MADDE 33 - SUÇ VE CEZALARA İLİŞKİN ESASLAR

Suç ve cezalara ilişkin esaslar
Madde 33- (1) Suç ile ceza ve ceza yerine geçen güvenlik tedbirleri ancak kanunla konulur. Kimse, işlendiği zaman yürürlükte bulunan kanunun suç saymadığı bir fiili gerçekleştirmesinden dolayı cezalandırılamaz ve kimseye suçu işlediği zaman kanunda o suç için konulmuş olan cezadan daha ağır bir ceza verilemez.
(2) Suç ve ceza zamanaşımı ile ceza mahkûmiyetinin sonuçları konusunda da birinci fıkra uygulanır.
(3) Suçluluğu kesin mahkeme kararı ile hükmen sabit oluncaya kadar, kimse suçlu sayılamaz.
(4) Hiç kimse, kendisini ve kanunda gösterilen yakınlarını suçlayan bir beyanda bulunmaya veya bu yolda delil göstermeye zorlanamaz.
(5) Ceza sorumluluğu şahsîdir.
(6) Hiç kimse, yalnızca sözleşmeden doğan bir yükümlülüğü yerine getirememesinden dolayı hürriyetinden alıkonulamaz.
(7) Ölüm cezası ve genel müsadere cezası verilemez.
(8) Kamu İdaresi, kişi hürriyetinin kısıtlanması sonucunu doğuran bir müeyyide uygulayamaz. Türk Silâhlı Kuvvetlerinin iç düzeni bakımından bu hükme kanunla istisnalar getirilebilir.
(9) Uluslararası Ceza Divanına taraf olmanın gerektirdiği yükümlülükler hariç olmak üzere, vatandaş, suç sebebiyle yabancı bir ülkeye verilemez.

22.435 yorum:

«En Eski   ‹Eski   7601 – 7800 / 22435   Yeni›   En yeni»
Işık Erdemli dedi ki...

mağdur 07

attığım mailin içeriğini söyledim size

ayrıca gönderdiğim mail kısa ve öz oldu
zaten öyle olmalı

Adsız dedi ki...

lütfen sayın dündar sesimiz olun‏
From: bülent kuşoğlu (alcan_bulent@hotmail.com)
Sent: Friday, February 27, 2009 11:33:50 AM
To: unal.oymak@stratv.com.tr

SAYIN UĞUR DÜNDAR;bizler krizden etkilenen çek mağdurlarıyız,hükümetler kriz çıkarıyor yada iyi yönetemiyorlar,bankalara trilyonluk borcu olanlar hapise atılmıyor,milyarlarca kredi kartı olan hapse atılmıyor aksine onlara af niteliğinde yapılandırma geliyor,yada 1 katrilyon senet borcu olana bişi yapılmıyor ama biz namusumuzla şerefizmile çalışan ancak krize yenik düşen esnafın 1 milyarlık çeki yazıldımı dogru hapse sen sahtekarsın sen dolandırıcısın diyorlar...bumu adalet SAYIN DÜNDAR hiçmi krizi çıkaran hükümetlerin suçu yok,tek suçumuz esnaf olmak ve çek kesmekmi....lütfen sesimize kulak verin ve lütfen bizim sesimiz olun...biliyoruzki ,isterseniz bu olayı oekala gündeme taşıyabilirsiniz...mağdurun haksızlıga uğramışların yanında oldugunuzu bildiğimiz için bu maili size atıyorum...teşekkürler ...Kamuoyu oluşturmak için tek umudumuz sizsiniz...önünüzde saygıyla eğiliyorum...

--------------------------------------------------------------------------------
See all the ways you can stay connected to friends and family

Adsız dedi ki...

Bunu gönderdiniz mi sayın Seker?

Anfa

Adsız dedi ki...

çek mağduruyuz‏
From: bülent kuşoğlu (alcan_bulent@hotmail.com)
Sent: Tuesday, February 24, 2009 3:33:43 PM
To: dbaykal@chp.org.tr

SAYIN CHP GENEL BAŞKANI DENİZ BAYKAL;bizler krizden etkilenen çek

mağdurlarıyız,hükümetler kriz çıkarıyor yada iyi yönetemiyorlar,bankalara trilyonluk borcu olanlar

hapise atılmıyor,milyarlarca kredi kartı olan hapse atılmıyor aksine onlara af niteliğinde

yapılandırma geliyor,yada 1 katrilyon senet borcu olana bişi yapılmıyor ama biz namusumuzla

şerefizmile çalışan ancak krize yenik düşen esnafın 1 milyarlık çeki yazıldımı dogru hapse sen

sahtekarsın sen dolandırıcısın diyorlar...bumu adalet SAYIN BAYKAL hiçmi krizi çıkaran

hükümetlerin suçu yok,tek suçumuz esnaf olmak ve çek kesmekmi.....lütfen sesimize kulak verin ve lütfen bizim sesimiz olun...biliyoruzki ,isterseniz bu

olayı oekala gündeme taşıyabilirsiniz...mağdurun haksızlıga uğramışların yanında oldugunuzu

bildiğimiz için bu maili size atıyorum...teşekkürler ...

Adsız dedi ki...

önümüzdeki günlerde ŞUBAT AYI karşılıksız çek verileride gelir.Sn Dndar kesin el atar bu konuya ekm2510

Adsız dedi ki...

EVET SAYIN ANFA ...BİŞİ Mİ VARDI?

Adsız dedi ki...

aynı maili herkese atın arkadaşlar

Adsız dedi ki...

İnsan hapisteyken borcunu nasıl ödeyebilir? Bunu da yazmak lazım..

Anfa

Adsız dedi ki...

1 ARKADAŞIMIZ DA BÖYLE ONURLU İNSANLARIN CEZAEVLERİNDE YERLERDE AÇ BİLAÇ YATTIĞINDAN MUTLAKA BAHSETSİN...HAPİSHANELERİN DURUMUNDAN...ÇOCUKLARININ YAŞADIKLARINDAN...OKİ? SAYGILAR..

Adsız dedi ki...

herkese hayırlı cumalar 3434

Adsız dedi ki...

ÇEKİ YAZAN SONUÇTA MÜEYYİDELERİNİ (HAPİS CEZASININ VARLIĞINI
BİLEREK YAZAR SAYIN DÜNDAR... BUNLAR İİ NİYETLİ İNSANLARDIR.. KÖTÜ NİYETLİ OLSALAR ZATEN ÇEK YAZMAZLAR DEYİN...HAPSİ DE GÖZEW ALARAK TİCARET YAPMIŞ İNSANLARDIR BU İNSANLAR DEYİN...ONUR BUDUR DEYİN...SENET YAZAN BUNA YANAŞMAZ DEYİN.. VS.VS.
SAYGILAR..

Adsız dedi ki...

her geçen gün intihar eden işadamları sayısındanda bahsedelim arkadaşlar mutlakaaaaaa

Adsız dedi ki...

zaten dolandırıcılar bi kılıfını bulup cezadan yırtıyor,onurlu insanlarda krize yenik düşüp intihar ediyor diyelimm

Adsız dedi ki...

arkadaslar,olayı kalıplastırmayın.herkes hıssettıgını yasadıgını kendı bılıyor.ona gore bır metın hazırlar herkes,sonucta hepımız gormus gecırmıs ınsanlarız.akla ıhtıyac yok.dogaclama daha guzel.... emır

Adsız dedi ki...

SAYIN ANFA GÖNDERDİM DEDİM AMA YANIT VERMEDİNİZ...BİŞİ Mİ VARDI?
BEĞENMEDİNİZ Mİ YAZDIKLARIMI?

Adsız dedi ki...

Sayın Seker,
Gayretinizi takdirle ve saygıyla izliyorum..

Gönderdiyseniz bir anlamı yok ama bundan sonraki mailler için faydalı olabilir.

Birincisi büyük harfle yazmamak gerekir..

İkincisi bir kaç imla hatası var;

"TEĞET DEİL " Değil olacak, "HİÇ HAKKETMEDİKLERİ " haketmedikleri olacak, "SİZ BİR ABİSİNİZ" ağabeysiniz olacak, "YADA PROTOSTO " ya da protesto olacak....

Yanlış anlamayın katkı olsun diye yazdım..

Saygılar.


Anfa

Adsız dedi ki...

yazacak cok sey varda.okumaktan sıkılırlar dıye elımızden geldıgınce daraltıyoruz.konu bellı zaten.ben maıl attıgımız kısılerın bu konu hakkında bılgısız ve ılgısız oldugunu dusunmuyorum.mutlaka genel olarak konuya vakıflardır,bence. hayat

Adsız dedi ki...

ELBETTE HERKES GÖRMÜŞ GEÇİRMİŞ SAYIN EMİR..BEN İÇERİKTEN BAHSEDİYORUM...YANİ AYNI ŞEYLER OLMASINDA ...DEĞİŞİK MDEĞİŞİK OLSUN ÇOK DAHA ETKİLEYİCİ OLUR..BİZİM AKLIMZA GELMEYENLER BAŞKA METİNDE BULUNUR..KÖTÜ NİYET VE AŞAĞILAMA İLE İLGİLİ BİŞİ YOK BUNDA... HANİ GÜNDEME ONLARDA GELSİN YANİ ORGANİZE GİDELİM ÜZERİNE...2 KİŞİNİN AYNI ŞEYLERİ YAZMASI BOŞA KÜREK ÇEKMEK ANLAMINDA OLUR YANİ... SAYGILAR...

Adsız dedi ki...

MADEM BAŞLADIK DİĞER GAZETELEREDE ATALIM..HAZIR ELİMİZ DEĞMİŞKEN

ekm2510

Adsız dedi ki...

arkadaşlar merhaba;

ben dün avukatımızın ankara da olduğunu söylemiştim.bu gün döndü.sizleride fazla ümitlendirmemek istemiyorum ama ümitli haberlerle geldiğini söyledi.af çıkabileceğini oda söyledi.çok fazla konuşamadık.bir gelişme olursa mutlakak yazarım.

tşk.

aslı

Adsız dedi ki...

tamamda boyle emır cumlelerıyle olmaz.herkes bılıyor.yasadık cunkı onu belırtmek ıstedım. emır

Adsız dedi ki...

SAYIN Ugur dündar selamlar...........................ÖZETLE.............................MİLYONLARCA ESNAF,SANAYİCİ VE İŞ ADAMI MAGDURİYETİİ.................30 000 KİŞİ ÖDEYEMEDİGİ ÇEKTEN DOLAYI CEZAEVİNDE..................125 000 KİŞİ ÖDEYEMEDİGİ ÇEKTEN DOLAYI KAÇAK VE ARANMAKTA..........700 000 MAHKEMELERDE DEVAM EDEN ÇEK DAVALARI.......................VE SON AY İTİBARİ İLE 7 MİLYON KARŞILKSIZ ÇIKAN VE YAZILAN ÇEKLER...................................................................................................KAÇAKÇIYA ,TECAVÜZCÜYE ,TERÖR SUÇLUSUNA,SAHTE FATURACIYA,İTİRAFÇIYA VS AFF VARRR,TEK SUÇU KRİZLE BERABER İŞLERİ BOZULAN SON GÜNE KADAR VERGİSİNİ ÖDEYEN,YÜZLERCE İNSANA YANINDA İŞ VEREN .ESNAF ,SANAYİCİ,VE İŞ ADAMLARIMIZA AF YOKKKK.............................BİZLE AFF TAAA İSTEMİYORUZ.KANUNLAR UYGULANSIN VE HAKLARIMIZ VERİLSİN................KONUU................BİRÇOK HUKUK PROFÖSÖRÜ,BİRÇOK MAHKEMELER,BİR ÇOK YÜKSEK YARGI ÜYELERİ,BİRÇOK HÜKÜMET MENSUPLARI,BİRÇOK,MİLLETVEKİLLERİ...31/12/2008 İTİBARİ İLE ÇEKLERE VERİLEN PARA CEZALARI VE HAPİS CEZALARI KANUNSUZDUR DEMEKTEDİR...DURUM BÖYLE İKEN BU İNSANLARIN YAŞADIGI DRAM LARI ANLATMAMA GEREK YOK.ŞU ZAMANA KADAR İŞLEMİŞ OLDUGUNUZ DRAM HABERLERİ KADAR HATTA DAHA AGIRDIR...............................................................SONUNÇ.............................SİZDEN TALEBİMİZ HAKLI OLDUGUMUZ BU KONU ARAŞTIRARAK ,YETKİLİLERE SİZİN ARACILIGINIZLA BİR KEZ DAHA HATIRLATMAK........................PROGRAMINIZA KONUK EDECEGİNİZ BİR HUKUK HOCAMIZLA YAPACAGINIZ HABER PROGRAMINDA ,BİZLEREDE GÖRÜŞ VE SORU SORMA HAKKI TANIRSANIZ İNANIN KANALIN TÜM TELEFONLARI KİLİTLENECEKTİR....................BU KONUNUN CİDDİYETİNİ ANLAYACAGINDAN VE BİZLERE ÖNCÜLÜK EDECEGİNİZDEN SİZİ ÇOK İYİ TANIDIGIMIZDAN DOLAYI EMİNİZ .......SAYGILAR YÜZBİNLERCE ÇEK MAĞDURU İNSANLAR ADINA ,TANER K.......L...(bende bunu gönderdim)DD1DD2

Adsız dedi ki...

İİ O ZAMAN BİLDİĞİNİZİ YAPIN.. BEN ÇIKIYORUM... YANİ İMLA HATALARI..YA KARDEŞİM BURADA HAPİSTE İNSANLAR VAR...BIRAK ŞİMDİ İMLAYI MİMLAYI...YOKSA BEN BURADA TÜRKÇE DERSİ DE VERİRİM VALLA...
ANCAK O METİN 2 DK DA YAZILMIŞ BİR METİN..İÇERİĞİNİ BEĞENDİĞİM İÇİN ÜZERİNDE DE FAZLA ÇALIŞMA İHTİYACI DUYMADIM...KEŞKE ATMASAMIYDIM ACABA DİYE DÜŞÜNMÜYOR DEĞİLİM YANİ...YAZIKLAR OLSUN BANA O ZAMAN...SAYGILAR..

Adsız dedi ki...

bende dün istanbuldan avukat arkadaşımla görüştüm,oda af çıkacak diyor....ama bizede kızıyor piyasalara çekleri dağıtıyorsunuz bi nevi olmayan parayı pompalıyorsunuz sonrada kriz çıkar tabii diyor,bende eee senet veren piyasaya para pompalamış olmuyormu dedim,ses çıkaramadı :=))))

Adsız dedi ki...

evt gazetelerde yazmıs.pkk ıle ılgılı bır genel af sozkonusu. emır

Adsız dedi ki...

Sayın Seker,

Niçin kızıyorsunuz??

Katkı olsun diye yazdığımı da belirttim üstelik!

Beş dakika daha geç gönderip, daha etkili bir mail olmasında ne mahsur var?

Ben gördüğüm bir hatayı düzeltmek ve katkıda bulunmmak istedim yalnızca....

Selamlar

Anfa

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben hep diyorum sadece çek için değil,genel af çıkacak görürsünüz......hapishanelerde yer kalmadı gerçekten,zaten yeni anayasada buda var,şartlı salıverme adı altında af var,göreceksiniz ...nisan ayında hemde...dün altyazı geçti haberlerde,hükümet yeni anayasa için chp ile her türlü şartlarda görüşmeye hazırız dedi...

Adsız dedi ki...

sayın seker neden hemen tepkı gosterıyorsunuz.kımse sıze bırsey soyleyemezmı?sız yarım saattır,sole yapın ,boyle yazın dıyorsunuz.uslubnuzu duzeltırsınız dıye bekledım.fakat abartmaya basladıgınız ıcın mudahale ettım.saygı lutfen. emır

Adsız dedi ki...

zaten yeni anayasada çeke hapis tarih oluyor....

Adsız dedi ki...

ödeme taahhüdüne hapiste kalkıyor,yediemine muhalefettende hapis kalkıyor...

Adsız dedi ki...

arkadaşlar sn şeker kendini sitesnin sahibi görüyor idare edin :=)))))

Adsız dedi ki...

ya bu arada biri banada cevap versin,bugün ödeme taahhüdünde bulunduğum gün,parayı bugün yerine pazartesiye yatırsam hesaba sorun çıkarmı...acil cevap lütfen...

Adsız dedi ki...

SAYIN EMİR...ABARTILACAK BİŞİ YOKSA BENİM DE SANA SÖYLEYECEK BİŞEYİM YOK...BAK ARKADAŞIM BENİM ÖNÜMDE DAHA 2 YIL VAR ÇEK CEZASI İÇİN...
BEN SADECE BURALARDA YIRTINIP DURUYOR İSEM ŞU AN CEZAEVLERİNDE PERİŞAN BİR VAZİYETTE BEKLEYEN İNSANLAR VAR... ÇOCUKLARI VAR BUNLARIN BABA BEKLEYEN...SEN NE DİYORSUN ALLAH AŞKINA ..BENCE SEN BURADAN HEMEN AYRILMALISIN ARKADAŞIM...ABESLE İŞTİGAL EDEN İNSANLARLA ZATEN MUHATAP DAHİ OLMAM BEN... BANA TEŞEKKÜR ETMEN GEREKİRKEN SEN KARŞIMDA YERLERDE GEZİYORSUN...İŞİNE BAK VE BENİMLE ASLA BİR DAHA KARŞILIKLI KONUŞMA... SENİN GİBİLERE İHTİYACIM YOK BENİM..VE HAPİSTEKİ İNSANLARIN...

Adsız dedi ki...

nereye taahhut onu yazmamıssınız.eger kredı ıle ılgılıyse 2-3gun onemlı degıl.borc bıtınce onu faızlendırıp alıyorlar. emır

Adsız dedi ki...

SAYIN MAĞDUR 7 VE ANFA BU CÜMLEM AYNEN SİZLERE DE GİDER...
SİTE BENİM OLMADIĞI KADAR SİZLERİNDE DEĞİL... SAYGISIZLIĞIN BİR ANLAMI YOK..TAMAM BEN GİDİYORUM.. SİZİN BAŞINIZ GÖĞE ERSİN O ZAMAN..BİLDİĞİNİZİ YAPIN...

Adsız dedi ki...

şeker765 BAŞINDAN BERİ HEPİMİZİN YAPTIĞI İŞLERDEN BİRİNİDE SEN YAPIYORSUN,BU KADAR ABARTMA KENDİNİ,VE İNSANLARADA SAYGILI OLMAYI ÖĞREN,HEP DİKKAT EDİYORUM SİTEYİ GEREN SADECE SENSİN....İYİKİ VARSIN BAŞIMIZDA YANİ,SEN OLMASAN HEPİMİZ HAPİSLERDE ÇÜRÜYECEĞİZ SANKİ...ALLAH ALLAH YAAAA

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR BİR KAÇ GÜNDÜR ÇOK GÜZEL GİDİYOR SİTE,LÜTFEN TARTIŞMALARDAN UZAK DURALIM BU HEPİMİZİN YARARINA BİR DAYANIŞMA LÜTFEN BU KONUDA DİKKATLİ OLALIM...DD1DD2

Adsız dedi ki...

YOK EMİR KARDEŞ ÇEK KARŞILIĞI AVUKATA GÖNDERECEKTİM,TAKSİDE BÖLMÜŞTÜKTE İLK TAKSİT BUGÜNDÜ

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar ne yaptık biz yaaaa,bakın şekeri küstürdük ahanda şimdi af falan vermezler bize ve hapislerde çürürüz....nolur şeker dönnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

bak sen artık cok fazla oldun.yazdıgın hersey,babasını bekleyen benım cocugum,c.evı ıse benım esımın su an kı ıkametı.sen kım oluyorsun.kendınde bu hakkı nasıl goruyorsun da sıeden cık dıyorsun.bu kadar avam bırıne cevap yazmak zorunda kalmak benı yeterınce rencıde edıyor zaten.sen yazsan ne olur yazmasan ne olur.bız zaten son noktaya gelmısız. emır

Adsız dedi ki...

Sayın seker765;
Size hala Sayın diye hitap ediyorum.
Ama siz Adsız olarak olumlu yazı yazanlara bile hakaret ettiniz.
Günler önce Haftalar önce Oley bu iş bitmiştir, şöyledir böyledir, en geç iki üç güne karar alınır deyip insanların umutlarıyla oynadınız.
Ve size iyi niyetle yapılan önerilere bile şimdi olduğu gibi karşınızdakine sen kimsin demeye gelen kelimeler kullanıyorsunuz.
Allah aşkına siz kendinizi ne zannediyorsunuz?

Bence kendini beğenmiş, herkesi küçümseyen ukala ve şımarıklıklarınızı buraya yansıtmayınız.
Çok kalp kırıyorsunuz.

Adsız

Adsız dedi ki...

arkadaşlar yeni bi yapılanma yapalım,ve şekere cevap vermeyelim olurmu.....

Adsız dedi ki...

Bu arada Sn seker765;
Giderseniz gidin, güle güle.
Bence buranın bir kaybı olmaz kazancı olur, insanlar boş yere umuda kapılmazlar.
Giderim ha diye de kimseyi korkutamazsınız, bence kimsenin umrunda da değil.

Adsız

Adsız dedi ki...

ukalalıgında bır sınırı var,babadan cocuktan,c.evınden bahsedıyor.orası bızım 2.adresımız.bu sıtede mahkum yakınları var.unutma...ayrıca 2senen varmıs.zaten ozamana kadar bu ıs hallolur.sen canını uzme. ılay

Adsız dedi ki...

Sayın Dündar

Ülkemizde 2002 ile 2007 yılları arasında 3167 saylı çek yasasından mahkum olanların sayısı
570000 kişidir.B u rakam Adana Milletvekili Sayın Hulusi Güvel’in 03.12.2008 tarihinde
Mehmet Ali Şahin’e verdiği soru önergesinde vardır.(kaynak tbmm.gov.tr)


Ayrıca 01.01.2009 tarihinde TCK nun 5. maddesinin yürürlük kazanması ile çek kanununun
uygulaması tartışmalı hale gelmiştir.Bir çok aydın Prof.Dr. Adem Sözüer,Av. Muin İnci) bu
konuyu basına verdikleri beyanatlarla açıklamışlardır. Ayrıca Av.Muin İnci Cem TV de
Gülgün Feyman ile yaptığı proğram da bunu anlatmıştır.

Ancak ne yazık ki ceza evlerinde şu an bulunan çek cezalılarının sayısı 20.000 den fazladır.
Yıllardır ülkemizin gerçeği olan vadeli çek olgusunun TBMM de kabul edildiği halde çek bir
havaledir mantığıyla bu kişiler halen cezaevinde bulunmaktadırlar.Kaçak vaziyette olanların sayısı Sinan Aygün’ün bir yl önce açıkladığı gibi 500 binden fazladır.

Şüphesiz bu konu netlik kazanacak ve bu hak mağdurlara iade edilecektir.Çünkü yukarıda
anlattığımız konu Anayasa mızın 38 . maddesine aykırıdır..Ayrıca dünyanın hiçbir ülkesinde bu uygulama yoktur.2003 yılında alelacele çıkarılan bir yasa ile onbinlerce kişi mağdur edilmiştir.Ülkemizin 2001 yılında imzaladığı 4.nolu protokolede zıt bir durumdur.Ve ergeç
düzeltilecektir.

Duyarlı kişiliğiniz ve haklının yanında olma özelliğinizden cesaretle,bu sürecin kısalmasında katkılarınızı 500 binden fazla mağdur kişi veaileleri adına sizden istirham ediyorum .SAYGILARIMLA

my way

Adsız dedi ki...

sayın magdur ben soyleyecegımı soyledım.anlayana emır

Adsız dedi ki...

sayın my way elıne saglık guzel olmus.dıkkat cekecektır,mutlaka ıskı okusun imaillerı okuyup kayıtsız kalacagını sanmıyorum. emır

Adsız dedi ki...

bu yazılanları dıkkate almaması ımkansız bence hayat

Işık Erdemli dedi ki...

bu da benimkisi

Sayın Uğur Dündar





01 01 2009 öncesinde 5237 sayılı türk ceza kanununa uygun hale getirlimesi gereken çek kanunu, tbmm tarafından uygun hale getirilmedi.

Bunun sonucunda 5237 saylı kanunun 5. madde uyarınca çek kanunu uygulanamaz hale geldi.



Ülkemizde iş adamları, esnaf ve sanayiciler çek kullanmaktadırlar ,vergi vermektedirler ,ve istihdam yaratmaktadırlar.



Fakat ekonomik ve sosyal durumlarından dolayı iflas eden bu insanlar ödeyemedikleri çekleri

Yüzünden hapis cezası ile karşı karşıya kalmaktadırlar ve uygulanan cezaya gelince çek miktadır bölü 100 tl karşılığı yatacağı gün sayısıdır . yani bir işadamı ödeyemediği çekler yüzünden senelerece ceza evinde kalması gerekir ki bu süre alacaklısına borcu bitirmediği gibi çalışıp borcunu ödeme imkanı da vermemektedir.



Bu sorunlardan dolayı türkiyede önemli rakamlar vardır . dağılan aileler vardır .kaçak yaşayan yüzbinlerce insan vardır .bu insanlar devlete vergi vermiş inasanlara iş vermiş istihdam yaratmış dürüst işadamlarıdır .



Uygulanması kanun tarafından imkansız hale gelen bu kanun yüzünden hala işadamaları cezaevindedir.Yargı kendi içinde çelişmeketedir ki asliye caza mahkemeleri biri ceza verip birir bu kanundan dolayı verememektedir ,bu konuyla ilgi yargtay bir aydır aşkın bir zamadır karar vermemektedir .ki Yargıtay da bu konuya ilişkin emsal karar olduğu halde .





Kanunsuz ceza olmaz uğur bey.hele ekonomik bir suça hapis cezesı hiç olmaz uğur bey bu anaysamıza aykırıdır .

bu konuya el attın göreksiniz telefon hatlarınız kitlenecek mail boxınız dolacak medya da geniş yakın uyandıracak.



bu konu kanayan bir yaradır türkiyede



Hiç kimse yalnızca sözleşmeden doğan yükümlülüğü yerine getirememsinden dolayı hürriyetinden alıkonulamaz. (Madde 33)

Adsız dedi ki...

sn arkadaşlar

hepinizin eline sağlık..başta sn şeker in önder olmasından dolayı kendisine teşekkürü bir borç biliyor telefonla da sn dündara ulaşma çabasını sürdürmesini rica ediyorum..

my way

Adsız dedi ki...

sn tlgerd

sayım işi gene aksadı yeni gelen arkadaşlar oldu.ama unuttuk mesela ankara hukuklu adında..ilgilenirsen sevinirim gece de yeni katılanlar vard..

my way

Adsız dedi ki...

SAYIN ASLI UMARIM BAHSETTİĞİNİZ BİR GENEL AF DEĞİLDİR ZİRA ASKERE ,POLİSE KURŞUN SIKAN 5 YAŞINDAKİ ÇOCUĞA TECAVÜZ EDEN KANI BOZUKLARLA BERABER AFFEDİLMEYİ KENDİME HAKARET SAYIYORUM SAYGILARIMLA 3434

Işık Erdemli dedi ki...

1 kader ( ANKARA )
2 şeker (İSTANBUL)
3 soner (ANTALYA- MERKEZ)
4 my way(MERSİN)
5 melek (İSTANBUL)
6 tlgert (İSTANBUL)
7 3434
8 bjk (ANKARA)
9 sss (ANTALYA)
10 adsız-50
11 bir yudum huzur
12 stranger (İSTANBUL )
13 ekm2510 (İSTANBUL)
14 aslı (BURSA)
15 ss34
16 pnr
17 gül
18 ayça
19 mağdur07 (ALANYA)
20 myzafer
21 osman
22 iskender
23 jenardi
24 dd1dd2
25 uludağ
26 hukuçu
27 korhan
28 deniz
29 2121 (ANKARA)
30 rcn2(MANİSA)
31 cüneyt
32 aasaa
33 lave
34 seta (İZMİR)
35 surya809
36 fako
37 mühendis
38 A.Umut
39 hayat (İSTANBUL)
40 selim
41 anfa
42 eren
43 0707
44 ncdt
45 tiponne
46 sc
47 emir (İSTANBUL)
48 sadi
49 halis can
50 tolga (İSTANBUL)
51 4848 (İSTANBUL)
52 R.C
53 nl (İZMİR)
54 ilay
55 atris (ANKARA)28
56 eylül (ANTALYA)
57 Senol-MERSİN
58 cagriv
59 genç 52
60 ankara hukuklu

Gül dedi ki...

Sitede sessiz kalabiliriz ama sesimizi duyurmak için inanın elimizden geleni yapıyoruz. Mailler tam gaz devam.....
Sayın Uğur Dündar Beyefendi,


Sizleri izlerken böyle bir konuda size yazacağım aklıma gelmemişti. Ama güzel ülkemizin bu durumunda ben ve benim gibi
sorunları olan insanların yaşadıklarını görünce ne kadar üzüldüğümü anlatamam.
Eşim ekonomik krizden dolayı iflas etti . Bizler son aşamaya kadar dayanmaya çalıştık. İş yaptığımız büyük firmalar dahi
anlaşmalarına uymayarak gerek ödemelerinde , gerekse vadelerinde bizim taşıyamayacağımız kadar üstümüze geldiler.
Sonucunda hem kredimiz, hemde bünyemiz bunu kaldıramadı ve çeklerimiz teker teker yazıldı.

Çeklerimizin; iş yaptığımız firmalar tarafından gerek faktoring ve gerekse açık çalışan tefecilere bozdurulması ise bizim
için dönülmez bir handikap oldu. Yaşamın ne kadar zorlaştığını ve izinimizi kaybettirmemizin gerekliğini anlatmama gerek yok sanırım.

Şu an eşim cezaevinde. Eşim yurt dışında eğitim almış 2 dil bilen ve içeri girinceye kadar Türkiye'nin tanınmış firmalarından birinde işletme müdürü olarak görev yapıyordu. Amacımız azda olsa teker teker çeklerimizin ödemelerini yapmak ve alacak
davalarımızı teker teker kapatmaktı.

Ama gelin görünki duruma bakın : Şu an eşim; Türkiyede kaptıkaçtıçıların serbest bırakıldığı, dolandırıcıların ve katillerin
aynı kefeye konulduğu cezaevinde. Ve hatta bazılarıyla aynı cezayı çekecek zaman olarak. Şartlara gelince; benim gönderdiğim para ile orada yaşamak zorunda. Çünki orada yaşamak için suyu parayla almak zorunda, kullandığı elektrik parasını ödemek zorunda,
Devletimiz Allah razı olsun günlük 3 ytl iaşe bedelini sonra geri ödemek üzere kullandırıyor . Ama ne kadarı yeter bilinmez.

Peki eşimin psikolojisi ne olacak, dünyanın hiç bir yerinde ekonomik suça ekonomik ceza verilmezken onlar niye bu cezayı çeksin .

Devletten ve bankalardan milyarlarca lira kredi kullananlar, senedi defter yaprağı gibi dağıtanlar, vergi borcunu ödemeyenler
ceza almazken sizce bu doğrumu:

Peki seçim yatırımları : ssk borçlularına af , vergide indirimler (af denecek kadar) , kredi kart borçlularına kolaylıklar,
sicil afları , turizm yer işgalcilerine af, marka tescillilerine af .

Peki çek mağdurları ticaret yaptı, battılar. Bunlara şans verilmesi gerekmiyormu. Zaten hapisten çıkınca davalar bitmiyorki ,
alacaklılar zaten insanların tepesinde. Yani bu borç ya ödenecek ya ödenecek.

Başınızı ağrıttım Uğur Bey, ama nolur sesimiz olun . Ben içerde yatan 2000 kişi , ve dışarda mahkumiyet almış 500.000 kişi olduğunu resmi makamlardan biliyorum . Ve bu şubat, mart aylarındaki çek patlamalarıyla 1.milyona ulaşacak . çünki
temmuz ödemelerinde tüm çekler 6-7 - 8 aylık vadelerle veriliyordu. insanlar toparlarız diye düşünüyorlardı .
Ama inanın durum çok vahim. İçerdeki kişinin yanında ailesi de mahkum.
Bide çocukları olanları düşünün . Ben emekliyim . 500 ytl alıyorum bunun yarısını eşime gönderiyorum yarısını kendim kullanıyorum varın siz düşünün. İş olsa yapıcam ama oda yok

SİZDEN YARDIM DEĞİL , DESTEK BEKLİYORUZ. TEK AMACIMIZ BU İNANIN . SADECE SESİMİZİ DUYURUN. İNANIN
SES GETİRİR . .....

gül

Işık Erdemli dedi ki...

herhalde yargıtayda çıakacak habere dayandırarak bir af demişlerdir kasındayım

Adsız dedi ki...

sn tlgerd

bir önceki sayfada eylül ve hülya bir kişi daha vardı bulamadım..teşekkürler..

my way

Işık Erdemli dedi ki...

1 kader ( ANKARA )
2 şeker (İSTANBUL)
3 soner (ANTALYA- MERKEZ)
4 my way(MERSİN)
5 melek (İSTANBUL)
6 tlgert (İSTANBUL)
7 3434
8 bjk (ANKARA)
9 sss (ANTALYA)
10 adsız-50
11 bir yudum huzur
12 stranger (İSTANBUL )
13 ekm2510 (İSTANBUL)
14 aslı (BURSA)
15 ss34
16 pnr
17 gül
18 ayça
19 mağdur07 (ALANYA)
20 myzafer
21 osman
22 iskender
23 jenardi
24 dd1dd2
25 uludağ
26 hukuçu
27 korhan
28 deniz
29 2121 (ANKARA)
30 rcn2(MANİSA)
31 cüneyt
32 aasaa
33 lave
34 seta (İZMİR)
35 surya809
36 fako
37 mühendis
38 A.Umut
39 hayat (İSTANBUL)
40 selim
41 anfa
42 eren
43 0707
44 ncdt
45 tiponne
46 sc
47 emir (İSTANBUL)
48 sadi
49 halis can
50 tolga (İSTANBUL)
51 4848 (İSTANBUL)
52 R.C
53 nl (İZMİR)
54 ilay
55 atris (ANKARA)28
56 eylül (ANTALYA)
57 Senol-MERSİN
58 cagriv
59 genç 52
60 ankara hukuklu
61 eylül
62 hülya

ekledim atlamışım galiba

Adsız dedi ki...

SN TİGERT
ELİNE SAĞLIK......ekm2510

Işık Erdemli dedi ki...

syn my way

şu iş bitsin bi cezerye göderim ben çok severim onu ::)))

Adsız dedi ki...

hayır gazetelerde var.net olarak pkkyı sılahsızlandırmak maksatlı genel af dıyor emır

Işık Erdemli dedi ki...

teşekür ederim sayım ekm2510

Adsız dedi ki...

1 kader ( ANKARA )

3 soner (ANTALYA- MERKEZ)
4 my way(MERSİN)
5 melek (İSTANBUL)
6 tlgert (İSTANBUL)
7 3434
8 bjk (ANKARA)
9 sss (ANTALYA)
10 adsız-50
11 bir yudum huzur
12 stranger (İSTANBUL )
13 ekm2510 (İSTANBUL)
14 aslı (BURSA)
15 ss34
16 pnr
17 gül
18 ayça
19 mağdur07 (ALANYA)
20 myzafer
21 osman
22 iskender
23 jenardi
24 dd1dd2
25 uludağ
26 hukuçu
27 korhan
28 deniz
29 2121 (ANKARA)
30 rcn2(MANİSA)
31 cüneyt
32 aasaa
33 lave
34 seta (İZMİR)
35 surya809
36 fako
37 mühendis
38 A.Umut
39 hayat (İSTANBUL)
40 selim
41 anfa
42 eren
43 0707
44 ncdt
45 tiponne
46 sc
47 emir (İSTANBUL)
48 sadi
49 halis can
50 tolga (İSTANBUL)
51 4848 (İSTANBUL)
52 R.C
53 nl (İZMİR)
54 ilay
55 atris (ANKARA)28
56 eylül (ANTALYA)
57 Senol-MERSİN
58 cagriv
59 genç 52
60 ankara hukuklu
61 eylül
62 hülya

Adsız dedi ki...

sn tlgerd

yeter ki iste sen..cezeryenin lafı mı olur.

my way

Işık Erdemli dedi ki...

hangi gazete şu aftan bahsediyor
merak ettim şimdi

Adsız dedi ki...


Sayın 27.02.2009 12:59;
Elinize sağlık.
:)

Adsız

Işık Erdemli dedi ki...

sayın adsız kendini listeden cıkardığına göre bari düzenlemeyedi yapyasdın bir zahmet

Adsız dedi ki...

1 kader ( ANKARA )
2 soner (ANTALYA- MERKEZ)
3 my way(MERSİN)
4 melek (İSTANBUL)
5 tlgert (İSTANBUL)
6 3434
7 bjk (ANKARA)
8 sss (ANTALYA)
9 adsız-50
10 bir yudum huzur
11 stranger (İSTANBUL )
12 ekm2510 (İSTANBUL)
13 aslı (BURSA)
14 ss34
15 pnr
16 gül
17 ayça
18 mağdur07 (ALANYA)
19 myzafer
20 osman
21 iskender
22 jenardi
23 dd1dd2
24 uludağ
25 hukuçu
26 korhan
27 deniz
28 2121 (ANKARA)
29 rcn2(MANİSA)
30 cüneyt
31 aasaa
32 lave
33 seta (İZMİR)
34 surya809
35 fako
36 mühendis
37 A.Umut
38 hayat (İSTANBUL)
39 selim
40 anfa
41 eren
42 0707
43 ncdt
44 tiponne
45 sc
46 emir (İSTANBUL)
47 sadi
48 halis can
49 tolga (İSTANBUL)
50 4848 (İSTANBUL)
51 R.C
52 nl (İZMİR)
53 ilay
54 atris (ANKARA)28
55 eylül (ANTALYA)
56 Senol-MERSİN
57 cagriv
58 genç 52
69 ankara hukuklu
60 eylül
61 hülya

Adsız dedi ki...

1 kader ( ANKARA )
2 soner (ANTALYA- MERKEZ)
3 my way(MERSİN)
4 melek (İSTANBUL)
5 tlgert (İSTANBUL)
6 3434
7 bjk (ANKARA)
8 sss (ANTALYA)
9 adsız-50
10 bir yudum huzur
11 stranger (İSTANBUL )
12 ekm2510 (İSTANBUL)
13 aslı (BURSA)
14 ss34
15 pnr
16 gül
17 ayça
18 mağdur07 (ALANYA)
19 myzafer
20 osman
21 iskender
22 jenardi
23 dd1dd2
24 uludağ
25 hukuçu
26 korhan
27 deniz
28 2121 (ANKARA)
29 RCN...20(MANİSA)
30 cüneyt
31 aasaa
32 lave
33 seta (İZMİR)
34 surya809
35 fako
36 mühendis
37 A.Umut
38 hayat (İSTANBUL)
39 selim
40 anfa
41 eren
42 0707
43 ncdt
44 tiponne
45 sc
46 emir (İSTANBUL)
47 sadi
48 halis can
49 tolga (İSTANBUL)
50 4848 (İSTANBUL)
51 R.C
52 nl (İZMİR)
53 ilay
54 atris (ANKARA)28
55 eylül (ANTALYA)
56 Senol-MERSİN
57 cagriv
58 genç 52
69 ankara hukuklu
60 eylül
61 hülya

Işık Erdemli dedi ki...

sayın şekere ne oldu

Adsız dedi ki...

öldü şerefsiz

Adsız dedi ki...

gıcık oluyordum çok iyi oldu

Adsız dedi ki...

sn arkadaşlar

kaderleri bir yerde kesişen bizler,yani burada çaba sarfedenler,

aynı zamanda 3-4 milyonluk mağduriyet yaşayan bir kitlenin sesi durumundayız.

lütfen bu çabayı kişiselleştirmemeye birbirimizi incitmemeye özen gösterelim.

netice almak için bu çok gerekli...

bunu bazı zamanlarda başaramayan biri olarak yazıyorum..

my way

Işık Erdemli dedi ki...

arkadaşlar birbirimize kötü ithamlarda bulunmayalım
gereksiz yere kırmayalım

bu bize bir şey kazandırmaz

ben bir soru sordunm az evvel
bu af meselesini hangi gazete yazmıştır diye kimse cevap vermedi

Adsız dedi ki...

bu son listeyide ben yaptım onu burada görmek istemiyorum

Işık Erdemli dedi ki...

başmızda bunca sorun varken

bakın
ayım my way le aynı anda yazmışız

herkez duyarlı olsun birbirine karşı

Işık Erdemli dedi ki...

sayın adsız

böyle bir şey yapmayya hakkınız olduğunu düşünmüyorum

Adsız dedi ki...

LÜTFEN BİRBİRİMİZE HAKARET ETMEYELİM SEVİYEYİ DÜŞÜRMEYELİM RİCA EDİYORUM 3434

Adsız dedi ki...

sn arkadaşlar

kaderleri bir yerde kesişen bizler,yani burada çaba sarfedenler,

aynı zamanda 3-4 milyonluk mağduriyet yaşayan bir kitlenin sesi durumundayız.

lütfen bu çabayı kişiselleştirmemeye birbirimizi incitmemeye özen gösterelim.

netice almak için bu çok gerekli...

bunu bazı zamanlarda başaramayan biri olarak yazıyorum..

my way

Adsız dedi ki...

tlgerd ben listede şu an adı olan biriyim.buna hakkım var benim.ayrıca size de laf söyleyen yok.!

Adsız dedi ki...

SAYIN ADSIZ KİMSENİN KİMSEYE HAKARET ETMEYE HAKKI YOK SİZE NE YAPTIKİ ŞEREFSİZ DİYORSUNUZ İSTİRHAM EDİYORUM HAKARET ETMEYELİM 3434

Adsız dedi ki...

daha ne yapsın.herkesle kavga ediyor.görmüyormusun.

Adsız dedi ki...

benimlede kavga etmişti.

Adsız dedi ki...

adsız kardeş sen niye adsız yazıyorsun bakim. sarf ettiğin sözü sana yakıştıramayacağımızdan mı ?

stranger

Adsız dedi ki...

şeker hanımı silen tekrar yazsın bakim. aksi halde adını versin bende onu sileyim


stranger

Adsız dedi ki...

sayın arkadaşlar

en az bir saatimiz heba oldu farkındaysanız..

ne kazandık...sıfır..

konuyu kapatıp devam edelim lütfen..mücadeleye..

my way

Adsız dedi ki...

bunları bir erkek yapmaz tahminimce hanımefendi kaprisi yapıyorsunuz. hiç yakışmıyor


stranger

Adsız dedi ki...

stranger.eğer sen avukatsan gel şu bizim işi bi çöz.sana mı kaldı o şerefsizi korumak.!

Adsız dedi ki...

şeker hanım siz onlara uymayın.burada sizi istemeyen çekemeyen olduğu kadar seven görüşlerinize ve uğraşılarınıza değer verenlerde var.


stranger

Adsız dedi ki...

my way misin nesin sende kes sesini.seninde sesin çok çıkıyor.

Adsız dedi ki...

BU SİTEYİ SABOTE EDEN HER KİMSE ALLAH CEZASINI VERİR

Adsız dedi ki...

BEN UGUR DÜNDAR BÖYLE YAPARSANIZ SİZİ CİDDİYE ALAMAM....TARTIŞMAYI BIRAKIN HAKLI MÜCADELENİZE DEVAM EDİN AZ KALDI BAŞARIYORSUNUZ...DD1DD2

Adsız dedi ki...

yazı taraf gazetesınde cıktı.bır gazete daha var ama onu bulamadım. emır

Adsız dedi ki...

KÖTÜ SÖZ SAHİBİNİNDİR!!

Adsız dedi ki...

my way haklı konumuza dönelim. ancak şeker in uğur dündar a ulaşabilmek için verdiği çabayı hatırlatırım. bugün ya da yarın eğer bu konu orada konuşulacaksa bu onun sayesinde. diğer taraftan hatası olduğunda özür bile dileyebilen biri bence şeker. bunu çoğu kez yaptı.onun renkli görüşlerine ve araştırmacı kimliğine ihtiyacımız var.ayrıca avukatlık konusuna gelince kardeşim adını açıkla bilelim sende aynı durumda olduğunda emin ol seninde avukatlığını yapan olur burada. kimseyi kaybetmek istemiyoruz aynı sorunu yaşayan herkes burada olmalı binlerce dediğimiz sayı 100 bile olamadı burada hatırlatırım.


stranger

Adsız dedi ki...

şeker gene verdi bedduayı

Adsız dedi ki...

ulan adsız denyo kimsin lan sen hem my way e hem şeker e laf ediyorsun. bak kibar davrandım olmadı daha bozma asabımı işine bak adını bile açıklayamayacak kadar tırsık denyo akıllı ol

stranger

Adsız dedi ki...

sende kes ozaman sesini denyo sana benzer sıtraanger..önce bi türkçe ad koy kendine elin adsızıyla uğraşacağınaaa..!

Adsız dedi ki...

stranger

kesinlikle katılıyorum..telefon bile açtı sayın şeker.itirazım yok yiğidi öldür hakkını ver..biz hakkımızı aramak için bir aradayız değilse ülkenin dört bir tarafından tek ses haline gelemezdik..ben kendi öz eleştirimi yukarıya yaptım ve kompleksli değilim..

önemli olan mücadeleyi eksilmeden hatta dahada çoğalarak sürdürmek..

my way

Adsız dedi ki...

sayın seker neden hemen tepkı gosterıyorsunuz.kımse sıze bırsey soyleyemezmı?sız yarım saattır,sole yapın ,boyle yazın dıyorsunuz.uslubnuzu duzeltırsınız dıye bekledım.fakat abartmaya basladıgınız ıcın mudahale ettım.saygı lutfen. emır

SAYIN EMİR...ABARTILACAK BİŞİ YOKSA BENİM DE SANA SÖYLEYECEK BİŞEYİM YOK...BAK ARKADAŞIM BENİM ÖNÜMDE DAHA 2 YIL VAR ÇEK CEZASI İÇİN...
BEN SADECE BURALARDA YIRTINIP DURUYOR İSEM ŞU AN CEZAEVLERİNDE PERİŞAN BİR VAZİYETTE BEKLEYEN İNSANLAR VAR... ÇOCUKLARI VAR BUNLARIN BABA BEKLEYEN...SEN NE DİYORSUN ALLAH AŞKINA ..BENCE SEN BURADAN HEMEN AYRILMALISIN ARKADAŞIM...ABESLE İŞTİGAL EDEN İNSANLARLA ZATEN MUHATAP DAHİ OLMAM BEN... BANA TEŞEKKÜR ETMEN GEREKİRKEN SEN KARŞIMDA YERLERDE GEZİYORSUN...İŞİNE BAK VE BENİMLE ASLA BİR DAHA KARŞILIKLI KONUŞMA... SENİN GİBİLERE İHTİYACIM YOK BENİM..VE HAPİSTEKİ İNSANLARIN...

bak sen artık cok fazla oldun.yazdıgın hersey,babasını bekleyen benım cocugum,c.evı ıse benım esımın su an kı ıkametı.sen kım oluyorsun.kendınde bu hakkı nasıl goruyorsun da sıeden cık dıyorsun.bu kadar avam bırıne cevap yazmak zorunda kalmak benı yeterınce rencıde edıyor zaten.sen yazsan ne olur yazmasan ne olur.bız zaten son noktaya gelmısız. emır

arkadaslar en ufak bır uyarıya yada ornege tamammulu olmayan uslubu bozan kendısıdır. arkadas kotu bırsey dememıs.ortamı geren bence seker hanım.burada cok zorda olan arkadaslar var.bunu unutmayalım ılay

Adsız dedi ki...

strange ,mayvay kesinlikle haklısınız size ve sizingibi düşünenlere katılıyorum.syn şekere haksızlık yapılıyor ,burada en çok çaba harcayan arkadaşlarımzda birisi.seviyeyi düşürmeyelim işimize bakalım.herkezden ricam adsız yazılara cevap vermeyelim ne yazarsa yazsın umursamayın bile ....dd1dd2

Adsız dedi ki...

sayın my way
bu adsız arkadaşın canı sıkılıyor bol vakti var galiba. bu arada adını açıklamama sebebi de aramızda faal bir arkadaş ve bir hanım tahminimce. kimsen özrün kabahatinden büyük bilgin olsun.dingillik yapma kendine gel.türkçe olmasada adam gibiyiz adsız değiliz. şeker sende öyle ipsiz sapsız adsız kılsız tüysüz dingil insanlar yüzünden gerilme. ve ne o nede sen bu siteyi terk edemezsiniz. öyle basit değil kader birliği ikinizede hatırlatırım

stranger

Adsız dedi ki...

yanı bır telefon ettı dıye bu kadar abarttınız.ınsallah su yargıtayıda halletsın de rahat edelım.dua edelım kendısıne. sayın dd1 arkadas sankı lutuf gıbı benım 2senem var dıyor,yanı sız derdınıze yanın dıyor. bu ne ukalalık.olmaz bu kımsenın tahammulu yok.uslubunu ayarlayacak.yoksa daha cok tepkı alır. ılay

Adsız dedi ki...

şekeri asalım! getirin ipi!asılmış şerefsiz görsünler! ilay çok haklısın sen.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar herkese merhaba ,yine gerilmişiz;

ben dünkü bahsi geçen sarayköy adliyesinden verilen tahliye kararı ile ilgili sarayköy(denizli)
adliyesini aradım tahliye kararını veren hakim Gülperi güneş ile görüşmek istediğimi fakat bana pazartesi aramamı beni görüştürdükceklerini söylediler belki başka aramak isteyen arkaşlar olursa tel: 0258-4152859

ben pazartesi durumu kendilerine beyan edicem. işin aslı nedir öğrenmeye çalışacağım.

saygılar

ayça

Adsız dedi ki...

sn arkadaşlar

kesinlikle taraf değilim..ne şekere nede bir başkasına..benim tek derdim var bu işin bitmesi için neler yapılabiliri konuşmak ve yapmak..

zamanı boşa harcıyoruz ona üzülüyorum..gece yarılarına kadar hepimiz bu sitedeyiz..bunun sebebi belli bu zor durumdan kurtulmamız..

lütfen mail atmaya devam edelim..daha önce sn kaderin de dediğ gibi bana herkes herşeyi söylesede dinlemeye hazırım ..yeter ki konumuza dönelim ..bu iş bitsin yeter ki..

my way

Işık Erdemli dedi ki...

tlgerd ben listede şu an adı olan biriyim.buna hakkım var benim.ayrıca size de laf söyleyen yok.!

27.02.2009 13:26

bu arkadaşa

özür dilerim sizden
tabikii hakınız var listeyi silin
yerleride değiştirin
sevmediğiniz ve gıcık olduğunuz insanları söyleyin yazın

ama konumuz hakkında fikir beyan etmeyin yorum yazmayın çoğunluğa katılmayın adsız yazın

Adsız dedi ki...

tebrikler my vay..dd1dd2

Adsız dedi ki...

sayın my way ,

bu tür insanlara en güzel silah ses vermemektir.

belliki canları yanmıyor eğer canları yansaydı bu şekilde yapmazlar. bizler acaba yarın bizi ne bekliyor diye canımız yanarken.her sokağa çıktığımızda acaba eve varabilecekmiyim korkusu yaşarken ,çocuklarımızı ya göremeden onları koklayamadan alınırmıyız korkusu ile kabus yaşarken bir kaç ipe sapa gelmez kişi yüzünden düştüğümüz duruma bak. sayın şeker bazen sert çıkışlar yapabiliyor hangimiz yapmıyoruz. ama bu şekilde hakaret ve küfüre gidecek bir durum yok ortada herkesi saygıya davet ediyorum. bizler küçük cocuklar değiliz.

saygılar

ayça

Adsız dedi ki...

12:43 bana soru sormuşsunuz ben şimdi gördüm.konu çekle ilgili avukatın söylediği.af çıkma ihtimalinin yüksek olduğunu söyledi.heaberi yargıtaytan almış.bize orada arkadaşlarının olduğunu söylemişti.avukatımız eski savcı ve hakim.akşam tekrar görüşeceğim.haberdar ederim.

ve herkezi lütfen sakin olmaya davet ediyorum.

tşk.

aslı

Adsız dedi ki...

tebrikler ayça..dd1dd2

Adsız dedi ki...

arkadaşlar 50.sıradaki eylülle 60.sıradaki eylül aynı değilmi acaba

aslı

Adsız dedi ki...

bu arada şubat ayına ertelenmiş 8 adet çek davam vardı hepsi 2-3 ay sonrasına ertelenmiş.bence hakimlerinde yargıtaydan beklentisi var ki karara bağlamıyorlar.

mühendis

Adsız dedi ki...

sn arkadaşlar

ayrıca özellikle rica ediyorum biz bir hakkın iadesini istiyoruz..bunun adı af değil..

af olsaydı burda tek satır yazmaz cezam neyse çekerdim..

my way

Adsız dedi ki...

sn mühendis

aldığım her haber benimde olumlu avukatıma rağmen aldığım haberler..

yargıtay henüz 5. madde ile ilgili karar vermedi..

mahkemeler davaları erteliyor..

daha bir çok konu..bu haklı olduğumuz manası taşır..

my way

Adsız dedi ki...

SAYIN ASLI AÇIKLAMANIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SAYGILARIMLA 3434

Adsız dedi ki...

Sayın ayça;
Elbetteki küfürü hiç kimse hak etmiyor. Elbette karşıyız.
Ancak Sayın seker765 de hoş olmayan hakaret içeren yazılar yazmaktadır.Belki siz küfür olarak kabul etmeyebilirsiniz, ancak burada yazmak istemediğim kelimleri varkı bence argonunda ötesindedir, ağır hakaret ve hatta küfür sayılabilecek sözler yazmaktadır. Aynı duyarlılığı o şahsada gösteriyormusunuz?
Sert çıkışlar diye tabir ettiğiniz çıkışların bence küfürden farkı yok.
Birde genel olarak adsız yazanlara karşı daha önce olumsuz düşünceler yokken sözkonusu şahısdan sonra adsız yazanlara nedense saldırılar başladı ve bende inadına adsız yazmaya devam ediyorum.
Polemikleri başlatan kişi malesef Sn seker765 adlı kişidir.
Bu günkü 12:20 ve 12:24 deki mesajlar bana aittir. Okursanız ne demek istediğimi anlaycaksınız.
Hiç kimsenin hiç kimseyi hor görme aşağılama küçük görme lüksü yoktur.
Adsız olarak yazan hakim ve savcılar bile var.
Hak ararken olumlu görüş belirten adsız insalara adeta kışkırıcı bir şekilde hakaret (bana göre küfürden farksız sözler) eden kişi yi umut tacirliği yapan kişiyi umarım ayırt edebilirsiniz.
Geriye dönüp bir bakın;
oley bu iş bitti, müjde müjde,
1-2 güne kesin karar çıkar diyenlere bir bakın.
Adsız yazanlara ipsiz sapsız diyenlere bir bakın,
olumlu yazıları bile beğenmeyip ne haliniz varsa görün diyenlere bir bakın.
Daha sayayımmı?

Adsız

Adsız dedi ki...

sn ayça denizli sarayköy adliyesinin tahliye kararına inanmadıgınızdan mı soracaksınız bende av faxladım haber bekliyorum.terettütünüz nedir.tşkr2121

Adsız dedi ki...

şerefsiz heryerde şerefsizdir adsız.sen haklısın.getirin ipi asarım onu ben.!

Adsız dedi ki...

ayça hikaye okuyor.

Adsız dedi ki...

Başbakana yazı yazıp çek konusunda soru soran kütahya milletvekili prof.Dr. Aim Işık'a yazı yazıp ağzının payını vermişler
link burda

http://alimisik.org/ziyaretci_defteri_home.asp

tebrikler

Adsız dedi ki...

http://www.haber7.com/haber/20090227/Bedelli-askerligin-cikmasi-mumkun-mu.php

bedelli askerlik bekleyenler kadar olamamışız habere bakarmısınız adamlar gazatecileri bıktırmışlar ama önemli olan seslerini b şekilde duyurmuşlar

4848

Adsız dedi ki...

Sayın vekilim Yurdisinda yasayan Kutahya'liyim 03.02.2009 tarihinde Basbakan R.T. Erdogan tarafindan yanitlanmak uzere Cek Yasasi ile ilgili sozlu soru onergesi verdiniz. Bildiginiz uzere modern ve demokratik hic bir ulkede karsiliksiz cek yuzunden hic kimse ozgurlugunden alikonulmaktadir. Turkiyede cek hapsi yasal Factoring sirketleri Bankalar ve Avukat lobisi tarafindan desteklenmekte ve bir cok esnaf ve ailesi magdur durumda birakilmaktadir. Bildiginiz gibi Alacakli icra daireleri gibi Devletin tum imkanlarini kullanarak icra haciz gibi alacagini tahsil etmeye calismaktadir. Elinden hacizlerle her seyi alinmis yasamak icin mucadele eden borclu ayrica mafyavari yapilanmanin taciziylede karsi karsiya kalmakta ayrica bes yila varan cezaevi tehdiylede karsi karsiya kalmakta ve perisan olmaktadir. Burdaki asil tehdit ve perisanlik geride kalan esnaf ailesinedir, takdir edersinizki Ailenin reisi cezaevindeyken alacaklı ve mafyavari kişilerin tehdidine maruz kalan ailesi ve cocuklarıdır. Borc yuzunden insanlari hapisle yuz yuze birakan ve insan onuruyla oynayan bu yasada gerekli iyileştirmelerin yapilmasini ticarette kotu niyetli ve iyi niyetli ayrimi olan bir cek yasasini talep etmek milletin vekili olarak sizin gorevinizdir. Art niyetli dolandirici amaciyla ticaret yapan kisi yasalarin boslugunu bilip (711 gibi veya cekleri baskasina imzalatarak) hic bir cezaya maruz kalmamaktadir. olan art niyeti olmayan esnafa olmaktadir ve bu rakamlar korkunc boyutdadir.Cek suclarindan tutuklu sayısı ve aranan kisi sayisi yuzbinlerle ifade edilmektedir. Sayin Vekilim sizi bu sozlu onergenizi cekmeye davet ediyorum. Cek kanununda gerekli iyilestirmelerin yapilarak kotu niyetlilerle iyi niyetli esnaflar arasinda ayirim yapacak bir yasanin cıkmasi konusunda onerge veriniz. Milletin sesi olunuz. Cikar gruplarinin sesi olmayiniz. Tecavuzculerin hirsizlarin kapkaccilarin ve en onemlisi teroristlerin ceza almadigi bu sistemde, borcundan dolayi 5 yil hapis yatan esnafin vebalini hangi vicdani degerlerle izah edeceksiniz. Teroristlerin afedildigi yasalara bu sekilde itiraz edip onerge verdinizmi? Neden ticari talihsizlik ve krizler yuzunden cezaevinde olan esnafin ozgur kalmasi sizi rahatsiz etmistir? Bu cek yasasini savunmak Banka ve tefecilerin sesi ve sozcusu olmak anlamini tasir. Siz Milletin sesi olmalisiniz? Ama saniyorumki bazi konularda yanlis yonlendirildiniz. Turkiyedeki karsiliksiz cek konusunun ciddiyetini anlamaniz icin Sayin Hulisi Guvel'in soru onergesine Adalet Bakani Sayin Sahinin cevabini okuyunuz. Karsiliksiz cekten hapis karari cikmis ve aranan kisilerin sayisi: 2002 yılı ...53.639.. 2003 yılı ..110.547.. 2004 yılı ..128.873.. 2005 yılı ...97.946.. 2006 yılı ...82.987.. 2007 yılı ..103.909.. 2008 yili verileri yok ama bunun 2007 yilinin 2 kati oldugunu tahmin etmek cokta zor degildir. Aranan bu kisiler Aileleri ile birlikte kacak durumdadir ve bir cogu cocuklarini okula bile gonderememektedir. Sayin Vekilim Ulke gerceklerine daha duyarli ve tefeci, bankaci ve Avukat lobisinin sizleri etkilemesine yanlis yonlendirmesine museade etmeyeniz. Ulke gundemini yakindan takip eden bir Kutahya’li olarak uzulmekteyim. Saygılarimla sayin Vekilim Emel Yildiz

Emel Yildiz 27.02.2009 14:19:34 67.159.47.203

AĞZINA SALIK EMEL HANIM

aslı

Adsız dedi ki...

sn 14.33 te yazan arkadaş

sizi kutluyorum..bu linki bulup buraya attığınıziçin..emeğinize teşekkürler..

my way

Adsız dedi ki...

o şahane yazıyı dün gece hülya rumuzlu arkadaşımız alim ışık a yazmıştır bilgilerinize,


tolga

Adsız dedi ki...

bi yalınayaak gitti site havasına kavuştu.pislik.

Adsız dedi ki...

sn arkadaşlar

sesimiz böyle yükselecek..stranger da bu soruyu bulup buraya taşımıştı..hulusi güvelin soru önergesinde ki rakamlar bu durumun ispatı..tek yürek olup bu konunun üstüne gitmeye devam edeceğiz..

my way

Adsız dedi ki...

my way sende dikkat et.sıra sanada gelebilir!uyarı.!

Adsız dedi ki...

şeker abla neredesin?


tolga

Adsız dedi ki...

ulan adsız orospu sana mı kaldı my wayi uyarmak.kaltak siktir git bu siteden

Adsız dedi ki...

sayın my way maıllerı attık.beklıyoruz.bakalım bırsey cıkacak mı?yargıtay kararı salı -carsamba denıyordu.az kaldı sayılır. 4gun sonra bakalım beklentıler gercege donecek mı? hayat

Adsız dedi ki...

sayın sabır,uludag,ve kader yoklar 2gundur.neden acaba?bı fıkrı olan varmı?en azından salı toplantı kesın mı?sorardık?gelseler ıyıolur. hayat

Adsız dedi ki...

sn hayat

inşallah netice alacağız bende meclisten haber almaya çalışıyorum görüştüklerim bu işin biteceğinde hem fikir..

yalnız tek korkum ..bu boş tartışmalar..ve karşılıklı yazışmalar ,hakaretler sonucunda,hapisten kurtulup tımarhaneye gitme ihtimalim..

my way

Adsız dedi ki...

sayın my way anlayıs ve sabır bızler ıcın cok onemlı.ınsallah bır haber alır ve bızımle paylasırsınız.somut bırseyler hepımızın yuzunun gulmesı ıcın yeterlı.atısmalara gelınce onuda olgunlukla karsılayalım. hayat

Adsız dedi ki...

cehennemin dibine kadar yolun var seninde my way.ayrıca o adsız 14.52 ninde şapkasını terse çeviririm.!
sinir etmeyin beni.buranın bekçisi olacağım bundan sonra ben.bi yamuk göreyim bak napıyorym adamı ben görün..hırtapoz adsız 14.52 kimsen söyle de seni deasayım ben.

Adsız dedi ki...

KÜFÜR YASAK














































































































































































































































































































KÜFÜR YASAK
















































































































































































































































KÜFÜR YASAK

























































































































































































































































































































KÜFÜR YASAK


























































































































































































































































































































































KÜFÜR YASAK
















































































































































































































KÜFÜR YASAK

Adsız dedi ki...

KÜFÜR YASAK


























































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































KÜFÜR YASAK























































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































KÜFÜR YASAK

Adsız dedi ki...

KÜFÜR YASAK




















































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































KÜFÜR YASAK

Adsız dedi ki...

sayın 2121,

tereddüt ettiğimden değil ,

ben konumuzu kendilerine anlatmak için aradım ,neden bizlerin vermiş olduğu dilekçelere ret verildiğiyle ve nden kendisinin bu konuda tahliye verdiğini sormak için yani yaşadığımız haksızlıkları anlatmak adına

teşekkürler

ayrıca adsız arkadaş ben hikaye falan okumuyorum benim okuduğum kitapları siz rüyanızda bile görmemişsinizdir.

diğer adsız arkadaş sizde kendinizce haklı olabilirsiniz benim kızdığım nokta burada bir amaç için toplanıyoruz herkesin derdi ben sadece terbiyemizi bozmaalım adına mesaj veriyorum.
teşekkürler

ayça

Adsız dedi ki...

şekere herşey gider ayçaa.boşfer sen onu.

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar yargıtayda tanıdıgı olan varmı,
karar cıkmış numarasını alabilecek arkadaş varmı

Pervin

Adsız dedi ki...

KÜFÜR YAZAN KARAKTERSİZLERE SESLENİYORUM BU KADAR KÖTÜ KONUŞAN İYİ NİYETLİDE OLAMAZ OYSA BURDA İŞLERİ YOLUNDA GİTMEMİŞ HASBEL KADER HÜRRİYETİ ELİNDEN ALINMIŞ BORCUNU TUTUKLAMA KARARI OLMASINA RAĞMEN ÖDEMEYE ÇALIŞAN İNSANLARIN YERİ KÜFÜR ETMEK İSTEYEN MY NETTE OKEYE GİTSİN RİCA EDİYORUM KÜFÜRE SON 3434

Adsız dedi ki...

arkadaşlar benim dr.randevum var çıkmak zorundayım 2-3 saat sonra görüşmek dileğiyle

saygılar

ayça

Adsız dedi ki...

sayın pervin yargıtaydan nasıl bir karar çıkmış biraz açarmısınız

Adsız dedi ki...

SAYIN KADER ABİ SİZDENDE BURDA YAZILANLARA BAKMAYIP BİZE HAYIRLI HABERLER GETİRMENİZİ BEKLİYORUZ DEĞERLİ YORUMLARINIZ NERDE? SAYGILARIMLA 3434

Işık Erdemli dedi ki...

karar mı çıkmış

yanlış mı okudum???

Işık Erdemli dedi ki...

eğer böyle karar varsa sayın kader
buraya yazar diye düşünüyorum

Adsız dedi ki...

SAYIN PERVİN NEYİN KARARI ÇIKMIŞŞŞ !!!3434

Adsız dedi ki...

sy.kader nerelerdesiniz.........

aslı

Adsız dedi ki...

cekle ilgili aylardır görüşülen karar bu gün cıkmış tanıdıgı olan varsa kütfen karar numarasını alabilirmi

olumluymuş bana vermediler.

Pervin

Adsız dedi ki...

cekle ilgili aylardır görüşülen karar bu gün cıkmış tanıdıgı olan varsa kütfen karar numarasını alabilirmi

olumluymuş bana vermediler.

Pervin

Adsız dedi ki...

arkadaşlar buradaki nicki olan insanların hepsi kendini kanıtlamış ve güvenilir insanlar.adsız yazanlar ne yazarsa yassın dikkate almayın küfürde olsa ,o küfür zaten kendine gider.site seviyesi bakımında ne oldugu bilinmeyenlere lütfen cevap vermeyim....klavye başında herkez aslan olur..gerçek hayatta da altına ederler...dd1dd1

Adsız dedi ki...

sayın pervin
ciddimisiniz nerden aldınız bu haberi dogrulugundan eminmisiniz
paylaşırsanız seviniriz tşk

Adsız dedi ki...

sn pervin

inşallah duyumunuz doğrudur..ben yargıtay sitesine baktım orada sonuçlanmadı yazıyor..ama oraya geç düşüyor olabilir..

inşallah bu konu kapanmıştır..

my way

Adsız dedi ki...

kes sende dd1dd1.sıra sanada gelecek.bütün şekercileri bir bir kovacağım buradan.bakın da görün.şekerci kalmayacak burada.

Adsız dedi ki...

syn myvay syn şeker lütfen sn pervin in yazısıı araştırabilirmisiniz .ancak siz yapabilirsiniz..dd1dd2

Adsız dedi ki...

syn myvay syn şeker lütfen sn pervin in yazısıı araştırabilirmisiniz .ancak siz yapabilirsiniz..dd1dd2

Adsız dedi ki...

Sayın Pervin ,

Bu sitede hapisteki eşini , oğlunu , babasını yada kendi için böyle bir kararı bekleyen herkesi yanıltacak ve kendinizi eğlendirecek bir oyun içerisindeyseniz bütün bu mağdurların AH'ı ve "kul hakkı" üzerinize olsun inşallah.Fakat cidden böyle bir karar varsa Allah tuttuğunuzu altın etsin her duanız kabul olsun inşallah.

R.C

Adsız dedi ki...

Sn My ben site acıldıgından beri buradayım,ilk başlarda ismimi görmüşsünüzdür,hatta akp ye mesaj atın demiştim,ilgileniyorlar diye yazmıştım.
benim yargitayda tanıdıgım birine epeydir takip ediyordum orada calışan biri demin aradım cıktı ama numara veremeyecegini söyledi,bende sizlere soruyorum yetkili biri varsa lütfen ögrenirmi.

Pervin

Adsız dedi ki...

sayın my way
size birşey sormak istiyorum
hepimiz daha önce dilekçelerimizi verdik ret cevabı geldi bir üst mahkemeye yazdık şimdi inşallah gerek kalmaz ama ileriki günlerde sizin cüneyt beyle hazırladıgınız örnek dilekçeyle tekrar itiraz edebilirmiyiz.daha önce itiraz dilekçesi yazdıgımızdan dolayı tekrar bir dilekçe yazabilirmiyiz işin özeti

Adsız dedi ki...

T.C
YARGITAY
7.Ceza Dairesi

Esas No:2007 / 14317
K A R A R

5252 sayılı Türk Ceza Kanununun Yürürlük ve Uygulama Şekli Hakkında Kanunun Geçici 1 inci maddesi ve buna bağlı olarak 5237 Sayılı Türk Ceza Kanunu’nun 5 inci maddesinin 01.01.2009 tarihinde yürürlüğe girmesi sonucu ve aynı Kanunun 2 nci maddesi hükmü karşısında dava konusu eylemin atılı suç oluşturup oluşturmayacağı hususunun değerlendirilmesi gerekmektedir.
Bu bağlamda sanığa atılı tescilli marka hakkına tecavüz eylemleri ve bu fiilleri işleyenlere uygulanacak yaptırımları düzenleyen mevzuat tarihsel olarak incelendiğinde;
11 Mayıs 1888 tarihli Alameti Farika Nizamnamesi ile bu konuda hükümler getirildiği, 03.03.1965 tarihli 551 Sayılı Markalar Kanunu ile yeni bir düzenleme yapıldığı ve Kanunun 54 üncü maddesiyle Alameti Farika Nizamnamesi ile ek ve değişikliklerinin yürürlükten kaldırıldığı, 24.06.1995 tarihinde yürürlüğe giren ve tescilli markalarla ilgili cezai koruma hükümleri getiren 556 Sayılı Markaların Korunması Hakkında Kanun Hükmünde Kararnamenin 4128 Sayılı Kanunla değişen 82 nci maddesiyle 551 Sayılı Markalar Kanunun yürürlükten kaldırıldığı görülmektedir.
Tescilli markaların cezai korunması konusunda ülke mevzuatımızla ilgili olarak yapılan hukuki değişikliklere işaret edildikten sonra somut olay değerlendirildiğinde:
Sanık hakkında 556 sayılı KHK.nın 61/A-c maddesi uyarınca cezalandırılması için kamu dava açılmıştır. Bu maddenin atıf yaptığı 61 inci maddede ise kararname hükmüyle suç tanımları düzenlenmiştir. 5252 Sayılı Yasanın geçici 1 nci maddesinde “Diğer kanunların, 5237 sayılı Türk Ceza Kanununun Birinci Kitabında yer alan düzenlemelere aykırı hükümleri, ilgili kanunlarda gerekli değişiklikler yapılıncaya ve en geç 31 Aralık 2008 tarihine kadar uygulanır.” 5237 sayılı TCK’nın 01.01.2009 tarihinde yürürlüğe giren 5/1 inci maddesinde “Bu Kanunun genel hükümleri, özel ceza kanunları ve ceza içeren kanunlardaki suçlar hakkında da uygulanır” ve aynı Kanunun genel hükümleri arasında bulunan 2 inci maddesinin birinci fıkrasında ise “Kanunun açıkça suç saymadığı bir fiil için kimseye ceza verilemez ve güvenlik tedbiri uygulanmaz...” hükümleri yer almaktadır.
Olayımızda sanığa atılı eylem, ceza içeren özel bir hukuk düzenlemesi olup 5’inci maddede sözü edilen özel ceza kanunları ya da ceza içeren kanunlar kapsamında bulunmaktadır. O halde atılı eylem, TCK’nın 2 inci maddesi hükmü kapsamında değerlendirilmelidir. Bu duruma göre, KHK hükmüyle getirilen bu düzenleme TCK’nın 2 inci maddesinde öngörülen kanunilik ilkesine uygun bulunmamaktadır. Nitekim Anayasa Mahkemesi 03.01.2008 gün ve 2005/15 E, 2008/2 K sayılı iptal kararı gerekçesinde Kanunsuz suç ve ceza konulamayacağını, Kanun Hükmünde Kararname hükmüyle suç ve ceza getirilemeyeceğini açıkça vurgulamıştır. Bu durum karşısında, 5252 Sayılı Kanunun geçici birinci maddesi ile TCK’nın 2 inci maddesi ve 01.01.2009 tarihinde yürürlüğe giren 5 inci maddesi birlikte değerlendirildiğinde; 556 Sayılı KHK’nın suç tanımlayan hükümlerinin tümüyle zımni olarak ilga edildiğinin (örtülü olarak yürürlükten kaldırıldığının) kabulü gerekmektedir. Bu hukuki değerlendirmeye göre atılı eylem 556 Sayılı KHK hükümleri kapsamında suç oluşturmayacaktır.

./..


-2-

Öte yandan 556 Sayılı K.H.K ya göre suç oluşturmayan eylemin Türk Ticaret Kanunu’nda düzenlenen haksız rekabet suçunu oluşturup oluşturmayacağı hususunun da bu noktada ayrıca değerlendirilmesi gerekmektedir. Buna göre, 1474 üncü maddesi gereğince 01/01/1957 tarihinde yürürlüğe giren 6762 Sayılı TTK’nın 57 nci maddesinin 5 inci fıkrasında; başkasının haklı olarak kullandığı ad, unvan, işaret gibi tanıtma vasıtaları haklarına tecavüzün yanında, tescilli ve tescilsiz ayırımı yapmadan marka hakkına tecavüz de haksız rekabet suçu olarak tanımlanmış ve cezası 64 üncü maddede belirtilmiştir. Bu Kanunun yürürlük tarihinden sonra 3 Mart 1965 tarihinde yürürlüğe giren 551 Sayılı Markalar Kanunu’nun 47 inci maddesinde de tescil edilmiş marka hakkına tecavüz halleri ayrı ayrı tanımlanmış ve yaptırımı da 51 ve 52 inci maddelerde belirtilmiştir. Her iki düzenlemede’de tescilli marka kullanma haklarına tecavüz halleri belirlenmekte ve yaptırıma bağlanmaktadır. Bu nedenle gerek Türk Ticaret Kanunu ve gerekse 551 Sayılı Markalar Kanunundaki düzenlemeyle korunan ortak değer, marka kullanma hakkından doğan haklardır. Marka hakkına tecavüz fiillerinin unsurları her iki düzenlemede de aynıdır ve iki yasa birlikte uygulanamayacağından tam olarak oluşan yasa çatışması kuralları uyarınca sonradan yürürlüğe giren, tescilli markalara hukuki ve cezayi koruma getiren 551 Sayılı Kanundaki düzenleme TTK’nın 57/5 fıkra hükmünü tescilli markalarla sınırlı olmak üzere örtülü olarak yürürlükten kaldırmıştır. Bu kanun da (551 sayılı kanun) 556 Sayılı KHK’nın değişik 82 nci maddesiyle yürürlükten kaldırılmış bulunduğundan ve yürürlükten kalkan eski düzenlemeler canlanamayacağından sanığa atılı eylem haksız rekabet suçunu da oluşturmamaktadır.
El konulan dava konusu eşyanın müsaderesi ya da iadesi konusunun değerlendirilmesine gelince: Yukarıda açıklandığı şekilde atılı eylem 01.01.2009 tarihinden itibaren suç olmaktan, aynı tarih itibariyle bu tür eylemler nedeniyle el konulan eşyalar da suç konusu eşya olmaktan çıkmıştır. İnceleme tarihi itibariyle söz konusu eşyaların bulundurulmasını bizatihi suç sayan herhangi bir yasa hükmü de bulunmamaktadır. Bu nedenle dava konusu eşyanın da iadesine karar verilmesi gerekmektedir.
Açıklanan bu gerekçelerle,………………………………………………….temyiz itirazları yerinde görüldüğünden mahkumiyet hükmünün BOZULMASINA, 5237 Sayılı TCK’nın 7/1 maddesi ve 5320 Sayılı Yasanın 8 nci maddesi gereğince yürürlükte bulunan 1412 Sayılı CMUK’nın 322 nci maddesi uyarınca suç oluşturmayan atılı fiilden sanığın BERAATİNE, el konulan eşyanın sanığa İADESİNE 23 /20 /2009 gününde beraat yönü ile oybirliğiyle, eşyanın iadesinde oy çokluğu ile karar verildi.


Başkan Üye Üye Üye Üye
Muhalif
Not: Muhalefet şerhi eklenmemiştir. Eşyanın müsaderesi gerekir yönündedir.

Adsız dedi ki...

Sayın R.C
bende magdurum unutmayın.

Pervin

Adsız dedi ki...

sy.pervin doğrumu bizi inşallah kandırmıyorsunuz.çnkü ilk defa mail attınız

Adsız dedi ki...

sn pervin

sizi hatırlıyorum çok önceleri yazmıştınız evet..ama saat 4 oldu fakat duyumunuz sağlamsa bu konu bitmiştir bende bakacağım öğrenmeye çalışacağım..

my way

Adsız dedi ki...

arkadaşlar 05 12 2008 tarihli pervin hm.yazıları var dogru söylüyor akp ye msj atın demiş

Adsız dedi ki...

Sn My
ben artık bir olayı gözümle görmeden inanmadıgım icin sizlere sorun araştırın dedim.

Pervin

Adsız dedi ki...

Sayın Pervin ,

Kesinlikle kötü bir niyetle yazmadım.Fakat sitede 2 günde bir geldi geliyo oldu oluyor yazıları çıktığı için herkes gibi bizimde dayanma gücümüz kalmadı.Zaten biraz önce yazdığım cümlede de göreceksiniz, doğru bir haberse Allah tuttuğunuzu altın etsin burdaki her kişinin hayır duasını alıcaksınız buna emin olunuz.

R.C

Adsız dedi ki...

sn sss

okuduklarımı ve öğrendiklerimi bu siteye aktarıyorum..bu dilekçe meselesine ek olarak vadeli çek meselesi çıktı diye düşünüyorum ..çünkü lehe olan kanun her zaman uygulanmak durumunda..bir hakkımız daha olacak yani..ama ben gerek kalmayacağını düşünenlerdenim..

resmi gazetede vadeli çek meselesi yayınlandıktan sonra tabi..

my way

Işık Erdemli dedi ki...

hemen internete veremezler bence 1 2 gün içinde öğrenebiliriz
buraya gelecek haber sadece duyumdan ibaret olacaktır

karar numarasını da alsak bulamayız hemen kararı

inşallah bitmiştir bu iş

Adsız dedi ki...

syn pervin tanıdıgınız kişi olumlu yada olumsuz bir şey söyledimi?dd1dd2

Adsız dedi ki...

kararı yargıtaymı vermiş yargıtay ceza kurulumu vermiş bilginiz yokmu bu kanuda

osman

Adsız dedi ki...

1 kader ( ANKARA )
2 soner (ANTALYA- MERKEZ)
3 my way(MERSİN)
4 melek (İSTANBUL)
5 tlgert (İSTANBUL)
6 3434
7 bjk (ANKARA)
8 sss (ANTALYA)
9 adsız-50
10 bir yudum huzur
11 stranger (İSTANBUL )
12 ekm2510 (İSTANBUL)
13 aslı (BURSA)
14 ss34
15 pnr
16 gül
17 ayça
18 mağdur07 (ALANYA)
19 myzafer
20 osman
21 iskender
22 jenardi
23 dd1dd2
24 uludağ
25 hukuçu
26 korhan
27 deniz
28 2121 (ANKARA)
29 rcn2(MANİSA)
30 cüneyt
31 aasaa
32 lave
33 seta (İZMİR)
34 surya809
35 fako
36 mühendis
37 A.Umut
38 hayat (İSTANBUL)
39 selim
40 anfa
41 eren
42 0707
43 ncdt
44 tiponne
45 sc
46 emir (İSTANBUL)
47 sadi
48 halis can
49 tolga (İSTANBUL)
50 4848 (İSTANBUL)
51 R.C
52 nl (İZMİR)
53 ilay
54 atris (ANKARA)28
55 eylül (ANTALYA)
56 Senol-MERSİN
57 cagriv
58 genç 52
69 ankara hukuklu
60 eylül
61 hülya

27.02.2009 13:12


Adsız dedi ki...
1 kader ( ANKARA )
2 soner (ANTALYA- MERKEZ)
3 my way(MERSİN)
4 melek (İSTANBUL)
5 tlgert (İSTANBUL)
6 3434
7 bjk (ANKARA)
8 sss (ANTALYA)
9 adsız-50
10 bir yudum huzur
11 stranger (İSTANBUL )
12 ekm2510 (İSTANBUL)
13 aslı (BURSA)
14 ss34
15 pnr
16 gül
17 ayça
18 mağdur07 (ALANYA)
19 myzafer
20 osman
21 iskender
22 jenardi
23 dd1dd2
24 uludağ
25 hukuçu
26 korhan
27 deniz
28 2121 (ANKARA)
29 RCN...20(MANİSA)
30 cüneyt
31 aasaa
32 lave
33 seta (İZMİR)
34 surya809
35 fako
36 mühendis
37 A.Umut
38 hayat (İSTANBUL)
39 selim
40 anfa
41 eren
42 0707
43 ncdt
44 tiponne
45 sc
46 emir (İSTANBUL)
47 sadi
48 halis can
49 tolga (İSTANBUL)
50 4848 (İSTANBUL)
51 R.C
52 nl (İZMİR)
53 ilay
54 atris (ANKARA)28
55 eylül (ANTALYA)
56 Senol-MERSİN
57 cagriv
58 genç 52
69 ankara hukuklu
60 eylül
61 hülya
pervin ismini ilave et bakim şuraya sende.

Adsız dedi ki...

Yargıtay 10. ceza dairesinden,bu gün olumlu gecmişe yönelik ceklerde adli para cezasının infaza döndürülmeyecegine ait karar.

Pervin

Adsız dedi ki...

tşekkür ederim sayın my way

Adsız dedi ki...

haber doğruysa pervini 1 numaraya koyun

osman

Adsız dedi ki...

haber doğruysa pervini 1 numaraya koyun

osman

Adsız dedi ki...

Ben 1 numara peşinde degilim. ben su infazdan nasıl kurtuluruz peşindeyim. kardeşim

Pervin

Adsız dedi ki...

sn pervin

bu dediğinizi söyledilerse ve kaynağınız doğruysa..

bu iş bitmiştir geçmiş olsun...

my way

Adsız dedi ki...

ALLAHIM SEVİNCİMİZİ KURSAĞIMIZA KOYMA YARABBELALEMİN...


jenardi

Adsız dedi ki...

güvenilir bir kaynağa mail attım.anlarız bakalım.

Adsız dedi ki...

Sayın Pervin,

Kimden duydunuz acaba?

Anfa

Adsız dedi ki...

sn arkadaşlar

pervin hanımın dediği şudur..bu verilen adli para cezası kalacak demektir ama kaçgündür bağırdığım 52.maddeye uyumlu olmadığından..hapse çevrilmesi mümkün değildir...

zaten günlerdir anlatmaya çalıştığım buydu..

my way

Adsız dedi ki...

10 ceza dairesi emsal teşkil edermi ?kusura bakmayın bilmiyorumda..dd1dd2

Adsız dedi ki...

arkadaşlar nasıl ögrenicez bu durumu hatırlarsanız sabır arkadaşımızda cuma yargıtay kararı çıkacakmış demişti inşallah dogrudur

Adsız dedi ki...

emsalin babasını teşkil eder

Adsız dedi ki...

sabah 11.30 a kadar mahkemedeydim.böyle bir karar duymadım dedi avukatım.yanlız şunu dedi.2 gündür tutuklama kararı çıkmıyor.

Adsız dedi ki...

sayın pervin kaynağınız hakkında bilgi verirseniz avukatımı arayacağım yönlendirmek adına.zaten zırt pırt arayınca uyuz oluyorlar dedi koducu karılara döndün diyorlar :)

tolga

Adsız dedi ki...

bu iş sulandı zaten.artık bu işe bitmiş gözü ile bakılabilir.

Adsız dedi ki...

emsal teşkil edermi???

mahkemeler rahatlar yaw. ne emsali.

jenardi

Gül dedi ki...

Sn. arkadaşlarım,
şimdi cezaevini aradım infaz mem. ile görüştüm. dedilerki böyle bir karar çıksa resmi gazeteden önce bize yazı gelir biz birgün bile adamları içerde tutmak istemiyoruz.
resmi gazeteyi takip edin
duyumlara inanmayın
Ya inşallah olumlu bir gelişme olur arkadaşlar sabrım kalmadı inanın

Adsız dedi ki...

KADER ABİİİİİİİİ YETİŞŞŞŞŞ 3434

Adsız dedi ki...

yaw bu sitede adamı olan kimse yokmu.sağlam kaynaktan ve bizlerin hevesini krusağında bırakmadan adam gibi öğrenelim şunu ya

jenardi

Adsız dedi ki...

dd1dd2 yargıtay ceza dairesinin kararı işi kesin olarak bitirir.üst yanlız üst kurul veto etmez ise.geneldede etmez.zaten etmemesi gerektiği gibi onun önü açıldı .

Adsız dedi ki...

bana yanıt gelecek ama.biraz beklemek lazım.2 yerden 1 i avukatımdı.

Adsız dedi ki...

bana yanıt gelecek ama.biraz beklemek lazım.2 yerden 1 i avukatımdı.

Adsız dedi ki...

arkdaşlar avukatımı aradım konuyu ilettim arkadaşlarını arayıp araştıracak ancak gün içinde kendisinin böyle bir duyum almadığını yineledi.Bana nereden ve hangi kaynaktan bu bilgiyi aldınız diye sordu.düzgün cevap veremedim.sayın pervin biraz daha açıklayıcı bilgi verirseniz konunun üzerine düşelim.

stranger

Adsız dedi ki...

sorumu cevaplayanlara teşekkür ediyorum..dd1dd2

Adsız dedi ki...

hadi sayın pervin cevap bekliyoruz?


stranger

Adsız dedi ki...

sn arkadaşlar

bende farklı bir haber alamıyorum avukatım ank da bilgisi yok ama sn pervinin söylediği infazlar durdurulacak lafı manidar..yani kesilen para cezaları idari paracezasına dönüşecek manası taşıyor..bir satırda olsa iddia ettiğim buydu..

idari para cezaları hapse çevrilemez..

belki tv ler verebilir haber olarak..

my way

Adsız dedi ki...

duyumum kalem bunu avukatlardan deil tanıdık hakımlerdem ögrenebiliriz bende aradım avukatımı sordum acıklanmaz hafta icinde öğrenebilirim dedi.

Pervin

Adsız dedi ki...

avukatların dünyadan haberi olmaz arkadaşlar. her avukatın dediğine de inanmayın. yazılı bişi olmadıkça şuan ancak birbirimizi teselli ederiz.tüm avukatların canı cehenneme


jenardi

«En Eski ‹Eski   7601 – 7800 / 22435   Yeni› En yeni»

Yeni anayasa yapılmalı mı?

AKP'nin tavrı kürt sorununun çözümüne olumlu katkı yapıyor mu?

DTP'nin tavrı kürt sorununun çözümüne olumlu katkı yapıyor mu?