 gül
18 ayça
19 mağdur07
20 myzafer
21 osman
22 iskender
23 jenardi
24 dd1dd2
25 uludağ
26 hukuçu
27 korhan
28 deniz
29 2121
30 rcn20
31 cüneyt
32 aasaa
33 lave
34 seta
35 surya809
36 fako
37 mühendis
38 korhan

Adsız dedi ki...

bravo sayım almaya başlamışsınız..:)

Adsız dedi ki...

26 numara hukukçu diyor. Bugün uğradımı siteye?

osman

Adsız dedi ki...

aynı anda iki kişi olamam efenim...27 korhan ile 38 korhan aynı kişi.. bilginize..korhan.

Adsız dedi ki...

YA HAYAT ... HAYAT HİKAYENE KAYITSIZ KALMAK ELDE DEİL...AZ ÇOK HERKESİN BENZER...İŞTE SİNİR STRES ARKADAŞIM...BAZEN HATALARI DA GÖRMEMEK LAZIM... ÖZÜR DİLERİM SİZDEN..

Adsız dedi ki...

1 kader 2 şeker 3 soner 4 my way
5 melek 6 ben 7 3434 8 bjk 9 sss
10 adsız-50
11 bir yudum huzur
12 stranger
13 ekm2510
14 aslı
15 ss34
16 pnr
17 gül
18 ayça
19 mağdur07
20 myzafer
21 osman
22 iskender
23 jenardi
24 dd1dd2
25 uludağ
26 hukuçu
27 korhan
28 deniz
29 2121
30 rcn20
31 cüneyt
32 aasaa
33 lave
34 seta
35 surya809
36 fako
37 mühendis
38 korhan
39 hayat

Adsız dedi ki...

hukukcu degıl hukucu yazıyor

Adsız dedi ki...

hepimiz sinirleri keman teli. sn. seker..umarım bu kabus en kısa zamanda biter..korhan.

Adsız dedi ki...

1 kader 2 şeker 3 soner 4 my way
5 melek 6 ben 7 3434 8 bjk 9 sss
10 adsız-50
11 bir yudum huzur
12 stranger
13 ekm2510
14 aslı
15 ss34
16 pnr
17 gül
18 ayça
19 mağdur07
20 myzafer
21 osman
22 iskender
23 jenardi
24 dd1dd2
25 uludağ
26 hukuçu
27 korhan
28 deniz
29 2121
30 rcn20
31 cüneyt
32 aasaa
33 lave
34 seta
35 surya809
36 fako
37 mühendis
38 korhan
39 hayat
40 selim

Adsız dedi ki...

SN TLGERD

SİZ GİTTİNİZ SAYIM KARIŞTI..

MY WAY

Adsız dedi ki...

1 kader 2 şeker 3 soner 4 my way
5 melek 6 ben 7 3434 8 bjk 9 sss
10 adsız-50
11 bir yudum huzur
12 stranger
13 ekm2510
14 aslı
15 ss34
16 pnr
17 gül
18 ayça
19 mağdur07
20 myzafer
21 osman
22 iskender
23 jenardi
24 dd1dd2
25 uludağ
26 hukuçu
27 korhan
28 deniz
29 2121
30 rcn20
31 cüneyt
32 aasaa
33 lave
34 seta
35 surya809
36 fako
37 mühendis
38 A.Umut
39 hayat
40 selim

Adsız dedi ki...

düzelltim.arkadaşlar..a.umut

Adsız dedi ki...

40 haramiler toplandık bide başımıza ali babayı buldukmu işlem tamam

Adsız dedi ki...

My Way abimiz varya..sağ olsun..A.Umut..

Adsız dedi ki...

peki arkadaşlar af çıktıktan sonra veya bu iş suç olmaktan çıktıktan sonra ödeyemediğimiz 3bin 50bin 300bin için bizi hapiste yatırmayı hayatımızı karartmayı çoluğumuzu evimizi dağıtmayı isteyen alacaklı için genede borcunuzu ödemek için çırpınacakmıyız?

selim

Adsız dedi ki...

SN SELİM

TEFECİLER HARİÇ EVET..

MY WAY

Adsız dedi ki...

vallahi allah bana borçlu olmeyi nasip etmesin ama savcılığa şikayette bulunmayan alacaklı ıle aynı kefeye koymam uzun vadelere yayarak parayı tuz parasına döndurerek oderim

selim

Adsız dedi ki...

ayrıca bu tefecilere de bu kadar kızmanın bir manası yok
Parayı bunlardan alırken bunların insan olmadığını şerefsiz kişiliksiz mahlukat olduklarını bilerek alıyoruz ödeyemediğimizde de bu şerefsizlikleri yapacaklarını biliyoruz. O yüzden bunlara kızacağımıza bunlara giderek en buyuk hatayı yapan kendimize kızalım

selim

Adsız dedi ki...

arkadaslar allah rahatlık versın hepınıze yarın ola hayrola .bakalım kader beyın dedıgı gıbı yarın carsamba bırseyler olacak mı?yoksa yıne bos umut mu?allah hepınızın gonlune gore versın.ıyıgeceler hayat

Adsız dedi ki...

ŞU ORTAMDA HATA YAPMADIĞIM TEK KONU TEFECİLERE BULAŞMAMAM OLDU...ÇARESİZ KALDIĞIMDA YÜCE ALLAH HEP BANA YARDIM ETTİ...SONUNDA BEN KENDİM ARTIK DAYANAMAYACAĞIMI ANLAYINCA 31/12/2008 TARİHİ İTİBARIO İLE KENDİM TASFİYE ETTİM.AMA ÖDENECEK Bİ TON ÇEKLE ...Bİ KISMINI MALLARIMDAN VEREREEK HALLETTİM ..Bİ KISMINI KULLANDIĞPIM KREDİLERLE HALLETTİM..AZ BİR KISMI DA KALDI... ELBETTE ALACAĞIM DA VAR AMA ...İŞİ BİTİRİNCE ALACAĞINIZ DA ALAMIYORSUNUZ..İŞTE BÖYLE BİR SIKINTI İLE BURALARDAYIM...AMA İSRAR EDİP DEVAM ETSE İDİM MUTLAKA AŞARDIM...FAKAT BU SEFER BENDE OLUŞAN VE HATTA KRONİK HALE GELEN ÖDEME SIKINTISI DAHA DERİNLEŞECEKTİ VE O ZAMAN ÇARESİZLİK İÇERİSİNDE KALACAKTIM..ELİMDEKİ 350 MİLYR.MALLARIMI 50 MİLYAREA PARAMPARÇA EDECEKLERDİ..BEN BU FIRSATI ONLARA VERMEMEK ADINA KENDİM BÖYLE BİR YOLU SEÇTİM...
İNANIN BAKIN HER HAFTA CUMA GÜNLERİ 50 MİLYAR ÖDEMEM OLURDU BENİM...ARALIĞIN SON 3 HAFTASI 65 MİLYAR ÖDEME OLUŞTU...İŞLERDE İSTEDİĞİM GİBİ OLMAYINCA ÖNÜMÜ GÖREMEDİM...31 YILLIK MESLEK HAYATIMDA 31/12/2008 TARİHİ İTİBARI İLE NE BİR ÇEKİM YAZILDI NE BİR PROTOSTOLU SENEDİM VARDI... BANKA KREDİLERİ KAPATTI..İPOTEKLİ EVİM VARDI AMA KARŞILIĞI KADAR KREDİ KULLANMAMIŞTIM...AÇIKTA KULLANABİLİR 40 MİLYR. DAHA VARDI AMA ONU BANA KULLANDIRMADILAR...KREDİLER KAPALI OLDUĞU İÇİN ..BU SEFER HİÇ ADSETİM OLMADIĞI HALDE ONA BUNA TEF. AÇIP İŞTE ÇEKİMİ ERTELE DEMEK ZORUNDA KALACAKTIM:..YAŞAMIM BOYUNCA YAPMAMIŞTIM...GURUR MESELESİ YAPTIM...ALTINLARIMI SATTIM 31 ARALIĞI ÇIKTIM AMA..OCAK AYINDA ARTIK GÜCÜM KALMAMIŞTI ÖDEYEBİLECEÜĞİM RAKAM AYLIK KÜMÜLATİF 200 MLYR İDİ..AMA YAZDIĞIM ÇEKLER 250 MLYR.İDİ.KİTLENDİM YANİ..DÜŞÜNDÜM ÇOK İTİBARLITYIM HANGİ TEFEXCİYE Gİ,TSEM HAVADA ALIRDIM PARAYI...ÇÜNKÜ SORACAKLARI HER BANKA OK DİYECEKTİ..AMA BÜYÜK BİR MORAL BOZUKLUĞU İÇERİSİNDE İŞİMİ TASFİYE ETTİM..HII BUN OLDU BU SEFER MİLLET DEMEZ Mİ? YA SÖYLESEYDİN 5 AY ERTELERDİK..YOK MİŞTE 25 MİLYAR VERELİM AŞ SIKINTINI DEVAM ET...AMA BEN BİTMİŞTİM...GÜCÜM KALMADI YANİ...İŞTE BÖYLE SEVGİLİ DOSTLAR...BU KRİZ BENİ DE "TEĞET" GEÇTİ AÇIKÇASI...YEMİN EDERİM GERÇEK KRİZ MAĞDURLARINDAN BİRİYİM...150 MİLY.İPOTEĞE KARŞILIK AÇIKTA HJAZIRDA KALAN KISMINI KULLANDIRMADILAR BANA...
AMA BEN ONLARA İLENMEDİM BİLE SADECE ONLARI YÜCE RABBİME HAVALE ETTİM...İŞTE BÖLE YANİ...

Adsız dedi ki...

HERKESE İİ GECELER..BYE...

Adsız dedi ki...

Mumların eriyik.
Perdelerin esrik..
Anlamın tümleşik...
süslemeleriyle
eldeyişin çizgilediği tende
bana teğet her ne idiysen
oluğunla, her ne hal üzreysen
nasıllığına bir eyleme de benden, benle, bensi..
biraz saman biraz zaman,
biraz toz biraz raf kokusu ile yıllanmışları tercihim lakin
Yudum güdüsü kadehe dar mı gelir, ser sırra kadim olsa?? ki eceldir kanması bu keremliğin,
ah ile Tenden

Adsız dedi ki...

arkadaşlar merhaba geçen hafta bayağı sönük ve umutsuz gibiydi hatta ilk başlarda bile bir iki makale vardı. Ancak ülke tv ve cem tv munci inci sohbetleri maksatsız değildir. Adamı çıkartıp başka konularda açıklama yaptırırlardı. hükümet işleri örgütsel bir yapılanmanın ürünüdür. attığı ya da atacağı her adımdan bağlı olduğu gruba haber vermeyecek mi? Başbakanın izni olmayacakta bu konulardan bahsedecek munci inci. neden daha önce ağzını açmadı. neden direk ulusal kanallara çıkmadı. nabız yokluyorlar bence... bir oyuncu ben kıbrısta askerdim 10 kişiyi öldürdüm dedi basit bir programda tüm dünya ve türkiye ayağa kalktı. münci incinin bu konularda konuşmasını istemese hükümet ülke tv tesadüf dahi olsa cem tv ye çıkarttırmazlardı. Akıllı ol ne yapıyorsun diyerek kulağını çekerlerdi. diğer taraftan hükümetin danışmanları bu tarz programları haberleri didik didik ediyorlar ve rapor hazırlıyorlar. Ben iyi bir gelişme olduğunu düşünüyorum. konunun işlendiğini halkında bu konuya sahip çıkması gerektiğini aşılamaya çalışıyorlar. münci inci bankalar ve faktoringler yani tefecilerin hapis konusunda lobi çalışmaları var dedi. yani geçmiş dönemlerde çıkarılan yasalarla ilgili. bu lobi çalışması halen devam ediyor. çok daha önce olay çözümlenebilirdi ancak bu ekonomik kriz nedeniyle onlarıda karşılarına almak istemiyor olabilirler. bir taraflarıda tam bu lobinin zıttı yönünde bize rahat olun mesajı veriyorlar. ancak anlayamadığım adalet bakanlığı ve içişleri bakanlığı aracılığı ile infazlar ve aramalar için yavaşlatma ve yumuşatma getirmemeleri. tabiki bunlar benim görüşüm sizler ne dersiniz ?


stranger

Adsız dedi ki...

stranger
Çek olgusu türkiye ekonomisi ve hükümet için ne önem taşıyor?
Bu sorunun cevabını net ve doğru olarak verebilirsen olacaklarıda tahmin edebilirsin..
Ben cevabı buldum ve olacaklarıda tahmin edebiliyorum
ya sen?

Adsız dedi ki...

cüneyt iyi misin? ne tahmin ediyorsan söyle sınavda mıyız?

çek türk ekonomisi için önemli bir araç. 1000ytl lik çek 10 ciroyla vade gününe kadar 10.000ytl lik işlem hacmi oluşturuyor. küçük esnaf ve kobilerin dermanı ilacı. tabi bu debelenmenin nimetlerini yiyen insanlar ( tefeciler, faktoring ve bankalar) hükümet ahireti mi yoksa dünyayı mı sececek? ahirette biz varız dünyada onlar benim çekindiğimde dünyadakileri seçmeleri

stranger

Adsız dedi ki...

Çek ciro ile üzerindeki yazılı değerini katlayarak sanal ve şişirilmiş bir ekonomi yaratmıştır. dünyanın 17. ekonomisiyiz ya, balon misali şişirilerek 17 ekonomisi olduk. sektör piyasalarının nerede ise tamamının vadeli çekler ile hayat bulduğu ve 6 yıldır bu şekilde ekonomimiz iyi söylemleriyle uyutulduğumuzu..
Dua edelimde bu Dünya krizi uzun sürsün piyasalardaki karşılıksız çekler domino etkisi yaratarak patlamaya başlasın..
Hükümet için çekler halkı uyutma aracı değilde her an için patlamaya hazır bomba olsun.. çekten doğan ödeme yükümlülüğünü yerine getirmeyen keşideci için hürriyeti bağlayıcı cezalarda son bulsun..
Aksi taktirde aynı sisteme devam
Büyük ekonomiyiz ya...

Adsız dedi ki...

cüneyt tebrik ederim bu blogta okuduğum gördüğüm kendi fikirlerime en yakın görüş. ve bana göre öz ve açık hemfikir olduğumuza sevindi.

teşekkürler

stranger

Adsız dedi ki...

31.12.2008 SONRASI ÇEK İLE AYNI DURUMDAKİ MARKALAR KANUNUNDAKİ KIYAS!! ÇİFTE STANDART
ÇEKE HAPİS DEVAM EDERKEN MARKA KANUNUNA BERAAT
BUNUN MANTIĞINI AÇIKLAYACAK BİR BABAYİĞİT ARANIYOR BEN AKLI ZEVAL OLDUM:((



T.C
YARGITAY
7.Ceza Dairesi

Esas No:2007 / 14317
K A R A R

!!!!!5252 sayılı Türk Ceza Kanununun Yürürlük ve Uygulama Şekli Hakkında Kanunun Geçici 1 inci maddesi ve buna bağlı olarak 5237 Sayılı Türk Ceza Kanunu’nun 5 inci maddesinin 01.01.2009 tarihinde yürürlüğe girmesi sonucu!!!!!!! ve aynı Kanunun 2 nci maddesi hükmü karşısında dava konusu eylemin atılı suç oluşturup oluşturmayacağı hususunun değerlendirilmesi gerekmektedir. Bu bağlamda sanığa atılı tescilli marka hakkına tecavüz eylemleri ve bu fiilleri işleyenlere uygulanacak yaptırımları düzenleyen mevzuat tarihsel olarak incelendiğinde;
11 Mayıs 1888 tarihli Alameti Farika Nizamnamesi ile bu konuda hükümler getirildiği, 03.03.1965 tarihli 551 Sayılı Markalar Kanunu ile yeni bir düzenleme yapıldığı ve Kanunun 54 üncü maddesiyle Alameti Farika Nizamnamesi ile ek ve değişikliklerinin yürürlükten kaldırıldığı, 24.06.1995 tarihinde yürürlüğe giren ve tescilli markalarla ilgili cezai koruma hükümleri getiren 556 Sayılı Markaların Korunması Hakkında Kanun Hükmünde Kararnamenin 4128 Sayılı Kanunla değişen 82 nci maddesiyle 551 Sayılı Markalar Kanunun yürürlükten kaldırıldığı görülmektedir.
Tescilli markaların cezai korunması konusunda ülke mevzuatımızla ilgili olarak yapılan hukuki değişikliklere işaret edildikten sonra somut olay değerlendirildiğinde:
Sanık hakkında 556 sayılı KHK.nın 61/A-c maddesi uyarınca cezalandırılması için kamu dava açılmıştır. Bu maddenin atıf yaptığı 61 inci maddede ise kararname hükmüyle suç tanımları düzenlenmiştir.

!!!!!!!!! 5252 Sayılı Yasanın geçici 1 nci maddesinde “Diğer kanunların, 5237 sayılı Türk Ceza Kanununun Birinci Kitabında yer alan düzenlemelere aykırı hükümleri, ilgili kanunlarda gerekli değişiklikler yapılıncaya ve en geç 31 Aralık 2008 tarihine kadar uygulanır.” 5237 sayılı TCK’nın 01.01.2009 tarihinde yürürlüğe giren 5/1 inci maddesinde “Bu Kanunun genel hükümleri, özel ceza kanunları ve ceza içeren kanunlardaki suçlar hakkında da uygulanır” ve aynı Kanunun genel hükümleri arasında bulunan 2 inci maddesinin birinci fıkrasında ise “Kanunun açıkça suç saymadığı bir fiil için kimseye ceza verilemez ve güvenlik tedbiri uygulanmaz...” hükümleri yer almaktadır. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Olayımızda sanığa atılı eylem, ceza içeren özel bir hukuk düzenlemesi olup 5’inci maddede sözü edilen özel ceza kanunları ya da ceza içeren kanunlar kapsamında bulunmaktadır. O halde atılı eylem, TCK’nın 2 inci maddesi hükmü kapsamında değerlendirilmelidir. Bu duruma göre, KHK hükmüyle getirilen bu düzenleme TCK’nın 2 inci maddesinde öngörülen kanunilik ilkesine uygun bulunmamaktadır. Nitekim Anayasa Mahkemesi 03.01.2008 gün ve 2005/15 E, 2008/2 K sayılı iptal kararı gerekçesinde Kanunsuz suç ve ceza konulamayacağını, Kanun Hükmünde Kararname hükmüyle suç ve ceza getirilemeyeceğini açıkça vurgulamıştır. Bu durum karşısında, 5252 Sayılı Kanunun geçici birinci maddesi ile TCK’nın 2 inci maddesi ve 01.01.2009 tarihinde yürürlüğe giren 5 inci maddesi birlikte değerlendirildiğinde; 556 Sayılı KHK’nın suç tanımlayan hükümlerinin tümüyle zımni olarak ilga edildiğinin (örtülü olarak yürürlükten kaldırıldığının) kabulü gerekmektedir. Bu hukuki değerlendirmeye göre atılı eylem 556 Sayılı KHK hükümleri kapsamında suç oluşturmayacaktır.

Yukarıda açıklandığı şekilde atılı eylem 01.01.2009 tarihinden itibaren suç olmaktan,çıkmıştır Açıklanan bu gerekçelerle,temyiz itirazları yerinde görüldüğünden mahkumiyet hükmünün BOZULMASINA, 5237 Sayılı TCK’nın 7/1 maddesi ve 5320 Sayılı Yasanın 8 nci maddesi gereğince yürürlükte bulunan 1412 Sayılı CMUK’nın 322 nci maddesi uyarınca suç oluşturmayan atılı fiilden sanığın BERAATİNE, 23 /20 /2009 gününde beraat yönü ile oybirliğiyle, oy çokluğu ile karar verildi.

Adsız dedi ki...

YARGITAYIN BU KARARINI VE ÇEKLE İLGİLİ KARARINI ALIP AVRUPA İNSAN HAKLARI MAHKEMESİNE GİTMEKTEN BAŞKA ÇAREMİZ YOK
HÜKÜMET BANKA VE FAKTORİNG ŞİRKETLERİNİN ELİNDE DERKEN ATLADIĞIMIZ BİR KONU VARMIŞ.. ADALETİMİZDE BANKALARA TESLİM OLMUŞ.
TEK ÇARE AHİM
İNTERNETTEN BAŞVURUYORUZ ARKADAŞLAR

Adsız dedi ki...

arkadaşlar günaydın.bizler için mutlu gün olması dileğiyle.2121

Adsız dedi ki...

arkadaş hepinize günaydın ! anlaşılan yargıtay işide yattı nisan ayındada yeni anayasayla uğraşırlar 3 ay temmuzda mecis tatil eylülde ramazan bayramı tatili bizim iş bu senee yatar 3434

Adsız dedi ki...

artık yaşam kalitemizi nasıl yükseltiriz ona bakmak lazım 3434

Adsız dedi ki...

günaydın 3434...yargıtay işinin yattığını nerden söyledin...sabah sabah güne böylemi başlanır :=)))))

Adsız dedi ki...

arkadaşlar mümkünse yargıtay işi yatmamış olsun.gerçekten çok kötuyum.2121

Adsız dedi ki...

dışarda olan arkadaşlar yaşam kalitesini yükseltme şansları var.hapiste olanların ve ailesinin kalite şansı ne kadar sizce.2121

Adsız dedi ki...

valla 07 kardeşim söylemedim ben yanlış anlamadıysam dün akşam cem tv de avukat munci inci yargıtay ceza kurulu bu konuyu görüşmüyor çek kanunun değişmesi lazım demiş 3434

Adsız dedi ki...

valla 2121 kardeş bende yasam kalitesini yükseltmek lazım derken zaten hükümlü yakınlarını kastettim hayal kırıklığına uğramak valla daha kötü 3434

Adsız dedi ki...

ciddimi söylüyorsun 3434

Adsız dedi ki...

ya ben bide site hakkında bişi soracağım,her yeni yazılanı görmek için sayfayı yenilemek zorunda kalıyorum,sizdede öylemi...yazılanlar altalta düşmüyor yani...

Adsız dedi ki...

günaydın arkadaşlar yukarıda cüneyt kardeşimizin 7.ceza dairesi kararını okudunuzmu

Adsız dedi ki...

7. ceza dairesi 01/01/2009 dan itibaren 5. maddeyi kabul ediyor ve cezayı onamıyor. daha ne olması lazım yanlışmı düşünüyorum

Adsız dedi ki...

yooo nasıl bi karar ki o.copy yapsana

Adsız dedi ki...

ne zaman almış bu kararı kardeş,bide açarmısın ne demek yani bu...

Adsız dedi ki...

markalar kanunuyla alakalı değilmi o karar

Adsız dedi ki...

cüneytin 25.02.2009 da 02:24 te yazdığı

Adsız dedi ki...

07 kardeş site hakkındaki problem bendede var yazdıklarım konusundada ben yanlış anlamış olabilirim bilmiyorum valla 3434

Adsız dedi ki...

Fakat yargıtayda aynı dosya numarasında dava sonuçlanmadı diyor...

Adsız dedi ki...

cüneyt kardeş doğru söylemiş kanu nu yok diye marka ihlaline ceza yok fakat uyum yasalarına uygun hale getirilmeyen çeke hapis cezası var ne biçim iş yaw 3434

Adsız dedi ki...

ya ben şöyle yorumluyorum bilmiyorum fazlamı iyimserim,kimsenin aklında fikrinde yokken çeke hapis cezasını kaldırmak,hükümet kendisi ortaya attı bunu ve adamakıllı toplantılar yapıldı...artık geri dönüşü yoktur bunun bence sadece oy için yapacaklarını sanmıyorum,öyle olsa bu yerel seçimlerin birde genel seçimleri var...ben umutluyum yanii...sadece alacaklı olanların oyunu kaybetmemek içöin topu yargıya attılar,gereken mesajda verildi yargıya...

Adsız dedi ki...

ayrıca yargıtayın bu kararı bizede emsal olabilir,neden kanunda yok diye marka ya beraat varda bize yok..bunuda mutlaka birileri dile getirecektir yargıtayda,sonuçta hiç biri bizim düşmanımız değil...

Adsız dedi ki...

SAYIN ARKADAŞLAR

CÜNEYT BEYİN YAZISI ADALET.ORG SİTESİNDEN ALINMADIR VE 23.02.2009 TARİHİNDE YARGITAY 7. CEZA TARAFINDAN VERİLMİŞTİR

KANATİM KESİNLİKLE ŞU ANDA 7 CEZA DAİRESİNİN VERMİŞ OLDUGU KARAR İŞİN SONUCUNDA BİZİDE BAGLAR
ZATEN KANUN AÇIK VE NET YANİ ANAYASA MAHKEMESİ KARARI VAR KANUNSUZ SUÇ OLMAZ ŞU AN HEPİMİZİN BIRAKIN İMFAZLARIN DURMASINI TAMAMİYLE BERAAT ALMAMIZ GEREKİYOR SONUÇTA BU KARAR ÇOK AMA ÇOK OLUMLU MARKALAR KANUNUNA DA ASLİYE CEZA BAKIYOR CEK KANUNUNADA KESİNLİKLE BU İŞTEN YIRTTIK ARKADAŞLAR BUNU YARGITAY 7. CEZA DAİRESİ KABUL EDİYORSA 10. CEZA DAİRESİDE KABUL ETMEK ZORUNDA YANİ İŞİMİZ YARKITAY CEZA GENEL KURULUNA KALDI 100DE 100 KABUL EDECEKTİR

ARKADAŞLAR DUA EDELİM BU İŞ BU HAFTA BİTECEK İNŞALLAH

SONER

Adsız dedi ki...

bende soner kardeşimize katılıyorum...

Adsız dedi ki...

23.02.2009 TARİHİNDE ALINAN KARAR OLDUGU İÇİN GÖRÜNMÜYORDUR ARKADAŞLAR BENDE BAKTIM ÖYLEDEN SONRA GÜNCELLENİR YARGITAYIN SİTESİ

SONER

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar Yargıtaydan dosya sorgulamaya girince bu dosya numarası "dava sonuçlanmadı diyor"
Acaba esas numarası Yragıtayın esas numarası değil mi?

Anfa

Adsız dedi ki...

soner in dediği gibidir,daha güncelleşmemiştir yargıtayın sitesi

Adsız dedi ki...

günaydın arkadaşlar,

bence yargıtayın bozmuş olduğu bir karar yok.keşke olsa.bu çek kanunu içinde geçerli olur.

Adsız dedi ki...

1 kader
2 şeker
3 soner
4 my way
5 melek
6 tlgerd
7 3434
8 bjk
9 sss
10 adsız-50
11 bir yudum huzur
12 stranger
13 ekm2510
14 aslı
15 ss34
16 pnr
17 gül
18 ayça
19 mağdur07
20 myzafer
21 osman
22 iskender
23 jenardi
24 dd1dd2
25 uludağ
26 hukuçu
27 korhan
28 deniz
29 2121
30 rcn20
31 cüneyt
32 aasaa
33 lave
34 seta
35 surya809
36 fako
37 mühendis
38 A.Umut
39 hayat
40 selim
güncelliyelim bizde yeni katılan üyelerimiz eklesinler

soner

Adsız dedi ki...

y CÜNEYT yayınlamış ya işte kararı,nasıl bozma yok bal gibi bozmuş işte ):))

Adsız dedi ki...

http://www.adalet.org/cbekran.php?id=5734

buradan bakın kararı okuyun

Adsız dedi ki...

Yazılanları okumak için her seferinde sayfa yenileyenler sık kullananlara ekleyin her sayfa yenilendiğinde onuda ekleyip yenisiyle değişir her seferinde yeni yeni yapmazsınız

Adsız dedi ki...

07 MAĞDUR BEN İLK ONDAYIM LİSTEDE SEN 19.UNCU SIRADA AYIP SANA :)3434

Adsız dedi ki...

zaten sık kullanılanlara ekli,ama yinede yenilemezsem olmuyor

Adsız dedi ki...

bu iş bu kadar kardeşim bir böle bir böyle yok
bu iş bu kadar eger bunun aksine bir karar çıksın atarım EMNİYET MÜDÜRLÜGÜNÜN TEPESİNDEN KENDİMİ BU İŞ BUKADAR
CÜNEYT KARDEŞ BAYA YAKIN TAKİPTESİN HELAL OLSUN SANA

SONER

Adsız dedi ki...

ben bilerek girmi ilk 19 a,hani hep bekliyorduk ya 9 şubat 19 şubat,belki uğurlu gelirim dedim ama olmadı:))))

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bi önerim var,hayırlısıyla lehimize bişi olupta çeke hapis kalkarsa,bu siteden sakın ayrılmayalım:) bayagı bi sohbet ortamı oldu valla :))))

Adsız dedi ki...

İŞ ADAMI OLDUGUMUZ NERDEN BELLİ BAKIN YOKTAN VAR EDİYORUZ:-)

SONER

Adsız dedi ki...

yargıtayda bügün toplantı olup olmadığını nasıl öğrenrz arkadaşlar.hep soruyorm kusura bakmayın tek başıma kaldım.2121

Adsız dedi ki...

arkadaşlar çekte vergi numarası ve tc kimlik no olması zorunludur diye bişi duymuştum,bunun aslı varmı ve konuda yorumunuz varmı...

Adsız dedi ki...

evet SONER haklısın işadamıyız ama batık iş adamı..haaaaa bu arada bu konuda bana ilk müjdeyi vereni alanyada 5 yıldızlı otelde ağırlayacagım,ama otele ödemeyi ÇEKLE yapacak:=)))))))

Adsız dedi ki...

Beni anladığım kadarıyla Yargıtayın bozma kararı eğer doğruysa burada dillendirilen tüm aykırılıkları içeriyor..

Sanki karşılıksız çekler için yazılmış gibi..

Çok olumlu gözüküyor..

Anfa

Adsız dedi ki...

mağdur07

http://cek-magdurlari.blogspot.com/2009/02/cek-magdurlari-gorus-ve-onerilerinizi.html

Levent bey bu konudaki 2009 yargıtay kararlarını bu siteye attı..

Oradan bakabilirsin

Adsız dedi ki...

bir daha mı çek senet bizleri süründürdü.görmek bile istmyrm2121

Adsız dedi ki...

MAGDUR07 SEN ALANYADA NE İŞ YAPIYORSUN ARKADAŞIM

SONER

Adsız dedi ki...

SAYIN ANFA KENDİN 41 SIRAYA EKLERMİSİN ARKADAŞIM

SONER

Adsız dedi ki...

kader
2 şeker
3 soner
4 my way
5 melek
6 tlgerd
7 3434
8 bjk
9 sss
10 adsız-50
11 bir yudum huzur
12 stranger
13 ekm2510
14 aslı
15 ss34
16 pnr
17 gül
18 ayça
19 mağdur07
20 myzafer
21 osman
22 iskender
23 jenardi
24 dd1dd2
25 uludağ
26 hukuçu
27 korhan
28 deniz
29 2121
30 rcn20
31 cüneyt
32 aasaa
33 lave
34 seta
35 surya809
36 fako
37 mühendis
38 A.Umut
39 hayat
40 selim

Adsız dedi ki...

kader
2 şeker
3 soner
4 my way
5 melek
6 tlgerd
7 3434
8 bjk
9 sss
10 adsız-50
11 bir yudum huzur
12 stranger
13 ekm2510
14 aslı
15 ss34
16 pnr
17 gül
18 ayça
19 mağdur07
20 myzafer
21 osman
22 iskender
23 jenardi
24 dd1dd2
25 uludağ
26 hukuçu
27 korhan
28 deniz
29 2121
30 rcn20
31 cüneyt
32 aasaa
33 lave
34 seta
35 surya809
36 fako
37 mühendis
38 A.Umut
39 hayat
40 selim
41 Anfa

Anfa

soner yalçın dedi ki...

MAGDUR 07 CEVAP ALAMADIM OKUMADIM ARKADAŞIM

SONER

Adsız dedi ki...

BEN ALANYADA TOPTAN GIDA VE ET İŞİ YAPIYORDUM KAPATMAK ZORUNDA KALDIM,ŞİMDİ KASAP AÇTIM ONUDA KAPATIP FASTFOOD AÇAMAYI DÜŞÜNÜYORUM AYNI YERE....TABİİ AVUKATLAR RAHAT BIRAKIRSA:=)))

soner yalçın dedi ki...

1 kader
2 şeker
3 soner
4 my way
5 melek
6 tlgert
7 3434
8 bjk
9 sss
10 adsız-50
11 bir yudum huzur
12 stranger
13 ekm2510
14 aslı
15 ss34
16 pnr
17 gül
18 ayça
19 mağdur07
20 myzafer
21 osman
22 iskender
23 jenardi
24 dd1dd2
25 uludağ
26 hukuçu
27 korhan
28 deniz
29 2121
30 rcn20
31 cüneyt
32 aasaa
33 lave
34 seta
35 surya809
36 fako
37 mühendis
38 A.Umut
39 hayat
40 selim
41 anfa

Adsız dedi ki...

Yukarıda açıklandığı şekilde atılı eylem 01.01.2009 tarihinden itibaren suç olmaktan,çıkmıştır Açıklanan bu gerekçelerle,temyiz itirazları yerinde görüldüğünden mahkumiyet hükmünün BOZULMASINA, 5237 Sayılı TCK’nın 7/1 maddesi ve 5320 Sayılı Yasanın 8 nci maddesi gereğince yürürlükte bulunan 1412 Sayılı CMUK’nın 322 nci maddesi uyarınca suç oluşturmayan atılı fiilden sanığın BERAATİNE, 23 /20 /2009 gününde beraat yönü ile oybirliğiyle, oy çokluğu ile karar verildi.

25.02.2009 02:24

ARKADAŞLAR CÜNEYT ARKADAŞIN YAZDIĞI DOĞRUYSA EMSALDİR...HATIRLASANIZA 20 .01 .2009 DA SN ADEM SÖZÜER , İN YAZISINDADA ÇEK DAVALARI DÜŞECEK,MARKA CEZALARI BİTECEK DİYE....ekm2510

soner yalçın dedi ki...

sen beni tanımadınmı sayın magdur07
soner

Adsız dedi ki...

ekm2510 ağzından bal damlıyor ..bu arada cüneyt kardeşimizinde hakkını verelim sitenin avukatı gibi oldu valla:=)))

Adsız dedi ki...

sayın magdur ism neydi acaba

«En Eski ‹Eski   6201 – 6400 / 22646   Yeni› En yeni»

Yeni anayasa yapılmalı mı?

AKP'nin tavrı kürt sorununun çözümüne olumlu katkı yapıyor mu?

DTP'nin tavrı kürt sorununun çözümüne olumlu katkı yapıyor mu?