MADDE 33 - SUÇ VE CEZALARA İLİŞKİN ESASLAR

Suç ve cezalara ilişkin esaslar
Madde 33- (1) Suç ile ceza ve ceza yerine geçen güvenlik tedbirleri ancak kanunla konulur. Kimse, işlendiği zaman yürürlükte bulunan kanunun suç saymadığı bir fiili gerçekleştirmesinden dolayı cezalandırılamaz ve kimseye suçu işlediği zaman kanunda o suç için konulmuş olan cezadan daha ağır bir ceza verilemez.
(2) Suç ve ceza zamanaşımı ile ceza mahkûmiyetinin sonuçları konusunda da birinci fıkra uygulanır.
(3) Suçluluğu kesin mahkeme kararı ile hükmen sabit oluncaya kadar, kimse suçlu sayılamaz.
(4) Hiç kimse, kendisini ve kanunda gösterilen yakınlarını suçlayan bir beyanda bulunmaya veya bu yolda delil göstermeye zorlanamaz.
(5) Ceza sorumluluğu şahsîdir.
(6) Hiç kimse, yalnızca sözleşmeden doğan bir yükümlülüğü yerine getirememesinden dolayı hürriyetinden alıkonulamaz.
(7) Ölüm cezası ve genel müsadere cezası verilemez.
(8) Kamu İdaresi, kişi hürriyetinin kısıtlanması sonucunu doğuran bir müeyyide uygulayamaz. Türk Silâhlı Kuvvetlerinin iç düzeni bakımından bu hükme kanunla istisnalar getirilebilir.
(9) Uluslararası Ceza Divanına taraf olmanın gerektirdiği yükümlülükler hariç olmak üzere, vatandaş, suç sebebiyle yabancı bir ülkeye verilemez.

22.646 yorum:

«En Eski   ‹Eski   4201 – 4400 / 22646   Yeni›   En yeni»
Adsız dedi ki...

AMA BİZİM KONUMUZLA İLGİLİ DE OLABİLİR Mİ?

BİLEMİYORUZ..KARARIN AYRINTISI OLSA BURADA İŞ AVUKATLARA DÜŞÜYOR AMA HİÇBİRİMİZİN AVUKATI BAKMIYOR BİLE..YERLERİNDEN KALKMALARI İÇİN 100 TONLUK VİNÇ LAZIM..

ARAŞTIRSALAR..BENİM Kİ TEMYİZ BİLE ETMEDİ ŞİMDİ YIRTINIYORUM..

MY WAY

Adsız dedi ki...

KARŞILIKSIZ ÇEK TEN APİS CEZASI AINDI İSE.YAGITAY BUNU BOZMUŞ DEMEKTİR.AMA YİNEDE DENİLDİĞİ ÜZERE TEBLİGATTAN DOLAYI DA BOZABİLİR.NEDENİNİ BULMAK LAZIM

RCN

Adsız dedi ki...

ZATEN BU İŞ BİTSİN GÖREVİ SAVSAKLADIĞI İÇİN ONA DA DAVA AÇACAĞIM..

MY WAY

Işık Erdemli dedi ki...

bencede çünkü
kara metni yok
sağolsun adalet.org de bu karaları bir yazssa aslında

Işık Erdemli dedi ki...

bekleyeceğiz artık
ama yolun sonunda olduğumuzu hissediyorum artık

45 senelik firma silindi gitti
dünya kadar da alacak kaldı
bi de hapis yattık 3 ay

ne o ticaret yaptık

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR KİMSE ÜSRÜNE ALINMASIN AMA ZATEN AVUKATLARI DİNİ İMANI PARA 3434

Adsız dedi ki...

MY WAY ABİ VALLA BU İŞ ÇOKTAN BİTERDİ AMA HÜKÜMET SAVSAKLIYOR HWPSİ ESNAF KİMSEYE ACIMIYORLAR İNANIN BUNU SİYASİ BİR AMAMÇLA SÖYLEMİYARUM 3434

Adsız dedi ki...

Türkiyenin gelmiş geçmis tüccar mantığıyla devleti yönetmeye çalışan pazarlamacı ve gaddar yönetimi iş başında..
Diktatörlüğün hüküm sürdüğü hangi ülkede KATİLLERE TECAVÜZCÜLERE KAÇAKÇILARA TANINAN AMA DEVLETE ADLİ PARA CEZALISINA TANINMAYAN ŞARTLI TAHLİYE KANUNU VARDIR!!
Bu Adaletsizlik Bu yönetimde Uygulamaya sokuldu..
Hiç bir siyasi yönü olmayan biriyim ve yanlışım varsa lütfen düzeltin.
Söylenecek başka bir söz varmıdır?

Adsız dedi ki...

Cüneyt kardeşim Bu yasayı 2003 de hazırlayan ve kanunlaştıran Sayın Köksal Toptan'dır.
Bunu Köksal Toptana mail olarak gönderiyorum
Eline sağlık

Adsız dedi ki...

dinci faşizm nedir..bilen varmı... bjk

Adsız dedi ki...

ONE ,MINUTE ,ONEMINUTE ,EXCUSE ME , EXCUSE ME BOŞ VERİN KONUMUZUN DIŞINA TAŞMAYALIM HEPİNİZ PIRLANTA GİBİ İNSANLARSINIZ NOT-ANLADINIZ SİZ ONU 3434

Adsız dedi ki...

KADER ARKADAŞ KİMSE İNŞALLAH DEDİĞİ ÇIKAR BU İŞ ÇABUK BİTERDE KURTULURUZ NOT -KADER HUKUKÇUMU BİLMEM AMA BU HAFTA BİTECEK DİYOR 3434

Adsız dedi ki...

bu hükümetten bir şey beklemeyin sakın haa...bunlar öbür dünyaya yatırım yapan din tüccarları...bu arada bu dünyayıda boş geçmezler ....

Adsız dedi ki...

İŞ KADERE VE KEDERE KALDIYSA YANDIK BE 3434 ARKADAŞIM bjk

Işık Erdemli dedi ki...

ya kafama takılan birşey
başbakan her hafta 2 vya 3 il de konuşma yapıyor o akdar kalabalık dinliyor

hiç kimse içinden çıkıp bağırmıyormu ya

insanlar içerde 2 aydır haksız yere yatıyor falan diye veya çe kanunu falan diye

yoksa geröekten mi koyunlaştık

Adsız dedi ki...

benim adıma bu iş tamam da ama yetmiyor işte...burada içeride hapis aekadaşlar var..yakalaması çıkmış arkadaşlar var.elbette bu işin ivedilikle çözülmesi asıl olan...ama bu iş zaten çok uzayamaz...ne kadar uzasa o kadar çok (hele ki bundan sonra) dosya anayasa mahkemesine ulaşacak...bu birikimi zaten anayasa mahkemesi yada yargıtay bekletmez...hadi diyecek çözün bu işi ...bu dosyalar beni engelliyor.yani mutlaka çözülecek ama bizim için en kısası önemli...inş oda olacak.saygılar....

Adsız dedi ki...

Yargıtay, 4. Ceza Dairesi, açılan davayı takip etmek için anlaşıp vekalet alan sonra, müvekkilin davanın masraflarını vermemesi üzerine duruşmalara katılmayıp davayı takipsiz bırakan avukatın "görevi savsama' suçundan mahkum edilmesi gerektiğine karar verdi. Duruşmalara katılmayan avukatın, o işe ait vekalet görevini Avukatlık Yasası'nın 41. maddesine göre durumu müvekkiline tebliğinden itibaren 15 gün süre ile sürdürmesi gerektiğini vurguladı. Dairenin, verdiği emsal kararında, "Sanık avukatın, davayı takipsiz bırakarak katılanın mağduriyetine neden olması eylemi görevi savsama suçunu oluşturduğu" belirtildi.

Adsız dedi ki...

SN AVUKATLARIMIZIN BU HABERİ DİKKATLR OKUMALARINI ÖNERİRİM..

MY WAY

Adsız dedi ki...

ÖRNEĞİN

BENİM ADLİ PARA CEZASI ..TEMYİZ BİLE EDİLMEDEN KESİNLEŞTİ..
DEFALARCA TAKİP EDİYORUM DEDİĞİ HALDE TLF GÖRÜŞMELERİMDE..

MY WAY

Adsız dedi ki...

SEVGİLİ MY WAY ABİ 100 BİNDEN FAZLA KİŞİNİN CEKTEN YAKALAMASI VARMIŞ SAYIN AVUKAT MİNCİNİN DEDİĞİNE GÖRE E BUKADAR İNSAN OYDA KULLANAMIYACAK SEÇİME KADAR BİŞEY YAPMAZLARMI SİZCE BU BİLE BİZİM İÇİN BİR AVATAJ DEĞİLMİ 3434

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR BENİM KANAATİM ÖZELLİKLE 31.12.2008TARİHİNE KADAR BU YENİ ÇEK KANUNUNU ÇIKARMAMALARININ TEK SEBEBİ SEÇİM KARDEŞİM NİYE DİYCEKSİNİZ
SONUÇTA HÜKÜMETTE BİLİYOR ŞU AN KANUN SUZ CEZA VERİLEMEYECEGİNİ ONLARDA İŞTE YARIN ŞÖYLE OLDU BÖYLE OLDU FELAN SİZE ŞUNU KESİN VE NET SÖYLÜYORUM ARKADAŞLAR BU İŞ NE PAHASINA OLURSA OLSUN SEÇİMDEN ÖNCE HALLOLACAK KESİN DİYORUM ŞU AN CEZA EVİNDE EN AZ 15 - 20 BİNDEN FAZLA İNSAN ÇEKTEN 10-15 BİN İNSANSA BEZERİ FİİLLERDEİN DOLAYI YATIYOR AYRICA 116 BİN ÇEKTEN HAPİS CEZASI ÇIKMIŞ ARANAN YANİ İNFAZA DÜŞMÜŞ OLAN VAR AŞŞAGI YUKARI 700 000 DOSYA YARGITAY VE MAHKEMELERDE BU İŞİ ÇIKARTIP SEÇİM YATIRIMI YAPACAKLAR BİZİM KİBİ KOYUNLARDA TABİŞ SAYIYI ÇARPIN 2 MİLYON KİŞİ YAPIYOR EEEE OYLARIMIZI NEREYE VERECEZ AKP HÜKÜMETİNE ALLAH SONUMUZU HAYIR GETİRSİN

SONER

Adsız dedi ki...

YANLIZ SONER KARDEŞ 28 ŞUBAT İTİBARİYLE MECLİS TATİL ANCAK YARGITAY BİR KARAR VERİRSE SEÇİMDEN ÖNCE OLUR YANİ ÖNÜMÜZDEKİ CUMAYA KADAR BİŞEYLER OLMASI LAZIM 3434

Adsız dedi ki...

onurumla içerde yatarım oy yok bunlara bjk

Adsız dedi ki...

SONER kardeşim
2 milyonda alacaklı var oy potansiyeli olarak farketmiyor..
Burda amaç seçimlere kadar sizin durumunuzdakilere umut pompalamak ve her iki tarafında oyunu almak, sermaye guruhunun tepkisini çekmemek, tüccar milletvekili ve bakanlara ters düşmemek..
İki büyük şehirde iki parti dengede en küçük oy potansiyeli dengeleri bozuyor.. kaldiki istanbulun gitmesi ak partinin sonu demek kirli çamaşırların gün yüzüne çıkması demek..
seçimlerden sonra avucunuzu yalarsınız.
seçimlerden öncede bol bol umut alırsınız sonrası malum toplu halde sincan cezaevi naş naş

Adsız dedi ki...

Ülke Tv de Avukatın bahsettiği davanın yukarıda yalnızca Esas No'su var. Karar No'sunu bilen varsa Yargıtayın onayıp onamadığını öğrenebiliriz.

Selamlar

Anfa

Adsız dedi ki...

17.25

YENİ YASA KONUSUNDA BİŞEY BEKLEMİYORUM VE HEP BUNU SÖYLEDİM UMUT YARGITAY KISACA
EYNEN KATILIYORUM ÇOK DOĞRU BİR SAPTAMA TEŞEKKÜRLER..

MY WAY

Adsız dedi ki...

Anfa
hangi mahkeme easaını verın ben bulurum

Adsız dedi ki...

MY WAY ABİ BENDE AYNEN SİZİN GİBİ DÜŞÜNÜYORUM ÇÖZSE ÇÖZSE YARGI ÇÖZER ÇÜNKİ HÜKÜMET 2006 DAN BERİ OYALIYOR ZATEN 3434

Adsız dedi ki...

İstanbul 1. Asliye Ceza Mahkemesi
Esas No: 2008/1067
Konu: 3167 sayılı Kanuna Muhalefet
Karşılıksız çek keşide etmek
Davalı: Sırma Kumaşcılık Tekstil San. A.Ş

Adsız dedi ki...

MY WAY ABİ SAYIN KADER NE İÇİN ÇARŞAMBAYI BEKLEYİN DEDİ CGK FALANMI TOPLANIYOR 34

Adsız dedi ki...

Yukarıdaki Esas No
Teşekkürler

Anfa

Adsız dedi ki...

sevgili anfa kardeş ülke tv de bahsi geçen yargıtay emsal dava oluşturacak konu çok önemli lütfen araştıralim....bjk

Adsız dedi ki...

kualisyon dönemleri bile işçi memur emekli için daha iyiydi

Adsız dedi ki...

Sayın BJK,

Dün arkadaşların söylediğine göre, Ülke TV de Avukat Bey İst.1.Asliye Ceza beraat verdi, yargıtay da onadı ve bunun da emsal oluşturduğu anlamına gelen şeyler söylemiş.
Ben de Karar No' su da olurda Yargıtay'dan sorgulayabileciğimizi düşündüm. Durum budur.

Selamlar

Anfa

Adsız dedi ki...

SN ANFA

SN İNCİ BU PROĞRAMDA EKONOMİK SUÇA EKONOMİK CEZA İLKESİNDEN BU KARARIN VERİLDİĞİNİ SÖYLEDİ..PROĞRAM GECE 3TE BİTTİ TEKRARI..TAMAMINI İZLEDİM..

MY WAY

Adsız dedi ki...

arkadaslar,ne yazarsak yazalım.su an ıcerde bu ısın dıyetını odeyen kısılerın durumu degısmıyor.neolacaks aolsada bu ıs bıtse.mahkemeler dedık anayasa dedık hepsı bos.adalet oyle degısık ıslıyor kı mahkeme kuranlar ısı bılmıyor ınfaz ayrı bır olay ..benım bıldıgım 7kere dosyası gıdıp gelenler var.hala sonuc alamadılar.hukum gıyıp borcunu odeyenler var halac.evındeler.savcılar bırbırıne dustu.bırı dıyor cıksın.bırı hayır.bu mıllet hıcbırseyde hakkını arayamıyor.bu ıs nasıl cozulecek.hakımlere gorev verılıyor.ama onlar hıc arastırmadan ceza kesıyorlar.az once avukatı aradım.dedımkı anayasa mahkemesınden de bısey cıkmadı napıcaz?av.ne dedı zaten o bızı ılgılendıren bırsey degıl.bunlar nasıl avukat oldu.nasıl hakım oldu.yeter artık yeter.....daha ne kadar canımız yanacak.cocuklarımız aksam zılın calmasını daha nekadar bekleyecek.INSAF....BIKTI BU MILLET ....ISINI YAPMAYANLARDAN...Yzıklar olsun....

Adsız dedi ki...

anlıyorum sevgili anfa katkılarınızdan ötürü teşekkürler..bjk

Adsız dedi ki...

Devlet Bakani Kürsad Tüzmen, Kaçakçilikla Mücadele Kanunu Tasarisi ile ekonomik suça ekonomik ceza getirdiklerini belirterek, ''21. yüzyilin Türkiyesine yakisir bir kanun çikariyoruz'' dedi.


MY WAY

Adsız dedi ki...

Sayın MY WAY,
Yazdıklarınızı okudum, ben yalnızca bu karara yargıtayın tepkisini öğrenmek için Esas No'nun yetmediğini, Karar No'sunun da gerektiğini söyeldim. Adsız arkadaşlardan biri de Esas olursa Kararı bulabileceğini söyledi. Ben de tekrar yukarıya yapıştırdım.

Selamlar

Anfa

Adsız dedi ki...

SN BAKANIMIZ ACABA KAÇAKÇILIĞA GÖSTERDİĞİ BU İLGİYİ 3 YILDIR ÇEK KANUNUNA NEDEN GÖSTERMEDİ..

MY WAY

Adsız dedi ki...

2003'te söylemiş bunu...

Anfa

Adsız dedi ki...

2003'te söylemiş bunu...

Anfa

Adsız dedi ki...

sevgili may way kardeş hep yazıyorum okumuyormusun bunların işi gücü para yandaşlarını kurtarmak zengin etmek kim düşünür seni beni...mağduru bjk

Adsız dedi ki...

Anfa ben pazartesi öğrenebilirim karar nosunu

Sabır

Adsız dedi ki...

SN ANFA

DEĞİŞİME Mİ UĞRAMIŞLAR 2003 TEN BU YANA ACABA..FİKİR YÖNÜNDEN

MY WAY

Adsız dedi ki...

Sayın Sabır ,

Teşekkürler..

Sayın MY WAY,

İstanbul 1.Asliye Ceza bu davayı ekonomik suça, ekonomik ceza ilkesine dayanarak bozmuş ya da adli para cezası vermemiş ve Yargıtay da bunu böylece onaylamış.
Doğru mu anladım?

Anfa

Adsız dedi ki...

SN ANFA

SN İNCİ NİN PROĞRAMDA SÖYLEDİĞİ AYNEN BU..TEKRARI OLUR BELKİ DİYE GECE YATMADIM BEKLEDİM VE VARMIŞ TESADÜF..

BELKİ NETTEDE TEKRAR ARŞİVDEN BULUNABİLİR AMA BEN OKADAR ANLAMIYORUM PC DEN..

MY WAY

Adsız dedi ki...

Sayın MY WAY

Darwin görseydi bunları, teorisinin bu kadar net kanıtladıkları için gözlerinden öperdi.

Anfa

Adsız dedi ki...

Sayın MY WAY,

Yargıtayın onayladığını da aynen söyledi mi diyorsunuz?

Anfa

Adsız dedi ki...

SN ANFA

AYNEN AKTARIYORUM.YARGITAY CEZA GENEL KURULU DEDİ..SN ŞEKERDE İZLEMİŞ..İÇİNDE HİÇ YORUMUM YOK..

KEŞKE ARŞİVDEN VERSELERDE HEPİNİZ İZLEYEBİLSENİZ..BELKİDE TELEFON AÇANLARDAN GECE TEKRARINI YAYINLADILAR BİLEMİYORUM..

MY WAY

Adsız dedi ki...

İnşaattan bilişime, otomotivden gıdaya tüm sektör temsilcileri canlı yayında beklentilerini, sorunlarını, hedeflerini anlatıyorlar.

Ekonomiye yön veren tüm sektörler sesini bu programda duyuruyor. İnşaattan bilişime, otomotivden gıdaya, tekstilden perakendeye kadar özel sektörün her kesimi, o sektörün bir temsilcisiyle, canlı yayında değerlendiriliyor. Sektördeki son gelişmelerle birlikte, akla gelen tüm sorular bu programda cevap buluyor. Güne damgasını vuran ekonomik gelişmeler yanında, piyasaların günün ilk yarısındaki durumu da Ekonomi Gündemi'nde ele alınıyor.

Bugüne kadar farklı ekonomi programlarına imza atan Fatma Çiftçi’nin hazırlayıp sunduğu Ekonomi Gündemi, hafta içi her gün saat 14.15’te ÜLKE’de…

E-Posta: ekonomigundemi@ulketv.com.tr


PROĞRAM BU

MY WAY

Adsız dedi ki...

Sayın MY WAY,

Sayın Sabır Pazartesi Karar No'sunu öğrenebileciğini söyledi.
Bu şekilde CGK'nin kararını öğrenebiliriz.
Avukatın dediği gibiyse çok önemli bir içtihat bu...

Anfa

Adsız dedi ki...

Merhaba
Ben Avukatım, sorularınızı yanıtlayabilirim..
Emsal kararı ne için merek ediyorsunuz

Adsız dedi ki...

Sanırım sitede kimse yok!

Adsız dedi ki...

4. Bilindiği üzere AB normları ve çağdaş hukuk anlayışı ekonomik suça ekonomik ceza ilkesini temel almaktadır. Ekonomik suçlar için ekonomik ceza uygulanmasının yararlı olacağı prensibi ile hazırlanan 4926 Sayılı kanununda yer alan para cezalarının yerine hapis cezalarının getirilmesi, hem eskiye dönüş anlamına gelecek, hem de söz konusu ilkeye aykırılık taşıyacaktır. 4926 Sayılı Kanun daha uygulanıp, sonuçları alınmamış ve Yargıtay safhasına bile gelmemişken, eski 1918 Sayılı Kanun anlayışına dönmenin yanlış olduğu kanısındayız.

ARKADAŞLAR AYNI SORUN KAÇAKÇILIKTA DA VARMIŞ SADECE ÇEK KANUNUNDA DEĞİL..AMA O TEKRAR DÜZENLENMİŞ..UYDURULMUŞ..OLABİLİR..

MY WAY

Adsız dedi ki...

Daire Adı: 10. Ceza Dairesi
Esas No: 2009/9
Geliş Tarihi: 05/01/2009
Mahkemesi: Tarsus Ağır Ceza Mahkemesi
Mahkeme Esas No: 2008/903
Mahkeme Karar No: 2008/903
Mahkeme Karar Tarihi: 14/07/2008
Dava Türü: Karşılıksız Çek Keşide Etme
DOSYA SONUÇ BİLGİLERİ
Karar No: 2009/135
Karar BOZMA
Karar Tarihi 19/01/2009
Kapatma Tarihi 03/02/2009
----------------------

BOZMA NEDENİ NEDİR?

BUNU MERAK EDİYORUZ.

RCN

Adsız dedi ki...

"Daire Adı: 10. Ceza Dairesi
Esas No: 2009/14
Geliş Tarihi: 12/01/2009
Mahkemesi: Korkuteli Asliye Ceza Mahkemesi
Mahkeme Esas No: 2005/153
Mahkeme Karar No: 2006/97
Mahkeme Karar Tarihi: 10/03/2006
Dava Türü: Karşılıksız Çek Keşide Etme
DOSYA SONUÇ BİLGİLERİ
Karar No: 2009/784
Karar BOZMA
Karar Tarihi 26/01/2009
Kapatma Tarihi 12/02/2009"

BOZMA NEDENİ?

RCN

----------------------------

Adsız dedi ki...

Sayın RCN
Belirttiğiniz Yargıtay Bozma Kararını

http://cek-magdurlari.blogspot.com

sitesine yazıyorum.
Burada karışık bir kalabalık var o siteden okuyabilirsiniz.

Unknown dedi ki...

Yargıtay 10 ceza dairesinde 2009 çek davalarının çoğu kanun yararına ret olarak çıkmış fakat içerikleri görunmuyor

Adsız dedi ki...

SAYN AVUKAT,

CEVABINIZI VE YORUMUNUZU BEKLİYORUZ

RCN

SAYIN KADER İ DE BEKLİYORUZ.

Adsız dedi ki...

4926 Sayılı Kaçakçılıkla Mücadele Kanunu
4926 Sayılı Kaçakçılıkla Mücadele Kanunda Değişiklik Yapılması Hakkındaki Teklife İlişkin Bazı Görüşler





Taylan Erimer

TURKTRADE Hukuk Danışmanı


AZ EVVELKİ YAZI ALINTIDIR

MY WAY

Adsız dedi ki...

SN ARKADAŞLAR

HERŞEYİ UYDURUYORLARDA Bİ BİZİ UYDURAMADILAR AB YE.ŞANSA BAK..

MY WAY

Adsız dedi ki...

Yargıtay 10. Ceza dairesinin BOZMA yönündeki kararlarına bir kaç örneği
http://cek-magdurlari.blogspot.com

Adresine yazıyorum

Adsız dedi ki...

İstanbul 1. Asliye Ceza Mahkemesi
Esas No: 2008/1067
Konu: 3167 sayılı Kanuna Muhalefet
Karşılıksız çek keşide etmek
Davalı: Sırma Kumaşcılık Tekstil San. A.Ş

bu davaya da baksanız levent bey

Adsız dedi ki...

SN LEVENT BEY

KONUMUZLA İLGİLİ YORUMUNUZU ALABİLİRMİYİZ..BU KONU NASIL SONUÇLANIR SİZCE...

MY WAY

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar
10.Ceza Dairesinin bozma yönündeki kararlarından 2 tanesini diğer siteye yazdım.. Bu kararlar her alanda yayınlanması etik olmayan konulardır.. Merak edenlar ordan okuyabilirler. 3167 Sayılı Kanuna Muhalefet Karşılıksız çek konusunda Yargıtay 10. ceza Dairesinin Bozma yönündeki kararları hemen hemen örnekteki kararlarla benzer niteliktedirler.

Adsız dedi ki...

kedi olduk ciğer nereye biz oraya

Adsız dedi ki...

sayın 19.01 Adsız

İstanbul 1. Asliye Ceza Mahkemesi
Esas No: 2008/1067 sayılı dosya Yargıtay Başsavcılığındadır henüz herhangi bir ceza veya Sulh Dairesine tevdii edilmemiştir.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben toparlayamıyorum levent beye durumumuzu özetleyip ne olacağını sorabilirmisiniz

Adsız dedi ki...

yani bir sonuç yokmu emsal olablirmi olamazmı

Unknown dedi ki...

levent bey bundan sonraki aşamalarda ne olur sizin yorumunuz nedir?

Adsız dedi ki...

evet arkadaşlar beynimiz sulandı aklı başında bir arkadaşımız durumumuzla ilgili fikrini sorabilirmi

Adsız dedi ki...

Sayın 19:12
Bu siteye yazdığınız her yazı google arama moturunda üst sıralarda yayınlanmaktadır. Buda her alandan erişebilirliği mümkün kılmaktadır.. Kararları o yüzden oraya yazdım ilgilenenler okusun ve bilgi sahibi olsunlar..
Amaç bundan ibaret.
Kedi ciğer kurgulaması yanlış.

Adsız dedi ki...

10 ceza dairesinin bozma kararları bizim lehimizemidir.okuyanlar bilgi verebilir mi

Adsız dedi ki...

10.CEZA DAİRESİNİN BOZMA KARARLAR BİZE EMSAL OLACAK KARARLAR DEĞİLİDİR.BİLGİLERİNİZE SUNULUR.

SAYIN LEVENT BEY
KARŞILIKSIZ ÇEK CZALARI İLE İLGİLİ YARGITAY GENEL KURULU TOPLANTISINDAN BİR HABERİNİZ VARMI,VARSA NE GİBİ SONUÇ ÇIKABİLİR.YORUMLARINIZI ÖĞRENMEK İSTİYORUZ.

RCN

Adsız dedi ki...

SN LEVENT BEY

BU AÇIKLAMANIZ GEREKLİYDİ..ÇÜNKÜ İLK BAŞKA BİR YEDEK SİTE KURULSUN DEDİĞİMİZDE.YANLIŞ ANLAYANLAR OLMUŞTU...SN PINAR A TEKRAR TEŞEKKÜRLER..

MY WAY

Adsız dedi ki...

31.12.2008 Tarihinden sonra ortaya çıkan durumla ilgili CGK'da 1 Adet, Yargıtay 10.Ceza Dairesinde sonuçlanmayı bekleyen yüzlerce Dosya vardır. Mahkemelerin Yargıtaya 31.12.2008 Tarihinden sonraki ve bu konuda vermiş olduğu kararların temyiziyle sevk ettiği dosyalarda her hangi bir hukum kurulamamıştır.. Verilen onama ve bozma kararları 2008 ve öncesinde Yargıtaya gelmiş dosyalardır.
2008 sonrası Mahkeme kararları ele alındığında durum netlik kazanır. CGK da bu konuyla ilgili 1 adet dosya şu anda gündemde gözüküyor..

Adsız dedi ki...

SN LEVENT BEY

İLGİNİZE TEŞEKKÜRLER..YORUMUNUZ ÇOK ÖNEMLİ SONUÇ NE OLUR SİZ BİZİM GİBİ SADECE OKUDUKLARI İLE DEĞİL EĞİTİM ALMIŞ BİR KİŞİ OLARAK BU KONU HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ..

AYRICA 2009 DA ONAMA OLMUŞ MU?OLDU İSE BİR KAÇ ÖRNEK YAZARSANIZ MEMNUN OLACAĞIZ..ZAHMETİNİZE TEKRAR TEŞEKKÜRLER..

MY WAY

Adsız dedi ki...

BİLGİLERİNİZİ BZİMLE PAYLAŞTIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ SAYIN LEVENT BEY

RCN

Adsız dedi ki...

Onama ile ilgili bir kararı diğer siteye yazdım
İyi akşamlar

Adsız dedi ki...

arkadaşlar şimdi levetn beyin sölediklerine göre durm nedir anlatabilirmisiniz

Adsız dedi ki...

sayın levent bey
19.01.2009 tarihliEsas No:2007/7947 Karar No:2009/54
bu karar günlüğü 100 ytlden para cezası ödenmezse,hapis cezasına cevrilmiyormu
prv

Adsız dedi ki...

kimse yokmu nereye gitti herkez kimse cevap vermiyor

Adsız dedi ki...

iyi akşamlar

Adsız dedi ki...
YANLIZ SONER KARDEŞ 28 ŞUBAT İTİBARİYLE MECLİS TATİL ANCAK YARGITAY BİR KARAR VERİRSE SEÇİMDEN ÖNCE OLUR YANİ ÖNÜMÜZDEKİ CUMAYA KADAR BİŞEYLER OLMASI LAZIM 3434

arkadaşlar işimiz meclislik değil yargıtayda ceza kurulunda bi
tecek içiniz rahat olsun 1 ocaktan beri bunu beklıyoruz 13 şubat ve 19 şubat extra umutlardı asıl boşlukla ilgili olan bizi ilgilendiren bir mevzu değildi temel vardı çatıyıdas yaptılar duvarları ördüler iş sadece faydalanacağımız kapının aöılmasına kaldı. o kapının anahtarıda yargıtay ceza kurulunun vereceği içtihat kararı. gözümüzle görmeden inanmayız diyenlerdenim.

kader

Adsız dedi ki...

SAYIN KADER SİZCE NE OLUR VE NE ZAMAN SONUÇLANIR BU DURUM!

Adsız dedi ki...

sayın şeker

fikir birliği içindeyiz tek bir konu hariç neden ben girince ortalık toz duman olsun ki? birtek buna katılmıyorum.

kader

Unknown dedi ki...

DEVLETİN BU UYUM YASASINI UNUTTUĞU İÇİNMİ ÇIKARMADIĞINI ZANNEDİYOSUNUZ. HADİ MECLİS ATLADI ADALET BAKANLIĞINDAKİ HAKİM SAVCILARDAMI ATLADI. KESİNLİKLE BİLEREK ÇIKARILMADI. BUNDAN SONRAKİ İŞ YCK NUN. KARAR KESİNLİKLE OLUMLU ÇIKACAK. OLAN 2 AYDIR İÇERDEKİLERE OLUYOR.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar

bugün cumartesi gidin eğlenin sevdiklerinizle birlikte olun kapının anahtarı yolda .hepimiz güleceğiz ve sevdiklerimize kavuşacağız. saygılarımla iyi akşamlar.

kader

Adsız dedi ki...

SAYIN HUKUKCU;

Kac gündür yokrunuz,ben eminimki siz bizleri izliyorsunuz,ama yazmıyorsunuz,lütfen bizi bilgilendirirmisiniz?
hepimizin buna ihtiyacı var.

SAYGILARIMLAR

Sabır

Adsız dedi ki...

sn savcımız nerelerdesiniz niye yazmıyorsunuz size kırdıkmı.bize biraz zaman ayırırmısınız.lütfen

Adsız dedi ki...

SAYIN SABIR MERHABA

SAYIN HUKUKÇU SİZİNDE DEDİĞİNİZ GİBİ BURALARDA VE SİTEYİ HER AN İZLİYOR.

BELKİ BU GÜN BİZLERE KATILIR...



ESKİ DOST

Adsız dedi ki...

MERHABA,
ESKİ DOST;

Keşke SAYIN HUKUKCU aramıza dönse,İnanın o bize yazmasada. ben onun icin RABBİM'e dua ediyorum.

Umarım en kısa zamanda aramızda olur.

SABIR

Adsız dedi ki...

SAYIN ESKİ DOST VE SAYIN SABIR MERHABALAR

olacak olacak mutlaka bu gün yorum yapacak. ben öyle hissediyorum.

HALİS CAN

Adsız dedi ki...

ALOOOOO

UYUDUNUZ MU ...


GİTTİNİZ Mİ ...


BİTTİNİZ Mİ ...


HALİS CAN

Adsız dedi ki...

YANLIZ ŞU DA VAR ,SAYIN HUKUKÇUMUZUN 19 ŞUBAT 2009 ANAYASA MAHKEMESİ KARARLARI İLE İLGİLİ YORUMLARI ÇOK İSABETSİZ ÇIKTI.İNŞALLAH BUNDAN SONRAKİ YORUMLARI DAHA İSABETLİ OLUR.KENDİSİNİ İVEDİLİKLE BEKLİYORUZ.SAYGILARIMIZLA

Adsız dedi ki...

sn hukukçumuz bize bilgi vermeden net bilgi alamayız gibime geliyor...

Adsız dedi ki...

yargıtaydan çıkacak emsal karar beklenecek...bu da az bi zaman sonra olacak..konu netleşecek..şimdi olayı daha derinşleştirmek konuda uzmanlık ister...bende burada şu ana kadar bi uzman göremedim...kusurada bakmayın yani..saygılar...

Adsız dedi ki...

hukukçu arkadaşımızı hep birlikte davet edelim arkadaşlar..
sevgili hukukçumuz yorumlarınızdan mahrum bırakmayınız bizi..KORHAN.

Adsız dedi ki...

iyi akşamlar arkadaşlar,

gördüğüm kadar aramıza bir avukat bey katılmış yazısını diger blogda okudum ,anladığım kadar bu karar tüzel kişilerle (şirketler)alakalı çıkmış bir karar ,şahıs çeklerinde maalesef işimize yaramıyor ama yinede sayın levent beye teşekkür ederim. ve kendisine soruyorum kendisi ne düşünüyor acaba bu çek kanunu konusunda bizim açımızdan olumlu bir karar çıkma şansı nedir cavap verirse sevinirim

Ayça

Adsız dedi ki...

tüzel kişilik içinde aynı değişen bir şey yok..

Adsız dedi ki...

selam,
sitede bulunanlara bir sorum var.önce durumu anlatayım.piyasadaki son çekimin keşide tarihi 30 haziran 2006 idi.bilindiği gibi karşılıksız kalan bir çek için müştekinin şikayet tarihi çekin üzerindeki tarihten itibaren 6 ay.ben 2007 yılının nisan ayında savcılıktan adli sicil katdı aldım ve toplamda 62,000 tl'lik bir davam olduğunu gördüm.şimdi sorum şu;acaba hakkımda açılmış olup adli sicilime işlenmemiş dava olması mümkün mü.yani nisan 2007 itibarıyla son çek başvurusu için 6 aylık süreyi de ekleyerek hesaplarsak ben sicil kaydını son başvuru tarihinden 4 ay sonra almışım.merak ediyorum,aksaklıklardan dolayı bazı davalar sicilime işlenmemiş olabilir mi diye,yoksa kesin işlenmişmidir.bilgisi olan varsa sevinirimmmm.

Adsız dedi ki...

işlenmemiş olabilir ..ben bir karşılıksız çek ile cezaevine girdikten sonra , onlarca sırada bekleyen ama haberimizin olmadığı ceza davası açılmış çek çıktı karşıma...

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bu çek kanunu konusu çok üstü kapalı yürüyor ser verip sır verilmiyor adeta, bu konuda avukatlarınıza yüklenmeyin.çünkü onlarda hiç bir bilgiye sahip değiller kendi avukatımla sürekli irtibat halindeyim,bir nevi tüm kulislerde bu konu konuşuluyor fakat ne olup bittiğini kimde bilmiyor herkes kendine göre birşeyler söylüyor .benim avukatım her yeri araştırıyor ama hiç bir bilgi yok.bu konuda avukatıma güveniyorum alacağı en küçük bilgide beni bu dertten nasıl kurtarabilir diye sormadıkları araştırmadıkları yer kalmadı.inanın bekleyelim ve sabredelim her şey güzel olucak fakat zaman belli değil. biraz daha sabır!!!!
ayça

Adsız dedi ki...

Selam GÖRKEM;

Bazan aksaklıktan işlenmeyebiliyor, ve sonra işleniyor benimki br yıl sonra işlenmiş.

Sabır

Adsız dedi ki...

Selam GÖRKEM;

Bazan aksaklıktan işlenmeyebiliyor, ve sonra işleniyor benimki br yıl sonra işlenmiş.

Sabır

Adsız dedi ki...

çek madurları ile ilgili tv proğramı varmış arkadaşlar.
23 şubat saat 13:00 de skytürk tv kanalında
bu konu gündeme gelecek

Adsız dedi ki...

pekiyi şunu sorayım;uyaptan çeklerimin dağıldığı tüm illerin asliye ceza mahkemelerini taradım ve neticede karşıma 5 dosya çıktı yani 5 dava açılmış ki bu 62.000 TL ile uyumlu.acaba uyap sistemine aktarılmamış dava dosyamın olma ihtimali var mı.tereddüt olmasın diye en alakasız ilçedeki asliye ceza mahkemesine bile baktığımı belirteyim.bu konuda ne düşünüyorsunuz,eğer uyap sağlıklı değilse pekiyi ben bu 5 dosyaya nasıl ulaştım,yani bunlarında olmaması gerekmiyor mu???bilgi verin arkadaşlar....teşekkürler...

Adsız dedi ki...

aksama diye bir şey yok ,bir çekiniz karşılıksız çıkmış ise alacaklı 6 ay içerisinde mahkemeye başvuruyor ve bunun duruşması yapılıyor ve siz o duruşmaya katılmamış iseniz gıyabınızda karar veriliyor.bu duruşmadan sonra belli bir süre ödeme için bekleniyor bu süreyi tam olarak bilmiyorum ama o süre dolduktan sonra ceza hapis kararına dönüyor bildiğim kadrıyla bu konuda sayın avukat arkadaş daha detaylı yardımcı olabilir.benim mesela bir çekimden duruşma olmuş şubat 2008 de fakat hapise şu an hala dönüşmemiş durumda bir de sanırım bu alacaklının da şikayetiyle alakalıda olabilir.
ayça

Unknown dedi ki...

turkhukuksitesi.com dan alıntı



T.C.
ANKARA 3. ASLİYE CEZA MAHKEMESİ
EK KARAR
DOSYA NO2007/487
KARAR NO2007/554
.....
.....
Hükümlü M.Ö. müdafi Av... tarafından mahkememize ibraz edilen 11.02.2009 havale tarihli dilekçe ile cezanın ortadan kaldırılması istenildiğinden dosya incelendi.
GEREĞİ DÜŞÜNÜLDÜ:
Mahkememizin 12.07.2007 gün ve 2007/487esas, 2007/554 karar sayılı ilamıyla, sanıkların 3167 sayılı yasanın 4814 sayılı yasayla değişik 16/1-2-3-son maddeleri uyarınca mahkumiyetine karar verilmiştir.
TCK. nün 20/2 maddesinde "tüzel kişiler hakkında ceza yaptırımının uygulanamayacağı, ancak suç dolayısıyla kanunda öngörülen güvenlik tedbiri niteliğindeki yaptırımların uygulanabileceği" hükmüne yer verildiği,
01.06.2005 tarihinde yürürlüğe giren TCK. nün genel hükümlerine aykırı olan özel yasalardaki hükümlerin uygulanamayacağı, ancak bu kural yürürlüğünün en son 31.12.2008 tarihine kadar ertelendiği, bu tarihten önce hüküm verilirken 3167 sayılı yasanın 16/2 maddesindeki cezanın uygulanması gerektiği, 01.01.2009 tarihinden sonra tüzelkişilere ceza verilemeyeceği, bugünkü gün itibarıyla sanık şirkete ceza verilemeyeceği, kesinleşmiş cezaların da infaz edilemeyeceği gözetilerek, sanık şirket hakkında kurulan adli para cezası verilmesi yönündeki bölümün kaldırılarak hükümlüşirkete ceza verilmesine yer olmadığına;özel yasalarda nisbi ve makdu ceza belirlenmesinin TCK.nun genel hükümlerine aykırı olamayacağı gözetilerek, hükümlü M.Ö. hakkındaki talebin reddine karar vermek gerekmiştir.
HÜKÜM: Açıklanan nedenlerle,
1. Hükümlü M.Ö. cezasının ortadan kaldırılması yönündeki taleabin REDDİNE,
2. Hükümlüşirket hakkında mahkememizin 12.07.2007 gün ve 2007/487 esas, 2007/554 karar sayılı ilamıyla adli para cezası verilmesi yönündeki bölümün kaldırılmasına, SANIK ŞİRKETE CEZA VERİLMESİNE YER OLMADIĞINA,
Katılan vekili ve sanıkların yokluklarında, C.Savcısı, katılan vekili ve sanık şirket ve sanık M. O. müdafi yönünden kararın kendilerine tebliğinden itibaren 7 gün içerisinde mahkememize dilekçe vermek veya Z.Katibine beyanda bulunmak suretiyle Yargıtay nezdinde temyiz yolu açık olmak üzere karar verildi.14/02/2009

Adsız dedi ki...

sayın görkem,

bu adalet org da ben de dosyalarıma baktım fakat ben gördümki daha önceden hapis kararım olan 2 dosyam vardı fakat ben onları ödedim ve infazdanda polistende düşümünü yaptırdım ama yinede görünüyor
yani çok sağlıklı olduğunu düşünmüyorum en güzeli bir avukat yardımcılığı ile çeklerinizin dagıldığı illere göre adliye infazdan araştırırsanız daha sağlıklı olacağını düşünüyorum

ayça

Adsız dedi ki...

ayça hanım,
o süreç ile ilgili tereddütüm yok,konu şu ben adli sicil kaydı aldım ve o kayıtta hakkımda açılmış davaları gördüm,acaba diyorum tüm davaları işlemişler midir.eğer işlemişlerse umduğumdan daha az dava ile karşı karşıyayım demektire ki bu benim için iyi birşey.eğer işlenmemişler de varsa o zaman benim durumum vahim bir hal alıyor ki eğer yargıtay falan bir kurum el atmazsa adam öldürmüş gibi muamele göreceğim demektir....

Adsız dedi ki...

ayça hanım,
o süreç ile ilgili tereddütüm yok,konu şu ben adli sicil kaydı aldım ve o kayıtta hakkımda açılmış davaları gördüm,acaba diyorum tüm davaları işlemişler midir.eğer işlemişlerse umduğumdan daha az dava ile karşı karşıyayım demektire ki bu benim için iyi birşey.eğer işlenmemişler de varsa o zaman benim durumum vahim bir hal alıyor ki eğer yargıtay falan bir kurum el atmazsa adam öldürmüş gibi muamele göreceğim demektir....

Adsız dedi ki...

Görkem

Uyap ayrı bir olay infaz ayrı bir olay.

karar cıkmıs olabilir infaza işlenmeyebiliyor benim dediğim o olay. ama bildigim kadarı ile uyap saglıklı bir site

Sabır

Adsız dedi ki...

ayça hanım
avukatlara sorgulatın tavsiyeniz ile ilgili enterasan birşey söylüyeyim;bursa adliyesinde hakkımda açılmış 3 dava vardı,hatta 2'si için ifade bile vermiştim.geçen sene bir avukata rica ettim ve hakkımda bursada açılmış tüm dava dosyalarına bakıver dedim.hakkında açılmış hiç dava yok dedi,olduğu konusunda ısrar edince sonuçlanmış bile olsa çıkardı savcılıktan,demek ki alacaklıların dosyaları geri çekmiş dedi.yani bilmiyorum görünmeyen bir el bana yardım edip dosyalarımı kaybediyor yoksa acısı sonradan mı çıkacak.bekleyip göreceğiz....sahi bu konudaki yorumunuz ne,böyle birşey olması mümkün mü....

Adsız dedi ki...

ayça hanım
avukatlara sorgulatın tavsiyeniz ile ilgili enterasan birşey söylüyeyim;bursa adliyesinde hakkımda açılmış 3 dava vardı,hatta 2'si için ifade bile vermiştim.geçen sene bir avukata rica ettim ve hakkımda bursada açılmış tüm dava dosyalarına bakıver dedim.hakkında açılmış hiç dava yok dedi,olduğu konusunda ısrar edince sonuçlanmış bile olsa çıkardı savcılıktan,demek ki alacaklıların dosyaları geri çekmiş dedi.yani bilmiyorum görünmeyen bir el bana yardım edip dosyalarımı kaybediyor yoksa acısı sonradan mı çıkacak.bekleyip göreceğiz....sahi bu konudaki yorumunuz ne,böyle birşey olması mümkün mü....

Adsız dedi ki...

sayın görkem,
peki, siz kaç tane çekiniz açıkta olduğunu bliyorsanız zaten açılan davaların sayısıyla örtüşüyor olması lazım

ayça

Adsız dedi ki...

sabır ağabey,bursadaki dosyalarımı araştıran avukat dosya infaza da gitse eğer davan varsa çıkar dedi,bakmış yok dedi.hatta ben sonra uyaptan kontrol ettim gerçekten hakkımda açılmış bir dava olmadığını gördüm bursa ve ilçelerindeki adliyelerde.garip ama gerçek....

Adsız dedi ki...

arkadaşlar faruk erdem in yazıları çıkardı takvim gazetesinde çeklerle ilgili..şu anda faruk erdem in adı takvim gazetesi yazarları içerisinde bile yer almıyor.. ne diyorsunuz bu işe şimdi..?

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar
Uyap den bulabildiğim Yargıtay Ceza Dairelerinin 2009 yılı içinde alınmış Karşılıksız Çeklere ilişkin bozma veya Onama kararlarını diğer siteye ekliyeceğim. o kararlara bakıp bir fikir sahibi olabilirsiniz

Adsız dedi ki...

ayça hanım o konuda muamma.mesela bir bankadan aldığım çek karnesinin çok iyi biliyorum ki 18 çeki karşılıksız kaldı,geçen gün başka bir iş için bankaya gittim,karşılıksız çekim sistemde 12 olarak görünüyor,6 çekim ise boşta görünüyor,yani alacaklılar yazdırmamışlar bile.bu da enterasan biliyorum ama valla gerçek....

Adsız dedi ki...

mahkemeler dosyayı uyap a işlediyse uyapta gözüküyor aboneysen cep tel geliyor bazı adliyelerde hala işlenmemiş dosyalar var örnek ist. eyüp,gaziosmanpaşa adliyelerinde problem var ekrandan göremediğim dosyalar adliye gidip buldum....

Adsız dedi ki...

en güzel temizlik yargıtay kararı galiba....

Adsız dedi ki...

en güzel temizlik yargıtay kararı galiba....

Adsız dedi ki...

sayın görkem ,

doğrudur,o bahsettiğiniz avukat muhtemelen adliyenin hazırlık kaleminden sormuştur eğer bir dosya infaza düşmüsse ,hazırlık kaleminde görünmüyor artik .yani sorgulamayı direk infazdan yapmak gerekiyor .aynı olayı 2007 de ben polis te başka bir konuyla alakalı ifade vermem gerekiyordu avukata adliyeden bakmasını istedim acaba hakkımda herhangi bir şey varmıdır diye avukat beni aradı yok her şey temiz dedi yarım saat sonra ifade vermek için emniyete gittim ifademi verdim arkadan bana sizi tutukluyoruz dediler ve doğru cezaevine meğerse 3 dosyadan yakalamam varmış 9 gün içeride kaldım 20 bin ytl ödedim çıktım 6 ay sonra 6 dosyadan daha hakkım da tutuklama var benimde şu an 60 bin ödersem temizleniyorum ama para yok malum kriz bizi teğet geçti.
ayça

Adsız dedi ki...

sn levent
23-02 de sn osmanın göndermiş olduğu asliye ceza mhkemesi kararı hakkındaki yorumunuz nedir?

bir yudum huzur

karadenizlim2 dedi ki...

arkadaşlar bence av levent diye kendini tanıtan kişi diger sitenin kurucularından biri ve sürekli cevapları oraya yazıyorum diyerek bizi diger siteye yöneltmeye çalışıyo burda başladık burda bitirelim derim ben sonuçta kayda değer hiç bir açıklaması yok av.leventin hem burası resmi bir site kimsenin rant saglaması için bizi kullanmasına izin vermeyelim saygılar vede yargıtay bu onama kararını vermişmi vermemişmi bi bilen var eger biliyorsanız verdi yada vermedi diye yazın lütfen büsürü hukuk terimleri kullanıyosunuz hiç bişe anlayamıyorum tekrar saygılar

Adsız dedi ki...

arkadaşlar yalnız bu çektiğimiz eziyetin,korkunun bedeli parayla ölçülmez bence benim kalan derdimde 50 bin tl, param olsa şu an 50 bin değil 300 bin 500 bin verip bunları yaşamak istemezdim.....

Adsız dedi ki...

23.02 osman arkadaşın yazısında 3. asliye ceza mahkemesi direkt olarak hapis cezasını vermiş ve demişki.. yargıtay yolu yani temizi açıktır yargıtaya gönderebilirsin demiş sevgili arkadaşım..

Adsız dedi ki...

karadenizlim 2 arkadaşa hak veriyorum .. korhan

Adsız dedi ki...

arkadaşlar uyap tan nasıl bakıyosunuz dosyalara

Adsız dedi ki...

SN ARKADAŞLAR

GENELDE HEM TÜZEL KİŞİLİK HEMDE YARARINA ÇEK KEŞİDE EDEN YETKİLİ KİŞİ CEZA ALMIŞSA 5. MADDEYE GÖRE ŞİRKETE BERAAT.YARARINA ÇEK KEŞİDE EDEN YETKİLİYE İTİRAZIN REDDİ KARARI ÇKIYOR..GENELDE BÖYLE...

MY WAY

Adsız dedi ki...

yargıtaydan çıkacak emsal karar beklenecek...bu da az bi zaman sonra olacak..konu netleşecek..şimdi olayı daha derinşleştirmek konuda uzmanlık ister...bende burada şu ana kadar bi uzman göremedim...kusurada bakmayın yani..saygılar...

Adsız dedi ki...

özel yasalarda nisbi ve makdu ceza belirlenmesinin TCK.nun genel hükümlerine aykırı olamayacağı gözetilerek, hükümlü M.Ö. hakkındaki talebin reddine karar vermek gerekmiştir.
HÜKÜM: Açıklanan nedenlerle,
1. Hükümlü M.Ö. cezasının ortadan kaldırılması yönündeki taleabin REDDİNE,
-----------------------------------
sn levent
bildiğim kadarıyla avukatsınız
yukarıdaki karar cümlesinden 1-1 2009 tarihinden sonra şirketlere ceza verilemez fakat şieket temsilcilerine ve şahıslara yukarıda kopyaladığım bölümden dolayı ceza verilebilir hükmünü mü anlayacağız

bir yudum huzur

Adsız dedi ki...

biraz bekleyin "bir yudum huzur"
abisi sorup gelsin size yanıtlar...
sanalda nası da aldanıyorsunuz anlamıyorum:((

Adsız dedi ki...

neyi aladanıyoruz sayın seker?
burası dalga geçme yerimi?
dalga geçecek olan varsa o sitelerden çok var nette

bir yudumhuzur

Adsız dedi ki...

ii o zaman devam edin...

Adsız dedi ki...

SAYIN HUKUKÇU



BU KADAR İNSANI BU SİTEYE BAGLADINIZ AMA SİZ YOKSUNUZ LÜTFEN BİRAN ÖNCE BİZE BİLGİ VERİRMİSİNİZ BİRDE SİZ VURMAYIN BİZE BİZ GELECEGİMİZİ BAGLADIK SİZE LÜTFEN SİZDEN BİRAZ DAHA DUYARLI OLMANIZI BEKLİYORUZ

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ne kadar ön yargılı davranıyorsunuz diğer bloğa baktım şimdi sayın av.levent bir sürü yargıtayın bozduğu kararları kopyalamış kararları inceleyin derim işinize yarabilir noktalar olabilir mesela bir tanesinde usülsüz tebligat olduğundan ceza kaldırılmış gibi görünüyor

ayça

Adsız dedi ki...

ben sadece uyardım gerisi kişinin dahlindedir..saygılar..

Adsız dedi ki...

Benim diğer siteyle alakam yoktur.. Burda yazılan yorumlar google arama sayfalarında çıkmakta sık kullanıldığından dolayı..
Yazıları diğer siteye eklemenin nedenini daha önce belirtmiştim..
Sizin rantla ne alakanız var anlayabilmişte değilim..
Uyaptan kopyala yapıştır yapıyorum ve bu Hukuk paylaşım siteleri haricinde yasaktır.
Sizin rant paranoyanız yüzünden kendimi riske atacakda değilim.
Vazgeçtim yazmıyorum
Beraat kararı vardı onuda yazmıyorum
İyi geceler

Adsız dedi ki...

kalsaydında her av. ın bilmemesinin mümkün olmadığı bir kaç kanunun maddelerini sorup..(şu hangi madde gibi)
hemen anında yanıt alabilseydik sizden??
bi kanıtlasaydınız kendinizi...hıı sakın bana burada size kendimi kanıtlamak zorunda deilim falan da demeyiniz...saygılar..

Adsız dedi ki...

FLAŞ!!!......FLAŞ!!!....FLAŞ!!.....

ŞOK!!!.......ŞOK!!!.....ŞOK!!!.....

ANAM!!!.....ANAM!!!....ANAM!!!.....

HABER GELİYOR.... YORUM GELİYOR...

HEPİNİZİZN ATLADIĞI ANCAK ACAR MUHABİRİNİZ SONTÜRK YAKALADI.....


İŞTE YORUM İŞTE HABER OKUYUN VE TARTIŞIN LÜTFEN.....

BAKIN BAKALIM SAYIN HUKUKÇULARIMIZ TORBA KANUNDA ÇEK KANUNA İLAVETEN YAPILAN ÇEKİ TARİHİNDE TAHİL EDİLMESİ KOŞULU LEHE KANUN UYGULANMASI GEREKLİLİĞİ NEDENİYLE NELER SÖYLEMİŞLER......

ÇOK İLGİNÇ....ÇOK ÖNEMLİ......

"Lehe kanunun tespitinde soyut olarak hangi kanunun diğerine göre lehe olduğunu söylemek mümkündür. Sözgelimi eylemi suç olmaktan çıkaran, hapis cezası yerine adli yada idari para cezası getiren, şikayetten vazgeçme varsa, suçun takibini şikayete yada diğer kanuna göre oluşmamış şarta bağlayan[1], suçu zamanaşımına uğratacak şekilde zamanaşımı süresini kısaltan, sonradan meydana gelecek bazı durumların cezaya ve infaza etkisini değiştiren[2] kanun lehe kanundur. Cezaların alt ve üst sınırlarındaki değişikliğe göre ise alt sınırları aynı, üst sınırları farklı olan cezalarda üst sınırı az olan, üst sınırları aynı alt sınırları farklı olan cezada alt sınırı az olan, üst ve alt sınırları birbirinden farklı ise somut uygulamaya göre belirlenecek ceza lehedir[3].

[1] CGK 31.01.2006 10-10/8 YKD Haziran 2006 ; “…Noterlerin görevleri sebebiyle işledikleri suçlardan dolayı kovuşturma yapılması, Adalet Bakanlığının iznine bağlı değilken bu kanunun 153 maddesiyle izin alınması mecburiyeti konulmuş olmasına…. Takibat izni verilmemesi halinde suçluluk söz konusu olamayacağından lehe hüküm ifade eden izin alınması keyfiyetinin makabline teşmili TCK nın 2, maddesi hükmü icabıdır 4. CD 13.11.1973 11662/8850” Bkz Yaşar Osman Uygulamada Türk Ceza Yasası Ankara 2000 s. 65 ; 765 sayılı TCK 459 ve 5237 sayılı yasanın 89/5 maddesi gibi
[1] 765 sayılı yasanın 237/4 ve 5237 sayılı yasanın 230/5 maddesi gibi

Yukarıda bahsettiğimiz gibi lehe kanunun soyut olarak tespitinde bazı kurallar olsa bile, 5252 sayılı yasanın 9/3 maddesinde belirtildiği gibi lehe kanunun tespitinde asıl olan “önceki ve sonraki kanunların ilgili bütün hükümlerinin olaya uygulanarak, ortaya çıkan sonuçların birbirleriyle karşılaştırılması”dır. Soyut kabuller, olaya göre yanıltıcı olabilir. Bu nedenle aşağıda, lehe kanunun tespiti açısından konuyu maddi ceza hukuku ve infaz hukuku açısından iki gruba ayırmakta yarar vardır. "

Bu durumda şimdiki kanuna göre keşide tarihinden önce (31.12.2009 a kadar) yazılan çekler suç teşkil etmiyorsa, bu geçmişe de şamildir.


"SONTÜRK"
SİTENİN EN SEVİLMEYEN GENCİ İFTİHARLA SUNAR......

Unknown dedi ki...

arkadaşlar mahkemeler şirkete verilen cezayı kaldırmış şirket çekini imzalayana cezayı veriyor.
şahıs şirketlerinde zaten değişen bişey yok. kısaca her şekilde cezayı veriyorlar.
değişen veya değişecek bişey yok değişen sadece şirkete kesilen ceza
mahkemeler butun uygulamalarını yenı sekle göre yapıyorlar. bence hepimize geçmiş olsun

Adsız dedi ki...

levent bey,

lütfen herkesi aynı kefeye koymayınız .
burada gerçekten yardıma ihtiyacı olanlar var siz devam edin rica edicem

ayça

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR ABUK SUBUK KONUŞMALARINIZDAN DOLAYI HUKUKÇUDA GİTTİ ŞİMDİDE SN. LEVENT BEYİ KAÇIRACAKSINIZ LÜTFEN SAÇMA FİKİRLERİNİZİ KENDİNİZE SAKLAYIN İNANMASANIZDA YAZMAYIN HUKUKÇULARI BİR BİR KAÇIRMAYIN OFFFFFFF

Adsız dedi ki...

sn levent
insanların canı burnuda bunu siteyi takip ettiğiniz için görmüşsünüzdür
insanlar çresizlikiçerisinde
bir yandan bilinçsiz veya işine gelmediği için avukatlarından bilgi alamıyor veya yardım göremiyorlar
lütfen siz arkadaşların kusuruna bakmayın
burada bize ulaşacak her sağlıklı bilgi bizm için bir umut ışığıdır
bir yudumhuzur

Adsız dedi ki...

SN LEVENT BY
23,43 DE YAZILAN YAZININ ANLAMINI AÇIKLARMISINIZ LÜTFEN BEN BİŞEY ANLAYAMADIMDA

Adsız dedi ki...

ben avukat olacağım...geleceğim burada bi ton lay lay yapacağım...ve benden endişle edenlerden biri çıkacak diyecek ki ..kal ispatla kendini...eğer anında şuraya çıkıp tmm ark ım sor. hangi kanunun hangi maddesi demez isem yazıklar olsun bana... paranoyadan bahsediyor beyefendi..bence kendisi yaşıyor ve malesef de yaşatıyor...ayıp ayıp..çıkart sahte cübbenide ego tatmini yapma buralarda...nolur ki zaten burası sanal ortam sayın levent...saygılar...

Adsız dedi ki...

SAYIN ŞEKER ,ŞEKERLER TATLIDIR AMA SİZ ACISINIZ ALIN LEVENT BEYİDE BÖYLELİKLE KAYBETTİK BİZLERE İLERLEYEN GÜNLERDE FAYDASI OLABİLİRDİ.

AYÇA

Adsız dedi ki...

işte bu ve bunun gibiler siteyi karıştırmayı hedef almış insanlardır...gördünüz işte ...dahası yok bunun ...herkese ii geceler...byee..

Adsız dedi ki...

GİDELİM YATALIM SİNCANDA ARKADAŞLAR KORKUNU ECELE FAYDASI YOK...

ORDAN ÇIKINCADA TOPLUCA Bİ ŞİRKET KURUP DOLANDIALIM HERKESİ...NASIL OLSA DÜRÜSTTEN DAHA AZ CEZA ALIRIZ...
EĞER TEK TEK YİNE ESKİ SALAKLIĞIMIZDA GDİPTE FİRMA KURAR VE GENE DÜRÜSTÇE MALLARI İCRADA UCUZCA SATTIRIP ÜSTÜNÜDE KODESTE ÖDERİZ ONON İÇİN BİZ ELELE VERİP DOLANDIRMAYI ÖĞRENELİM... BAKIN ZATEN Bİ AVUÇ ADAMIZ NOLCAK Kİ... DEMİ YANİ...


"SONTÜRK"
GELMİŞ GEÇMİŞ EN SEVİMSİZ SİTEBAZ ADAM...

Adsız dedi ki...

sayın ayça ...uyuyorsak ayakta da uyumuyoruz arkadaşım...ltf.. saygılar..

Adsız dedi ki...

VE DE AVUKAT BEYİN DEDİĞİ O BLOĞU DA PINAR ARKADAŞIMIZ YAPMIŞTI EGER BU TARAFTA HERHANGİ BİR DURUM OLURSA DİYE

AYÇA

Adsız dedi ki...

bir yudum huzur
16/2maddesi gereğince tüzel kişiler(Şirket) hakkında ceza verilemez. fakat şirket yetkilileri ve gerçek kişiler cezalandırılır..

Şeker; Çekle ilgili kararları tarayıp sizlerle ilgili konuları kes kopyala sebebi ile meşguldüm, yazınızın içeriğini okuyamadım.. varsa bir sorunuz sorun..

Adsız dedi ki...

arkadaşlar, UYAP tan nasıl bakıyorsunuz..ben araştıramadım..tşklr.

Adsız dedi ki...

SN ARKADAŞLAR

BU GÜNE KADAR BU KARARLARI BİZE Bİ ŞEKİLDE ULAŞTIRAN BİR SAYIN HUKUKÇU BİRDE SAYIN LEVENT BEY VAR..DAHA ÖNCE YAZILAN KEDİ CİĞER YAZAN ARKADAŞA AÇIKLADI VE ÇOK MAKUL BİR AÇIKLAMA.KARŞILIKSIZ YARDIMCI OLMAYA ÇALIŞAN İNSANLARA SAYGILI OLMAK BİR ERDEMDİR..ÇÜNKÜ DEVİR ÖYLE BİR DEVİR Kİ VE NE YAZIK Kİ İNSANLAR BEDAVA BİR SELAMI DAHA BİRBİRİNDEN ESİRGER VAZİYETE GELDİ..LÜTFEN BİZ BÖYLE OLMAYALIM..

BANA BİR HARF ÖĞRETENİN KIRK YIL KÖLESİ OLURUM DEMİŞ ATALARIMIZ...

MY WAY

Adsız dedi ki...

ULEN KİMSE BENİ CİDDİYE NİYE ALMIYOR....

NOLUYO YAAAA...

BEN ADAM DEĞİLMİYİM....

BENDE SİZDENİM....
ANAAA KİMZE KAZIMIYO BENİ...

MİLLETTENDE OKADAR AF DİLEDİK HAA...

YAZIKLAR OSSUN SİZE VE EMEKLERİME BEEE...

"SONTÜRK"
YALNIZ ADAM....

Adsız dedi ki...

SAYIN ADSIZ ;

UYAPTAN BİLDİĞİM KADARI KENDİ ADINIZA KAYITLI BİR CEP TEL.DEN ABONE OLUYORSUNUZ VE KİMLİK NO İLE SORGULAMA YAPIYORSUNUZ BELLİ BİR ÜCRET KARŞILIĞI

AYÇA

Adsız dedi ki...

40 yıl köle olmaya gerek yok sayın my way...40 gün yatar çıkar insanlar yani...matematikte yalan olmaz..saygılar..

Adsız dedi ki...

Sayın Şeker
Hukuk alanında bilginiz varsa bu sitede işiniz ne?
Bu sitedekilere yardım yapıyorum diyorsanız ne yaptınız?
Burda kimse kanun maddelerini bilmez sadece işine geleni alır ve ben en yalın cevaplarla vermeye çalışıyorum
Rant mselesi nedir anlayabilmiş değilim
Yargıtay kararlarını veriyorum inanmayan yargıtay dosya sorgulamadan kontrol eder
Sizin derdiniz ne?

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR İYİ AKŞAMLAR 19 AKŞAMININ YORUMLARINI NASIL BULABİLİRİM SİTEDE

Adsız dedi ki...

AGRESİF OLMİM OLMİM DİYORUM...

AMMAA NERDE BENDE O SABIR...
SABIR DEDİMDE SABIR ABİ NERELERDESİN ABİ SEN BARİ
BENİ CİDDİYE AL BEN ESKİLERİN HAYRANIYIM BEN HEP SİZLERİ OKUP BU GÜNLERE KADAR GELDİM...

AH NEREDE O ESKİ YORUMLAR AAHHH AAHHHH...

"SONTÜRK"
SİTENİN EN TEK ADAMI

Adsız dedi ki...

altta eski yi tıkla

Adsız dedi ki...

sayın levent...öncelikle konuşmalarımıza biraz daha dikkat edelim... ben biliyorum yada katkım var demedim...hiçbirzamanda bunu anlatmadım insanlara ben... burada copy yapıp temcit pilavı gibi aynı şeyleri yayınlamanın mantığı nedir..çok biliyorsanız tek cümle yanıt verirsiniz...hıı sorarlar size argümanını sunarsınız...bunuda size öğretecek deilim ben...

Adsız dedi ki...

sayın levent...öncelikle konuşmalarımıza biraz daha dikkat edelim... ben biliyorum yada katkım var demedim...hiçbirzamanda bunu anlatmadım insanlara ben... burada copy yapıp temcit pilavı gibi aynı şeyleri yayınlamanın mantığı nedir..çok biliyorsanız tek cümle yanıt verirsiniz...hıı sorarlar size argümanını sunarsınız...bunuda size öğretecek deilim ben...

Adsız dedi ki...

ayrıca avukatlık konusuna gelince ..konu ile ilgili sorularım olacak size ...hazırlıklı çıkacağım karşınıza ok? arzu ederseniz siz de avukatınızı çağırabilirsiniz yanınıza...saygılar..

Adsız dedi ki...

ayrıca avukatlık konusuna gelince ..konu ile ilgili sorularım olacak size ...hazırlıklı çıkacağım karşınıza ok? arzu ederseniz siz de avukatınızı çağırabilirsiniz yanınıza...saygılar..

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar,
biliyorum hepinizin adrenilleri yüksek,lütfen birbirinize sataşıp kavga yapmayalım,bu gece SAYIN HUKUKCUMUZ da gelecek.olaylara daha ılımlı yaklaşalım lütfen

Sabır

Adsız dedi ki...

Bakın Arkadaşlar
Kesinlikle yorum yapmıyorum bu iş zaman içinde çözülür diyorum
Sadece Yargıtay 10.Ceza Dairesinin kararlarını yazdım
Buda kontrole açık olan kararlar bu kadar basit..
şeker in yorumlarını dikkate alıp gitmekte hoş değil ama nedir ? ne yapılır bilmiyorum?

Adsız dedi ki...

TIK YOK YYA HAYRETSİNİZ BİŞEY VALLA HA...

"SONTÜRK"
BİR GARİP ADAM....

Adsız dedi ki...

arkadaşlar burada ; bir kişi değişik rumuzlar kullanarak bizimle alay ediyor..ehh etme bulma dünyası bir gün onunda başına gelir İNŞALLAH ...lütfen burası saygı değer bir yer,,bizimle alay etmeyin..zaten dünyamız kararmış..bir umutla burayı takip ediyoruz..AASAA

Adsız dedi ki...

Levent Bey;
mesele ne kadar zaman surer size göre

Sabır

Adsız dedi ki...

SBIR ABİ SENİN SESİNİ DUYDUM GİBİ SANKİ...
SABIR ABİ SANA SELAM VERDİYDİM...ALMADIN MI....

"SONTÜRK"
YALNIZLAR ALEMİNİN KRALI....

Adsız dedi ki...

SAYIN LEVENT BEY,DİGER BLOĞDAN BOZMA KARARLARINI BENDE KOPYA ETTİM KENDİ WORD DOSYAMA ,ÖZELLİKLE BİR BOZMA KARARINDA USÜLSÜZ TEBLİGAT OLAYI VAR BENİM DOSYALARIMDADA ELİME ULAŞAN HİÇ TEBLİGAT YOKTU POSTACILAR GİDİP HERHANGİ BİR MUHTARLIĞA BIRAKIYORLAR MEKTUPLARI VE BÖYLECE TEBLİGATLAR TEBLİĞ EDİLMİŞ KABUL EDİLİYOR VE BİLDİĞİM KADARIYLADA BÖRLE BİR TEBLİGAT MADDESİDE VAR MESELA BELİRTİLEN BİR ADRESE KAPIYA POSTACI YAPIŞTIRIYOR VE TEBLİĞ EDİLMİŞ SAYILIYOR HALBUKİ TEBLİGAT YAPILACAK KİŞİNİN O ADRESTE İKAMETİ OLMADIĞI HALDE LÜTFEN BİR AÇIKLMA YAPARSANIZ SEVİNİRİM

AYÇA

Adsız dedi ki...

Sabır
Karşılıksız çeklerle ilgili Yargıtay Kararlarında görebildiğim kadarıyla en son hükümde 2 karşı oy var
İlk karada bu sayı 1 di
sanırım ilerde 3 ü bulacak..
Bu açıdan bir tarih vermek zor

Adsız dedi ki...

EYYY TÜRK MİLLETİ Bİ SELAM VERDİK ALAN Bİ ALLAHIN KULU ÇIKMADI YA...


"SONTÜRK"

SİTE BEKÇİSİ HA HA HA HA....

Adsız dedi ki...

İYİ AKŞAMLAR SONTÜRK,

AYÇA

Adsız dedi ki...

ALLAH RAZI OLSUN ALLAH NE MURADIN VARSA VERSİN ALLAH TUTTUĞUNU ALTIN ETSİN KARDEŞ...
İŞTE BU YA BUNUDA ESİRGEDİNİZ YA EY SİTENİN DİĞERLERİ SİZİ ESFLE KINIYORUM... AYÇA KARDEŞİM AYRI O BİİRRRR İNSANOĞLU O BİİRRR İYİLİK MELEĞİ O BİİİİRRRR HOŞGÖRÜ ABİDESİ O BİİRRRR O BİİİRR MELEK YA MELEK ... ALKIŞ ALKIŞ ALKIŞ....


"SONTÜRK"

ARTIK YALNIZ OLMAYAN ADAM...

Adsız dedi ki...

TEŞEKKÜRLER SONTÜRK ,

ALLAH HERKESİN GÖNLÜNE GÖRE VERSİN

AYÇA

Adsız dedi ki...

SN AVUKATIM

PARA CEZASINDAN SONRA KAÇ GÜN İÇİNDE HAPİS CEZASI VERİLİYOR VE İNFAZ SÜRESİ BAŞLIYOR SÖYLEYEBİLİRMİSİNİZ...

"SONTÜRK"
O ŞİMDİ KAÇAK DOKTOR KİMBIL...

Adsız dedi ki...

sayın levent burada mısınız?

Adsız dedi ki...

Ayça
Tebligat Kanunu’nun 35/son maddesinde sayılan kurum ve kuruluşlara sanık tarafından bildirilmiş bulunan adrese gönderilmesi gerekir tebligat memurunca sanığın adresini değiştirmesi ve yeni adresinin belirlenememesi nedeniyle davetiyenin tebliğ edilemeyerek iade edilmesi durumunda, bu kez Tebligat Kanunu’nun 35. maddesine göre tebliğ edilmesi gerekir.

Tebligat Kanunu’nun 35. maddesi: Adresini değiştiren kimse yenisini bildirmediği ve yeni adres tebliğ memurunca da tespit edilemediği takdirde tebliğ olunacak evrakın bir nüshası eski adrese ait binanın kapısına asılır ve asılma tarihi, tebliğ tarihi sayılır.

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR SİZDE DE ALTTA GOOGLE
HATA VERİYORMU

AYÇA

Adsız dedi ki...

AYÇA KARDEŞ SENİ SEVMEYEN ÖLSÜN...

"SONTÜRK"
O ARTIK HERKESİ SEVİYOR Kİ...

Adsız dedi ki...

SONTÜRK
Mahkeme kararının kesinleşmesinden sonra, savcılık ödeme tebliği çıkarır, ödeme tebliğ edildikten sonra süre 30 gündür. bu sureden sonra infaz kalemine yakalama müzekeresi çıkarılır

Adsız dedi ki...

SAYIN AV.LEVENT ,

YARGITAY BU DURUMDA NASIL BOZMA KARARI VERMİŞ ONU ANLAYAMADIM.

AYÇA

Adsız dedi ki...

AYÇA
Hangi konuda?

Adsız dedi ki...

SAYIN AV. LEVENT

SİZ İST.AVUKATIMISINIZ?

AYÇA

Adsız dedi ki...

sn levent
2-3 gün önce mecliste çekte vade olabileceği ve vadesinden önce ödeme yapılamayacağı kararı alındı
buna göre artık çek bono gibi kabul edilemelidir diyebilirmiyiz?

bir yudum huzur

Adsız dedi ki...

Antalya

Adsız dedi ki...

SAYIN ADSIZ ;

YARGITAY BİR KARARDA USULSÜZ TEBLİGATTAN BOZMA KARARI VERMİŞ

ONU SORUYORUM ÖNCEKİ YAZILARI OKURSANIZ

AYÇA

Adsız dedi ki...

soru sormak istiyorum?? var mıdır bir avukat bana yanıtlasın...??

Adsız dedi ki...

yoktur elbette....çünkü sitede avukat yoktur...

Adsız dedi ki...

SAYIN ŞEKER,

AVUKATIMIZ SORULARIMIZI GÜZELCE CEVAPLIYOR UMARIM TATMİN OLMUŞSUNUZDUR. SİZİ KIZDIRMAK İÇİN YAZMIYORUM YANLIŞ ANLAMAYIN

AYÇA

Adsız dedi ki...

sorularımı sordum...yanıtını da aldım ..çok tşk ederim...

Adsız dedi ki...

bir yudum huzur
Çek bir havale kıymetli evrak sayılmaktadır. görüldüğünde veya talep halinde ödenir. Tahviller ve Hazine Bonolarıda kıymetli evraktır ve talep halinde (Resmi Gazetede yayınlanan günlük kur oranında Faizler düşülerek) ödenir.
çekte vade şartı konulması Çekleri senet vasfına sokar.. Bu açık..
Anayasa Mahkemesi Çeklerde hapis kararını verirken Çekleri senet değil bir havale aracı olarak görmüş ve anayasaya uygundur demiştir.
Bu son düzenleme ile çek kanunu yeniden Anayasa mahkemesine taşınacaktır diye düşünüyorum

Adsız dedi ki...

sayın ayça sizinle muhatap deilim...ltf karşılıklı yazışmayalım...saygılar...

Adsız dedi ki...

teşekkür edrim sn levent
ben cevabımı aldım

bir yudum huzur

uludağ dedi ki...

MERHABA SAYIN LEVENT BEY KARDEŞİM

BENİM ACİZANE SORUM ŞU OLACAK CEVAP VEREBİLİRSENİZ ÇOK SEVİNECEĞİM; ŞİMDİ KARŞILIKSIZ ÇEKE TORBA KANUNUN İÇİNDE VADESİNDEN ÖNCE ÇEKİLEMEZ DİYE BİR EK MADDE KOYDULAR. BU ÇEKİ HEM BONO ÖZELLİĞİ VERMİŞ OLUP HEMDE DEĞERLİ EVRAK OLMA ÖZELLİĞİNDEN ALIKOYMUYORMU?

BİRDE BU UYGULAMA LEHE KANUN HÜKMÜNE GÖRE GERİYE DÖNÜK TÜM ÇEKLERİ KAPSAMIYORMU? KAPSIYORSA NE YAPILMALIDIR..

CEVAPLARINIZ İÇİN ŞİMDİDEN SONSUZ TEŞEKKÜRLER...

Adsız dedi ki...

SN LEVENT BEY

ÇEKE VADE KONULMASININ MECLİSTEN GEÇMİŞ OLMASI BİR LEHE KANUN OLARAK KULLANILABİLİRMİ?

YENİ BİR İTİRAZ SEBEBİ OLABİLİR Mİ?

TEŞEKKÜRLER..

MY WAY

«En Eski ‹Eski   4201 – 4400 / 22646   Yeni› En yeni»

Yeni anayasa yapılmalı mı?

AKP'nin tavrı kürt sorununun çözümüne olumlu katkı yapıyor mu?

DTP'nin tavrı kürt sorununun çözümüne olumlu katkı yapıyor mu?