MADDE 33 - SUÇ VE CEZALARA İLİŞKİN ESASLAR

Suç ve cezalara ilişkin esaslar
Madde 33- (1) Suç ile ceza ve ceza yerine geçen güvenlik tedbirleri ancak kanunla konulur. Kimse, işlendiği zaman yürürlükte bulunan kanunun suç saymadığı bir fiili gerçekleştirmesinden dolayı cezalandırılamaz ve kimseye suçu işlediği zaman kanunda o suç için konulmuş olan cezadan daha ağır bir ceza verilemez.
(2) Suç ve ceza zamanaşımı ile ceza mahkûmiyetinin sonuçları konusunda da birinci fıkra uygulanır.
(3) Suçluluğu kesin mahkeme kararı ile hükmen sabit oluncaya kadar, kimse suçlu sayılamaz.
(4) Hiç kimse, kendisini ve kanunda gösterilen yakınlarını suçlayan bir beyanda bulunmaya veya bu yolda delil göstermeye zorlanamaz.
(5) Ceza sorumluluğu şahsîdir.
(6) Hiç kimse, yalnızca sözleşmeden doğan bir yükümlülüğü yerine getirememesinden dolayı hürriyetinden alıkonulamaz.
(7) Ölüm cezası ve genel müsadere cezası verilemez.
(8) Kamu İdaresi, kişi hürriyetinin kısıtlanması sonucunu doğuran bir müeyyide uygulayamaz. Türk Silâhlı Kuvvetlerinin iç düzeni bakımından bu hükme kanunla istisnalar getirilebilir.
(9) Uluslararası Ceza Divanına taraf olmanın gerektirdiği yükümlülükler hariç olmak üzere, vatandaş, suç sebebiyle yabancı bir ülkeye verilemez.

22.646 yorum:

«En Eski   ‹Eski   9001 – 9200 / 22646   Yeni›   En yeni»
Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR BUGÜN SAAT 15:15 TRT2 DE BAKIŞ:İŞ TE GÜNDEM PROGRAMI VAR KONU KARŞILIKSIZ ÇEK SANIYORUM 3434

Adsız dedi ki...

günaydın hesrkese daha önce yazılanları okumadım ama güzel haberler vardır inşallah surya

Adsız dedi ki...

maalesef yok,henuz bırsey.yarın gorus var.bız daha hıcbırsey ogrenemedık.emır

Adsız dedi ki...

ümitlenerek açmıştım ama anlaşılan iyi bir haber yok yine kardeşimin yattığı cezaevine savcı gelmiş seçimden sonra belki bir şeyler olabilir demiş ben seçimden sonrası içinde ümitli değilim surya

Adsız dedi ki...

yarın bizim de tlf görüşmemiz var ama söyleyecek bir şey yok surya

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR SEÇİM FALAN HİKAYE BUNLAR BİZİ OYALIYORLAR BİZİM CANIMIZ ÇIKMIŞ HİÇBİRİNİN UMRUNDA DEĞİL YAGITAY VEYA ANAYASA MAHKEMESİNDEN BİŞEY ÇIKIRSA ÇIKAR ÇIKMAZSA HEPİMİZ YA YATACAĞIZ YA KACACAĞIZ 3434

Adsız dedi ki...

günaydın

my way

Adsız dedi ki...

günaydın sn my way güzel haber bekliyoruz var mı surya

Adsız dedi ki...

GÜNAYDIN MY WAY ABİ BUGÜN TRT2DE BAKIŞ:İŞ TE GÜNDEM PROGRAMI VAR SAAT :15:15 DE 3434

Adsız dedi ki...

karamsar olmayın sabah sabah , hayırlı haberler bekleyelim....ekm2510

Adsız dedi ki...

MY WAY ABİ PROGRAMIN KONUSU SANIYORUM KARŞILIKSIZ ÇEK SORUNU 3434

Adsız dedi ki...

bana da öyle gibi geliyor her şey seçimden önce oluyor bu niye seçim sonuna kalsın bu hükümet bizden başkalarını görüyor biz kapsama alanı dışında kaldık surya

Adsız dedi ki...

sayın myway gunaydın,yargıtay sayfasına baktınız mı dosya sorgulama sayfasında sorun var sanırım.yayınladıgınız kararlara bakmak ıstedım.bulunamadı dıyıp dırek sayfadan cıkıyor.emır

Adsız dedi ki...

sn arkadaşlar..

yeni her hangi bir haber bende de yok..ama şunu anladım bu şartlarda bu iş kapanmazsa çıkan yasadan da sonra..bu konu hukuk adına bir skandal olur diye düşünüyorum..

bu benim şahsi fikrim tabi..

my way

Adsız dedi ki...

MY WAY ABİ HUKUKU TANIYAN KİM ? İŞLERİNE GELİŞNCE VERGİ BARIŞI VARLIK BARIŞI 1 HAFTADA ÇIKIYOR KÜÇÜK ESNAF BIRAK SÜRÜNSÜN 3434

Adsız dedi ki...

ayrıca bu yorumun haklı nedenlere dayandığını görmek için 2002 de anayasa mahkemesinin 38. madde ile ilgili verdiği kararı okumanız yeterli..

my way

Adsız dedi ki...

sn 3434 canım kardeşim

bunu af olarak düşünme dedim ya bu bir hakkın yargı tarafından mağdurlara iadesi olacak..

my way

Adsız dedi ki...

sayın myway bugun sızı karamsar gordum.yorumunuzdan bunu anlıyorum.emır

Adsız dedi ki...

inşallah olur sayın my way artık bekleyecek halimiz kalmadı birde klavyede hemen Wyi bulsam daha koloy olacak surya

Adsız dedi ki...


Selam Arkadaşlar.

Uzun süredir burayı takip ediyorum, gelişmleri izliyorum.

Çok fazla olmamakla birlikde bir kaç yorumum da oldu.

Yorumlarım genellikle bu iş bitti bu gün yarın kesin çözülür gibi insanları gereksiz yere umutlandıran kişilere karşı olmuştur. Hatta umut tacirliği yaptığını düşündüğüm kişileride belirttim.

Bunlara inanıpda umutla bekleyen insanların hayal kırıklığına uğratılmaması idi çabam. Çünkü özellikle içerde olanlar her gün acaba bu gün çıkarmıyım beklentisi içerisinde bizlerden haber beklerken bizde bunlara inanıp iyimser olmaya çalıştık, içerdeki yakınlarımıza her an gelişme olabilir diye umut verdik.

Son yorumlarda da bu beklentilerin yarattığı olumsuzluk ile karamsar görüşler oluştu.

Bugün yarın diyenlere inanmamanız gerektiği gibi çok da karamsar olmamanızı tavsiye ederim.

Bu işin çözüleceğine inancımızı kaybetmemeliyiz.

Adsız

Adsız dedi ki...

bana da öyle geldi sn emir paranoyak olmıyım dedim kötü bir şey mi var yoksa snmyway surya

Adsız dedi ki...

MY WAY ABİ AF OLARAK DÜŞÜNMÜYORUM AMA ŞUNU BELİRMEK İSTİYORUM BU ZİHNİYET NAYLON FATURA;YI BİLE AFFETTİ KENDİLERİNDEN BİRİ İŞİN İÇİNDE OLUNCA !AMA ADI İSTER AF İSTER HAK İADESİ OLSUN BİZİM SESİMİZİ DUYMAZDAN GELİYOR BUNLARA BİR HATAYLA OY VEREN BİRİ OLARAK ÇOK BOZULUYORUM 3434

Adsız dedi ki...

sn arkadaşlar

inanın en ufak bir karamsarlık yok yorumumu dikkatli okursanız anlayacaksınız..aksine ben objektif bakarak günlerdir bu konuları aleyhimize yorumlamaya çalışıyorum..

kendimi 2008 ve daha önceki yıllarda bu cezaları veren hakimlerin yerine koyarak bugün meydana gelen durum karşısında ne yapardım sorusunu soruyorum..

ayrıca burdaki insanların umut tacirliği yapmasını gerektirecek bir konu yok sanıyorum..sonuçta kimse yorum başına para almıyor..

my way

Adsız dedi ki...

sn 3434

bu zihniyet sadece kendi yararlarına olan konuları af eder..

zaten tesbit edilmesi gereken konu bu..

my way

Işık Erdemli dedi ki...

günaydın

şu yargıtay karaları için saat 1 gibi avukat arayacak yargıtayı bakalım öğrenebilecek mi içerikleri

Adsız dedi ki...

sn tlgerd

bende ulaştım avukata..hem o konu hemde ..5838 konusundaki attığım maillere cevap almak için fakat çok yoğun bir gün olduğunu akşam bakabileceğini söyledi..mahkemeleri varmış muhtemelen icra davalarıdır diye düşündüm..))

my way

Adsız dedi ki...

yargıtay başkanı hasan gerçeker: yargıda adeta yangın var...


roportaj saat:12 de cnnturk de...


cnnturk.com

jenardi

Adsız dedi ki...

arkadaslar cabanız ıcın tesekkurler.ınsallah guzel duyumlar olurda paylasırız.maalesef ben avukata ulasamadıgım ıcın ogrenmek adınada bır cabam olamıyor.yarın gorus var,okadar umutdan sonra esıme ne dıyecegımı dusunuyorum.emır

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bende avukatımdan bilgi istemiştim yargıtay kararları için. ocak ayı güncellendi 1 saat sonra söylerim demişti. ama sonra tekrar arayıp programın aralık ayını9n güncellenmesi yaptığını ocak ayınında yaklaşık 1 hafta sonra olabileceğini söyledi. sizleri ( yargıtay kararları 1 saat içinde emrinize amade) diyerek yanılttığım için üzgünüm. ama tamamen avukatın söylediklerine göre yazmıştım. özür......İSKENDER.

Adsız dedi ki...

sn emir

eşinize söyleyeceğiniz şey şu..

biraz daha sabır bu iş bitecek...

tabi yarına kadar daha net bir haber almazsak..

my way

Adsız dedi ki...

bırde sunu belırtmek ıstıyorum.gercekten yolumuz hep yargıtaya cıkıyor.hakımler-savcılar actıkları konularda celıskıde olduklarını ve ınsıyatıf,ongoruyle kararlar aldıklarını belırtıyor.ama ıcerdekı ınsanların artık bunu bekleyecek durumu kalmadı,bunu usunen yok.sayın myway bıze yolladıgınız yargıtay kararlarının su torba kanunundan sonra sıteye dusmesıde dusundurucu.bakıyorum.yasa gectı,ondan sonra yayınlandı.ama bakarsanız taıhlerde 1ay once olan bıle var.emır

Adsız dedi ki...

sn jenardi

teşekkürler hoş geldin..

bu cnn türk teki proğrama mail atsak faydası olurmu diye düşünüyorum..

malum yargıdaki yangın şüphesiz 3167 ile ilgili binlerce dşlekçe binlerce itiraz..

bugünle yarın vereceğimiz dilekçeler cabası..

my way

Adsız dedi ki...

sn jenardi

çabalarınıza teşekkürler..

my way

Işık Erdemli dedi ki...

sayın my way

ben bu avuktların........
benim anladığım avukatlar hakim ve savcılar kıvranıyorlar hepsi işsiz kalacaklar
bu çek davaları biterse asliyelerin yarısı kapanır emin olun
resmen işlerine gelmiyor adam hem alacak hem borçlu vekili aynı hakime ve savcı ya gidip bu müvekilimin itirazı var bunu tahliye etmen lazım diğeri içinde aman böyle bi şey yok eski uygulama devam etmeli diyebilir mi

hapsi tembel bunlar ilerini yapmıyorlar araştırma yapmıyorlar
bakıyorlar önce ki uygulama ne devam ediyprlar .
aklı selim bie kaç hakim savcı bunalrın yapması gerektiği işleri kendileri araştırıp uyguluyorlar bunada emin olun
her hukuk fakültesini bitiren avukat olamıyor maalesef ben avukatımla tartışırken veya konuşurken en çok ben konuşuyorum olabilir mi böyle bir şey
yok yok yorumları dahi tutatrsız bilmiyorlar çünkü cahiller.
yemin edeiyorum bunların çooğu gidip bakkaldan sigara alamazlar

Adsız dedi ki...

sn tlgerd

tamamen katılıyorum..

my way

Adsız dedi ki...

my way haan gerçeker daha evvelden de yapmış olduğu bir açıklamada yargtaydaki dosylarının %90 nının ekonomik suçlar olduğunu sölemişti.bu ekonomik krizle de sanırım içindne çıkılmaz bir hal aldı.yargıtay hükümetten isteklerini sıralayacakmış. yalnız alacaklıyı mağdur edipte çek yasası için bir af isteyeceğini yada genel afla alakalı bişi söleyeceğini sanmıyorum.

harşeyin hayırlısı


jenardi

Adsız dedi ki...

sn jenardi

aynen katılıyorum..bu belkide cgk kararı için bir ön açıklama olabilir 2002 dede şener güngör bunu yapmıştı..

my way

Adsız dedi ki...

yanılıyorsunuz onlar dışarda külhan beyi kesiliyorlar yani avukatlar bize gelince konuşuyorlar ukala ukala ama siz onları hiç hakimin karşısın da gördünüzmü benden beter oluyrlar iki kelimeyi bir araya getiremiyorlar surya

Adsız dedi ki...

Karşılıksız çek` suçları ile ilgili uyum yasasının çıkarılamaması nedeniyle yaklaşık 40 bin kişi her an hapse girme korkusu yaşıyor. Yargıtay 10. Ceza Dairesi Başkanı Şener Güngör, karşılıksız çek suçundan son bir yıl içinde Yargıtay`a 40 bin dosya geldiğini belirterek, bu dosyalardan 25 binini karara bağladıklarını, 15 bininin ise beklemede olduğunu bildirdi. Anayasa değişikliği uyarınca dava dosyalarının bekletildiğini kaydeden Güngör, `Biz karşılıksız çek suçlarıyla ilgili TBMM`deki düzenlemeye katıldık. Hazırlık yaptık, Adalet Komisyonu`na kadar getirdik. Ancak parlamenterler gelmediği için görüşme olanağı bulamıyoruz` dedi. Güngör, bir grup gazeteci ile yaptığı sohbette, 40 bin dosyada sanıkların savunmalarının aynı olduğunu belirterek, `40 bin kişiyi hapse attırdığımız zaman yarın Anayasa Mahkemesi başka bir karar verirse telafisini kim sağlayacak` dedi. `Dosyaları bekleyecek` Güngör, 10. Ceza olarak uygulamalarının bu yönde olduğuna dikkat çekerek, `40 bin dosyada savunma aynen şudur: Çeki keşide ettiğim tarihte imkanım var idi, para bekliyordum gelmedi` diyen kişiye hapis cezası verebilecek misiniz?` diye sordu. EVİN GÖKTAŞ/ANKARA


alıntı 2002 yılı haberi

my way

Işık Erdemli dedi ki...

sayın kadere kayılmamak elde değil

cocuğum 2 yaşın geldi ve ben bir baba olarak ona hiç bir imkan sağlayamadım şansım yardım etmese nerdeyse büyüdüğüne dahi şahit olamayacaktım.neyse bir kısmından yakalayabildim tahliye olarak
ticaret yaptık sözüm ona

ne günah işlemişim ben
öde öde bitmiyor

Adsız dedi ki...

VALLA ARKADAŞLAR İÇERİDEN TAHLİYELER BAŞLAMADAN NE DESEK BOŞ BENCE .2006 YILINDA YİNE BU KONU HABER OLDU GAZETELERE ,SONRA KONU RAFA KALKTI!YARGITAY ,ANAYASA MAHKEMESİ YCK HİKAYE GİBİME GELİYOR İÇERİDEN TAHLİYELER BAŞLARSA BİZDE OZAMAN RAHAT EDERİZ MY WAY ABİ AKLIMA ŞU BİLE GELİYOR ACABA BURAYA BİRİLERİ FARKLI İSİMLERLE GELİP BİZE ÜMİTMİ VERİYOR NE DERSİN ABİ ?BÜTÜN BUNLAR OYALAMAK İÇİN YAPILMIŞ BİR OYUN OLMASIN! SONUÇTA O KADAR OY POTANSİYELİ VAR AİLELERİMİZİN 3434

Adsız dedi ki...

sn 3434

karamsar olma..ben kendi adıma inanmadığım birşeye ümitlenmem..

ve okuduklarım ve tecrübelerim bana bu işin biteceği konusunda tereddüt bırakmıyor inan..

yakında birlikte sahilde bir acı kahve içeriz diyorum..

gelirse sn şekeride davet edelim..

my way

Adsız dedi ki...

ben yada mywayın göndermiş oldğu yargıtay kararlarını sizlere www.yargıtay.gov.tr ye girip görebilirsiniz.ben onun bunun şunun avukatından aldığı haberlere göre değil,yasa koyucu yada bu yasa koyucunun vermiş olduğu kararları karara bağlayanlarla ilgileniyorum.somut bişi olmadan yada kulaktan dolma haberlere zaten burdaki herkes de idamanlı


jenardi

Adsız dedi ki...

ben de hep butür şeyleri düşünüyorum eşim nederse desin bu hükümete oy yok babam zaten vermez yeter artık herkes güçlünün yanında ezilene yardım eden yok surya

Adsız dedi ki...

sn surya düşüncenize katılıyorum ancak,bu hükümetten başka genel af hariç herşeye af getiren bir hükümette olmadı.tama şu bi gerçekki çek kanunu eskisine nazaran idamlık gibi bişi.ama hükümetin elinde salt çoğunluk gibi bir güç var.bizi bunlar kurtaracak.yeni çek kanunu meclisten geçse bile emin olun son maddesini şimdiden görebiliyorum

GEÇİCİ MADDE (hayal ürünüdür): ... ... ... tarihinden önce karşılıksız çek kesenler tahliye edilecek,.. ... ... tarihinden haklarında karşılıksız çekten kavuşturma ve soruşturma yapanların davaları ortadan kaldırılacak....


jenardi

Adsız dedi ki...

sn surya

bravo..benim zaten inancım şu bu ülkeyi kurtarırsa kadınlar kurtaracak..en azından erkekler kadar menfaatları ile hareket etmiyorlar..

vicdanlarının sesi ile hareket etmeyi hala becerebiliyorlar..her türlü olumsuzluğa rağmen..

my way

Adsız dedi ki...

2002 deniyor sn jenardi demek 9 senedir bu konu var bizim gibi şansız kullar varken şimdimi çözülecek gerçi geçen sens mal beyanı çözülmüştü kendimize haksızlıkmı yapıyoruz surya

Adsız dedi ki...

bu arada CNNTURK u açın. 12 de yargıtay başkanı çıkacak


jenardi

kader dedi ki...

sayın tlgert

bence dediğiniz kişiler ancak buraya düzmece karar atarak bizleri umutsuzluğa ve çaresizliğe sürükleyerek elimizi kolumuzu bağlamaya ve mücadele azmimize kırmaya çalışarak amaçlarına ulaşmaya çalışırlar. hoş biraz yazdıklarınızdan kendimede pay çıkardım .

saygılarımla

kader

Adsız dedi ki...

sn jenardi

dediğin olsa bile 7 yıldır içerde insanların neden yattığının ve bu kadar çilenin neden çekildiğini..

kendi çıkardığı yasayı neden 31.12.2008 e kadar ertelediğini nasıl açıklayacaklar..

my way

Adsız dedi ki...

Sn 2121

Adalet.org sitesinde çekle ilgili yazılar 01.03.2009 tarihli.

ÇEK YASASINA EKLENEN GEÇİCİ MADDE

Ziya Bülent Öner* Küçükçekmece* Adliyesi
3167 Sayılı yasaya 5838 sayılı yasa ile 2.Geçici madde eklenmiş olup, 28.02.2009 tarihli Resmi Gazetenin Mükerrer sayısında yayınlanarak yürürlüğe girmiştir. Bilgierinizie sunulur.
MADDE 18 – 19/3/1985 tarihli ve 3167 sayılı Çekle Ödemelerin Düzenlenmesi ve Çek Hamillerinin Korunması Hakkında Kanuna aşağıdaki geçici madde eklenmiştir.

“GEÇİCİ MADDE 2 – 31/12/2009 tarihine kadar, üzerinde yazılı keşide tarihinden önce çekin ödenmek için muhatap bankaya ibrazı geçersizdir.”


Başak Eryılmaz* İslahiye Adliyesi*
bu madde ile çekte vadenin kanunen de tanındığını mı anlamamız gerekiyor?

necdet kadıoglu* Kadıköy Adliyesi*
Evet

Akın DOMBAYCI *Tavas Adliyesi*
Düzenlemenin 31.12.2009 tarihine kadar olması da ilginç değil mi ? Sanırım o tarihe kadar yeni Çek Kanunu çıkartılacak. Çekte vadeyi kabul eden dünya üzerindeki tek millet biziz herhalde :))

ASIM EKREN *Ermenek Adliyesi*
Ekonomik tedbirler kapsamında sözkonusu değişikliğin yapıldığını düşünüyorum. Demek ki bu tarihten sonra durumlar düzelecek (inşallah) ve eski sisteme dönülecek yada yeni düzenleme getirilecek...

Gökhan Cem Güney *Yenihisar Adliyesi*
Aksine yasanın çekte vadeyi şiddetle koruduğunu düşünüyorum.Çekin prensiplerine tamamen aykırı.

Ramazan Kepoğlu *Mersin Merkez Adliyesi*
Kredi aracı olmayıp sadece ödeme aracı olan çek'in ruhuna aykırı olmuş; ancak, vaddenin kabul edilmesi nedeni ile uygulamadaki karışıklılığa bir nebze çözüm olur. Vadeli çeki hem geçerli saymak(ileri tarihli olarak keşide etmek)hem de görüldüğünde ödeme kuralını işletmek, hem abes oluyor hem de uygulamada çok sorunlar yaratıyordu.

Necla Doğan *Adıyaman Merkez Adliyesi*
artık çek de vadeli...

Kemal Yalçın *Kahramanmaraş Merkez Adliyesi*
soruşturma evresinde bulunan şikayete konu vadesinden önce bankaya sunulmuş ve karşılığı yoktur ibaresi eklenmiş çekler?Yargılaması devam edenler, kesinleşenler hakkında ne karar verilecek?

Nazım Fırat Bayındır *Hatay Barosu*
Sanırım 31.12.2009 tarihine kadar Türk Ticaret Kanunu da değimiş ve yürürlüğe girmiş olacak. Ancak her halde çekin ödeme vasıtası olması ilkesine açıkça aykırı bir düzenleme..


Diğer yazı:
YARGILAMANIN YENİLENMESİ-KARŞILIKSIZ ÇEK 01.03.2009

Volkan Kumaş *İstanbul Barosu*
Herkese merhaba,

Şahsın haberi olmadan, başkaları tarafından imzalanan çeklerin karşılıksız çıkması nedeniyle yapılan yargılamalarda tebligatlar yine şahsın sadece kağıt üzerinde şirket yetkilisi olması nedeniyle 35'e göre yapılmış ve kesinleşmiş. Para cezalarının ödenmemesi nedeniyle hapis kararları çıkmış.Müvekkil, kendisini kağıt üstünde şirket yetkilisi yapan kişiler hakkında şikayet dilekçesi vermek için savcılığa gittiğinde, bu hapis cezaları nedeniyle yakalanarak cezaevine konulmuş. Bu durumda yargılamanın yenilenmesi ve infazın durdurulması talebiyle kararları veren mahkemelere başvurdum. Dosyalardaki imza sirkülerleriyle çeklerdeki imzalar ilk bakışta bile birbirlerine hiç benzememesine rağmen talebim kararı veren mahkemelerce reddedildi. Bundan sonra yargılamanın izleyeceği yol hakkında bilgisi olan ve benimle paylaşan herkese şimdiden çok teşekkür ederim.

****HENÜZ VERİLEN CEVAP YOKTUR****

02.03.2009 00:27

kader dedi ki...

sayın tlgert
özür dilerim cevabım sayın 3434 eydi

kader

Adsız dedi ki...

sn surya 2002 den bu yana karşılıksız çekten ne yuvalar dağıldı.ne boşanmalar oldu.evlilik çatısı altına girmeye aday ne nişanlar atıldı,ne ocaklar söndü.kaç kişi girdi çıktı cezaevlerine 2002 den bu yana.

peki alacaklılar ne yaptı?

zannediyolarki biz içeri girip çıktığımızda paralarına kavuşacaklar.içeriye giripte çıktığımızda BORÇ-ALACAK ilişkisi çercevesinden başka bi hale dönüşmeyen bu olayda paralarını da zor alırlar bizden...

jenardi

Işık Erdemli dedi ki...

sayın kader

siz oğlunuzu oğlumda beni bekliyor
gecenlerde oğlunu zhakkında yazdıklarınınz beni etkiledi açıkcası kendimi yaşadım bi an okurken

bu işin biteceği aşıkar aklı selim bir insan bu işe kara verebilir artık
galiba beklemek sinirlerimi gevşetmiş olacak ki sinirlerime hakim bri insanımdır .
dededen gelen bir itibarlı anonim şirketle beraber herşeyimi kaybettim nasıl şartlarda yaşadığımı ve koşullarını tahmin bile edemesiniz.
oğlum için bir gelecek yaratma bütün bu çabam

Adsız dedi ki...

alamasınlarda içerde yatarak yeterince diyet ödeniyor arabistan da hırsızlık yapanın kolu kesiliyormuş diyetleri buymuş çekten yatanlarında özgürlükleri ellerinden alınıyor hayatları kararıyor surya

Adsız dedi ki...

bu arada biliyormusunuz yada haberiniz varmı yokmu bilmiyorum ama dün adli sicil kanunu inceledim.
HÜKÜMLÜNÜN SİCİLİNE İŞLENMEK ÜZERE;

1: ADLİ PARA CEZASI OLARAK NE KADAR CEZA ALDIĞI

2.ADLİ PARA CEZASINI ÖDEYİP ÖDEMEDİĞİ

3.ADLİ PARA CEZASINI ÖDEMEDİYSE NE KADAR HAPİS CEZASI İLE CEZALANDIRILDIĞI

4.HAPİS CEZASINA HÜKMOLUNDUKTAN SONRA CEZAEVİNDE KALIP SONRADAN ADLİ PARA CEZASININ NE KADARINI ÖDEYİP TAHLİYE OLDUĞU


İŞLENİR....


jenardi

Adsız dedi ki...

sn arkadaşlar

bu iş bitecek ve...

biz bazen kavga ederek ,bazen tartışarak,bazende hem fikir olarak hakkını savunan en büyük dayanışma grubu olarak tarihe geçeceğiz..

temennim bu iş bittikten sonra her yıl bir ilde toplantılar düzenleyerek bu birlikteliği devam ettirmek..

my way

kader dedi ki...

cnn türkü açın yargıtay başkanı konusuyor


kader

Işık Erdemli dedi ki...

ben varım

Işık Erdemli dedi ki...

ben varım

Adsız dedi ki...

yavv herif kendi maaşlaından bahsediyooooo

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar , Bugün açıklanan verilere göre ihracat % 35 düştü.Kredi kartları ödenemez durumda .Diğer ev ve araba kredileri felaket , fabrikalar kapanıyor,işsizler ordusu 3 milyonu buldu ve çalışıpta maaşını alamayan milyonlar hariç..Hükümet vergi tahsilatı yapamıyor.SSK-BAĞKUR pirimleri ödenmiyor.İntiharlar arttı.Bir iki gün içinde şubat ta ödenemeyen çeklerin raporuda gelir...
Bunların ışığı altında karşılıksız çekleri bir bütün halinde sorunların içinde olduğunu düşünürsek sanırım yanlış düşünmemiş oluruz.KISA BİR ZAMAN İÇERİSİNDE OLUMLU BİR HABER ALACAĞIMIZ KANAATİNDEYİM....ekm2510

Adsız dedi ki...

şimdi avukat aradı.torba kanunundaki vadesinden önce çeklerin sorulması olayının özellikle beni etkileyemeceğini söledi. çünkü kanunun çıkış tarihi: 18.02.2009

yürürlülük tarihi:31.12.2009

bu iki tarih arasında ekonomik kriz olarak çıkarılmış bir kanunmuş..

ayrıca bazı hakimler uyum yasası için kimi davalara beraat kimi davalara ceza kimi davaları da haziran ayına ertelemeye ve bu anlamda yorum olarak hala bir çıkmaz olduğunu söledi.


jenardi

Adsız dedi ki...

elektirik hırsızlığı yapsaymışız daha iyiymiş be:D


jenardi

kader dedi ki...

ödenmeyen çek adedi düşecek çünkü çek kesen kalmadı

kader

Adsız dedi ki...

VALLA MY WAY ABİ İNŞALLAH !ABİ DAHA DÜN AVUKATLA YİNE GÖRÜŞTÜK KAZMANIN TORBA KANUNDAN BİLE HABERİ YOK!

Adsız dedi ki...

sn jenardi o avukatı acilen değiştirmeni öneririm..

lehe kanun diye bir şeyden bahsetmemiş..

my way

Adsız dedi ki...

yargtay isyanlarda. hükümetten ödenekte alamıyor.
verin şu kararı.uyum yasası yapılamadığından BERAATİNE...


jenardi

Adsız dedi ki...

Sn.KADER
şubat ayında, çeklerin karşılıksız çıkma oranının % 55 artacağını tahmin ediyorum....ekm2510

Adsız dedi ki...

::::)KADER ABİ VALLA SİZİ KASTTETMEDİM BUGÜN YARIN 1 SAAT SONRA TAMAM FALAN DİYENLER VAR ANLARI KASTTETTİM 3434

Adsız dedi ki...

yok yok yok. hiçbiryerde bizden bahsedilmiyor

acab toplum nezninde bizmi hatalıyız yaw? bizmi bi yerde yalnış yapıyoruz


jenardi

Adsız dedi ki...

KADER ABİ İKİ ÜNİVERSİTE BİTİRDİM BİRİ ÇUKUROVA İKTİSAT DİĞERİ İNTERNATINOL AMERİCAN UNİVERSTY FAKAT BENİM KAZMA AVUKAT GİBİSİNİ GÖRMEDM ŞU İŞ BİTSİN BİRDE HUKUK OKUYACAĞIM YEMİNLE:)

Adsız dedi ki...

sayın myway sonunda avukata ulastım.ıtıraz dılekcesını yolladım.bakalım ne dıyecek.sımdı adlıyeye gıdıyorum.hayırlı bır haber olur ınsallah ben gelene kadar.enazından su yargıtaydakı bozmaları ogrensek.onuda soledım.aynı sızın gıbı fırsat olursa bakarım dedı.ne kadar ılglı degılmı?ıyıgunler.emır

Adsız dedi ki...

my way yagıtayın sitesini bugun takip edelim.belki yeni kararlar çıkabilir



jenardi

Işık Erdemli dedi ki...

arkadaşlar
şu yargıtayda ki cuma günü olan dosya numaralarını yazarmısısnız bulamıyorum

Adsız dedi ki...

sn 3434

avukatların işine öyle geliyor..hem alacaklıdan hem borçludan para kazanıyorlar..
çift taraflı kazlar var ellerinde..

yol babam yol..

my way

Adsız dedi ki...

Sayın ekm2510 ,

Sizinle aynı fikirdeyim bu olayların sonucu yaşını başını almış burdaki bir sürü arkadaşımız ikinci ögretimle , hem iş hem okumakla avukat olacak ileride gibi..Benim şahsen böyle bi düşüncem var.Eskiden büyüklerimiz "Avukat sözü hiçbiryerde doğru söz olarak kabul görmez" diye (Dürüst işini yapanları tenzih ederim) inanmazdım neler çekiyoruz umursamaz avukatlar yüzünden , ben kesin akşam ögretiminden falan okuyup kendi işimi kendim göreceğim ileride.Kolumu keserim kasaba muhtaç olmam durumu..


R.C

Adsız dedi ki...

Daire Adı: 10. Ceza Dairesi
Esas No: 2009/7
Geliş Tarihi: 05/01/2009
Mahkemesi: Köyceğiz Sulh Ceza Mahkemesi
Mahkeme Esas No: 2008/82
Mahkeme Karar No: 2008/141
Mahkeme Karar Tarihi: 15/05/2008
Dava Türü: Karşılıksız Çek Keşide Etme
DOSYA SONUÇ BİLGİLERİ
Karar No: 2009/133
Karar BOZMA
Karar Tarihi 19/01/2009
Kapatma Tarihi 03/02/2009


Daire Adı: 10. Ceza Dairesi
Esas No: 2009/9
Geliş Tarihi: 05/01/2009
Mahkemesi: Tarsus Ağır Ceza Mahkemesi
Mahkeme Esas No: 2008/903
Mahkeme Karar No: 2008/903
Mahkeme Karar Tarihi: 14/07/2008
Dava Türü: Karşılıksız Çek Keşide Etme
DOSYA SONUÇ BİLGİLERİ
Karar No: 2009/135
Karar BOZMA
Karar Tarihi 19/01/2009
Kapatma Tarihi 03/02/2009

Daire Adı: 10. Ceza Dairesi
Esas No: 2009/14
Geliş Tarihi: 12/01/2009
Mahkemesi: Korkuteli Asliye Ceza Mahkemesi
Mahkeme Esas No: 2005/153
Mahkeme Karar No: 2006/97
Mahkeme Karar Tarihi: 10/03/2006
Dava Türü: Karşılıksız Çek Keşide Etme
DOSYA SONUÇ BİLGİLERİ
Karar No: 2009/784
Karar BOZMA
Karar Tarihi 26/01/2009
Kapatma Tarihi 12/02/2009

Daire Adı: 10. Ceza Dairesi
Esas No: 2009/18
Geliş Tarihi: 12/01/2009
Mahkemesi: Malatya 4. Asliye Ceza Mahkemesi
Mahkeme Esas No: 2006/291
Mahkeme Karar No: 2007/539
Mahkeme Karar Tarihi: 17/07/2007
Dava Türü: Karşılıksız Çek Keşide Etme
DOSYA SONUÇ BİLGİLERİ
Karar No: 2009/787
Karar BOZMA
Karar Tarihi 26/01/2009
Kapatma Tarihi 03/02/2009


my way

Adsız dedi ki...

sayın my way ben bu açıklamaları dün gece buldum sanki sizin verdiginiz nolar ile örtüşüyor lütfen bir kontrol edermisiniz.

ayça


Yargıtay İçtihatları Birleştirme Büyük Genel Kurulu’nun 14.12.1992 tarih ve 1992/1 esas, 1992/5 sayılı kararında belirtildiği üzere, çeklerde keşide yerinin neresi olduğu hiçbir kuşkuya yer vermeyecek ve başka yerleşim birimlerini çağrıştırmayacak biçimde açık, net ve herkes tarafından anlaşılabilir şekilde gösterilmesi gerekir
1-) TTK.'nun 692. maddesine göre, keşide yeri, çekin zorunlu unsurlarındandır. Keşide yerinin il, ilçe veya köy gibi yönetim birimlerinden birinin ismi olmalıdır.çekte yazılı olan 'Gayrettepe' sözcüğü, il, ilçe veya köy gibi yönetim birimlerine ait bir isim olmadığından, resmi evrak olarak kabul edlilen çek hususi evrak vasfına dönüşür.( Yargıtay Kararları Dergisi Temmuz 2007)
2-) Yargıtay İçtihatları Birleştirme Büyük Genel Kurulu’nun 14.12.1992 tarih ve 1992/1 esas, 1992/5 sayılı kararında belirtildiği üzere, çeklerde keşide yerinin neresi olduğu hiçbir kuşkuya yer vermeyecek ve başka yerleşim birimlerini çağrıştırmayacak biçimde açık, net ve herkes tarafından anlaşılabilir şekilde gösterilmesi zorunluluğu göz önüne alındığında, suça konu çek fotokopisindeki “Ant” şeklindeki kısaltmanın keşide yeri olarak kabulü mümkün değil ise de, suça konu çekin ibraz anında muhatap bankaca alınmış okunaklı ve onaylı örneği ile çek aslı getirtilip, keşide yerinin tam olarak yazılı olup olmadığı kuşkuya yer vermeyecek şekilde saptanarak ve şikayetçi aleyhine açılan ve bekletici mesele yapılmış olan Hatay 1. Asliye Hukuk Mahkemesinin 2000/487 esas, 2004/684 karar nolu dosyası ile açılan ve ret edilen menfi tespit davasının kesinleşip kesinleşmediği de araştırılarak, sonucuna göre sanığın hukuki durumunun tayin ve takdiri gerekirken, eksik araştırma ile mahkumiyet hükmü tesisi; Bozmayı gerektirmiş, sanığın temyiz itirazları bu nedenle yerinde görülmüş olduğundan, hükmün BOZULMASINA, 19.01.2009 tarihinde oybirliğiyle karar verildi. YARGITAY 10. Ceza Dairesi Esas No : 2007/2815 Karar No : 2009/7
3-) Dosya içerisinde mevcut suça konu çek fotokopisine keşide yerinin yazılı olmadığı ve keşideci imzasının yanında da herhangi bir yer isminin belirtilmediğinin anlaşılması karşısında; çek aslı veya ibraz anında muhatap bankaca alınmış onaylı örneği getirtilip, keşide yerinin yazılı olup olmadığı kuşkuya yer vermeyecek şekilde saptanarak sonucuna göre sanığın hukuki durumunun tayin ve takdiri gerekirken, eksik araştırma ile yazılı şekilde hüküm kurulması,( 26.01.2009 10. Ceza Dairesi Esas


ayça

Adsız dedi ki...

sayın my way ordamısınız
ayça

Adsız dedi ki...

sn ayça

bu menfi tespit davası olayını daha önce yazmıştım ..icrayı durdurmak açısından bu bir yöntem olabilir..

diğer konuya gelince çek ttk 692 deki tanımların bir tanesini bile taşımıyorsa vasfını kaybetmiş oluyor diye düşünüyorum..

ibrazında ödenir tanımını da 5838 sayılı yasayla kaybettiği tartışılmaz hale geldi..

zaten savunduğumuz bir çok şeye eklenen ve lehe olan artı durum da bu bence..

my way

Adsız dedi ki...

slm
arkadaşlar 11.49 daki 2121 DEDİKİ YAZIM SANIRIM GÖZDEN KAÇTI.
tekrar kopy edemedim ltfn kopy edip okurmusunuz

Adsız dedi ki...

sn 2121

okudum..

yasaları kıyaslama yapmadan uygulayacak..cesur insanlar mutlaka olacaktır..

my way

Adsız dedi ki...

bakanlar kurulu bugun toplanıyormuş. acaba bi cacık çıkarmı ki yaw?

Adsız dedi ki...

12.55

meclisten hiç bir şey beklemiyorum..

my way

Adsız dedi ki...

sayın 2121

11.49 da sayın my way in yazısı var size ait bir yazı göremedin ben

ayça

Adsız dedi ki...

pardon sizin 11.51 miş okudum


ayça

Adsız dedi ki...

aynen öyle meclis çıkarsaydı şimdiye kadar yapardı bir şeyler surya

Adsız dedi ki...

sn ayça

iyice geveze oldum tabi on yorumdan 8 i benim..

my way

Adsız dedi ki...

iyi haber verenler yok oluyorlar önce snhukukcu sonra sn pervin hayal gördüm herhalde diye düşünmeye başladım surya

Adsız dedi ki...

hiç bişi bizim lehimize değil ...

ilk karar çıkar çıkmaz diğer davalarla içtima yaptırıp yatacam ben


jenardi

Adsız dedi ki...

sn jenardi

hangi olumsuz olduğunu düşündüğün gelişme senin biyle bir yorum yapmana sebeb oldu..

açıklarmısın?

my way

Adsız dedi ki...

yatarım demesi kolay sn jenardi biz görüşe gitmeye dayanamıyoruz kardeşimin sıkmaktan diş uçları kırılmış sabredin 3 4yıldır yakalanmayanlar var surya

alper dedi ki...

merhaba,
ben bu siteyi yeni buldum,inanın inanılmaz sevindim bende sizlerle aynı kaderi paylaşıyorum okuduğum yorumşlarda bize duygularını ve düşüncelerini anlatan herkese sonsuz saygılar sunuyorum...

Adsız dedi ki...

bıktım ya. bıktım.daha 2 ayda bu hallere geldim başımda saç kalmadı.10 yıl bu şekilde nasıl yaşanılır bana bi sölermisin my way.


hiç bi olumsuz gelişme yok yada var.konu bu dğeil. konu kafamın rahat olması. evhamlı adamım ben.herifin biri beni bu dünyada yaşatırken öldürdü.bir tane çekimden kendi çıkarıma bi manfaat sağlayıpta ticaret yapmadım. hepsi hatır çeki.beni mahvetti.


jenardi

Adsız dedi ki...

sn alper

hoşgeldiniz..

my way

Adsız dedi ki...

hoşgeldin alper ..cehenneme:D


jenardi

Adsız dedi ki...

sn jenardi

ben uzun zamandır bu mücadeleyi kendi çapımda sürdürüyorum..

ve gelişen her şeyin bir adım daha bizi hedefe yaklaştırdığını görebiliyorum..ama hepimizin istediği günler hatta saatlerin uzun olduğu bir ortamda hemen bir neticenin çıkması..

ayrıca bu amaca ulaşmak için birbirimize destek olup bu birlikteliği sürdürmemiz gerektiği..

my way

alper dedi ki...

arkadaşlar bişey sormak istiyorum ben yeniyim:)
5 ay önce edirnede otelden aldılar beni ctesi sabahı asayiş sonrada edirne cezaevi çek miktarı 40.000 ytl di.salı gününe kadar yattım sağdan soldan borç aç tanıdık lardan bzimkiler bulmuş 20.000 ytl vermişler aalacaklı avukata kalan 20.000 e de 4 taksit çıktıktan sonraki ilk taksidi yine borç aç yani 5000 tl yatırdık ama kalan 3 taksidi yatıramadım ve yatıramayacımda herşeyimi zaten kaybetmiştim ama ne hikmetse aradan 2 -3 ay geçti kimse aramıyor,ve inanın heran çevirmeye gelicem tekrar alıcaklar diye sokağa çıkamıyorum o dava hala devam ediyormudur acaba...

Adsız dedi ki...

hoş geldiniz sn alper sn jenardi hepimiz aynı durumdayız inanın yemek dahi yiyemiyorum bunaldık iyicene bekliyecez sabırla başka napabiliriz surya

Adsız dedi ki...

hoş geldiniz sn alper sn jenardi hepimiz aynı durumdayız inanın yemek dahi yiyemiyorum bunaldık iyicene bekliyecez sabırla başka napabiliriz surya

Adsız dedi ki...

sayın my way ,

estafurullah aksine sizden ses çıkmayınca tedirgin oluyorum umarım bir an önce şu yasa çıkarda acı kahveye bende gelicem .ben sürekli yorum yapmıyorum ama bilinki bilgisayarım sürekli açık bazen gece su içmeye kalktığımda bile hemen bakıyorum yeni bir seyler yazılmış mı diye yani anlıycağınız site müptelası olduk.misafirim bile olduğunda arada bir yanlarından ayrılıp hemen yorumları okuyorum.
ayça

sayın alper sizde hoş geldiniz

doğru adrestesiniz.

ayça

Adsız dedi ki...

http://karsiliksizcek.wordpress.com/

Adsız dedi ki...

sn alper 40.000 ytlik olayınızda parayı alacaklıya mı verdiniz yoksa infaz savcılığı aracılığıyla vergi dairesine mi yatırdınız?


jenardi

alper dedi ki...

bizimkiler parayı alacaklının avukatına bir sözleşmeyle vermişler.ilk taksidide bankaya yatırdık hesaplarına onlardan savcılığa müracat edip iptal istediler ve ben çıktım..

Adsız dedi ki...

sn arkadaşlar

yukarıdaki linki sizde araştırın yeni dikkatimi çekti..

my way

Adsız dedi ki...

cezaevinden çıkmanız için karşı taraf avukatının davadan vazgeçmesi gerekir.Anlaşıldığı üzere davadan vazgeçilmiş.İcra takipleri varsa devam eder,ancak hapis kesinlikle olmaz....ekm2510

Adsız dedi ki...

Daire:10
Tarih:2008
Esas No:2008/7937
Karar No:2008/8467
Kaynak:özel arşiv
İlgili Maddeler:3167 s.yasa 16/1 ve geçici 1.
İlgili Kavramlar:KARŞILIKSIZ ÇEK VE TEKERRÜR
nl2br(….sanığın mükerrir olduğundan bahisle HAPİS cezasına hükmedilmiş ise de;3167 sayılı yasanın 4814 sayılı kanunla eklenen geçici 1.maddesinin 2.fıkrasında “bu kanunun yürürlüğe girdiği tarihten önce işlenen karşılıksız çek keşide etme suçu hakkında 3167 sayılı kanunun bu kanunla değiştirilen 16.maddesinin 1.fıkrasının son cümlesi uygulanmaz” hükmüne yer verildiği,somut olayda ise tekerrüre esas alınan suçun ve sanığın sabıka kaydında yer alan diğer suçların işlenme tarihlerinin 4814 sayılı kanunun yürürlüğe girdiği 08/03/2003 tarihinden önce olmaları sebebiyle tekerrür hükümlerinin uygulanamayacağı gözetilmeden çek bedeli kadar adli para cezası yerine hapis cezasına hükmedilmesinde isabet görülmemiştir… denilerek anılan hükmün bozulması istenmiştir. Kanun yararına bozma talebine dayanan ihbarnamede ileri sürülen düşünce yerinde görüldüğünden hükmün CMK.nun 309/3.maddesi gereğince BOZULMASINA, aynı kanunun 309/4.fıkrasının d bendinin verdiği yetkiye dayanılarak hüküm fıkrasından “sanığın 1 yıl hapis cezasıyla cezalandırılmasına” ilişkin bölümünün çıkartılmasına, yerine sanığın 3167 sayılı yasanın 16/1.maddesi gereğince çek bedeli kadar…. adli para cezasıyla cezalandırılmasına, 26/05/2008 tarihinde oy birliği ile karar verildi.)

my way

Adsız dedi ki...

sevgili alper tam emin olmamakla birlikte sanırım alacaklı taraf davasından feragat etmiş.lacaklı avukattan feragat dilekçesini ve mahkemenin bu dilekçeyi kabul edip etmediğini öğrendikten sonra kendi kimliğinizi birine verip davanızın görüldüğü mahkemeye müracat ettirin. yada bu işlemleri avukatın varsa avukatınıza danışarak yaptırın.şunu unutmamak gerekir bazan alacakı davasından feragat etse bile sistemden düşme zaman alabiliyo yada unutulabiliyo


jenardi

alper dedi ki...

sayın jenerdi ve ekm2510 yorumlarınız için tşk ederim...karşı taraf dediğiniz gibi davadan vazgeçti bunu biliyorum benim korkum kalan 3 taksit(15.000) ödemediğim için tekrar bu dava görülürmü ama onada sanırım ekm2510 cevap verdi birdaha ceza davası görülmez haciz işlemleri devam eder dedi bu arada ben şirket yetkilisiydim...

Adsız dedi ki...

sn arkadaşlar

yukarıdaki linkte yeni bir haber yok belki ama kendinize uyarlamanız açısında bilmekte fayda var diye düşünüyorum..

mesela benim dosyalarımdan bir tanesi şikayete yetkisi olmayan biri tarafından yapılmış ..şimdi aklıma geldi..

avukat avukat olmazsa bunlar adama bela oluyur..daha öncede yazdım her dosyam temyiz edilmeden kesinleşti..

my way

Adsız dedi ki...

sn alper içeride ne kadar kaldınız? hangi cezaevinde kaldınız? içerdeki durum nedir? sizi çek suçluluları ile aynı koğuşamı koydular? diğer mahkumların bakış açısı nasıl oldu size karşı?

paylaşırmısınız bizimle


jenardi

Adsız dedi ki...

VERMİŞ OLDUĞU ÇEK HAPİSİNDEKİ İNFAZIN DURDURULMASI KARARINI
BİLGİLERİNİZE SUNUYORUM......

SARAYKÖY
ASLİYE CEZA MAHKEMEİ
DOSYA NO :2007/176
KARAR NO :2007/201

HAKİM : GÜLPERİ GÜNEŞ 32147
C.SAVCISI : HÜSEYİN HÜR 107696
KATİP : MURAT AYRAL 97009


SANIK : AHMET GÜRKAN .....KAN.

SUÇ : KARŞILIKSIZ ÇEK KEŞİDE ETME
SUÇ TARIHİ : 19/02/2007
ASIL KARAR TARİHİ : 25/09/2007
EK KARAR TARİHİ : 28/01/2009

HÜKÜMLÜ AHMET GÜRKAN .........KAN IN 21/01/2009 ARİHLİ İNFAZIN DURDURULMASINA İLİKİN DİLEKÇESİ C. SAVCISININ YAZILI GÖRÜŞÜ ALINARAKİNCELENDİ.


GEREĞİ DÜŞÜNÜLÜ:
HÜKÜMLÜ AHMET GÜRKAN .....KAN HAKKINDA MAHKEMEMİZİN 25/09/2009 TARİH 2007/176-201 ESAS E KARAR SAYILI KARARI İLE KARŞILIKSIZ ÇEK KEŞİDE ETMEK SUÇUNDAN DAYI 60.000 TL ADLİ PARA CEZASI İL CEZALANDIRILMASIA KARAR VERİLDİĞİ, KARARIN 20/11/2007 TARİHİNDE KESİNLEŞEREK İNFAZA VERİLDİĞİ HÜKÜMLÜĞÜN ADLİ PARA CEZASNI ÖDEMEMESİ ÜZERİNE SARAYKÖY C.BAŞSAVCILIĞININ 29/01/2008 GÜNLÜ KARARI İLE HÜKÜMLÜYE VERİE ADLİ PARA CEZASININ 600 GÜN HAPİS CEZASINA ÇEVRİLDİĞİ VE 28/02/2008 TARİHİNDE İNFAZA BAŞLANDIĞI HÜKÜMLÜNÜN HALEN B CEZASINI İNFAZ TTİĞİ 5252 SAYILI ÜÇK NIN YÜÜRLÜK VE UYGULAMA ŞEKLİ HAKKINDAKİ KANUNUN GEÇİCİ 1.MADDESİDE BELİRTİLEN DİĞEN KANUNLARIN TCK NIN GEEL HÜKÜMLERİNE AKRI OLAN MADDELERİNİN UYGULANMASINA DEVAM EDİLECEĞİNE İLİŞKİN HÜKMÜN 31/12/2008 TARİHİ İTİBARİYLE YÜRÜRÜKTE KALKTIĞI YASA KOYUCU TARAFINDAN 5728 SAYILI YASA İLE BİR ÇOK ÖZEL YASDAKİ CEZA HÜKÜMLERİ 5237 SAYILI YASAYA UYGUN HALE GETİRİLMESİNE RAĞMEN 3167 SAYILI YASA YÖNÜNDEN 31/12/2008 TARİHİNE KADAR HER HANGİ BİR DÜZENLEME YAPILMADIĞI 5252 SAYILI TCK NIN YÜRÜRLÜK VE UYGULAMA ŞEKLİ HAKKINDA KARARIN MADDESİ 5237 SAYILI TCK 45/1 52/1 MADELERİ İLE BİRLİKTE DEĞERLENDİRLDİĞİNDE BU GENEL URALIN BÜTÜN ÖZEL YASALARI BAĞLAYACĞI ÖZEL YASALARDAKİ AYKIRI HÜKÜMLRİN 31/12/2008 TARİHİNE KADAR UYGUNABİLECEĞİ BU TARİHE KADAR ÖZEL YASALARIN 5257 SAYILI TCK NIN GEEL KÜMLERİNE UYARLANMASININ ZORUNLU BULUNDUĞU ANCA 3167 SAYILI YASA AÇISINDAN HALEN BU UYARLAMANIN YAPILMAMIQŞ OLDUĞU ANLAŞILMAKLA HÜKÜMLÜNÜN MAĞDURİYETNE NEDE ALMAMAK AÇISINDAN 527 SAYILI ASANIN 98. MADDESİ UYARINCA İNFAZIN DURDURULMASINA KARAR VERMEKGEREKMİŞTİR.
HÜKÜM YUKARIDA AÇIKLANAN NEDENLERLE
HÜKÜMLÜ AHMET GÜRKAN ......KAN HAKKINDA MAHKEMEMİZİN 25/09/207 TARİH 2007/176-201 ESAS VE KARAR SAYILI İLAMI İLE VERİLEN 60.000 TL ADLİ PARA CEZASINA İLİŞKİN İNFAZIN DURDURULMASINA.
HÜKÜMLÜNÜN BAŞKA BİR SUÇTAN TUTUKLU VEY HÜKÜMLÜ ULUNMAASI HALİNDE SALIVERİLMESİNE
KARARIN C.SAVCILIĞI ARACILIĞIYLA HÜKÜMLÜYE TEBLİĞİ
DAİR, DOSYA ÜZERİNDEYAPILAN İNCELEMESONUCUNDA İSTEME UYGUN V TEBLİĞ TARİHİNDEN İTAREN 7 GÜN İÇİNDE DENİZLİ NBETÇİ AĞIR CEZA MAHKEMESİNE İTİRAZ YOLU AÇIK OLMAK ÜZERERKARAR VERİLDİ
2801/2009

Adsız dedi ki...

alacaklı taraf şikayetindne vazgeçtiği andan itibaren ceza düşer.ve bir daha yargılama olmaz. borç-alacak ilişkisi duruma göre devam eder

Adsız dedi ki...

sn gencer

hoş geldiniz..bu asliye ceza mahkemesi kararı ,daha önceden biliyoruz..fakat emsal olmuyor..

my way

Adsız dedi ki...

Bence korkmayın Bildiğim kadarıyla cezaevi infaz savcılığına verdiğiniz düşüm yazısı sizdede vardır. O yazı sizde varsa GBT den düşmeseler bile sizi karakola götürdüklerinde GBT den gelen fakstaki aynı dosya bilgileri varsa siz elinizdeki düşüm yazısını gösterirseniz sizi bırakırlar. Normalde sizi içerden çıkartabilmek için alacaklı taraf mecburen feragatname vermek zorunda ve o feragatnamede tüm alacaktan feragat edildiği yazar geri kalan borç için sizi içeri almaları mümkün değildir.

alper dedi ki...

sayın jenardi,
ben çok kısa bir süre kaldım içerdim 3-yada 4 gün inanın 4 yıl gibi geçti ama içerideki durumdan değil çocuklarıma ne diyeceğim bunu nasıl anlatacağım diye korktum içerde beni çok iyi karşıladılar hatta bana hizmet bile yaptı diğer arkadaşlar merak etmemmem gerektiğini böyle bir suçtan keşke kendileride yatsalardı diye hayıflandılar...ben 400 gün yatacaktım parayı bulamasaydılar inanın içerde olmak değilde evdekileri düşünmek insanı öldürüyor hele birde çocuk varsa inanılmaz bir acı yoksa tek olsan içeri inanın sorun değildi ama çocuk ve aile tartışılmaz bir gerçek...

Adsız dedi ki...

sn arkadaşlar

şekerin yokluğu hissediliyor.. belkide şu saatlerde uğur dündar la röportaj yapıyor olabilir..))

ne dersiniz?

my way

Işık Erdemli dedi ki...

habertürk gazetesi yayın yönetmeni fatih altalı ya mail atalım
zaten gazete yeni haber aradıklarından eminim ne dersiniz

Adsız dedi ki...

inşallah sn my way sn seker başarmıştır bugün okadar umutla kalkmıştım ki ben de sn jenardi gibi ümitsizliğe düştüm surya

Adsız dedi ki...

sn tlgerd

olabilir çaba sarfetmekte fayda var..

birde u.dündar ı arayabilecek bir arkadaş varsa irtibat kurmaya çalışsa daha önce sn şekerin verdiği tel no dan ..

my way

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ,alacaklı feragat ettiğinde savcıda bir feragat ettiğine dair bir kağıt olması gerekir elinde benimde bir olayım vardı fakat polise bilgi verilmemişti bu konuda cazanın düştüğüne dair daha sonra biz tekrar giderek elimizde ki kağıtlar birlikte düşümünü yaptırdık hem adliyede hem de poliste .

sayın jenardi sormuştu sanırım hapis nasıl diye ben 9 gün kaldım arkadaşım berbat içeride 3 kişi cinayetten ,2 kişi gasptan ,1 pkk lı, uyuşturucu satmaktan,zimmete para geçirmek vede bolca çingene vede küçük çocuklar ile 9 gün gerisiniher gün kavga gürültü küfürün biri bin 1 yatakta 2 kişi , daha anlatayammı,her sabah akşam sayım ,iğrenc battaniyeler ve yataklar soğuk bir cam sürekli açık ,koku almış başını gidiyor

ayça

Adsız dedi ki...

MY WAY ABİ GEÇEN HAFTA YAZMIŞTIMBİR ARKADAŞIMI İNFAZ ALDI DİYE KARŞI TARAFLA ANLAŞMIŞ ÇIKMIŞ İÇERDEN YAPILAN BÜTÜN DİLEKÇELER REDDEDİLMİŞ SORACAĞINIZ SORULKAR VARSA SORUN ŞUANDA YANIMDA 3434

Adsız dedi ki...

sayın gencer,

bu kararı daha önce bizler okuduk.böyle karar verenlerde var aksi karar verenler de var.önemli olan YARGITAY kararı.teşekürler

Adsız dedi ki...

bir de çekten yatanları afedersiniz sağımlık inek gibi görüyorlarmış 10paket sigara alsan 2 si infaz memurunun mesela surya

Adsız dedi ki...

AYÇA KARDEŞİMİN YAZDIKLARINI OKUYUNMCA AKLIMA PRİSON BREAK DİZİSİNDEKİ AMERİKAN HAPİSANWELERİ GELDİ VALLA 3434

Adsız dedi ki...

sn 3434

arkadaşına geçmiş olsun diliyorum..zaten bir çok dilekçe reddediliyor..asliye ceza mahkemesinde.emsal olabilecek yargıtay kararı bu konuyu kapatacak..

my way

Adsız dedi ki...

AYÇA KARDEŞ YANLIŞ ANLAMAZSAN TACİZ FALAN VARMI FİLMLERDEKİ GİBİ 3434

Işık Erdemli dedi ki...

analatayım isterseniz içersini size

Işık Erdemli dedi ki...

çok meraklıllar var anladığım kadarıyla

Adsız dedi ki...

VALLA TLGERD KARDEŞ ANLAT VALLA ALLAH KORUSUN GİRERSEK LAZIM OLUR 3434

Adsız dedi ki...

abartmada anlatın arkadaşlar. cezaevlerinin cennet olmadığını biliyoruz...


jenardi

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR BUGÜN SAAT 15:15 DE TRT2DE PROGRAM VAR SANIRIM KARŞILIKSIZ ÇEKLERDEN BAHSEDECEK 3434

Işık Erdemli dedi ki...

ilk girdiğinizden itibaren karantina koğuşuna atıyorlar bir tane ranza ,esas koğuşunuza dağıtım yapılana kadar orada kalyrosunuz haftada 2 gün dağıtım yapıyorlar bazen 3 dağıtıma kadar be içerde 4 kişyle 2 gece gecirdim
sonra koğuşa gelince hayat varmış diyorun karantinada tuvalet için 4 saatte bir kapıyı açoyor gardiyan
5 dka falan sürüyor ne yapabilirsen
koğuşa çıkınca 150 kişi yatak sayısı 100 dü 2 tuvalaet devamli sıra her sabah 8 de sayım akşam 7 de sayım ve devamlı içresi sigara dumanı koku gürültü ve nedüğü belirsiz bir sürü insan
ha bi de koğuş başkanı var ne derse o
hükümlü isen 2 ay iiçinde sevke gidiyorsun ceza evi arabasıla
ellerin kelepçeli 6 kişilk bölmede
tan 11 kişi 12 saatte karabüke gittim tuvalet yok su yanına aldıysan var
daha anlatmaya gerek yokyur ımarım

Adsız dedi ki...

sn 3434

evet trt 2 de konu bu olduğundan belki iyi bir haber çıkabilir..

my way

Adsız dedi ki...

sayın arkadaşlar , hiç bir şekilde abartmadım içeri girmiş arkadaşlar az cok beni doğrulayacaklardır.
ben bayanlar koguşundaydım ben burda ordaki insanları aşagılamak maksatıyla yazmadım .

evet bende içeri girerken o kapılar üzerime kapanırken korkum ya bana gece uyurken bir şey yaparlarmı korkusuyla kaç geceyi nöbet tutarak geçirdiğimi tahmin bile edemezsiniz .içerideki mahkumlar beni de cok iyi karşıladılar yardımcı oldular sagolsunlar .heryerde olduğu gibi ordada kendini bilmez insanlar var yok değil.ama bulaşmadığınız müddetce size dokunmazlar benim kaldığım ceza evinde ben bayan haricinde çalışanlar da dahil olmak üzere hiç erkek le karşılaşmadım bu anlamda rahat olunabilir. sadece yapılan özel geceler oluyor tiyatro gibi vs. ozaman gazetecileer tv.ciler vesaire gelmişlerdi bende o etkinliğe katılmıştım. yani her hangi bir taciz yada vesaire bir durumla allaha şükür karşılaşmadım bir bayan olarak.
saygılar
ayça

Işık Erdemli dedi ki...

yine aklıma getirdiniz
yine yaşadım o anları flash back oldu

bırakın bence içeri girip yatmayı
mücadeeye devam

eğer paran varsa güzeldir içersi o zaman kimse sana dokunamaz

zannediyorum şu an kimsede parayoktur

Adsız dedi ki...

doğru aynen yazdığı gibi arkadaşın,allah düşürmesin....ekm2510

Adsız dedi ki...

tlgert teşekkür ederim.ölümden betermi yani? bence bunlar beni yıldırmaz.en boktanını gördüm çünkü.


jenardi

Adsız dedi ki...

sn ayça geçmiş olsun peki çocuklarınıza kim baktı inanın hep çekten beyler aranıyor zannediyordum tekrar geçmiş olsun

Adsız dedi ki...

sn tlgerd

bir kaç gün önce çekten yakalandığını söylediğin arkadaş için verilen dilekçenin sonucu ne oldu..

haber var mı?

my way

Işık Erdemli dedi ki...

sayın jenardi

yıldırmıyor zaten
başa gelince katlanıyorsun
ben bayrampaşa da yattım
yani bayram paşa filmdeki gibi değil içersi

denmesi bedava ama çıkaması parayla oluyor....

Adsız dedi ki...

sn arkadaşlar

ayrıca dolar 1.7224 oldu zaten bu gidişle..piyasa tamamen batacak..dövizle borçlananlara allah yardım etsin..

1.25 lerden buraya geldi ..

my way

Adsız dedi ki...

my way nasıl dua edeceğimi de şaşırdım.ekonomik kriz biraz daha devammı etsin diye dua eder olduk yaw.


jenardi

Işık Erdemli dedi ki...

sayım my way

var haber adamcağız içerde tabikii salak bri avukat söz konusu dilekçeyi dahi okumamış yok böyle bir sistem daha deyip geçüştirmiş
adamın salak oğluda inanmış gelmiş bana abi sende bekleme yok böyle birşey diyor

hey allahım ne günlere kaldık
selam söyle dedim avukatına en azındsan babana ulaştı dilekçe örneğini de o versin bari dedim bakalım ne olacak

Adsız dedi ki...

cinayet işlersin gasp yaparsın uyuşturucu satarsın kaçakçılık yaparsın ceza alırsın..tirilyonların olsa da fayda etmez.ama çek kesersin içeri gerersin paran varsa çıkarsın..

gözün kör olsun para


jenardi

Adsız dedi ki...

sn tlgrt
hangi dönemde bayrampşada idin bende orda yattım çekden

4848

Adsız dedi ki...

sn tlgerd

bu yüzden ceza alanların tamamı avukat mağduru..bunu özellikle yaptıklarını düşünüyor insan kendilerine dava çıksın diye ..

gizli bir lobileri daha olabilir..

my way

Işık Erdemli dedi ki...

sayın jenardi

unutmadan
içerde çekini ödeyemeyen bir esnaf işadamı veya işveren gibi değilsin
DOLANDIRICI sıfatındasın

bi de soralar kaç para gömdün kardeşim bırak bu iflas ayaklarını diye.....

Adsız dedi ki...

çocuklarıma eşim ve halası baktı,

bizim 3 şirketimiz vardı 2 limidet 1 şahıs ltd.ler üretici bense ihracatı yapan firma şeklindeydik ltd.ler çek alamayınca ben şahış firmamdam cek kocanı aldım cünkü tüm mal varlıkları benim di bankadan çek almam daha kolay oldu o anlamda yani aslında bir anlamda eşimin yüzünden oldu ama ben onu asla suclamıyorum cünkü cok büyük firmalardık dergilerde her ay reklamlarımız röpartajlarımız cıkardı böyle olucağını tahmin bile edemezdik en lüks arabalar evlerimiz vardı 1 günde 50 bin € param gelir di yurtdışında simdi ödemem gereken rakam 60 bin ödediklerimiz haricinde kalan onu bile ödeyemiyoruz. ama yılmadık mücadeleye devam .bu yasa cıkarsa işe yeniden asılıcam o bazı kendini bilmez alacaklılara ticaret nasıl yapılırmış göstericem.

ayça

Işık Erdemli dedi ki...

sayın 4848

2007 ekimden sonra
sen?? b6

sayın jenardi

bak bide içerden arkadşınlada karşılaşabiliyorsun buda güzel yanları

Adsız dedi ki...

sn ayça

bravo..yılgınlık olmamalı..

my way

Adsız dedi ki...

bende 2006 eylül ekim b 6da yattım bende başkan kiimdi

ben ismini çıkaramadım birde azeri vardı yatan hala ordamıydı bilmiyroum tek kalırdı odasında odasıda fulldu banka soygunundna girmişti
4848

Adsız dedi ki...

cezaevinde söz sahibi olduğumuz yerler var.hemde çok.ben cezaevinden korkmuyorum.umurumda değil.tek sorun girdiğimde arkamda bırakacağım bir ailem var. evli de değilim.ama aileme bakmak zorundayım


jenardi

Işık Erdemli dedi ki...

4848

ne kadar kaldın

Adsız dedi ki...

süper lota da ikramiye 30 trilyon.

benim borç : 5 trilyon.

herkes adli para cezalarını ve çıkacak çolan cezalarını yazsın. o ikramiye bana çıkacak.geriye kalan 25 tirilyon burdaki herkese yeter


jenardi

Adsız dedi ki...

orda 30 gün kaldım sonra çanakkaley ayvacık a sevk oldum

4848

Işık Erdemli dedi ki...

sayın jenardi

evet bak şimdi güzel oldu
bizde ondan korkuyoruz
bakmakta yükümlü ailelerimiz var çocuklarımız var

paraya yüzünden hapis yatılırmı kardeşim

mücadeleye devam

Adsız dedi ki...

başkan taner tuğtekindi şimdi hatırladım

minik vardı iki kuzen sen ordayken varlarmıydı bilmiyorum k kartından yatıyorlardı

4848

Adsız dedi ki...

burayı koğuşa çevirmeyin.:))) gelin adam gibi gidip teslim olalım muhabbeti içerde yapalım:):):



jenardi

Işık Erdemli dedi ki...

sayın 4848

bende 1 ay sonra karabük e gitim
başkan banka dolandırıcısı bi adamı adı adem di

Adsız dedi ki...

sn jenardi öyle deme orayı yatan çeken bilir hele bayrampşasada yatmışsanız burda konuşmak iyidir böyle dışardan öyle kolay gibi görünnür ama ah ah

4848

Adsız dedi ki...

CNN YİNE YARGININ PROBLEMLERİNİ İŞLİYOR
HAYIRDIR İNŞALLAH

MUHENDİS

Adsız dedi ki...

sayın jenardi,

ben 60 binle kafayı yiyorum ,siz ne yaptınız da böyle 5 trilyon ya söylemesi bile zor , yanlış anlamayın sizi yargıladığımdan sormuyorum cok büyük bir rakam insaallah bu ysa cıkarda kurtulursunuz ama yinede ödemek gerkicek ne yapmayı düşünüyorsunuz.

ayça

Adsız dedi ki...

değişmiş ozaman

4848

Adsız dedi ki...

tekrar geçmiş olsun size bravo benim gibi evde oturup bugün neyapsam diye düşünmemişsiniz bir şeyler yapmaya uğraşmışsınız inşallah aydınlık günler sizlerle olur iyi günler surya

Adsız dedi ki...

veee beyler 2001 krizinindeki gibi olaylar patlamaya başladı.

www.cnnturk.com

kasa fırlatmadan sonra şimdide başbakanlış önünde adamın biri kafasına silah dayamış


jenardi

Işık Erdemli dedi ki...

sayın jenardi

ben teslim olmam kardeşim
mücadeleye devam ederim en azından benden sonra ki kuşaklar için

ben mücadeleyi kazanacağımızdan eminim

belki senin hoşuna gider muhabbet kimbilir

Adsız dedi ki...

Başbakanlık'ta Bakanlar Kurulu toplantısının öncesinde başına silah dayayan bir kişi intihar etmeye kalkıştı. Polislerce eyleminden vazgeçirilen şahıs Başbakanlık binasında bulunan eminyet merkezine götürüldü.
dd1dd2

Adsız dedi ki...

sevgili ayça bu borçla bi bok yapılmaz.ne yapacam gidip 5 yıl yatıcam.beni mafettiler




jenardi

Adsız dedi ki...

Bırakın bu cezaevi nostaljilerini yav
Olurda bir karar çıkmazsa illaki yatacaksak infazımız olacaksa bir yer belirleyelim gidelim oraya teslim olalım muhabbetleri orada yaparız
Şimdiden cezaevi deyip iç karartmayalım
Karardım yahu:)

Adsız dedi ki...

TRT 2 de işitme engelliler haberleri başladı:)

Işık Erdemli dedi ki...

sayın cüneyt

yatmayacağız kazancağız bu mücadeleyi
iş burdan geriye dönmez
ben eminim

Adsız dedi ki...

sayın jenardı ,

siz anladığım kadar hatır çeki vermişsinizde bu büyük rakamları imzalarken niye bu kadar güvendiniz. bu gün insan babasına bile güvenmiyor.

o lotoyu ben son 3 haftadır oynuyorum ama nafile para parayı çeker.
ayça

Adsız dedi ki...

uğur dündara hangi mail adresinden irtibata geçiyorduk? ys

Adsız dedi ki...

bende tlgert e katılıyroum bu iş illaki olucak er yada geç mücadeleye dikkat etmeye devam yatmanın kimseye faydası yok böyle zamanda yatmak çsacmaa

4848

Adsız dedi ki...

sn arkadaşlar

2001 krizinden sonra bu ülkede kriz artarak devam etti..gerisi yalan..))

ama sabırlı milletiz küçücük bir ümit bile bizi hayata bağladığından sabrettik..hapis yatmama konusunda ümidimiz çok bu kesin..

ama milyonlrın ekmek kazanma konusundaki ümitlerinin tükendiği belli..

bu kafasına silah adyayan vatandaşın eylemi bunun ispatı..

umarım münferit bir olay deyip gene kapatmazlar çünkü artık görmeleri lazım BU ÜLKENİN YADSINAMAZ GERÇEĞİ..

my way

Adsız dedi ki...

sevgili ayça.adam sabancı gibiyse koç gibiyse yaşamını hayatını ve şirketin finans bölümünü dahi görüyosan güvenirsin.bide akrabansa daha da güzel olur


jenardi

Adsız dedi ki...

bakın arkadaşlar bu hükümet çek kanununda af çıkarmaz..yapabilecekleri şey çok basit aslında..tüm suçlar dahil, ekonomik kriz bahane edilerek ADLİ PARA cezalarına af getirecekler.bu işte sanırım kel kafalı maliye bakanının insiyatifinde.. bölelikle hepimiz kurtulmuş olucaz

jenardi

Adsız dedi ki...

sayın jenardi ,

bu sana ders olsun bundan sonra gözüne bile güvenme hele akrabaysa hepten uzak dur.

en kısa zamanda bu yasanın cıkması dileğiyle .

insaallah bu loto burdakilerden birine çıkarda en azından ihtiyacı olan birine çıktı diye seviniriz.

saygılar

ayça

Adsız dedi ki...

Başbakanlık'ta Bakanlar Kurulu toplantısının öncesinde başına silah dayayan bir kişi intihar etmeye kalkıştı. Polislerce eyleminden vazgeçirilen şahıs Başbakanlık binasında bulunan eminyet merkezine götürüldü. Kendini vurmak isteyen şahsın emekli polis olduğu öğrenilirken, "Kriz yüzünden yaptım, borçlarımı ödeyemiyorum" dedi.




jenardi

Adsız dedi ki...

sn tlgerd
Arkadaşlarımız umutlarını kaybetmiş cezaevlerini sorar olmuşlar!
Direncimizi kaybetmek! işte En büyük zaafımız bu olur.
Yargıtaydan olumlu karar çıkacak bütün duyumlar bu yönde.. Umutlarımızı karartacak bir şey yok yani ama hiç bir olumlu karar çıkmayacakmış gibi mücadeleye devam.......

Adsız dedi ki...

uğur dündara hangi mail adresinden irtibata geçiyorduk? ys

Adsız dedi ki...

ugurdundar@startv.com

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR TRT 2DEKİ PROGRAM SAAT 15:15DE İNŞALLAH ÇEKLERDEN BAHSEDERLER GEÇEN HAFTA BAHSEDECEZ DİYORLARDI 3434

Adsız dedi ki...

Kriz nedeniyle borçlarını ödeyemeyince bunalıma giren İETT şoförü, köprüden atlayarak intihar etmek istedi. Otobüsle geldiği köprüde korkuluklara tırmanan şoförü, polis ikna etti.

dd1dd2

Işık Erdemli dedi ki...

sayın cüneyt

size katılıyorum ben olumlu olacağına inanıyorum
çünki bütün göstergeler bizizm yanımızda ama bazı arkdaşlar umudunu haklı olarak çabuk kaybediyorlar

bu kadar yazdık çizdik buraya
elle tutulur alehimize bri olumsuz bie şey yok açıkcası
bence hükümet kanadı bu işi dallanıp budaklandırmadan bitirmek istiyorlar
ocak 5 gibi kerşılıksız çeke hapis yok dediler
ocak 21 gibi karşılıksız çek ve marka kanunu geçersiz dediler

geçen hafta markalar hakkında varilen 7 yargıtay kararını hep berbabar okuduk

geliyor az kaldı ama cok azkaldı

Adsız dedi ki...

TRT2 Gerçek Gündem konusu, Türbanın altına bağlanan Bonenin bağlanış şekli ve seçilecek kaliteli bonenin cilt üzerindeki faydalı etkisi üzerine
Yani
Gündemimizin konusu, sobamızın borusu

Adsız dedi ki...

SEKER765 GİTTİ
SİTEDE KAVGA BİTTİ

Adsız dedi ki...

HEMEN TRT2 Yİ AÇINNNNNNNN 3434

Adsız dedi ki...

0212 259 40 48

arayın şurayı yaw.. bende tel yok TRT2

jenardi

Adsız dedi ki...

KARŞILIKSIZ ÇEKTEN BAHSEDECEK SÖYLEDİ BEKLEYİN TEL NO VERDİ ARAYIN 0212 259 40 48 (3434)

Adsız dedi ki...

ARIYORUM YAWWW SÜREKLİ MEŞGUL 3434

Adsız dedi ki...

ben aradım trt 2 yi beyler arayın sorularınızı yazdırın.

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR ARADIĞIMIZ HER SORUNUN CEVABI BURDA OLABİLİR MAİLDE ATIN NEOLUR 3434

Adsız dedi ki...

istegundem@TRT.net.tr

0212 259 90 70 veya 259 70 91

Adsız dedi ki...

bende aradım bi sekreter çıktı.sorunuz dedi? 100.000 kişi çekten aranıyor dedim.:D

ad soyad vermeyin.yada uydurun..

Adsız dedi ki...

Aktif Hat TRT Sitesi Turan Güneş Bulvarı 06540 Or-an Ankara


(0-312) 463 23 30 (4 Hat Pbx)
(0-312) 463 23 30 dan 23 20



Sitemizde yeralan "Bilgi Edinme" formunu doldurarak


aktifhat@trt.net.tr




Mektup TRT Sitesi Turan Güneş Bulvarı 06540 Or-an Ankara


Telefon Genel Müdürlük (Ankara) Santral (0-312) 463 43 43
(0-312) 463 23 30 dan 23 20

İstanbul Televizyonu (0-212) 259 72 75

TRT İstanbul Müdürlüğü (0-212) 232 12 00

TRT İzmir Müdürlüğü (0-232) 411 40 00

TRT Antalya Müdürlüğü (0-242) 345 42 00

TRT Çukurova Müdürlüğü (0-324) 231 22 22

TRT Diyarbakır Müdürlüğü (0-412) 223 10 48

TRT Erzurum Müdürlüğü (0-442) 317 10 41

TRT Trabzon Müdürlüğü (0-462) 248 79 20

Ankara Verici İşletmeleri Müdürlüğü (0-312) 3445970 / 3442655

Basın ve Yayın Müdürlüğü

Yayın Akışları : (0-312) 463 43 43 (2318)

Program Basın Bültenleri : (0-312) 463 43 43 (2322)




E-Posta Göndermek istediğiniz adresi seçiniz;


Televizyon : Televizyon Programlarına ilişkin eleştiri ve önerileriniz için,
aktifhat@trt.net.tr



Haber-Spor : TRT'nin Haber ve Spor yayınlarına ilişkin eleştiri ve önerileriniz için,
trthaber@trt.net.tr



Radyo : TRT'nin Radyo yayınlarına ilişkin eleştiri ve önerileriniz için,
aktifhat@trt.net.tr



TSR
Voice of
Turkey :
TRT'nin Türkiyenin Sesi Radyosu'na ilişkin eleştiri ve önerileriniz için,
tsr@trt.net.tr




Arşiv : TRT yapımlarının arşivinden yararlanmak için,
aktifhat@trt.net.tr



Market : TRT Market'te satışa sunulan cd,vcd,video, kitap ve cihazlar hakkında bilgi(www.trt.net.tr) için,
trtmarket@trt.net.tr



Vericiler : TRT'nin Radyo ve Televizyon vericilerinden kaynaklanan arızalar için,
yayinsikayet@trt.net.tr



Uydu -
Kablo Yayın :
TRT'nin Uydu ve Kablo TV yayınlarına ilişkin eleştiri ve önerileriniz için,
trtdigital@trt.net.tr



Telegün : TRT'nin Telegün Teletekst yayınına ilişkin eleştiri ve önerileriniz için,
telegun@trt.net.tr



Webmaster : TRT'nin web sitesi www.trt.net.tr'ye ilişkin eleştiri ve önerileriniz için,
webmaster@trt.net.tr
dd1dd2

Adsız dedi ki...

ula hanım kız biz sendne fazla avukatız oraları geç:D:D:d konuya gel
,

jenardi

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR BEN YAZDIRDIN SİZDE YAZDIRIN UYUNYASALARINCA ÇEKE HAPİS CEZASI KALKTIMI DİYE SORDUM NE OLUR SİZDE ARAYINNNNN 3434

«En Eski ‹Eski   9001 – 9200 / 22646   Yeni› En yeni»

Yeni anayasa yapılmalı mı?

AKP'nin tavrı kürt sorununun çözümüne olumlu katkı yapıyor mu?

DTP'nin tavrı kürt sorununun çözümüne olumlu katkı yapıyor mu?