MADDE 33 - SUÇ VE CEZALARA İLİŞKİN ESASLAR

Suç ve cezalara ilişkin esaslar
Madde 33- (1) Suç ile ceza ve ceza yerine geçen güvenlik tedbirleri ancak kanunla konulur. Kimse, işlendiği zaman yürürlükte bulunan kanunun suç saymadığı bir fiili gerçekleştirmesinden dolayı cezalandırılamaz ve kimseye suçu işlediği zaman kanunda o suç için konulmuş olan cezadan daha ağır bir ceza verilemez.
(2) Suç ve ceza zamanaşımı ile ceza mahkûmiyetinin sonuçları konusunda da birinci fıkra uygulanır.
(3) Suçluluğu kesin mahkeme kararı ile hükmen sabit oluncaya kadar, kimse suçlu sayılamaz.
(4) Hiç kimse, kendisini ve kanunda gösterilen yakınlarını suçlayan bir beyanda bulunmaya veya bu yolda delil göstermeye zorlanamaz.
(5) Ceza sorumluluğu şahsîdir.
(6) Hiç kimse, yalnızca sözleşmeden doğan bir yükümlülüğü yerine getirememesinden dolayı hürriyetinden alıkonulamaz.
(7) Ölüm cezası ve genel müsadere cezası verilemez.
(8) Kamu İdaresi, kişi hürriyetinin kısıtlanması sonucunu doğuran bir müeyyide uygulayamaz. Türk Silâhlı Kuvvetlerinin iç düzeni bakımından bu hükme kanunla istisnalar getirilebilir.
(9) Uluslararası Ceza Divanına taraf olmanın gerektirdiği yükümlülükler hariç olmak üzere, vatandaş, suç sebebiyle yabancı bir ülkeye verilemez.

22.646 yorum:

«En Eski   ‹Eski   4601 – 4800 / 22646   Yeni›   En yeni»
Adsız dedi ki...

sayın kader üç gün daha sabredin diyosunuzda çarşamba günü beklediginiz bildiginiz bişeymi var

Adsız dedi ki...

biz terörist değiliz biz hırsız tecavüzcü değiliz biz devlete kurşun sıkmadık alnımızın akıyla ticaret yaptık yıllarca çek kestik ödedik evimizi arabamızı sattık ödedik hala ödüyoruz bizi bu insanlarla aynı kefeye neden koyuyorsunuz neden dünyanın hiçbiryerinde olmayan uygulanmayan aklın mantığın almadığı saçmasapan bu yasayla cezalandırıyorsun hadi biz suçluyuz bize yanlış geliyor bu kararlar ya bu hukukçular profesörler savcılar hakimler kanun adamları onlaradamı yanlış geliyor onlarda karşı çıkıp böyle yasa olmaz diyorlar türkiye bir hukuk devleti biz adalete güveniyoruz onun içindir ki bu yapılan yanlışdan biran önce dönülmelidir....vb gibi

Adsız dedi ki...

herhangi bir kararın altına yapılan muhalefet yazısı boşuna mı yezılıyor sanıyorsunuz muhalefet yazısına olumsuz yaklaşanlar zannediyormusunuz ki bu notlara kayıtsız yıllar önce 1 kişiydi muhalefet eden oki şu an ceza kurulunun başkanı bizler için herşey olması gereken seyirde anahtarı kendi elinize alacaksınız hemde çok yakında . gücümüzün farkında olan kişiler olumlu çözümler getiriyor zaten sıkın dişinizi olleyy diyeceğiniz flaşşşş flaşşş diyeceğiniz gün çok yakın

kader

Adsız dedi ki...

arkadaşlar öyle üç gün sonra şu olacak yok gizem yok o yok bu... somut planlar ya da neticeler olmalı buradaki insanların çaresizliklerinden faydalanarak kendilerine fantezi yaratmasın kimse

melek

Adsız dedi ki...

sayın kader bugüne kadar hep bu umutlarla gelmedik mi ama yol bitti artık ya mantıklı birşey biliyorsanız açıklayın bilmiyorsanız susun.....

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ümidimizi yitirmeyelim direnebiliriz eylem yapabiliriz örnegin hepimiz toplanıp kadıköyde eylem yapabiliriz sendika üyeleri arkadaşlar varsa aramızda gerçi hepimiz esnafız ama belki vardır onlardanda destek alabiliriz arkadaşlar benimde babam içerde 5 aydır yatıyo ve dahanerden baksan 17 ay daha yatıcak ailece perişan olduk kriz nedeniyle işsiz kaldık bizler türk vatandaşıysak uluslar arası hukuktan dogan haklarımızı kullanmalıyız yani kendimizi fark ettirmeliyiz saygılar herkese


karadenizlim2

Adsız dedi ki...

flas flasmış ne flası arkadaşım hapis diyoruz çek diyoruz... sen bekleyin diyorsun sen bekle biz mail yazıcaz telefon açıcaz beklemekle nereye kadar....

Adsız dedi ki...

sn kader ağzınızdan bal akıyor..teşekkürler...bjk

Adsız dedi ki...

sn hukukçumuz da çok umutluydu.umutlandırdı.şimdide siz sayın kader aynı filmmi tekrar ğörmek istsmiyoruz.lütfen açıklayın.sonra sizdemi kaybolacaksınız

Adsız dedi ki...

umut fakirin ekmeği bu politikacıların gizli sloganı... sizde bu sitenin politikacısımısınız sayın kader ?

melek

Adsız dedi ki...

arkadaşlar

kuyuya atılmış bir taş var . o taşın en az kişiye zarar verecek şekilde çıkarılmasına şahit oluyoruz şu an için . dedim av.kader yazabilseydim keşke . o zaman inanmanız daha kolay olurdu teslim olmak gibi fikirleri kafanızdan çıkarın . malesef her şey yazılamıyor. elinizde olana sarılın . bizler için mutlu son şu an düşünebildiğinizden yakın . kendimiz için yapılacak bir şey kalmadı. bundan sonra mirasçılarımız için yazabildiğiniz kadar yazın ben yazıyorum.

kader

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bakıyorumda benim haricimde sağa sola mail atan yok galiba,burda birbirimizle ağlaşacagımıza mesela bugün hatta bu 10 dakika içerisinde bi gazeteye mail atsaydık yüzlerce mail olurdu,burda birbirimize dert yanmaktan iyidir bence,

Adsız dedi ki...

arkadaşlar biten ne yolun sonuna gelinmişlik ne bugün neye dayanarak herşeyin bittigine inandınız anlamıyorum bugünün dünden veya bir önceki günden farkı ne yeni bir gelişmemi var

Adsız dedi ki...

birilerinin vereceği umuda değil alacağımız önemli bir habere ve karara ihtiyacımız var ...bjk

Adsız dedi ki...

sn kader ne demek kendimiz için bişey kalmadı,mirazsçılarımız için yapalım bişeyler demek yani.bizden umut yok diyorsun kısaca yani biz girip yatacagız ama çocuklarımıza belki kanunları değiştiririz ,anladıgım bu galiba...

Adsız dedi ki...

biten şu sayın arkadaşım hepimiz 19 şubatta anayasa mahkemesinin vereceği çek kanunu ile ilgili itiraz davasını bekliyorduk ama oda maalesef red verdi,yani umutlar bitti anayasada.artık iş burdan sesimizi yükseltmeye kaldı

Adsız dedi ki...

sayın kader burdamısınız??

4848

Adsız dedi ki...

sayın magdur 07

sizler için yapacak bir sey kalmadı derken önümüzdeki hafta özgürsünüz demek istedim. ama önümüzde yeni bir çek yasası var bundan bizlerin çocukları etkilenecek yapacağınız yazışmaların sizden çok bunden sonraki nesillere faydası olacak demek istedim saygılarımla iyi akşamlar dilerim

kader

Adsız dedi ki...

kızım eylülde okula başlayacak.babası hapiste.kimsenin duygularıyla oynamayın.net cevap verin.bu iş nezaman nasıl sonuçlanır sayın KADER

Adsız dedi ki...

sevgili mağdur
19 şubatta bizim bekledigimizin dışında extra bir durumdu. bizim özgürlügümüzü verecek karar 19 şubatta çıkmayacaktı zaten.
bizi ilgilendiren asıl konu 3167

Adsız dedi ki...

sn kader yazdıklarınız hiç tutarlı olmadığından üzülerek yazıyorum ciddiye alınır bir tarafınız yok şu an kendinizle alay ettiğinizide yazdıklarınızı okursanız anlarsınız...bjk

Adsız dedi ki...

yeni gelişme mantık ve kuramlar. torba kanunda çekle ilgili sadece bir tek şey çıktı o da geçici olarak vadesinden önce çek tahsilatı olmayacak. Bunun dışında birşey yok. adamlar bizim konumuzu düşünseler bu torba kanun içinde dile getirirlerdi. zor bir şey değil hapis yok diyecekler olacak bitecek. meclise getirseler böyle bir öneriyi kim hayır diyecek. seçimler öncesinde hepsi yusuf yusuf kesinlikle hayır demezlerdi ancak getirmediler. yeni bir torba kanun yapmayacaklarına göre. yeni anayasayıda biraz zor geçirirler chp asla kabul etmez. mhp desen arada kalmış biraz muhalefet biraz taraf, dtp zaten yasada onlar için birşey varsa kabul eder bu yüzden o da uzun süre alacak yani bunun meclisle çözülmesi imkansız. yargıtayda ya da anayasa mahkemesinde kendi adamları var onlar ak derse ak bok derse bok gak derse gak işimiz zor anlayacağınız

melek

Adsız dedi ki...

sn bjk
yazdıklarımı oku6orum ama tutarsız hiç bir şeye rastlamadım. ne tutarsızsa onuda cevaplıyayım ama madem yazdıklarımı okuyorsunuz lütfen yazdıklarımın içinde cevabı olan bir şey sormayın.

kader

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ,

son kez yazıyorum bizlerin anahtarı mecliste değil yargıtay ceza kurulunda

kader

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ,

son kez yazıyorum bizlerin anahtarı mecliste değil yargıtay ceza kurulunda

kader

uludağ dedi ki...

ARKADAŞLAR BEN AV. MÜNCİ İNCİ,KAMER GENÇ,KÖKSAL TOPTAN,M.ALİ ŞAHİN VE TAKVBİM YAZARI FARUK ERDEN'E BİZİM BURADA YAPTIĞIMIZ YORUMLARDAN OLUŞAN DERLEME YAPTIĞIM MAİLLERİ GÖNDERDİM...

Adsız dedi ki...

melek hanıma aynen katılıyorum,torba kanuna 1 madde eklemek çokmu zordu...bende tek umut kalıyor oda ,bunu seçime çok az kala halledip oy alacaklar,olsada keşke öyle olsa.umut umut umut

Adsız dedi ki...

SN KADER ilk önce söylediklerinizin temel dayanağı nedir.nasıl bu bilgilere sahipsiniz.konumunuzu mu düşünüyorsunuz.çekinceniz nedir.açıklarmısınız.

Adsız dedi ki...

sn uludağ ellerine sağlik...bjk

Işık Erdemli dedi ki...

sitedeki bazı insanlar yaptıkarlı yorumlarından ve beyab ettikleri düşüncelerinden ötürü sorgulanıyorlar kanısındayım

kader arkadaşımız kendi düşünvelerini yansıtıyor ve yazıyor sorgulanamın bence adınıza hiçbir fayda getirmeyeceğini belirtmek isterim

ayrıca bu konu haakında kendimde cumadan beri bu sorunun önümüzdeki hafta çözüleceğini defalarca belirttim kader arkadaşımıza katılıyorum
nasıl çözülecek sorusunada cevap verdim ...

Adsız dedi ki...

bende mail attım ve hala atıyorum. tebrik ederim uludag... millet kader incik madere pincik derken zaman kaybediyorlar geyik yapıyorlar. münci incinin bilgilerini boşuna mı verdim herkes atsın bakim. en azından o infolu mail adresine günde birkezde olsa bakıyordur. hadi bakalım pazar mesaisi

melek

Adsız dedi ki...

sn tlgerd nasıl çözülecek bu hafta sonu rica etsek tekrar aydınlatırmısınız

Adsız dedi ki...

arkadaşlar tek bir bildiriyi her tarafa göndermeyelim,herkes değişik bişeyler yazsınki çogunlugumuz ortaya çıksın ve daha gerçekçi olsun,ezber metin ii olmaz bence...

Adsız dedi ki...

sayın KADER sizin çarşamba günü ile ilgili tavrınız hale devam ediyormu .

UMT

Adsız dedi ki...

sayın melek
bizim mail atıp atmadıgımız konusunda bile yorum yapıyosunuz nerden biliyosunuz atmadıgımızı kiminle ne konuşacagımıza sizden izin almamız gerekmicek biz sizin yazılarınızı düşüncelinize saygı duyuyorsak lütfen sizde biraz saygılı olun

uludağ dedi ki...

ARKADAŞLAR DURMAYIN SİZDE MAİL ATIN...

BU GÜN,YARIN, ERTESİ GÜN MAİL ATIN....


MAİL ATMAK NEDİRKİ EN AZINDAN TEKNOLOJİDEN FAYDALANALIM YA...

Adsız dedi ki...

sn tlgerd

tşk ederim ama önümüzdeki hafta çözüleceğini benden başka kim söyledi söylermisiniz beni bu konuda ilgilendiren tek şey uğruna hayatımı vereceğim insanın şu an içerde olması konumum gereği mecburen üstükapalı konuşuyorum. siteye girdiğim günden beri kader rumuzluyum . kimsenin duygularıyla uğraşmıyorum . siteye girdiğim zamanlamaya dikkat edin . hep umutların kırıldığı yerde varım . gözümle görmediğime inanmam diyorum . malesef haklı olarak sorgulanıyorum ama inanın hiç birini kaele almıyorum yoksa sizce hala kader rumuzuyla yazarmıydım sontürk bile benim kadar tepki almadı ilk mesajıma gelince sevdiğim insan birkaç dolandırıcı ve sahtekarın kestiği çekler için içerde yatıyor beni de anlayın lütfen kim olsa aynı tepkiyi verirdi . şuna emin olun bu site açıldığından beri vardım ve herkes bu konudan özgür kalıncaya kadarda kader rumuzuyla bu sitede olacağım.

kader

Adsız dedi ki...

herkese iyi akşamlar umut dolu yarınlar dilerim...bjk

Adsız dedi ki...

sadece sayın ssss demiyorum ssss gibi düşünen tüm arkadaşlarımıza hitaben,

niye üstünüze alındınız yazalım çizelim demek mi saygısızlık yazmaya yönlendirmek mi saygısızlık yoksa bende bir kaç gün önce geyik yapan, küfür eden ,espri yapacağım diye kendini helak edenler gibi mi davranayım. ağır saygısızlık böyle davrananlar sizin saygısızlık diye atfedeceğiniz grup ise çaktırmadan konuyu sulandıranlar olmalı. lütfen benimle sadece konuyla ilgili muhattap olun mail atıyorum yazıyorum diyenler ya da şurayla görüştüm diyenler burada paylaşsınki eksik kalan birşeyler varsa araştıralım. öyle işimi sessizden hallediyorum nereden biliyorsunuz yazıp yazmadığımızı bunlar çocukca... paylaşacağızki toplu yardım olsun belki sizin yazdığınız bir yere benimde yazmam olayı olumlu etkileyecektir.

melek

Adsız dedi ki...

sn kader bizim de sevdiklerimiz içerde ülkenin bulunduğu ekonomik durumundan krizlerin iyi idare edilemediğinden dolayı bunları yaşıyoruz.doandırıcı değiliz.

Işık Erdemli dedi ki...

sn kader ve 07

cuma günü red kararından sonra ki yazdıklarımı okursanız anlarsınız
herkezin umudunun bittiği yerde ben bu kararı olumlu karşıladım ve önümüzdeki hafta içinde neden ve nasıl çözüleceği hakkında düşücelerimi yazmıştım

ayrıca benimde burda umut dağıtmaz gibi bir niyetim sadece umutsuz olmak bize bir fayda sağlamaz kanısındayım

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bence önce ii organize olmalıyız.mesela gün ve yer belirleyelim,şu gün şuraya bu gün buraya diye atsak daha etkili olur bence,bugün 10 kişi değişik yerlere atsa mailler tek tek düşeceğinden fazla bi etkisi olmaz,ama 10 kişi birden yargıtaya yada basına yada münci inciye atsa daha farklı olur dikkat çeker

Adsız dedi ki...

sayın 20:00

ne kadar acı değilmi kendinize sevdiğiniz adına bir rumuz bile vermeye yada yazınızın sonununa siz olduğunu belirtecek bir ibarede bulunamıyorsunuz. ifade özrümüzün dışında size her konuda katılıyorum sevdiğimde dolandırıcı degıldı sadece ticaret bile diyemıyorum ne yazıkki. bu konumda olmamızı etkileyen bir çok dış etken var. her şeyden önce inanç problemimiz var .

kader

uludağ dedi ki...

SAYIN SABIR,DD1DD2,GÖRKEM,ANFA,EMİR,HALİS CAN,MELEK,OSMAN,TLGERD,LAVE, MÜHENDİS, CÜNEYT,,SSS,3434,4848,CAN,MY VAY,SONTÜRK,KADER,SEKER765,NCDT, RCN,BJK,SONER,DAHA ÇOK VAR AMA SİZLERİ YAZAMADIĞIM İÇİN KUSURA BAKMAYIN HADİ HEP BERABER BAŞLADIK BU İŞE HAP BERABERR DE BİTİRECEĞİZ İNŞAALLAH GAZANIZ MUBAREK OLSUN ARKADAŞLAR...

Adsız dedi ki...

sn kader şunu söyleyin aldığınız bilgi yargıtay kaynaklımı.nasıllbukadar kesin konuşuyorsunuz.söyleyin.tmamm diyelim

Adsız dedi ki...

yargıtay kaynaklı diyeceğim ve buna istinaden sondan başlayarak yazdıklarımı tekrar okumanızı tavsiye edecegim tekrar iyi akşamlar dileğimi sunup rahat uyumanızı tavsiye edeceğim .

kader

uludağ dedi ki...

KADER HANIM BİLDİĞİNİZİ ŞEYİ BİZİMLE BİRKEZ DAHA PAYLAŞMA İNCELİĞİNİ GÖSTERİRSENİZ HEM KENDİM HEMDE ARKADAŞLARIM ADINA SİZE TEŞEKKÜR EDERİM...

Adsız dedi ki...

millet vekili tanıdığı olan var mı? en azından onun aracılığıyla kulis yaptırırdık. mecliste her buluştuklarında ellerinde küçük pusula kağıtları bakanlara veriyorlar. aramızda allah akp den razı olsun diyen bir arkadaşımız vardı onun ilişkileri var mı belde, ilçe, il teşkilatlarındaki yetkililerde olabilir bu kadar yazan ve izleyen arasında birileri varsa lütfen yazsın ivedilikle haber bekliyorum

melek

Adsız dedi ki...

siz rumuzlara takmış durumdasınız anlaşılan.10 senedir ekonomik zorluklarla farklı sıkıntı hastalık öumlerle uğraşıyorum.iki çocu büyütüyorum.eşimin hep yanında oldum.rumuzu hiç önemsemedim benin için fazla ayrıtı geldi.korkak hiç değilim

Adsız dedi ki...

sayın uludağ,

her şeyden önce bir bay , ım bir bayan değil ancak düşünebildiğinizden daha yakınım kaynağa

kader

uludağ dedi ki...

SAYIN 202:12

KADER HANIM KONUMUM GEREĞİ RUMUZ VEREMEDİĞİNİ İFADE ETMEYE ÇALIŞTI...

SİZE KÖTÜ ANLAMDA BİRŞEY DEMEDİ...

Adsız dedi ki...

sayın uludağ boşverin gizemin peşine takılmayın. rumuzla teşbih sanatı yapıp konu yorgunu insanlara rumuz telkininde bulunuyor. lütfen araştırıp konuya arka çıkacak makam sahibi birilerini bulalım

melek

Adsız dedi ki...

adsız olarak hiç kimseyi eleştirmedim.yapmam.sizleri umutla okudum.sizede inanmak çok istiyorum.cesaretimi toplayıp sanalda olsa bir kaç gündür yazıyorum

uludağ dedi ki...

PARDON ARKADAŞIM SEVDİĞİM ARKADAŞLARINA HATIR ÇEKİ KESTİ FALAN DEĞİNCE BENDE ERKEK OLABİLECEĞİNİZİ DÜŞÜNDÜM...

ÇOK PARDON ARKADAŞIM...

uludağ dedi ki...

BEN KİMSENİN ARDINA DÜŞMEK DEĞİLDE HER ANLAYIŞTAN VE HER KESİMDEN KİŞİLERİN BİZİM YANIMIZDA OLMASI AÇISINDAN ŞETTİM Dİ MELEK HANIM...

Adsız dedi ki...

melek hm
ne olduda bukadar sivrildiniz
yazılarınız ve diger insanlara tutumunuz hiç hoş degil.burda tek derdi olan siz degilsiniz.

Adsız dedi ki...

bu sıkıntılarımız mutlu biter inşallah ama olmasada sizlerle olmak bilgilenmek beni mutlu ve umutlu olmamı sağladı.teşekkurler

Adsız dedi ki...

evet çok haklısınız tek kendi derdim için çabalıyorum sizden ne kadar özür dilesem azdır rahatladınız mı? siz rumuzunuz yok diye kader arkadaşımdan laf yemeğinde... ben konuya iştirak etmeniz adına sivri görünmeye razıyım.

saygılar

melek

Adsız dedi ki...

Adres

TBMM Genel Sekreterliği 06543 Bakanlıklar/ANKARA
Faks
0312 420 69 09
E-posta
info@koksaltoptan.net

köksal toptan arkadaşlar

melek

Adsız dedi ki...

ben derimki,

Melek hanımı dinleyin,

bir çok kader geldi geçti budaya budaya bir hal olduk zaten. sayın hukukçu gitti sn av .levent direkten döndü. sayın my way eskisi kadar katılmıyor , sn şekerde küstü, ki katılımda değil, sn uludağ da bir ara gitti, bense konu ben olsaydım ilk gün giderdim, ehh sayın meleğe katılmak elde değil . sayın melek size tek lafım var ve bundan sonra başka platformlarda arayacağım hakkımızı sessiz sedasız çekileceğimi sanmayın. diğerleri gibi size müstehaksınız diyyeceğim ama bu banada dokunuyor. malesef ki bizler hep tutunduğumuz dalları hep kendimiz kestik. kayıtsız şartsız yargıladık. yazılanları kişiler kadar yargılasaydık zaten bir yerlere varırdık. size son türk bey gıbıler yakısır hoşçakalın.

kader

Unknown dedi ki...

Mehmet Ali ŞAHİN ADALET BAKANI
0 312 419 46 69 (6 HAT) mali.sahin@adalet.gov.tr

Adsız dedi ki...

herkese iyi ayşamlar,

bende bu işin bu hafta kesinlikle çözüleceği inancındayım. Sayın Kader arkadaşın söylediği üzere ,bu iş çözülünce bu formu terk etmek yok haaa.bizden sonra
ki nesiller için mücadeleyi sürdürmemiz lazım,ona göre.İnanıyorun ki bundan sonra aha çok mücadeleCİ OLACAĞIZ,OLMALIYIZ .SAYGILARIMLA

RCN

Adsız dedi ki...

herkese iyi ayşamlar,

bende bu işin bu hafta kesinlikle çözüleceği inancındayım. Sayın Kader arkadaşın söylediği üzere ,bu iş çözülünce bu formu terk etmek yok haaa.bizden sonra
ki nesiller için mücadeleyi sürdürmemiz lazım,ona göre.İnanıyorun ki bundan sonra aha çok mücadeleCİ OLACAĞIZ,OLMALIYIZ .SAYGILARIMLA

RCN

Adsız dedi ki...

herkese iyi ayşamlar,

bende bu işin bu hafta kesinlikle çözüleceği inancındayım. Sayın Kader arkadaşın söylediği üzere ,bu iş çözülünce bu formu terk etmek yok haaa.bizden sonra
ki nesiller için mücadeleyi sürdürmemiz lazım,ona göre.İnanıyorun ki bundan sonra aha çok mücadeleCİ OLACAĞIZ,OLMALIYIZ .SAYGILARIMLA

RCN

Işık Erdemli dedi ki...

sn kader

sevdiklerinize inşallah en yakın zaman da kavuşursunuz

Işık Erdemli dedi ki...

sn kader

ayırca bu iş bittiğinde siteye bir yazı yazacağınızı söylemiştiniz

ben merakla perşembe gününü bekliyorum o zaman ::)))

Adsız dedi ki...

SAYIN KADER oncekı yazınızı bulmaya calıstım ama bulamadım.orada dedınızkı 19subat gecesı rahat uyuyun yarın bu ıs bıtecek...cok ıyı hatırlıyorum.ama oyle olmadı.sımdıde carsambayı ısaret edıyorsunuz.ne dıyebılırım kı sıze........ SAYIN ULUDAG BEN 15 OCAKTAN BERI DEDIGINIZ ADRESLERE ZATEN DUZENLI MAIL ATIYORUM.HATTA C.EVI HAKKINDA ALDIGIM BILGILERIDE AKTARIYORUM,BU KISILERE....ANCAK BIR CVP BILE ALAMADIM....ATALIM DEVAM TAM DESTEK SIZE....KACAKLAR VE HUKUMLULER ADINA....SAYGILAR...................EMIR

Adsız dedi ki...

Ben 45 yaşlarında Makina Mühendisiyim. Yıllarca ticaret yaptım.Şu anda da imalat yapan bir şirket sahibiyim.Ekonomik sıkıntılarımz nedeniyle çeklerim yazıldı ki yıllarca gözü kapalı mal verilecek kadarda güvenilir firmaydım.Fakat şimdi bu çeklerden hapis kararları çıkmaya başladı.Ben sokağa çıkmaya bile korkuyorum.İki çucuğum var.Çocuklarıma sahip çıkacak hiç kimse kalmadı etrafımda,Sokağa çıkmaya çekindiğim için imalatını durdurup,emekli maaşımla kendimi eve mahkum ettim.Biz ve bizim gibiler , hayatlarını nasıl sürdürsünler.Biz hapise girersek,çucuklarımız ortada kalıcak.Peki borcumuz sizce bu şekilde ödenebilecekmi ? Dünyanın neresinde böyle bir uygulama vardır.Namusu ile Iş yapmaya çalışan insanlar herhangi bir borçtan hapse girmiyorlar ama sadece çekten dolayı hapse giriyorlar.Ekonomik borca ekonomik suç olur.Ama bizde hem ekonomik suçluyuz hemde özgürlüğümüz elimizden alınıyor.Üstelik alacaklıya değil de devlete ödeme yapmadığımız için.Krizden önce öyle yada böyle ödenebiliyordu belki ama bu koşullarda artık kimse ödeyemiyor.Bankalar çek karnelerini kredi kartı dağıtır gibi dağıttılar.Şu anda kredi kartı borcundan dolayı hapis cezası yok.Ama çekten var. 2008 yılında çekten dolayı aranan kişi sayısı 116.000 idi.Bu insanların ailesi var.İnsanları gözgöre göre intihara mı sürükleyecekler.Bu konuda sesimizi duymanızı ve gündeme taşımanızı Rica Ediyoruz.


Bu şekilde maillerimi internetteki tüm gazetelerin köşe yazarlarına (özellikle ekonomi yazarlarına) gönderdim.Sizlerinde bunun gibi mailleri göndermeniz iyi olur kanımca

mühendis

Adsız dedi ki...

gerçek anlamda bilgilerinden faydalanabildigimiz aklıbaşında konuşan herkezi kaybettik sayenizde .bugidişle melek hm. ve onun tarzında iki kişi kalır burda

Adsız dedi ki...

SAYIN KADER SİZ AFİSTİYROUM.COM DA Kİ RADYO KADERİN KADERİMİSİNİZ ?

4848

Işık Erdemli dedi ki...

sn kader

son yazınıza sonuna kadar katılıyroum
bı sitede fikir belirtmek sanki diğer fikirlere karşıyım anlamına geliyo diye düşünüyorum.

ama şuna eminim kimse bizi içinde bulunduğumuz durumdan dolayı mağdur oalarak gördüğünü de zannetmiyorum

uludağ dedi ki...

RELAX RELAX ARKADAŞLAR....

NOLUYORUZ YA Bİ SAKİN LÜTFEN...

Adsız dedi ki...

yukarıdaki mail ayrıca tcmb.gov.tr
milletvekilleri bölümünden 555 milletvekiline de dün akşam gönderdim.Ha gayret

mühendis

Adsız dedi ki...

3 TÜRLÜ İNSAN VAR 1.CİSİ DOĞRU YADA YANLIŞ BİR ŞEYLER YAPAN R.T.E. GİBİ 2.CİSİ KOYUN GİBİ YAPILANLARI SEYREDEN . İKİSİ DAHİ OLMAYA RAZIYIM. AMA 3. CÜSÜNÜ KABULLENEMİYORUM . HER ŞEYE OLUMSUZ YAKLAŞAN SADECE MUHALEFET EDEN ÇETEYE ZORBAYA ÇALANA AVUKATLIK EDEN D.B. GİBİLERİNE . SAYYIN MELEK SİZ GİDİN C.H.P.YE ORDA YANLIZ KALMAZSINIZ .BİZİM GİBİ DİNLEYENLERDEN DEĞİLSİNİZ ANLATILANLARDAN MEDET UMAN AMA DOGRU OLANI SEÇEBİLENLERDEN. R.T.E. GİBİDE DEĞİLSİNİZ ..YOK YOK SİZ DENİZ BEY GİBİSİNİZ HİÇ BİR ŞEY ÜRETMEYEN ÜRETENLERİ DOĞRU YADA YANLIŞ KÜSTÜREN HİÇ BİR ŞEY YAPMAYIP HİZİPÇİLİK PEŞİNDE KOŞANLARDANSINIZ . YOLUYORLAR DİYE YOLA ÇIKIP YOLANLARDANSINIZ.

DİYECEKSİNİZKİ NE DİYORSUN . BU BENİM EN SİVRİ YAZIM . KİMSENİN ARTIK BU SİTEDE OLUMLU KATKILARI OLAN İNSANLARI KOVALAMASINA SESSİZ KALMIYACAĞIM BENİ İÇERİ ATACAK HÜKÜMETİN BİLE YANINDAYIM .

LAVE

Adsız dedi ki...

merhaba canlar. sevgili uludağ. bir yorumunu okudum demin. çeklerle alakalı hapis yatma süresinden bahsetmişsin.3/2 diye..

ya ben nereyi araştırıp hangi kanuna baktıysam ceza indirimi,şartlı tahliye,iyi hal,koşullu salıverme gibi hükümlerin bizler için uygulanamayacağını gördüm.burdan öncelikle sayın uludağ a sonra da herkese soruyorum. 5 yıl kesinleşmiş adli para cezalısı bir şahıs 3/2 den faydalanırmı_? çevrenizde bu şekilde müddetname alıpta cezaevine giren varmı? jenardi

Adsız dedi ki...

evet eşim 5 sene karşılığı 24 ay ceza yedi içerde

Adsız dedi ki...

en son yazan arkadaşımız rumuz yazsaydınız daha iyi oluckatı evet sn uludağ doğru söylüyor 5 yılın infazı okadar doğru sn uludağın yazdığı doğru başka yerle bakmana uğraşmana gerek yok

4848

Adsız dedi ki...

konuyuda kendim içerde yattığım için biliyorum sallamıyorum yani

4848

Adsız dedi ki...

merhaba canlar. sevgili uludağ. bir yorumunu okudum demin. çeklerle alakalı hapis yatma süresinden bahsetmişsin.3/2 diye..

ya ben nereyi araştırıp hangi kanuna baktıysam ceza indirimi,şartlı tahliye,iyi hal,koşullu salıverme gibi hükümlerin bizler için uygulanamayacağını gördüm.burdan öncelikle sayın uludağ a sonra da herkese soruyorum. 5 yıl kesinleşmiş adli para cezalısı bir şahıs 3/2 den faydalanırmı_? çevrenizde bu şekilde müddetname alıpta cezaevine giren varmı?

tabiki suç tarihi 2006 ve sonrası

jenardi

Adsız dedi ki...

sn tlgert

kendim çekecek olsam her şeye razı olabilirim kaderim dir derim katlanırım. siz çocuğunuz için canını verebileceklerdensinizdir bana mağduriyetten bahsediyorsunuz aynı kaderi paylaşmadığımızı ima ediyorsunuz. benim evladım içerde ben hepinizin iki katı madurum paylaşmakmı evet ben aynı mağduriyetipaylaşmıyorum sadece ii katını yaşıyorum görevim geregi her şeyi yazamıyorum benım ıcım nekadar yanıyorsa eminim sizinki yananın yarısı degıl satasma olmasaydı yazmıyacaktım . yeter artık lütfen sataşmayın . alan aldıgını alsın . almayan almadıgı için artık yorum yapmasın PES.

kader

İDR. dedi ki...

Benimde eşim içtima sonunda 2004 yılı çekleri olduğu için 2 yılla
sonuçlanan ceza aldı.

İDR. dedi ki...

Arkadaşlar Ankara'da AB uyum yasası için çalışmalar yapılıyor.
biliyorsunuz hapis cezası AB ye uyumlu değil . Bu kişilere ulaşma imkanımız varmı
sesimizi duyurabilsek. Biz çoğunluktayız desek.
Tabii ki heryere e-mail atıyoruz ama sanki burasıda doğru hedeflerden biri
kolay gelsin

Adsız dedi ki...

sayın idr

size en için yüreğimle katılıyorum.

melek

Adsız dedi ki...

merhaba canlar. sevgili uludağ. bir yorumunu okudum demin. çeklerle alakalı hapis yatma süresinden bahsetmişsin.3/2 diye..

ya ben nereyi araştırıp hangi kanuna baktıysam ceza indirimi,şartlı tahliye,iyi hal,koşullu salıverme gibi hükümlerin bizler için uygulanamayacağını gördüm.burdan öncelikle sayın uludağ a sonra da herkese soruyorum. 5 yıl kesinleşmiş adli para cezalısı bir şahıs 3/2 den faydalanırmı_? çevrenizde bu şekilde müddetname alıpta cezaevine giren varmı?

tabiki suç tarihi 2006 ve sonrası

jenardi

Adsız dedi ki...

sayın jenardi yazdım ya iki sefer görünmüyormu yazdıklarım evet ben yattım biliyorum uludağın dediği doğruuu

4848

Adsız dedi ki...

http://www.kgm.adalet.gov.tr/gg/ihk.pdf demin denetimli yasasi hakkinda sorum icin yanit buldugum kanunu yolladim belki faydasini görebileceklerde vardir arkadasin dedigi gibi degil bütün hüküm ymis ve arananlar icinde var

Adsız dedi ki...

sayın jenardi

yatarınız 3 yıl 4 aydır.

kadersizzzzz

Adsız dedi ki...

ABBAS GÜÇLÜ aguclu@milliyet.com.tr
AHMET VARDAR avardar@sabah.com.tr
AHMET VAROL avarol@akit.com.tr
AKIN BİRDAL akinbirdal@yenigundem.com
ALAATTİN METİN alaattinm@aksam.com.tr

melek

Adsız dedi ki...

sayın 4848 nezaman yattınız ne kadar yattınız. adli paracezalarınız ayrı ayrı mıydı_? birden fazlamıydı.? hapis cezasına dönüştüğünde 5 yıl ve sonrasında 3/2 mi uygulandı.. ?

benim 8 asliye cezada görülen ayrı ayrı çek davalarım var.sanırım toplamda 50-60 adet.ve 5 yılı fazlasıyla geçer.ama tek bildiğim üst sınır 5 yıl.
ne olur bu kadar merakımı saflığımı mağzur görün. acaip bi durumdayım yardımcı olun. ne yatarım ben?

Adsız dedi ki...

sayın 4848 nezaman yattınız ne kadar yattınız. adli paracezalarınız ayrı ayrı mıydı_? birden fazlamıydı.? hapis cezasına dönüştüğünde 5 yıl ve sonrasında 3/2 mi uygulandı.. ?

benim 8 asliye cezada görülen ayrı ayrı çek davalarım var.sanırım toplamda 50-60 adet.ve 5 yılı fazlasıyla geçer.ama tek bildiğim üst sınır 5 yıl.
ne olur bu kadar merakımı saflığımı mağzur görün. acaip bi durumdayım yardımcı olun. ne yatarım ben?

User dedi ki...

Selam arkadaşlar hukuk sitelerindede gündemde kalalım ben değişik sitelere konuyu taşıyorum örnek hukuki net te 5500 kişi yazıyı okumuş 100 bin in üzerinde üyesi var lütfen oralara da yorum yazalım
Adres hukuki net ticaret hukuku

Adsız dedi ki...

2006 da yattım ben az yattım ama içerde herşeyin en doğrusunu öğreniyor orda konuşulandan çok orda canlı şahit oluyorsunuz o yüzden bilgileirm doğru en fazla 3 sene üst limit
4848

Işık Erdemli dedi ki...

sn kader

ben size sataşacak bir ithamda bulunmadım
kimseye de bulunmam zaten.

eğer benim yazımda sizin yanlış anladığınınz bir nokta varsa acıklayabılırım

şunu belirtmrk istedim yetkili mercii ler
karşılıksız çekler konusunda mağdurriyetimizi idrak etmiş durumda değiller demek istedim

uludağ dedi ki...

SAYIN KADER DURUMUNUZA ÇOK ÜZÜLDÜM...

SÖZ KONUSU EVLADINIZSA HAKİKATEN
SAYIN KADER..

DURUM DAHA ZORDUR EMİNİM...

İŞİN İÇİNDE ÇARESİZLİKTE VAR...


ALLAH SABIR VERSİN...

BİZDE SİZİNLE BERABERİZ İNŞAALLAH BİRAN EVVEL ÖZGÜR KALIR...

DUALARIMIZ SİZNLE...

Adsız dedi ki...

kimi 5 yıl diyor kimi 3 yıl.
kesinleşen cezası olupta infaz savcısının müddetname hazırlayanı yokmu aranızda yaw?

2006 ve sonrası çekler için üst limitle 5 yıl hapis cezasına dönmüş adli paracezalarında 3/2 uygulanıyormu?

durumu şuan bu şekilde olan varsa cvp versin lütfen. ona göre gidip teslim olucam... jenardi

Işık Erdemli dedi ki...

sn jenardi


ne zman teslim oalacksın ????

Adsız dedi ki...

yawww jenardi kardeşim,

ne teslim olması içerisini ne sanıyorsun. şu anda istediğin zaman yıkanabiliyorsun sevdıklerının sesını ıstedığın an duyabılıyorsun bundan kıymetli ne olabilirki ben bu siteye yazı yazmaya çoktan pes ettim ama birlikten kuvvet doğar lütfen bana inanın

kader

Adsız dedi ki...

ADLİ PARA CEZALARININ İNFAZI
(5275 Sayılı Kanun)
1 2 1 2 3
I I I I I
(30 GÜN) (30 GÜN) (30 GÜN) (30 GÜN) (30 GÜN)
I I
YARARLANIR YARARLANIR
P.C. ÖDEME EMRİ
ÖDENMEZ İSE
5275 SAYILI YASANIN
ÖNCE SONRA
DİREK PARA CEZASI HAPİSTEN ÇEVRİLEN
PARA CEZASI DİREK PARA CEZASI GÜN PARA CEZASI
PARA CEZASI OLARAK
YATIRILMAK İSTENİRSE,
TAHSİL EDİLİR. YATTIĞI
SÜRE VARSA PARA
CEZASINDAN DÜŞÜLÜR.
100,00-YTL.'NDAN
ŞARTLA TAHLİYE
5275 S.Y.'NIN 106/3 MD.
GEREĞİ ÖDENMEYEN
GÜN MİKTARINCA
HAPSEDİLİR. YANİ,
MAHKEMENİN ÇEVİRDİĞİ
MİKTAR ÜZERİNDEN
HAPSE ÇEVRİLİR.
PARA CEZASI OLARAK
YATIRILMAK İSTENİRSE,
TAHSİL EDİLİR. YATTIĞI
SÜRE VARSA PARA
CEZASINDAN DÜŞÜLÜR.
5275 S.Y.'NIN 106/9 MD.
GEREĞİ,
ŞARTLA TAHLİYEDEN
YARARLANMAZ
5275 S.Y.'NIN 106/9 MD.
GEREĞİ,
ŞARTLA TAHLİYEDEN
YARARLANMAZ.
PARA CEZASI OLARAK
YATIRILMAK İSTENİRSE,
TAHSİL EDİLİR. YATTIĞI
SÜRE VARSA PARA
CEZASINDAN DÜŞÜLÜR.
HAPİSTEN ÇEVRİLEN
PARA CEZASI
P.C. ÖDEME EMRİ
ÖDENMEZ İSE
P.C. ÖDEME EMRİ
ÖDENMEZ İSE
P.C. ÖDEME EMRİ
ÖDENMEZ İSE
SUÇ TARİHİ - 01.06.2005
( 1/2, AYDA 6 GÜN )
İNDİRİMDEN
5275 SAYILI YASANIN
GEÇİCİ 1. MADDESİ
ÇEKLERDE VE DİREK
PARA CEZASI ÖNGÖREN
KANUNLARDA 1 GÜN
100,00-YTL. HESABI İLE
HAPSE ÇEVRİLİR.
ÖDENMEZ İSE
5275 SAYILI YASANIN
P.C. ÖDEME EMRİ
GEÇİCİ 1. MADDESİ
* NOT: PARA CEZALARI VE PARA CEZALARINDAN ÇEVRİLEN HAPİS CEZALARI ERTELENEMEZ
5275 S.Y.'NIN 106/10 MD.
GEREĞİ HAPSE VEYA BAŞKA
BİR TEDBİRE ÇEVRİLMESİ
MAHKEMESİNDEN İSTENİR.
( 1/2, AYDA 6 GÜN )
İNDİRİMDEN
HAPSE ÇEVRİLİR
100,00-YTL.'NDAN
HAPSE ÇEVRİLİR
GEÇİCİ 1. MADDESİ
ŞARTLA TAHLİYE
PARA CEZASI OLARAK
YATIRILMAK İSTENİRSE,
TAHSİL EDİLİR. YATTIĞI
SÜRE VARSA PARA
CEZASINDAN DÜŞÜLÜR.
5275 S.Y. 'NIN 106/9 MD. GEREĞİ
HAPİSTEN ÇEVRİLEN PARA
CEZALARI ÖDENMEZ İSE,
MAHKEMESİNCE TEKRAR
HAPSE ÇEVRİLİRSE,
ŞARTLA TAHLİYE, (1/3)
İNDİRİMİNDEN
YARARLANIR
* PARA CEZASI OLARAK
YATIRILMAK İSTENİRSE, KABUL
EDİLMEZ. MUTLAKA HAPİS
OLARAK İNFAZ EDİLİR. (TCK.
50/6 MD. YOLLAMASI İLE 5.
FIKRA GEREĞİ)
HAZIRLAYAN: OSMAN ATALAY-ANKARA İNFAZ SAVCISI


melek

Adsız dedi ki...

bu yolladığım aslında bir tablo

http://www.taa.gov.tr/dersnotlari/oatalayexe.pdf bu adresten infaz ve infaz süreleri hakkında kesin bilgi edinebilirsiniz

melek

Adsız dedi ki...

kaçmanın bi anlamı yok. neryee kadar. 10 yılmı kaçıcam. davalar kesinleşince gidip teslim olucam. herşeyi gördüm yaşadım. bekarım. kimsem yok.boynumdaki sicil belgesiyle sokaklarda dolaşamam 10 yıl.

bana sadace şidmi 5 yıl kesinleşmiş adliparacezası almış birinin müddetname örneği lazım 3/2 den faydalanıyomu faydalanamıyomu? bunu kesin bilmem lazım. hiç bişi umrumda değil. sülalem 20 yıldan az yatmadı içerde. bende yatarım.umruda değil. jenardi

Adsız dedi ki...

beyler saygıdeğer efendiler bana kanun maddelerini copy paste yapmayın. okudum ben onları. orda diyoki 5 yıla 5 yıl... 3/2 falan yok.. bende burda onun için soruyorum.

emsal karar lazım bana. emsal müddetname yani. 5 yıl için

uludağ dedi ki...

sayın jenardi bana inanın 2/3 ...

Adsız dedi ki...

baktınız mı arkadaşlar tabloya ?


melek

Adsız dedi ki...

ya sn jenardi

sülalen bir hata yaptıysa seninde yapman gerekmiyor az sabret dedik daha ne istiyorsun anlamadım o kadar yatmak istiyor sülalenle aynı kaderı saçma sapan bir kanun yüzünden yaşamak istiyorsan diyecek bir şey yok.

kader

uludağ dedi ki...

SAYIN KADER

AZ ÖNCE BİLDİĞİNİZ ŞEYİ YENİDEN YAZABİLİRMİSİNİZ DİYE SORMUŞTUM AMA...

Adsız dedi ki...

hangisini sayın uludağ

kader

Adsız dedi ki...

tabloya baktım. sevgili savcı tabloda 2006 dan sonraki suçlarda şartlı tahliyedne yararlanamaz diyor.

ben yanlışmı gördüm??? hani nerde uludağ 3/2 o tablo da?

sevgili kader bu akşam gidip teslim olmayacam. 1 mahkemem kesinleşti cuma günü yargıtaya gitti. diğerleri de kesinleşek yargıtaya gidecek ..onama geldiğinde ve hapis kesinleştiğinde teslim olucam jenardi

Adsız dedi ki...

sincan kapalı ceza evini bir görün.gorüşlerdeki eziyeti.sütyen demiriniz bile otüyor.çıkarttırıyorlar.bekar olmanız çok avantaj.iyi düşünün

Adsız dedi ki...

VE BEN İÇERİDEYKEN O BANKALAR HİÇ BİŞİ ALAMAYACAKLAR BENDEN. ÇEKLERİM BANKALARDA. NE HİKMETSE CİROLARDAN EN SON BANKAYA GİTMİŞ.BENİMLE UZLAŞMAYA BİLE OTURMADILAR. ÇEKLERİMLE İLGİLİ ARAMADILAR BİLE. DİREK DAVA ETTİLER. ŞİMDİ İÇERİ GİRİCEM PAŞA PAŞA YATICAM.ÇIKINCA DA ALACAKLARIMI ALSAM DAHİ O BANKALARA TEK KURUŞ ÖDEME YAPMAYACAM. ZATEN O BANKALARIN BASTIRLMASINDAN BU HALLERE DÜŞMEDİK Mİ? JENARDİ

uludağ dedi ki...

SAYIN KADER

HANİ ÜSTTEKİ YORUMUNUZUN BİRİSİNDE "DAHA ÖNCE DE DEDİĞİM GİBİ SABREDİN BU HAFTA HERŞEY BİTECEK GELİŞMELER LEHİNİZE OLACAK" DEMİŞSİNİZ YA O BİLGİYİ TEKRAR YAZABİLİRMİSİNİZ DİYORUM...

Adsız dedi ki...

hapiste paran yoksa açsın .pis suları içmek zorunda kalıyorsun.kantin çok pahalı.elektrik su parası alıyorlar.

Adsız dedi ki...

sn yenardi


yattıgınızla kalırsınız . bankalar sizden alamadıklarını kurusuna kadar hatta ışleyen yasal faızını dahi devletten tahsıl edılemeyenler adı altında gerı alıyorlar ve 3 yılın soun da sız bankaya degıl kamuya borçlu oluyorsunuz . kime ceza verıyorsunuz kurallarla ıstedıgı gıbı oynayanamı . bu memleketı hükümet degıl yöneten hala anlamadınızmı ? kim yönetiyor diye sorarsanız 2008 i astronomik karla kapayan tek sektör derim. daha vahimi bu sekt5örün % kacı türklere ait?

kader

Adsız dedi ki...

sayın ULUDAĞ,

keşke yazabilseydim ama sadece size şunu söyliyeyim gerçi 3.cüye yazıyorum "görmediğim şeye inanmam"

kader

Adsız dedi ki...

sayın ULUDAĞ,

keşke yazabilseydim ama sadece size şunu söyliyeyim gerçi 3.cüye yazıyorum "görmediğim şeye inanmam"

kader

Adsız dedi ki...

sn kader siz de olduğunu görüncemi tamam oldu diyeceksiniz.

Işık Erdemli dedi ki...

sn kader

sadece banka değil

elinde karşılıksı zçkleri olan şirketlerde aynı şekilde çekelri zarar gösterip bilancolarında gösterip vergilerinde de düşebiliyorlar
aslında bu da tartşılması gereken bir konudur

Adsız dedi ki...

sn kader en son çarşamba dediniz sonuca aynı gun ulaşabilirmiyiz.hapistekiler nezaman yararlanır.

Adsız dedi ki...

sayın ADSIZ ,

ben 1 haftadır tamam diyorum herkes ayın 19 unda haber bekledı ben bosuna beklemeyın haber yarın dedım kımse ınanmadı 1 haftadır rahat uyuyun dıyorum yıne kımse ınanmıyorum sadece bır baba olarak burda yapmam gerekenı yapıyorum bır suru msj verıyorum ama herkes sadece AVAMIN anlayacağı tarzada aff çıktı yada karşıulıksız çekten hapıs kalktı yazısını görmeyi yada duymadığı bekledığı ıçın okumaktan yada yorumlamaktan kacınıyor yada en kolay yolu seçip suçluyor..

saygılarımla çıkmam lazım. 24 00 de tekrar gelecegım.

kader

Adsız dedi ki...

tas aynı tas....hamam aynı hamam...
değişen bişi yok...bıraktığım yerde herşey...herkese selamlar..ii geceler..saygılar...

Işık Erdemli dedi ki...

devlet bunun takibini nasıl yapar
alavaklı şirket elindeki karşılıksı zçeki vergiden düşer
sizde aynı çekten içerdeyken bir şekilde paranız oldu ödediniz
ve tahliye oldununz
buna göre alacaklı şireket 2 kere tahsil etmiş olmuyormu parayı???

Adsız dedi ki...

SAYIN KADER oncekı yazınızı bulmaya calıstım ama bulamadım.orada dedınızkı 19subat gecesı rahat uyuyun yarın bu ıs bıtecek...cok ıyı hatırlıyorum.ama oyle olmadı.sımdıde carsambayı ısaret edıyorsunuz.ne dıyebılırım kı sıze........ EMİR

Adsız dedi ki...

tas aynı tas....hamam aynı hamam...
değişen bişi yok...bıraktığım yerde herşey...herkese selamlar..ii geceler..saygılar...

Işık Erdemli dedi ki...

sn emir

haberi ertesi gün alacağımızı söyledi öylede oldu
haber geldikten sonra bu iş hayırlı olmuştur çarşambaya kadar sbredin dedi o kadar

kaderin bu yorumdan öncesine giderseniz bende aynı şeyi yazmıştım ben sadece önümüzdeki hafta bu iş biter dedim

Işık Erdemli dedi ki...

sn 765şker
kontrole gelmiş gibi bir haliniz var :))))

Adsız dedi ki...

INSALLAH SUNUN SURASI 3GUN BEKLEYELIM....BEN 10 AYDIR ESIMI BEKLIYORUM ZATEN.....3 GUN DAHA ....AMA EGER UMUT TACIRLIGIYSE YAZIK DIYORUM....ZATEN GERGINIZ....INSALLAH DIYORUMMM.........EMIR

Adsız dedi ki...

ewt öyle...izliyoruz işte kuyudan ayı kimse çıkartamıyor...bence çıkartamayacaklarda...burada hangi güç yargıtay ceza dairesinden çıkacak bir emsal kararın çabuklaştırılmasını sağlayacak? buna inanıyor musunuz siz?
burada karar copy etmekle emsal bulamazsınız...emsal oluştumu zaten mahkemeler o yönde karar vermek zorundadır...şu halde ortadan 2 ye de ayrılsanız yargıtay kararı olmadan olmaz bu işler...benim halim nolacak...ablam kurtulacak mı...babam ne zaman çıkar.. bunların yanıtını verecek makam belli... karar copy ler deil onlar...onun için ben artık sadece burada izleyici olacağım...konu dışı muhabbet etmek yasak deyip adına "keçi" "geyik" yakıştırması yapanların sonunda ne yaptıklarıda ortada..işte bu bilinçle benim için önemli olanın yargıtay ceza dairesinin vereceği kararı saygı ile beklemektir...umarım çok çabuk çıkar... çıkarda içerideki insanlarımız yada kaçak yaşamak zorunda kalanlarda rahatlar...saygılar herkese...

Adsız dedi ki...

hislerimde de hiç yanılmam...dün gece burada ben avukatım diye ortaya çıkan şarlatanın maskesi de düştü... bugün sitenizi ziyaret eden gerçek evukat kişi de bunu teyid etti...nıc ımı kullandılar dedi..bu da biline ...saygılar...

Işık Erdemli dedi ki...

eeh bizde farklı şey söylemiyoruz zaten yargıtay bu işi bu hafta içi bitirir diyoruz

sn şeker 765
siz siteye geldiğinizde gayet hoş sohbet olaylara objektif bakabilen ve yorumyapabilen bir arkadaşımızdınız bu kızgınlık niye bu safhalara geldi

Işık Erdemli dedi ki...

eeh bizde farklı şey söylemiyoruz zaten yargıtay bu işi bu hafta içi bitirir diyoruz

sn şeker 765
siz siteye geldiğinizde gayet hoş sohbet olaylara objektif bakabilen ve yorumyapabilen bir arkadaşımızdınız bu kızgınlık niye bu safhalara geldi

Adsız dedi ki...

SEKER KARDESIM...YAZILARINDA BAZEN KIZIYOR...BAZEN GULUMSUYOR....BAZENDE HAK VERIYORUM....AMA.....NE YAPMAMIZI BEKLIYORSUN....ELIMIZDEKI MATERYALLER BELLI....ANCAK ONLARI KULLANIYORUZ....NE BEKLIYORDUN....BURADA NE SAVCI NE HAKIM....SADECE UMUT ARAYAN INSANLAR VAR.BU NEDEN DIYE SORARSAN,AVUKATLARIMIZ BIZLERI YETERI KADAR AYDINLATMIYOR.ILGISI VE BILGISI OLAN YADA OLABILECEGINI DUSUNDUGUMUZ KISILERLE ILETISIMDEYIZ.OKADAR....ZATEN HERKES NEYIN NE OLDIGIUNU ASAGI YUKARI BILIYOR......SEN KENDINI UZME...................EMIR

Adsız dedi ki...

arkadaşlar çarşamba günü verilerine nerden ulaştınız çok zor durumdayım ne olursunuz cevap verir misiniz

Adsız dedi ki...

bakın arkadaşım...ben burada bana muhalefet eden... kişi ve kişilerle..konu aydınlandığı saniyede birlikte sevinecek...kötü halinde (asla arzu etmem) saniyede üzülecek insan olacağım... siz burada boş şeylerle olur olmaz yıpranmış sinirlerinizi daha fazla yıpratmaya çalışırken ben sağduyu ile yaklaşmaya çalıştım...umutla yaşayacağız elbette ama realiteden de kaçmamak gerekir...
yani kararı çabuklaştırmanın yolu burada bireysel sen benle olmaz...toplumsal konsensus gerekir...konu zaten bizi çoktan aşmış vaziyettedir...artık bu bir hukuk ve hükümet boyutuna çoktan taşınmıştır...savsaklandığı da yoktur... sonra niçin savsaklansın? bu tür düşüncelere bana göre ütopyadır...
sonuç olarak sabırla bekleyip inşallah arzu ettiğimiz sonucu alacağız....

Işık Erdemli dedi ki...

bu site öğrenebileceğimiz ve ulaşabileceğimiz haberleri en hızlı olarak almamızı sağlıyor hem takip edenler hem yorum yazanlar hemde bilgi sahibi olan insanlar tarafından bir hukukcu vardı :)olayları bir yere kadar getirdi en azından bizi doğru yönlendirdi hadii enazından yanlış yönlemdirmedi diyebiliriz.
kader arkadaşımız da kendi düşüncelerini yansıtıyro ki bende onunla aynı şeyi düşünüyorum sonuca varma açısından gerisi teferuattan ibaret
sitemizi ziyaret eden avukat savcı hakim zaten ne yapabilir bu konularda bize
biz daha hızlı haber alma uğruna burada bulunuyoruz ne kadar insan burda ulaşabildiği kanal var ise bizimle paylaşmak durumunda olduğunu belirtmek isterim .

Unknown dedi ki...

cgk nın çarşamba gunu toplanacağını nerden çıkardınız ne yargıtayın sitesinde nede başka bir yerde yazmıyor biliyomusunuzda yazıyosunuz yoksa bu kadar insana boşuna umut mu aşılıyosunuz
bence bu iş bitmiştir.
yargıtay ceza 2 ye karşı 3 oyla kararı aleyhımıze onamıştır ne değişecekte durum çarşamba gunu tersine dönecek

Adsız dedi ki...

SN ARKADAŞLAR İİ AKŞAMLAR

BİR AÇIKLAMA YAPMAMA İHTİYAÇ DUYUYORUM BU GÜN YAZAMADIM ÇÜNKÜ..İKİ ESKİ ARKADAŞIM MİSAFİRİMDİ VE ONLARI AĞIRLADIM.

AYRICA ÇOK GEÇ SAATLERE VE UYKUDA OLDUĞUM ÇOK AZ ZAMANIN HARİCİNDE SÜREKLİ OKUDUĞUM İÇİN GÖZLERİM ARTIK İFLAS ETME VAZİYETİNDE..BU MÜCADELEYİ VE BU SİTEYİ ASLA BIRAKMAYACAĞIMI BİLDİRİR..HEPİNİZE SAYGILAR SUNARIM...

MY WAY

Adsız dedi ki...

2 ye karşı 3 oyla aleyhimize çıkan kara da doğrudan bizimle ilgili bir karar deil arkadaşım...saygılar...

Adsız dedi ki...

SEVGİLİ OSAMAN
YARGITAYIN 3 2ONAMASI YENİ BİR ŞEY DEGİL,DÜNDE BU BÖYLEYDİ BİR HAFTA ÖNCEDE İKİ HAFTA ÖNCEDE SONUÇTA 2 KARŞI OY VAR DOSYA TAMAMEN KAPANMIŞ DURUMDA DEGİL NİÇİN GÜNLERDİR BU OLAYI ÖNEMSEMİYODUNUZDA BUGÜN İTİBARİYLE HEMEN İŞİ BİTİRDİNİZ

Adsız dedi ki...

sayın salak osman 4

yargıtay 10 ceza 5 kişilik,AYRI

Yargıtay Ceza Genel Kurulu ,55

KİŞİLİK AYRI.

Unknown dedi ki...

sayın av. levent yarıtay ceza kurulunda 3 e karşı 2 oyla karar lehinize onandı bir uyeyi daha yanınıza çekerseniz durum değişir dememişmiydi sayın şeker

Adsız dedi ki...

hangi avukat levent o önemli...burada 2 tane var arkadaşım...bunlardan biri şarlatan...dün gece izlediyseniz eğer bu kişinin maskesinin yerlerde gezdiğini görmüş olmalısınız...diğerine lafım yoktur...
ben yargıtay kararından bahsediyorum arkadaşım...anayasa mahkemesinin incelediği itirazın doğrudan bize etkisinin çok fazla olmadığını ama olumlu çıkmasının etkileyebileceğini anlattı beyefendi...karşılıksız çek mağduriyeti ile ilgili deildi o karar.saygılar..

Adsız dedi ki...

AV LEVENT 3 e karşı 2 oy oldugunu fakat 2 karşı oyun da gerekçelerini dosyaya koyuldugunu söyledi. dosyanın tamamen kapatılıp olayın alehimize oldugunu söylemedi

Unknown dedi ki...

bana salak diyen çok akıllı arkadaş ben neyin kaç kişi olduğunu biliyorum hiç baktınmı yck kaç kararında ilgili dairenin çoğunluk kararından farklı karar vermiş

Adsız dedi ki...

yaklaşık 1.5 aydır bu konuları buradan konuşuyoruz kendi aramızda yorumluyoruz ve maalesef 1 adım bile gidemedik önce ekonomik koordinasyon kurulu toplantısında tüm türkiye'ye duyuruldu çekten hapis yok diye bangır bangır....sn.zafer çağlayan sn.nazım ekren mağdurların yanındayız dediler ardından sn.iyimaya sn.sözüer böyle kanun olmaz dediler bu karar anayasaya insanlığa hukuğa aykırı dediler sonra köşe yazarları yazılı,görsel medya bunları köşelerine taşıdı tartıştı herkes hemfikirdi...
ekonomik suç.....
zaten ne olduysa ondan sonra oldu artık konu kapandı sanki...sanki davalar düştü sicil affı denilen(hiçbir bankanın uygulamadığı) yasa tasarısı meclisten geçti olay bitti artık bizim mağduriyetimizi 3-5 hukukçu hariç kimse konuşmaz oldu bu kadar insana yazık günah değil mi? bu kadar vicdansızlık olur mu hani hukuk devletiydik hani yüce adaletti oy verin diye kapı kapı dolaşanlar bizim mağduriyetimizden yararlanıp para kazanıyorlar...
hiç kimse ama hiçkimse parası yok diye hapse atılamaz bu insanlık suçudur ayıptır günahtır yazıktır bunların vebali elbet birgün biryerden çıkar bu kadar beddua boşa gitmez merak etmesinler...kanunda yazmasına rağmen uygulanmaması vicdansızlıktır dünya ülkelerinin hiçbirinde böyle birşey yoktur uygulanması düşünülemez bir insanlık ayıbıdır devletin yetkili merciilerinin bu hatayı bir şekilde telafi ederek üzerine düşeni yapması lazımdır...burada bize düşen bu konunun elimizden geldiğince duyulmasını sağlamak dirayetli ve sabırlı olmaktır ister inanın ister inanmayın adalet geçte olsa tecelli edecektir....

Adsız dedi ki...

adsızlarla yazışmak tarzım deildir ama bi konuya açıklık getirmek isterim...arkadaşım..31/12/2008 tarihi iytibarı ile yürürlüğü uyum yasaları ile oluşmamış kanun la yargılanıyorsunuz..şu an o tarih itibarı ile size "kanunsuz ceza" uygulanıyor..bu net ve bunun zaten anayasa mahkemesi yada yargıtayda görüşülecek ilk davada netleşip müjdeli haberi buradan duyacaksınız...uyum yasalarının da AB gereği yapılması zorunlulukları var... dolayısı ile anayasa mahkemesi ve yargıtayda bekleyip biriken ve çok kısa sürede artık tahammul boyutlarını da aşacak olup yargının işlemesini engeleyecek yoğunluk yaşanacaktır...elbette bunlarda biri görüşülüp emsal karar olarak önümüze çıkıp davalar düşecektir...o açıdan kısa sürede bu işin netleşeceği kaçınılmazdır..saygılar..

Adsız dedi ki...

Selam arkadaşlar;

Herkese iyi akşamlar,Sayın Uludag ben maili gönderdim,
Arkadaşlar ben inanıyorumki Kader'in dedigi gibi bu hafta icinde hayırlı haberler alacagız,(bunu yazarken bende emin kanaldan duydugum deyişle yazıyorum)SAYIN Kadere inanın..

SAYIN HUKUKCUMUZ hala ortalıkta yok.

Sabır.

Adsız dedi ki...

ab uyum yasalarına göre hazırlanan çek taslağı orada hapis kalkıyor demiyor. hatta sonunda şu anki belirsizliği toparlamak için hazırlandığı bile belirtiliyor. üstelik ab uyum yasası deniyor ama uyum içerisinde bir tek çeke hapis veren fransız kanununda esinlenilmiştir diyor. biz sadece bu kanunun kabul edileceği ana kadarki boşlukta birşeyler olabilir mi diyoruz anladığım ancak herkesi bekletip bunu yürürlüğe koyacaklar
http://www.kgm.adalet.gov.tr/gg/cekkanunu.pdf inceleyip yorumlarsanız sevinirim

melek

Adsız dedi ki...

nereden sy sabır lütfen

aslı

Adsız dedi ki...

ASlı Hanım,

buraya yazmam dogru olacagını sanmıyorum,ama siyaset degil,üst makamlarda görevli birinden.

Sabır

Adsız dedi ki...

tşk.sayın sabır
inşallah kader ve sizin dediğiniz gibidir de bu kadar insan sevinir.

aslı

Adsız dedi ki...

sayın sabır

söyleyeceğiniz makam ve mevkiye ne gibi bir zararı olabilir burada söylemeniz. Ne biliyorsanız söyleyin. Hem sizinle sohbetleri olduysa detayda yapmışlardır. paylaşım bekliyoruz

melek

Adsız dedi ki...

Sayın melek hazırlanan o çek kanunu 2006 tarihlidir
2006 dan bu yana köprüden çookk sular geçdi...
geçti o 2006 cicim yılları vehamete gelki görem seni..
o çek yasasını hazırlayan o aklı evveller o yasayı alsınalar... ANLADIN SEN ONU :)

Adsız dedi ki...

sayın melek yeni uyum paketi yasasından bahsediyorsun.yeni yasa çıksa bile geri ye doğru işlemez.(adem sözüer söyledi.)

aslı

uludağ dedi ki...

OOOOOOO HOŞGELDİNİZ ESKİ DOSTUM SAYIN SABIR...

NASILSINIZ ÜSTAT NERELERDESİNİZ...

BAKIYORUM GÜZEL HABERLER GETİRMİŞSİNİZ BİZLERE...

SAHİDEN BU HAFTA ÖZGÜRMÜYÜZ İNŞAALLAH...

BİR DAHA SÖYLEYİNİZ SİZDEN TEKRAR DUYMAK İSTERİM...

ÇÜNKÜ KULAĞA ÇOK HOŞ GELİYORDA GÜZEL KARDEŞİM...

Adsız dedi ki...

Bende duydum ama inanmadım.. yargıtayın bu hafta karar vereceği ve çeke hapsin kalkacağı. konuşulan konu bu. duyduğum yer meclis o kadarını söyliyeyim

Adsız dedi ki...

VALLAHİ DAHA İYİ TUTUNABİLECEĞİMİZ BİR DUYUM VARSA ONU SÖYLEYİN ONA SARILALIM. ZATEN İSTEDİĞİNİZ GİBİ YAZILI BİR METİN OLSA KONUŞACAK BİR ŞEY KALMAZ DİLEKÇEDE YAZACAKLARIMIZI TARTISIRDIK. ELDEKİ İKİ KÖTÜ İKİLİ 5 BENZEMEZDEN İYİDİR HESABI. ÖNÜMÜZDEKİ HAFTADAN DAHA AZ GÜN SÖYLEYEN VARSA ONADA SARILIRIZ. ADAM ISRARLA SÖYLEYEMEYECEĞİNİ SÖYLÜYOR. DÜN AV.LEVENT LAKAPLI YAZICIDA MESLEĞİMDEN OLURUM RESMİ KANALLI HUKUK SİTELERİNDEN BAŞKA BİR YERDE YAZARSAM DEDİ. SAYIN KADER AVUKAT OLSAM KEŞKE DERKEN BELKİ KONUMU GEREGI SÖYLEYEMEDİ. BELKİ YARGITAYDA BİR ÇAYCI, DEŞİFRE OLSUN İSTEMİYOR İNANAN İNANSIN İNANMAYAN KAELE ALMASIN,

LAVE

Adsız dedi ki...

sayın uludağ

sayın sabırı biraz sıkıştırın birşeyler kaçıracak ağzından sanki güzel şeyler gibi

melek

Adsız dedi ki...

bu haftayıda böyle geçircez anlaşılan................ ama inşallah dediğiniz gibi olur

Adsız dedi ki...

SAYIN MELEK

NE OLDU FİKRİNİZMİ DEĞİŞTİ SAYIN KADERE TUKAKA SAYIN SABIRDANSA MEDET. BAKTIM AYNI ŞEYLERİ SÖYLÜYORLAR ,

LAVE

uludağ dedi ki...

SEVGİLİ DOSTUM SABIR...

BENİ DUYUYORMUSUNUZ ACABA...

NE GÜZEL ŞEYLER SÖYLÜYORSUNUZ ÖYLE DİYORUM...

BİR KEZ DAHA SİZDEN DUYMAK İSTERİM LÜTFEN...

EĞER SİZİN DUYDUKLARINIZA İNANCINIZ TAMSA BENİM ZATEN SİZDEN DOLAYI TAMSIR...

BEN ŞAHSIM ADINA ATTIĞINIZ HER İMZANIN ARKASINDAYIM BUNU BİLMENİZİ İSTERİM...

Adsız dedi ki...

Sayın Uludag.
ben hep izlemedeydim.bilirsin az yazarım,her gece sizleri izliyordum.

Duydugum haber asıllı bir kaynaktan.İNŞAALLAH ustat dedikleri gibi bu hafta hepimiz ÖZGÜRÜZ...

Sabır

uludağ dedi ki...

VALLA AZİZİM NE DİYEYİM AĞZINA SAĞLIK İNŞAALLAH ALLAH YARDIMCIMIZ OLURDA BU İŞ HAYIRLISIYLA MUTLU SONLA NOKTALANIR...

SEN EĞER OLACAK DİYORSAN BEN DÜNDEN BU İŞ TAMAMDIR GÖZÜYLE BAKARIM CANIM KARDEŞİM...


SEN DİYORSAN VARDIR Bİ BİLDİĞİN....

SEN BOŞ KONUŞMASSIN...

HELE UMUT TACİRLİĞİ HİÇYAPMAZSIN..

YARABBİ DUALARIMIZ SONUNDA KARŞILIĞINI BULACAK...

Adsız dedi ki...

çeke imza atarsa sabır onada imza atacanmı

uludağ dedi ki...

O BİR KERE OLUR ARKADAŞIM...

SÜTTEN AĞZI YANAN YOĞURDU MİSALİ...

uludağ dedi ki...

HATTA YOĞURDUDA ÜFLEYEREK BİLE OLSA YEMEM ARTIK...

Adsız dedi ki...

ne oldi rengin soldi :)

Adsız dedi ki...

sy. kader geldinizmi saat:24:00 de gelirim demiştiniz.sy. sabırda teyit etti sizi.

inşallah

aslı

uludağ dedi ki...

ÇOK SAYIN ADSIZ ARKADAŞ BİZ İŞİMİZE BAKALIM İSTERSEN OLURMU CANIM KARDEŞİM...

Adsız dedi ki...

yeni haber var mı arkadaşlar?



öykü

Adsız dedi ki...

sayın aslı

evet geldim izliyordum, aslında ben bu site açıldığından beri izliyorum.

sayın sonere gelince, ilginç bağlantıları olan bir arkadaş,

sayın lave,

ben çaycı değilim ama hukuk egıtımı almıs biride değilim

kader

Sabır dedi ki...

SAYIN HUKUKCU

Hala yoksunuz,sanırım müjdeli haberi (kesin) alınca bizlerle paylaşacaksınız.

Sayın Uludağ,
duydugum haber kesin,bilirsin adli yargı süreci agır işler,ama İNŞAALLAH RABBİM hepimizin özgürlüğünü dualarımız kabul eder ve kavuşuruz.

SAYGILARIMLA

Sabır

Adsız dedi ki...

neden herkes sustu

Adsız dedi ki...

arkadaşlar benim bir sorum olacak ama;

benim akrabam 7 adet dosyadan tutklandı.fakat adalet bakanlığı vatandaş portal dan sorgulama yapıyorum sadece 6 dosya çıkıyor.sebebi nedir acaba bilen

tşk..

aslı

Adsız dedi ki...

aslı
o Davası Farklı şehirde olabilir

Adsız dedi ki...

infaz dan öğrenmiştik.hepsi aynı şehir ve ilçede 1.ve2. asliye diye söylendi.

tşk.

aslı

Adsız dedi ki...

sayın sabır

gün verebiliyor musunuz ortası mı sonu mu haftanın başımı?



öykü

Adsız dedi ki...

sayın öykü

lütfen sayın sabırı zorlamayınız.

kader

Adsız dedi ki...

00:51

yazılan yazı bana ait değildir

kader

Adsız dedi ki...

artık benim yerime de yazmaya başladılar yazılanlar bana ait değildir

kader

Adsız dedi ki...

sayın sabır ve öykü

yazılanlar bana ait değildir bilginiz olsun

kader

Adsız dedi ki...

sayın kader
ne yazıyorsunuzda bana ait değildir diyorsunuz anlamadı allah aşkına



öykü

Adsız dedi ki...

buda sıte kurucularının bır eksıklıgı.yada bole bır konuda tınıyetcızse yorum yapıp dalga gececek ınsanların olabılecegını dusunmedıler.arkadaslar umut tacırlıgı yapanlara baskasının adıyla yazanlara soyluyorum.eger ınsanlıktan nasıbınız varsa kı oldugunu dusunuyorum.yeter...ınsanları ıncıtmeyın bole.nıck mı bıttı. yapmayın lutfen........emır

Adsız dedi ki...

arkadaşlar 00:57 deki yazıda bana ait değildir. bir daha yazı yazmıyacağım. hukukçu bi nebze av levent bi nebze ama adıma yazı yazılmasına bir anlam veremedim hepinize hoşçakalın bu son yazım bundan sonra kader rumuzu görürseniz inananlar inanmasın inanmayanlar boşuna yorum yapmasın allah hepimizin yardımcısı olsun

kader

Adsız dedi ki...

hep gidiyorum diyorsun bir türlü gitmiyorsun kaç yaşında adamsın kendin yazıyorsun sonra yazmadım diyorsun ona 3 gün bekleyin diyorsun sonra başka nicklerle kendini çağırttırıyorsun çok ilginç bir tipsin anlamadım nevrotik bir rahatsızlık mı geçiriyorsun kader

Adsız dedi ki...

biraz saygılı olun adam hepimizi acıtacak yazısına bile sahip çıktı birer birer uzaklaştırın bu siteye katkısı olanları asıl sizler bence navrotiksiniz.

Sabır dedi ki...

SAYIN KADER;

yazın lütfen kendini bilmezleri kayda dahi almayın.sizden ricam bu kadar insanı habersiz bırakmayın. size neler yazdılar yılmadınız,yine yılmayın boş verin o saygısız yazanları muhatap dahi almayın.
SAYGILAR

Sabır

Adsız dedi ki...

kaderin yazısını tekzip eden kaderde ben değilim

kader

Adsız dedi ki...

kader hariç kader rumuzlu yazı yazanın.......

Adsız dedi ki...

kaderin yazısını tekzip eden kader yazısını yazan kaderde ben değilim

kader

Sabır dedi ki...

SAYIN Kader

Belki pişman olmuştur onun icin tekzip yapmiştır.,tekzibi yapan özür dilemesinide bilmelidir derim

Sabır

Adsız dedi ki...

site karışmış yine

melek

Adsız dedi ki...

boşver sabır arkadaşım kader öldü yazan debelensin dursun kaderin hangi yazısı dokunduysa

Adsız dedi ki...

yarın pazartesi bayağı mail attık bakalım yarın ufakta olsa bir ses çıkacak mı

melek

Adsız dedi ki...

yooo melek hanım sizin svrildiginiz saatlerden daha ii durumda site neoldu sitenin as arkadaşları gelince sus pus oldunuz

Adsız dedi ki...

bak ne tesadüf dimi melek arkadaşımızda hemen konunun içinde bitiverdi artı o yazar sayın kaderinde yerine

Selami dedi ki...

kader arkadaşım
Kendini bilmez bir kaç kişi yüzünden siteyi terketmeyiniz..
Yorumlar iyi veya kötü, bizim herkesin görüş bilgi ve duyumlarına ihtiyacımız vardır.
Bu siteyi takip eden arkadaşlarımızdan ricam. Yorumlardan işinize geleni alınız işinize gelmeyene yorum yazmayınız lütfen..
Burası tartışma sitesi değil, Burası DAYANIŞMA YERİDİR:
Kısır çekişmelerle ne bizleri nede anlık habere muhtaç onbinleri üzmeyiniz lütfen. Zor günlerden geçiyoruz, Burada dayanışma içerisinde olmaya çalışalım

Adsız dedi ki...

aferin buldun bak benim o salak başka işi gücü olmayan. IQ tavan yapmış senin. şimdide melek hanıma yazan adsız ben değilim dersin

melek

Adsız dedi ki...

SN ARKADAŞLAR

GÖKHAN TAŞKINA DA MAİL ATTIM SİZDE ATIN İSTERSENİZ.GECE HATTI.BU TİP KONULAR ÇIKIYOR BAZEN DİYE ATTIM DUYARLI BİR İNSAN ..

MY WAY

Adsız dedi ki...

çok haklısın my way arkadaşım

gokhan@gokhantaskin.com

melek

Adsız dedi ki...

sayemde hepiniz kurtuldunuz işte daha ne çağırıp duruyorsunuz salak salak yazıp duruyordu

melek

Adsız dedi ki...

01.37 yazan melek bunalım yaşayan arkadaşımız galiba :)
malesef yazı karakteriniz bile benimle uyumlu değil

melek

«En Eski ‹Eski   4601 – 4800 / 22646   Yeni› En yeni»

Yeni anayasa yapılmalı mı?

AKP'nin tavrı kürt sorununun çözümüne olumlu katkı yapıyor mu?

DTP'nin tavrı kürt sorununun çözümüne olumlu katkı yapıyor mu?